abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191850690
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:11:41 Het OM vindt Gökmen T. ,,een uiterst gevaarlijk persoon" en eist een levenslange gevangenisstraf tegen de #tramschutter. reageer retweet
De juiste eis.
pi_191854888
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:01 schreef Knip het volgende:

[..]

Mijn punt is dat er een flink aantal overeenkomsten zijn tussen de islam en het nazisme. Het feit dat de nazi's het occulte ook bewonderen doet daar niets aan af.
Echt waar joh! Zijn er werkelijk zoveel overeenkomsten tussen de Islâm en het nazisme;)

De Europeanen hebben de Joden uitgemoord en het Christelijke geloof was eeuwenlang de grootste inspirator.

De meeste Joden zijn in Polen vernietigd en de vervolging van Joden in Polen begon ver voor de komst van de Duitsters.

En laten we het helemaal niet hebben over de rol van de Nederlanders.
pi_191856649
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:21 schreef Travnik het volgende:

[..]

Echt waar joh! Zijn er werkelijk zoveel overeenkomsten tussen de Islâm en het nazisme;)

De Europeanen hebben de Joden uitgemoord en het Christelijke geloof was eeuwenlang de grootste inspirator.

De meeste Joden zijn in Polen vernietigd en de vervolging van Joden in Polen begon ver voor de komst van de Duitsters.

En laten we het helemaal niet hebben over de rol van de Nederlanders.
Ik krijg het idee door jouw en andere comments van andere moslims hier. Dat Moslims die gruweldaden door Moslims wel best vinden. Alleen omdat ze het zelf niet zijn geweest. Dat is best wel een kuthouding.

Het Moslimgeloof is zo erg in opspraak over deze gehele wereld en het doet jullie 0,0. Jullie geven de kritiek op de terroristische daden nog meer tegenkritiek dan de uitvoerders van die aanslagen zelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koetjebeh op 06-03-2020 07:44:11 ]
Time for new flavor in ya ear!
pi_191860350
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:42 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Ik krijg het idee door jouw en andere comments van andere moslims hier. Dat Moslims die gruweldaden door Moslims wel best vinden. Alleen omdat ze het zelf niet zijn geweest. Dat is best wel een kuthouding.
Het is een hele menselijke houding. Ik voel me ook niet persoonlijk verantwoord voor de daden van de Breivik, de nazi’s of Nederlanders tijdens kolonisatie/bezetting van Indonesie
pi_191860394
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:46 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Het is een hele menselijke houding. Ik voel me ook niet persoonlijk verantwoord voor de daden van de Breivik, de nazi’s of Nederlanders tijdens kolonisatie/bezetting van Indonesie
Met het verschil dat jij geen ideologie zult aanhangen van waaruit die daden vergoeilijkt of zelfs aangemoedigd worden.

quote:
Turks-Nederlandse jongeren worden in hun denken en doen beïnvloed door een uit Turkije geëxporteerde ‘giftige mix’ van nationalisme en religie. Dit stelde integratiedeskundige en oud-PvdA-Kamerlid Keklik Yücel vanmiddag tijdens de flitsenquête naar ongewenste beïnvloeding vanuit onvrije landen.

In een notitie die ze schreef met het oog op haar verhoor, waarschuwt Yücel dat Turks-Nederlandse jongeren kwetsbaar zijn voor ‘religieus fanatisme’. Dit ‘Turks salafisme’ heeft nauwe banden met het nationalisme van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan, aldus Yücel. Ze wijst erop dat één op de tien jihadgangers uit Nederland Turkse roots heeft.

De Turkse invloed in Nederland neemt volgens haar toe. ,,Er is een te grote groep die zich helemaal identificeert met de Turkse identiteit.” Dat komt doordat de Turkse regering via bijvoorbeeld Diyanet (het ministerie van Religieuze Zaken) in Nederland moskeeën bezit, maar ook omdat Turkse Nederlanders zich niet welkom voelen in Nederland. Ze spreekt van discriminatie en uitsluiting. ,,Als Nederland doen we het niet goed.”
Gebrek aan maatregelen

Yücel klaagt over het gebrek aan maatregelen in Nederland nadat in 2014 Turkse Nederlanders een brief op hun deurmat vonden die hen maande op de AKP van Erdogan te stemmen. ,,Die mensen voelen zich in de kou staan.”

Ze werd ook bevraagd over de angst in de Nederlands-Turkse gemeenschap om kritisch te zijn op de Turkse regering en refereerde aan de vele bedreigingen die Turks-Nederlandse politici krijgen wanneer ze kritische vragen stellen over ‘de lange arm van Ankara’. Yücel is voorstander van een verbod op buitenlandse financiering uit onvrije landen.

Pikant is dat ze in haar notitie schrijft dat de huidige fractievoorzitter van Denk, Tunahun Kuzu, toen hij nog in de PvdA-fractie zat met Yücel - haar voortdurend probeerde te dwarsbomen. Kuzu is lid van de onderzoekscommissie die haar verhoorde, maar was zelf niet betrokken bij haar ondervraging. Daarin werd niet gerept van haar kritiek op Kuzu.
Invloed Koranscholen

Yücel uit zich negatief over de invloed van Koranscholen, die in het weekend leerlingen onderwijzen en hen ‘soms behoorlijk hardhandig’ inprenten dat vragen stellen zeer onbetamelijk is. Ze krijgen ‘ontspoorde opvattingen’ mee. Ter illustratie somt ze citaten van leerlingen op: ,,Bent u joods, juf? Want dan wil ik geen les van u.” En: ,,De doden van Charlie Hebdo zijn verdiend meester, zij hebben Mohammed besmeurd.”
https://www.ad.nl/politie(...)gn=socialsharing_web

En wat heb je nou helemaal gemeen met Anders Breivik anders dan misschien een huidskleur? Racist much? 8)7 |:( :')
pi_191860449
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Met het verschil dat jij geen ideologie zult aanhangen van waaruit die daden vergoeilijkt of zelfs aangemoedigd worden.
[..]

https://www.ad.nl/politie(...)gn=socialsharing_web

En wat heb je nou helemaal gemeen met Anders Breivik anders dan misschien een huidskleur? Racist much? 8)7 |:( :')
Breivik is net als ik een Europese atheïst. Maar mijn opa zat in Indonesië dus dat was een heel normaal voorbeeld.
Dat je mij gelijk probeert te framen als racist is trieste vorm van retoriek.
pi_191860488
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Breivik is net als ik een Europese atheïst. Maar mijn opa zat in Indonesië dus dat was een heel normaal voorbeeld.
Dat je mij gelijk probeert te framen als racist is trieste vorm van retoriek.
Atheisme behelst niet meer dan het bestaan van een/iedere God ontkennen hè? Dat is op geen enkele manier te vergelijken met een georganiseerde religie. :') En afkomst, dat is natuurlijk ook geen ideologie.. _O-

Maar brede afkomst (europees) is dus wel relevant maar huidskleur niet (want die hangt daar niet mee samen?) en ik probeer je middels een "trieste vorm van retoriek" te framen? 8)7 _O-
pi_191860519
quote:

[..]

Breivik, 1 Deen geen Nederlander. Nazis, dat waren Duitsers. Is allemaal verleden tijd. Moslim teroristen. Dat is allemaal bij de tijd en worden op weekendscholen via indoctrinatie gekweekt. Plegen nu regelmatig aanslagen in naam van Islam.

[ Bericht 2% gewijzigd door Koetjebeh op 06-03-2020 09:14:23 ]
Time for new flavor in ya ear!
pi_191860647
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Atheisme behelst niet meer dan het bestaan van een/iedere God ontkennen hè? Dat is op geen enkele manier te vergelijken met een georganiseerde religie. :') En afkomst, dat is natuurlijk ook geen ideologie.. _O-

Maar brede afkomst (europees) is dus wel relevant maar huidskleur niet (want die hangt daar niet mee samen?) en ik probeer je middels een "trieste vorm van retoriek" te framen? 8)7 _O-
Ach jongen toch. Je bent inmiddels minstens net zo geobsedeerd met een virus als met moslims.
Ga eens iets nuttigs doen met je leven
pi_191860667
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ach jongen toch. Je bent inmiddels minstens net zo geobsedeerd met een virus als met moslims.
Ga eens iets nuttigs doen met je leven
Wanneer het met (zeer zwakke) argumenten (of wat daarvoor door moet gaan) niet meer lukt... :B Nog iets inhoudelijks in te brengen dan of was dit het wel? :*
pi_191861371
https://www.nu.nl/schietp(...)elt-met-agenten.html

quote:
En T. spuugt naar de rechter. Hij wordt de zaal uit gesleurd. Ze krijgen hem met moeite weg.
quote:
Hij probeerde zich los te worstelen. Er waren meerdere agenten nodig om hem in bedwang te houden. Ze rennen nu met een grote groep naar de cel waar T. naartoe wordt gebracht.
quote:
De rechter zegt nu dat hij het spugen van T. in de context ziet van het niet-erkennen van de rechtbank. "Ik pis in je bek, hoerenkinderen", roept T. nu naar de rechter. "Doe de groeten aan je hoerenmoeder."
Veroordelen en vergeten, deze mislukte mens.
pi_191861393
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 10:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]

[..]

[..]

Wat een naar mens is Gokmen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 10:08:55 #163
138438 crew  Pizzakoppo
pi_191861431
Seebregts is wel een baas hoor :D

quote:
Seebregts haalt het verzoek aan dat Gökmen T. deed vlak na zijn aanhouding. Hij wilde de koning spreken. ,,Net als in de sprookjes is dat de baas over het land. Dat is het niveau van de man die vandaag terechtstaat."
pi_191861465
quote:

[..]

Het Moslimgeloof is zo erg in opspraak over deze gehele wereld en het doet jullie 0,0. Jullie geven de kritiek op de terroristische daden nog meer tegenkritiek dan de uitvoerders van die aanslagen zelf.
Volgens jouw stelling zijn alle 1.6 miljard moslims in de wereld terrorist.
En ik voel mij op geen enkele manier verantwoordelijk voor de daden van een ander.
Net zoals jij niet verantwoordelijk bent voor de illegale oorlog in Irak ( Golfoorlog), of de vele regime- changes die vele burgerslachtoffers tot gevolg hebben gehad.

Het ıllegaal bezetten van een land zie ik trouwens ook als een daad van terreur.

Weleens gehoord van Wikileaks?.
  Moderator vrijdag 6 maart 2020 @ 10:15:51 #165
138438 crew  Pizzakoppo
pi_191861506
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 10:12 schreef Travnik het volgende:

[..]

En ik voel mij op geen enkele manier verantwoordelijk voor de daden van een ander.
Net zoals jij niet verantwoordelijk bent voor de illegale oorlog in Irak ( Golfoorlog), of de vele regime- changes die vele burgerslachtoffers tot gevolg hebben gehad.

Het ıllegaal bezetten van een land zie ik trouwens ook als een daad van terreur.

Je verantwoordelijk voelen of uitspreken tegen bepaalde acties zijn verschillende dingen.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 10:18:45 #166
22565 asco
Los in deze tent
pi_191861549
Zoveel woorden. Sla die vent kapot of had hem de kogel gegeven.

Dat zijn woorden genoeg.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 10:30:19 #167
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191861770
En zo veel was al duidelijk over de instelling naar niet moslims toen dit wezen op straat de powned reporter uitmaakte voor alles wat negatief was in diens ogen.

En nu? Staat zijn halve kont iedere dag open en wordt hij gevingerd door de in zijn ogen minderwaardige 'kuffar'. Dat is dan wel weer leuk.

Zonde dat er 10 slachtoffers voor nodig waren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 6 maart 2020 @ 10:48:55 #168
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_191862020
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 10:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]

[..]

[..]

Dit.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_191862395
quote:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Kritiek op een moslim staat gelijk aan kritiek op de islam en dat is voor moslims ondragelijk. Want dat zijn ze gekwetst in hun hele wezen, hun identiteit want islam ís hun hele identiteit. De islam brengt zelf niets innovatiefs voort op het gebied van wetenschap, cultuur, amusement, technologie kunst of wat dan ook. Er is dus eigenlijk niets om trots op te zijn of mee te identificeren behalve islam. De islam is niet een geloof van ontwikkelen,- persoonlijk of als samenleving - maar van expansie, de jihaad dus. Dat is het enige doel.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 11:24:41 #170
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191862646
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:10 schreef nomina het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Kritiek op een moslim staat gelijk aan kritiek op de islam en dat is voor moslims ondragelijk. Want dat zijn ze gekwetst in hun hele wezen, hun identiteit want islam ís hun hele identiteit. De islam brengt zelf niets innovatiefs voort op het gebied van wetenschap, cultuur, amusement, technologie kunst of wat dan ook. Er is dus eigenlijk niets om trots op te zijn of mee te identificeren behalve islam. De islam is niet een geloof van ontwikkelen,- persoonlijk of als samenleving - maar van expansie, de jihaad dus. Dat is het enige doel.
Expansie, onderwerping en minachting.
De 3 kernwoorden van de islam.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191862901
quote:

[..]

Jij deelt (als het goed is) niet een gemeenschappelijke ideologie met Breivik of de nazi's.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 12:08:36 #172
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_191863435
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 10:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Seebregts is wel een baas hoor :D
[..]

Inderdaad. Deze man is zo zwakbegaafd dat hij er zelf niet op had kunnen komen dat er zoiets als "politieke islam" bestaat. "Ik wil de koning spreken".

Het probleem is hier niet alleen deze debiel van een Gökmen Tanis, maar dat er zoals hem alleen in Kanaleneiland al een paar honderd rondlopen: kansloos, half achterlijk en beïnvloedbaar als de pest in een omgeving die zo moreel armoedig is dat het al een opluchting is als ze extreem "vroom" gedrag gaan voorkomen. Pfoei, gelukkig is ie nu alleen maar een zeloot.

Even voordat er geroepen wordt dat ik uitsluitend en alle moslims uit Kanaleneiland islamofoob belicht: ik heb ooit in een roomblanke wijk gewoond en gewerkt waar dit niveau ook aan de orde was. Daar was het hoogst haalbare trouwen, een uitkering trekken, een nieuw nest tuig bij elkaar fokken en alleen maar een beetje hosselen in plaats van continu overlast veroorzaken, te drinken en dergelijke.

Gemene deler is een omgeving waar met nog net niet in de keuken schijt en nog net tot voortplanting in staat was. Boekjes voorlezen, normaal eten. een dag- en nachtritme en aansluiting bij de samenleving? Niet toe in staat.
pi_191863599
Ik zag dit fragment ook weer even voorbij komen;

Muze211 twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 10:50:29 Mensen....vergeet dit niet:De moorden die Gökmen Tanis heeft gepleegd in die tram in Utrecht, hebben NIETS met de islam te maken........volgens Rob Jetten dan 🙄 https://t.co/9ZVs7VxFz9 reageer retweet
8)7
pi_191863687
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 10:12 schreef Travnik het volgende:

[..]

Heb je de reacties van de niet-moslims gezien na de aanslagen in Christchurch? Vergelijk dat met de reacties vanuit moskeeën na de zoveelste aanslag van moslims.
Alpha kenny one
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:03:11 #175
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191864225
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 09:00 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Breivik, 1 Deen geen Nederlander. Nazis, dat waren Duitsers. Is allemaal verleden tijd. Moslim teroristen. Dat is allemaal bij de tijd en worden op weekendscholen via indoctrinatie gekweekt. Plegen nu regelmatig aanslagen in naam van Islam.
Maar dat is niet zomaar het standaardprofiel van de moslimterrorist. Velen van hen waren ontspoorde laagbegaafde niksnutten met een crimineel en losbandig verleden, niet bepaald reine moskeegangers. Dit soort verschoppelingen wordt op gegeven moment opgevangen door radicalen, die zich over hen ontfermen. Eindelijk ontmoeten ze (geveinsd) respect, vriendelijkheid en waardering en daarna worden ze klaargestoomd voor hun martelaarschap, want dat is dus de enige gegarandeerde manier om van hun zonden verlost te worden.

Ik denk dat onze vriend Gokmen Tanis deze manier op eigen houtje heeft geprobeerd, door zoveel mogelijk kafirs te doden en als het even kan ook nog een death by cop ofzo.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')