Gewoon beleefd blijven, dan wordt hij helemaal frustiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]
Begrip tonen voor zo'n laag stuk vreten
Ik protesteer met klem tegen het feit dat onschuldige burgers het slachtoffer worden van terroristische aanslagen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je verantwoordelijk voelen of uitspreken tegen bepaalde acties zijn verschillende dingen.
Precies. Die man is uit op tegenreactie en strijd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gewoon beleefd blijven, dan wordt hij helemaal frusti
Ik heb de reacties van niet-moslims gezien waarin ze terreur inderdaad veroordelen en verwerpen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:24 schreef falling_away het volgende:
[..]
Heb je de reacties van de niet-moslims gezien na de aanslagen in Christchurch? Vergelijk dat met de reacties vanuit moskeeën na de zoveelste aanslag van moslims.
Nu ben je wel het zogenaamde slachtoffertje aan het spelen. Zeker christenen zouden zulke daden niet goedkeuren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:46 schreef Travnik het volgende:
[..]
Ik heb de reacties van niet-moslims gezien waarin ze terreur inderdaad veroordelen en verwerpen.
Maar er zijn nog meer walgelijke reacties van niet-moslims die het tegendeel bewijzen. Breivik of die terrorist uit Christchurch is voor menig Christen een held.
Vraag: is het ıllegaal binnenvallen van een land ook een vorm van terreur?
Het ging wat verder dan veroordelen en verwerpen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:46 schreef Travnik het volgende:
[..]
Ik heb de reacties van niet-moslims gezien waarin ze terreur inderdaad veroordelen en verwerpen.
Vinger. Zere plek. Het interesseert het gros geen reet. Tenzij ze zelf slachtoffer zijn dan:quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:09 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het ging wat verder dan veroordelen en verwerpen.
Andersom blijft het altijd akelig stil vanuit de moslimgemeenschap.
Dat laatste vind ik dan wel weer jammer.quote:............................................. Tot opluchting van de procespartijen zag hij af van de mogelijkheid om het laatste woord te nemen: toen de voorzitter van de rechtbank hem vroeg of hij iets wilde zeggen, bleef hij stil.
Op 20 maart wordt uitspraak gedaan in de zaak.
Nou nee hoor, zij vormen vooral een vruchtbare voedingsbodem en indoctrineren hun kinderen met al dat vuil uit de koran en de nog vreselijkere hadith (of besteden dat uit aan weekend/koranscholen) en de nobelsten van die kinderen, die zullen dan streven voor islam, of dat nou met de pen of het zwaard gaat, iets mooiers is er niet! Nouja behalve voor Islam bloeden en sterven dan, dan is je plaatsje in de hemel gegarandeerd!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:12 schreef Travnik het volgende:
[..]
Volgens jouw stelling zijn alle 1.6 miljard moslims in de wereld terrorist.
En ik voel mij op geen enkele manier verantwoordelijk voor de daden van een ander.
Net zoals jij niet verantwoordelijk bent voor de illegale oorlog in Irak ( Golfoorlog), of de vele regime- changes die vele burgerslachtoffers tot gevolg hebben gehad.
Het ıllegaal bezetten van een land zie ik trouwens ook als een daad van terreur.
Weleens gehoord van Wikileaks?.
quote:Yücel uit zich negatief over de invloed van Koranscholen, die in het weekend leerlingen onderwijzen en hen ‘soms behoorlijk hardhandig’ inprenten dat vragen stellen zeer onbetamelijk is. Ze krijgen ‘ontspoorde opvattingen’ mee. Ter illustratie somt ze citaten van leerlingen op: ,,Bent u joods, juf? Want dan wil ik geen les van u.” En: ,,De doden van Charlie Hebdo zijn verdiend meester, zij hebben Mohammed besmeurd.”
https://www.ad.nl/politie(...)gn=socialsharing_web
Arme, arme moslims, nooit doet een moslim iets verkeerd, altijd ligt het aan het westen of de joden. Trekt er achter de schermen iemand anders aan de touwtjes en is het één groot complot om de fantastische islam, waarmee nooit iets mis kan zijn, in een kwaad daglicht te stellen!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:59 schreef Koetjebeh het volgende:
[..]
Nu ben je wel het zogenaamde slachtoffertje aan het spelen. Zeker christenen zouden zulke daden niet goedkeuren.
Ja.
Er zijn sterke aanwijzingen. En zelfs Hillary Clinton zei dit. De jihadis werden getraind en bewapend door het westen. Het zijn huursoldaten. Het ging ze nooit om een heilige oorlog. Het ging ze om een stuk land wat hen beloofd werd voor een kalifaat. En wapens en vrouwen en geld. Ze waren zo dom om de oorlogen van Amerika te vechten. Tegen Libie en Syrie. En op het eind worden ze zelf afgeschoten en verjaagd.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Vinger. Zere plek. Het interesseert het gros geen reet. Tenzij ze zelf slachtoffer zijn dan:
[ afbeelding ]
Ik snap je reactie niet helemaal. Waar speel ik het slachtoffer precies?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:59 schreef Koetjebeh het volgende:
[..]
Nu ben je wel het zogenaamde slachtoffertje aan het spelen. Zeker christenen zouden zulke daden niet goedkeuren.
Ja.
Er zijn sterke aanwijzingen. En zelfs Hillary Clinton zei dit. De jihadis werden getraind en bewapend door het westen. Het zijn huursoldaten. Het ging ze nooit om een heilige oorlog. Het ging ze om een stuk land wat hen beloofd werd voor een kalifaat. En wapens en vrouwen en geld. Ze waren zo dom om de oorlogen van Amerika te vechten. Tegen Libie en Syrie. En op het eind worden ze zelf afgeschoten en verjaagd.
Mijn mening is dat verantwoordelijke politici, zeker zij die aanwijsbaar gelogen hebben over de redenen voor de invasie aangemerkt kunnen worden als oorlogsmisdadigers. In jouw misselijke poging indirect islamitische terreur gericht op burgerbevolkingen via die weg te vergoeilijken ga ik niet mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:50 schreef Travnik het volgende:
[..]
Moslims en Christenen die zij aan zij protesteren. Er zijn gelukkig ook pozitieve signalen.
Maar nogmaals mijn vraag: kunnen we de illegale bezetting van Irak als terreur classificeren?.
Volgens mij wel maar ik ben zeer benieuwd naar jullie mening.
Volgens wikileaks zijn er honderdduizenden burgerslachtoffers gevallen middels illegale oorlogen en illegale operaties.
Terreur of geen terreur?
Ik keur elke vorm van terreur af. Vooral als dit nietsvermoedende burgers betreft.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Mijn mening is dat verantwoordelijke politici, zeker zij die aanwijsbaar gelogen hebben over de redenen voor de invasie aangemerkt kunnen worden als oorlogsmisdadigers. In jouw misselijke poging indirect islamitische terreur gericht op burgerbevolkingen via die weg te vergoeilijken ga ik niet mee.
Wel ben ik heel benieuwd wat je van de "arabische lente" in syrie vindt.
Arme geloofsgestoorde koppensnellers toch. Het doel was helemaal niet islamitische theocratie in syrie maar een veiliger israel! Gemene joden toch weer die alsmaar aan de touwtjes trekken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:05 schreef Travnik het volgende:
[..]
Ik keur elke vorm van terreur af. Vooral als dit nietsvermoedende burgers betreft.
Wat betreft de Arabische Lente in Syrie. Het was hierbij de bedoeling dat door model van het afzetten van Assad, Israel veiliger zou zijn.
Dit bleek niet het geval en de zogenaamde rebellen werden door het Westen keihard in de steek gelaten.
De Russen kwamen ook nog een in het spel en inmiddels is het een wespennest geworden met wederom tig doden en miljoenen vluchtelingen. Een tragedie dus.
Ook dit is een schoolvoorbeeld van hoe het verschrikkelijk kan mislopen. En geloof me, onderaan de streep zullen er alleen maar verliezers zijn.
Je stelt mij een vraag en ik geef antwoord.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Arme geloofsgestoorde koppensnellers toch. Het doel was helemaal niet islamitische theocratie in syrie maar een veiliger israel! Gemene joden toch weer die alsmaar aan de touwtjes trekken.
Waarom laten die lieve nobele soenitische broeders van jou zich toch zo gebruiken/bespelen?
Volgens jou wel, of vind je theocratie ook wel prima?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:24 schreef Travnik het volgende:
Saudi- Arabie en de Golfstaten hebben volgens het Westen geen democratie nodig.
Zo'n vent moeten ze ophangen aan de hoogste boom. Totaal geen greintje spijt. Dan vraag ik me af: wat gaat er dan om in je kop?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[ afbeelding ]
Begrip tonen voor zo'n laag stuk vreten
Ik ben van mening dat theocratie niet werkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Volgens jou wel, of vind je theocratie ook wel prima?
Dat siert je, al heb ik zelf mijn twijfels of het ook hier in het huidige tijdsgewricht nog wel werkt. Niet dat ik er een minder slecht alternatief voor zou kunnen aandragen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:38 schreef Travnik het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat theocratie niet werkt.
Een parlementaire democratie is naar mijn mening het beste systeem.
Wel heb ik mijn twijfels of dit zal werken in het M-O.
Saudi Arabie en de Golfstaten zijn schatje rijk en zogenaamde theocratien.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat siert je, al heb ik zelf mijn twijfels of het ook hier in het huidige tijdsgewricht nog wel werkt. Niet dat ik er een minder slecht alternatief voor zou kunnen aandragen.
Er wordt hen hier dan ook nog net niet letterlijk gouden bergen voorgehouden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:08 schreef Travnik het volgende:
maar ze hebben toch meer vertrouwen in de Europese landen.
Bron?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:32 schreef VelitoX het volgende:
Tjah.... altijd leuk schietpartijen, nu weer 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |