abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:06:24 #176
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191864295

Begrip tonen voor zo'n laag stuk vreten :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_191864596
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]

Gewoon beleefd blijven, dan wordt hij helemaal frusti :D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_191865632
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 10:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je verantwoordelijk voelen of uitspreken tegen bepaalde acties zijn verschillende dingen.
Ik protesteer met klem tegen het feit dat onschuldige burgers het slachtoffer worden van terroristische aanslagen.

Zoiets?

[ Bericht 0% gewijzigd door Travnik op 06-03-2020 14:50:10 ]
  vrijdag 6 maart 2020 @ 14:35:33 #179
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_191865641
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:25 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Gewoon beleefd blijven, dan wordt hij helemaal frusti :D
Precies. Die man is uit op tegenreactie en strijd.
Dit is verre weg de beste reactie mogelijk :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_191865787
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 12:24 schreef falling_away het volgende:

[..]

Heb je de reacties van de niet-moslims gezien na de aanslagen in Christchurch? Vergelijk dat met de reacties vanuit moskeeën na de zoveelste aanslag van moslims.
Ik heb de reacties van niet-moslims gezien waarin ze terreur inderdaad veroordelen en verwerpen.

Maar er zijn nog meer walgelijke reacties van niet-moslims die het tegendeel bewijzen. Breivik of die terrorist uit Christchurch is voor menig Christen een held.

Vraag: is het ıllegaal binnenvallen van een land ook een vorm van terreur?
pi_191865941
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:46 schreef Travnik het volgende:

[..]

Ik heb de reacties van niet-moslims gezien waarin ze terreur inderdaad veroordelen en verwerpen.

Maar er zijn nog meer walgelijke reacties van niet-moslims die het tegendeel bewijzen. Breivik of die terrorist uit Christchurch is voor menig Christen een held.

Vraag: is het ıllegaal binnenvallen van een land ook een vorm van terreur?
Nu ben je wel het zogenaamde slachtoffertje aan het spelen. Zeker christenen zouden zulke daden niet goedkeuren.

Ja.

Er zijn sterke aanwijzingen. En zelfs Hillary Clinton zei dit. De jihadis werden getraind en bewapend door het westen. Het zijn huursoldaten. Het ging ze nooit om een heilige oorlog. Het ging ze om een stuk land wat hen beloofd werd voor een kalifaat. En wapens en vrouwen en geld. Ze waren zo dom om de oorlogen van Amerika te vechten. Tegen Libie en Syrie. En op het eind worden ze zelf afgeschoten en verjaagd.
Time for new flavor in ya ear!
pi_191866069
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:46 schreef Travnik het volgende:

[..]

Het ging wat verder dan veroordelen en verwerpen.

Andersom blijft het altijd akelig stil vanuit de moslimgemeenschap.

Alpha kenny one
  vrijdag 6 maart 2020 @ 15:17:47 #183
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_191866192
quote:
Vinger. Zere plek. Het interesseert het gros geen reet. Tenzij ze zelf slachtoffer zijn dan:

pi_191866526
Van nu.nl
https://www.nu.nl/schietp(...)over-levenslang.html

quote:
............................................. Tot opluchting van de procespartijen zag hij af van de mogelijkheid om het laatste woord te nemen: toen de voorzitter van de rechtbank hem vroeg of hij iets wilde zeggen, bleef hij stil.

Op 20 maart wordt uitspraak gedaan in de zaak.
Dat laatste vind ik dan wel weer jammer.
Ik had graag gezien dat de rechter na een bak koffie meteen uitspraak had gedaan.
-
pi_191866551
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 10:12 schreef Travnik het volgende:

[..]

Volgens jouw stelling zijn alle 1.6 miljard moslims in de wereld terrorist.
En ik voel mij op geen enkele manier verantwoordelijk voor de daden van een ander.
Net zoals jij niet verantwoordelijk bent voor de illegale oorlog in Irak ( Golfoorlog), of de vele regime- changes die vele burgerslachtoffers tot gevolg hebben gehad.

Het ıllegaal bezetten van een land zie ik trouwens ook als een daad van terreur.

Weleens gehoord van Wikileaks?.
Nou nee hoor, zij vormen vooral een vruchtbare voedingsbodem en indoctrineren hun kinderen met al dat vuil uit de koran en de nog vreselijkere hadith (of besteden dat uit aan weekend/koranscholen) en de nobelsten van die kinderen, die zullen dan streven voor islam, of dat nou met de pen of het zwaard gaat, iets mooiers is er niet! Nouja behalve voor Islam bloeden en sterven dan, dan is je plaatsje in de hemel gegarandeerd!

quote:
Yücel uit zich negatief over de invloed van Koranscholen, die in het weekend leerlingen onderwijzen en hen ‘soms behoorlijk hardhandig’ inprenten dat vragen stellen zeer onbetamelijk is. Ze krijgen ‘ontspoorde opvattingen’ mee. Ter illustratie somt ze citaten van leerlingen op: ,,Bent u joods, juf? Want dan wil ik geen les van u.” En: ,,De doden van Charlie Hebdo zijn verdiend meester, zij hebben Mohammed besmeurd.

https://www.ad.nl/politie(...)gn=socialsharing_web
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:59 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Nu ben je wel het zogenaamde slachtoffertje aan het spelen. Zeker christenen zouden zulke daden niet goedkeuren.

Ja.

Er zijn sterke aanwijzingen. En zelfs Hillary Clinton zei dit. De jihadis werden getraind en bewapend door het westen. Het zijn huursoldaten. Het ging ze nooit om een heilige oorlog. Het ging ze om een stuk land wat hen beloofd werd voor een kalifaat. En wapens en vrouwen en geld. Ze waren zo dom om de oorlogen van Amerika te vechten. Tegen Libie en Syrie. En op het eind worden ze zelf afgeschoten en verjaagd.
Arme, arme moslims, nooit doet een moslim iets verkeerd, altijd ligt het aan het westen of de joden. Trekt er achter de schermen iemand anders aan de touwtjes en is het één groot complot om de fantastische islam, waarmee nooit iets mis kan zijn, in een kwaad daglicht te stellen!

Denk je nou werkelijk dat die Nederlandse geloofsgestoorden niet uit idealistische/religieuze overwegingen maar vanwege hun huurlingenloon naar het kalifaat trokken?

En het ging ze niet om een heilige oorlog maar wél om een kalifaat? Maar toch waren het huurlingen?

Overigens zijn er inderdaad allerhande westerse overheden die met allemaal walgelijke broeders in het geloof van jou in zee zijn gegaan, dat zijn jihad collaborateurs die voor hun betrokkenheid/faciliterende rol bij islamitische misdaden tegen de menselijkheid eigenlijk terecht zouden moeten staan. Een grote schande dat dit niet gebeurt. :W
pi_191866615
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 15:17 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Vinger. Zere plek. Het interesseert het gros geen reet. Tenzij ze zelf slachtoffer zijn dan:

[ afbeelding ]

Moslims en Christenen die zij aan zij protesteren. Er zijn gelukkig ook pozitieve signalen.

Maar nogmaals mijn vraag: kunnen we de illegale bezetting van Irak als terreur classificeren?.

Volgens mij wel maar ik ben zeer benieuwd naar jullie mening.

Volgens wikileaks zijn er honderdduizenden burgerslachtoffers gevallen middels illegale oorlogen en illegale operaties.

Terreur of geen terreur?
pi_191866685
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:59 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Ja.

Ik snap je reactie niet helemaal. Waar speel ik het slachtoffer precies?

Het ging ze om een stuk land wat hen beloofd werd voor een kalifaat. En wapens en vrouwen en geld. Ze waren zo dom om de oorlogen van Amerika te vechten. Tegen Libie en Syrie. En op het eind worden ze zelf afgeschoten en verjaagd.

Maar ik vragen over wie/welke groep je het hebt?
pi_191866734
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 15:50 schreef Travnik het volgende:

[..]

Moslims en Christenen die zij aan zij protesteren. Er zijn gelukkig ook pozitieve signalen.

Maar nogmaals mijn vraag: kunnen we de illegale bezetting van Irak als terreur classificeren?.

Volgens mij wel maar ik ben zeer benieuwd naar jullie mening.

Volgens wikileaks zijn er honderdduizenden burgerslachtoffers gevallen middels illegale oorlogen en illegale operaties.

Terreur of geen terreur?
Mijn mening is dat verantwoordelijke politici, zeker zij die aanwijsbaar gelogen hebben over de redenen voor de invasie aangemerkt kunnen worden als oorlogsmisdadigers. In jouw misselijke poging indirect islamitische terreur gericht op burgerbevolkingen via die weg te vergoeilijken ga ik niet mee.

Wel ben ik heel benieuwd wat je van de "arabische lente" in syrie vindt. _O-
pi_191866873
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 15:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Mijn mening is dat verantwoordelijke politici, zeker zij die aanwijsbaar gelogen hebben over de redenen voor de invasie aangemerkt kunnen worden als oorlogsmisdadigers. In jouw misselijke poging indirect islamitische terreur gericht op burgerbevolkingen via die weg te vergoeilijken ga ik niet mee.

Wel ben ik heel benieuwd wat je van de "arabische lente" in syrie vindt. _O-
Ik keur elke vorm van terreur af. Vooral als dit nietsvermoedende burgers betreft.

Wat betreft de Arabische Lente in Syrie. Het was hierbij de bedoeling dat door middel van het afzetten van Assad, Israel veiliger zou zijn.

Dit bleek niet het geval en de zogenaamde rebellen werden door het Westen keihard in de steek gelaten.

De Russen kwamen ook nog een in het spel en inmiddels is het een wespennest geworden met wederom tig doden en miljoenen vluchtelingen. Een tragedie dus.

Ook dit is een schoolvoorbeeld van hoe het verschrikkelijk kan mislopen. En geloof me, onderaan de streep zullen er alleen maar verliezers zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Travnik op 06-03-2020 16:35:27 ]
pi_191866919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:05 schreef Travnik het volgende:

[..]

Ik keur elke vorm van terreur af. Vooral als dit nietsvermoedende burgers betreft.

Wat betreft de Arabische Lente in Syrie. Het was hierbij de bedoeling dat door model van het afzetten van Assad, Israel veiliger zou zijn.

Dit bleek niet het geval en de zogenaamde rebellen werden door het Westen keihard in de steek gelaten.

De Russen kwamen ook nog een in het spel en inmiddels is het een wespennest geworden met wederom tig doden en miljoenen vluchtelingen. Een tragedie dus.

Ook dit is een schoolvoorbeeld van hoe het verschrikkelijk kan mislopen. En geloof me, onderaan de streep zullen er alleen maar verliezers zijn.
Arme geloofsgestoorde koppensnellers toch. Het doel was helemaal niet islamitische theocratie in syrie maar een veiliger israel! Gemene joden toch weer die alsmaar aan de touwtjes trekken. :'(

Waarom laten die lieve nobele soenitische broeders van jou zich toch zo gebruiken/bespelen? :'(
pi_191867096
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Arme geloofsgestoorde koppensnellers toch. Het doel was helemaal niet islamitische theocratie in syrie maar een veiliger israel! Gemene joden toch weer die alsmaar aan de touwtjes trekken. :'(

Waarom laten die lieve nobele soenitische broeders van jou zich toch zo gebruiken/bespelen? :'(
Je stelt mij een vraag en ik geef antwoord.
De VS hebben de rebellen (lees: Free Syrian Army) destijds gesteund en dit was geen humanitaire missie😁.

En voor het Westen maakt het geen zier uit wat voor regime er komt, als Israel maar veilig(er) is.

Saudi- Arabie en de Golfstaten hebben volgens het Westen geen democratie nodig.

Hoe komt het dat men zich laat manipuleren?.

Dictaturen gesteund door het Westen.
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 16:32:25 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191867182
Israel is het simpelweg 1 vijand minder zolang de Syriers zichzelf de tent uit blijven vechten ... elke winnaar in dat conflict betekend voor Israel gewoon terug bij af
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191867214
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:24 schreef Travnik het volgende:
Saudi- Arabie en de Golfstaten hebben volgens het Westen geen democratie nodig.
Volgens jou wel, of vind je theocratie ook wel prima?
pi_191867216
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]

Zo'n vent moeten ze ophangen aan de hoogste boom. Totaal geen greintje spijt. Dan vraag ik me af: wat gaat er dan om in je kop?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_191867231
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Volgens jou wel, of vind je theocratie ook wel prima?
Ik ben van mening dat theocratie niet werkt.
Een parlementaire democratie is naar mijn mening het beste systeem.

Wel heb ik mijn twijfels of dit zal werken in het M-O.
pi_191867263
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:38 schreef Travnik het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat theocratie niet werkt.
Een parlementaire democratie is naar mijn mening het beste systeem.

Wel heb ik mijn twijfels of dit zal werken in het M-O.
Dat siert je, al heb ik zelf mijn twijfels of het ook hier in het huidige tijdsgewricht nog wel werkt. Niet dat ik er een minder slecht alternatief voor zou kunnen aandragen. :{
pi_191867637
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dat siert je, al heb ik zelf mijn twijfels of het ook hier in het huidige tijdsgewricht nog wel werkt. Niet dat ik er een minder slecht alternatief voor zou kunnen aandragen. :{
Saudi Arabie en de Golfstaten zijn schatje rijk en zogenaamde theocratien.
De miljoenen vluchtelingen richting Europa, zijn veelal Arabieren/moslims. Bovendien is het dezelfde regio maar ze hebben toch meer vertrouwen in de Europese landen.
Turkije heeft ook miljoenen mensen opgenomen maar de rijke, zogenaamd gelovige Arabische landen niet.
En dit is een bewijs dat er iets niet pluis is.
pi_191867801
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 17:08 schreef Travnik het volgende:
maar ze hebben toch meer vertrouwen in de Europese landen.
Er wordt hen hier dan ook nog net niet letterlijk gouden bergen voorgehouden. :') Een letterlijke voorkeursbehandeling boven de lokale bevolking. In de andere landen die jij noemt is dat extreem anders.

Met de staatsinrichting of de hier levende ideeën hoeven zij imo ook maar weinig op te hebben om toch de pull hierheen te ervaren.
pi_191951251
Tjah.... altijd leuk schietpartijen, nu weer 1.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 23:38:29 #200
117098 Hathor
Effe niet
pi_191951331
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 23:32 schreef VelitoX het volgende:
Tjah.... altijd leuk schietpartijen, nu weer 1.
Bron?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')