Het zijn individuen, net zoals je ook individuen in het christendom of atheïsme hebt die zulke dingen doen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:50 schreef Koetjebeh het volgende:
[..]
We geven een extremistisch geloof de vrijheid tot moorden lekker zeg
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:50 schreef Koetjebeh het volgende:
[..]
We geven een extremistisch geloof de vrijheid tot moorden lekker zeg
Het komt echt te vaak voor dan moeten er maatregelen worden genomen vind ik. En velen denken hier ook zo over.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef wollah het volgende:
[..]
Het zijn individuen, net zoals je ook individuen in het christendom of atheïsme hebt die zulke dingen doen.
Een godsdienst verbieden neigt naar Hitler trekjes en dat willen we liever niet in het vrije Westen. Verhuis anders naar Noord Korea als je zulke mensonterende praktijken wil.
Gelukkig gaan jouw xenofobische ideeen tegen de grondwet in dus het zal nooit gebeurenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:00 schreef Koetjebeh het volgende:
[..]
Het komt echt te vaak voor dan moeten er maatregelen worden genomen vind ik. En velen denken hier ook zo over.
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Die dader zit in dit filmpje?
Welke van de 2 is het??
Zie weinig verschil tussen motorclubs en religeuze organisaties. Zijn vast gasten bij die niks fout hebben gedaan en alleen maar van motors hieldenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:04 schreef wollah het volgende:
[..]
.
Gelukkig gaan jouw xenofobische ideeen tegen de grondwet in dus het zal nooit gebeuren
Ooooooh jawel jonge let maar op!!!!! @Geerdquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Gelukkig gaan jouw xenofobische ideeen tegen de grondwet in dus het zal nooit gebeuren
WE MAKEN ZE KAPOT #ALTIJDREADYquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ooooooh jawel jonge let maar op!!!!! @:Geerd
Ja.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:04 schreef wollah het volgende:
[..]
De islam werd door Heinrich Himmler bewonderd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef wollah het volgende:
[..]
Het zijn individuen, net zoals je ook individuen in het christendom of atheïsme hebt die zulke dingen doen.
Een godsdienst verbieden neigt naar Hitler trekjes en dat willen we liever niet in het vrije Westen. Verhuis anders naar Noord Korea als je zulke mensonterende praktijken wil.
Hij bewonderde ook het occulte... hij bewonderde dus heksen e.d.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:41 schreef Knip het volgende:
[..]
De islam werd door Heinrich Himmler bewonderd.
https://historiek.net/heinrich-himmler-leider-ss-nazi/65663/
Mijn punt is dat er een flink aantal overeenkomsten zijn tussen de islam en het nazisme. Het feit dat de nazi's het occulte ook bewonderen doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hij bewonderde ook het occulte... hij bewonderde dus heksen e.d.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Heinrich_Himmler#Jeugd
Wat is je punt?
Zijn vriend schijnt het met hem eens te zijnquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:03 schreef Maharski het volgende:
Ik weet nog goed dat ik destijds dat fit filmpje 'hot' was, me veel met het onderwerp narcisme en psychopathie bezighield, en die Gökman in dit filmpje al alles weg vond hebben van zo'n figuur. Het minachtende, het over-zelfverzekerde. Daaraan herken je ze.
De overeenkomst dat 1 nazi zich ophield met 1 moefti omdat hij welgeteld twee zaken in de moslim wereld bewonderenswaardig vond, noem jij veel overeenkomsten..quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:01 schreef Knip het volgende:
[..]
Mijn punt is dat er een flink aantal overeenkomsten zijn tussen de islam en het nazisme. Het feit dat de nazi's het occulte ook bewonderen doet daar niets aan af.
Onvoorstelbaar hoe hij hier, toch op een verbindende manier, de spijker op zijn kop slaat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:38 schreef BoneThugss het volgende:
Deze man zag het toen al aankomen en nu zitten we met figuren als Boef
Als nazi weggezet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar hoe hij hier, toch op een verbindende manier, de spijker op zijn kop slaat.
Als hij ziet hoe het er nu voor staat in West Europa dan tolt hij sneller in zijn graf dan een vliegtuigpropeller.
Deze man was zijn tijd ver vooruit. Gedemoniseerd en zwart gemaakt door de media wat we nu weer zien gebeuren met Baudet. We leren helemaal niks van het verleden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:38 schreef BoneThugss het volgende:
Deze man zag het toen al aankomen en nu zitten we met figuren als Boef
Nouja, niet áltijd...quote:
Ik ben niet de enige die overeenkomsten ziet. Jacques de Kadt zag het al in 1939 https://www.trouw.nl/nieu(...)lijk-kreeg~b704f334/quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De overeenkomst dat 1 nazi zich ophield met 1 moefti omdat hij welgeteld twee zaken in de moslim wereld bewonderenswaardig vond, noem jij veel overeenkomsten..
Het is een onzinnige domme conclusie.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:26 schreef Knip het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die overeenkomsten ziet. Jacques de Kadt zag het al in 1939 https://www.trouw.nl/nieu(...)lijk-kreeg~b704f334/
Goh totalitaire regimes hebben een overeenkomst... Verrassend... Notquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:26 schreef Knip het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die overeenkomsten ziet. Jacques de Kadt zag het al in 1939 https://www.trouw.nl/nieu(...)lijk-kreeg~b704f334/
Lijkt mij schromelijk laat, omdat het gaat over een beslissing die maandag al is genomen, maar toen was meneer de fiscalist niet in de zaal.twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 10:01:20Aachboun wraakt de rechtbank. #tramschutter reageer retweet
Als hij vindt dat het OM een foutief oordeel maakt lijkt mij dit terecht.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:49 schreef greatgonzo het volgende:
en wraking van de rechtbank..
Had het interview met die Mustafa gelezen in de VK... man zal ongetwijfeld "een held" zijn voor sommigen, omdat hij er een paar gered heeft. Maar wil hij een standbeeld ofzo?? Hij hengelt zo opzichtig naar aandacht en erkenning, dat het ontzettend afleid van dit proces.
Wat heeft het in godsnaam voor invloed dat hij als slachtoffer niet alle beelden mag kijken.. Zo lang de rechters dit maar mogen en mee kunnen nemen in hun uitspraak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |