abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191846548
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 13:58 schreef Zipportal het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:57:45 Mustafa Ercan wil Gökmen T. in het Turks vragen stellen. Maar de voorzitter zegt dat er geen ruimte is voor het stellen van vragen. ,,Hij mag zeggen wat hij wil, maar alleen een verklaring afleggen." #tramschutter reageer retweet
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 13:59:02 Maar de Turkse tolk die er was voor Mustafa Ercan, is op verzoek van Aachboun zelf weggestuurd. Er is wel een andere tolk, die was er voor de verdachte. We zien op het scherm Gökmen T. reageren. Boos, zo te zien. #tramschutter reageer retweet
:') x1000
Ik snap niet helemaal wat hier gebeurt. Iemand die het kan duiden? En vanwaar de boze reactie van T.? (jeej, eindelijk emotie!)
Somebody that I used to know
pi_191846551
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 12:29 schreef Postbus100 het volgende:
(en blij dat ik niet de enige ben. Heb het idee dat mijn kop eraf gaat op Twitter als ik dit daar zeg. #unpopularopinion)
Mijn vrouw is wel eens op tv geweest en daarna op twitter met de grond gelijk gemaakt. Toen was ik er ook van overtuigd dat ze de ware was. :T
-nee-
pi_191846580
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:11 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Mijn vrouw is wel eens op tv geweest en daarna op twitter met de grond gelijk gemaakt. Toen was ik er ook van overtuigd dat ze de ware was. :T
Is dit nou een verkapt huwelijksaanzoek? :D ;) ;)
pi_191846649
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 14:15:45 Kennelijk gaat die mailwisseling over de zorgvuldige behandeling van Mustafa Ercan door de familierechercheurs. Aachboun vraagt zelf een vergoeding van 50.000 en 100.000 smartengeld voor Ercan. #tramschutter reageer retweet
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 14:16:35 De slachtoffers die zwaargewond raakten vragen veel lagere bedragen. Ongeveer de helft. De eis die Aachboun indiende namens Mustafa Ercan loopt nogal uit de pas. #tramschutter reageer retweet
Water is nat.
pi_191846664
Als die Mustafa Henk of Ellen had geheten, had hij denk ik meer sympathie gekregen van 'het volk' (het twitterpubliek), en misschien ook wel van de recherche. Die jongen staat met zijn naam al 2-0 achter, al vanaf het moment dat hij die procedure aanspande om alle beelden te krijgen.

En nu weer de verontwaardiging over dat hij het in het Turks wil doen.

En ook sommige mensen die niet willen aanvaarden dat hij óók slachtoffer is.

Ik heb best wel met hem te doen, eigenlijk. En dan ook nog zo'n 'fijne' financieel adviseur. Dan heb je geen vijanden meer nodig.
pi_191846778
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:12 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Is dit nou een verkapt huwelijksaanzoek? :D ;) ;)
Als je je nou in één dag belachelijk maakt op de heilige drie-eenheid (twitter, feesboek en insta) ben je vanaf dat moment wel onweerstaanbaar natuurlijk
-nee-
pi_191846807
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:23 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Als je je nou in één dag belachelijk maakt op de heilige drie-eenheid (twitter, feesboek en insta) ben je vanaf dat moment wel onweerstaanbaar natuurlijk
Haha
pi_191846850
Overigens: reactie van Gekke_Henk op Nujij.nl over de achtergrond van die schadevergoeding:

quote:
Die fiscaal econoom K.A., op dit moment dus juridisch adviseur van Mustafa, snapt wel degelijk waar hij mee bezig is. Dit heeft namelijk alles te maken met de voorschotregeling in het kader van een eventueel op te leggen schadevergoedingsmaatregel.
De rechtbank kan op verzoek van een slachtoffer ten laste van Gokmen T. een bedrag aan schadevergoeding toewijzen aan het slachtoffer. Die zal deze schadevergoeding opleggen in de vorm van een schadevergoedingsmaatregel, zodat het CJIB feitelijk belast wordt met de incasso van de schadevergoeding.
Als de veroordeelde een kale kip is, of om andere reden de schadevergoeding niet kan of wilt betalen, dan treedt de voorschotregeling schadevergoedingsmaatregel in. Zie https://www.cjib.nl/voorschotregeling.
In geval van een geweldsmisdrijf, zoals poging moord, bedraagt het voorschot 100% van de toegewezen schadevergoeding. In geval van een ander misdrijf, zoals bedreiging, bedraagt het voorschot maximaal ¤ 5000,00. Resterend bedrag = jammer dan.
https://www.nu.nl/artikel(...)fb-8c97-87140267d238
pi_191846873
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:17 schreef Postbus100 het volgende:
Als die Mustafa Henk of Ellen had geheten, had hij denk ik meer sympathie gekregen van 'het volk' (het twitterpubliek), en misschien ook wel van de recherche. Die jongen staat met zijn naam al 2-0 achter, al vanaf het moment dat hij die procedure aanspande om alle beelden te krijgen.

Ik heb best wel met hem te doen, eigenlijk. En dan ook nog zo'n 'fijne' financieel adviseur. Dan heb je geen vijanden meer nodig.
Het krijgt er op deze manier een beetje de schijn van dat de ene Turkse gek een tram heeft overhoop geschoten waar een andere Turkse gek in zat. Hier in Utrecht hebben we gewoon veel Turkse gekkies :@
-nee-
pi_191846878
quote:

Die juridisch adviseur van hem is niet helemaal goed wijs. Heeft in het verleden wel meer rariteiten uitgehaald.
Deze mustafa is dubbel slachtoffer.
zie email 27 oktober
pi_191846886
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:26 schreef Postbus100 het volgende:
Overigens: reactie van Gekke_Henk op Nujij.nl over de achtergrond van die schadevergoeding:
[..]

Aha.
pi_191846900
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:28 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het krijgt er op deze manier een beetje de schijn van dat de ene Turkse gek een tram heeft overhoop geschoten waar een andere Turkse gek in zat. Hier in Utrecht hebben we gewoon veel Turkse gekkies :@
Je gaat nu toch niet een slachtoffer dezelfde kwalificatie geven als de moordenaar? 8)7

Je hebt een Turkse gek (T.) en je hebt Turken, zoals Mustafa, die de pech had in die tram te zitten.
pi_191846956
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:30 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Je gaat nu toch niet een slachtoffer dezelfde kwalificatie geven als de moordenaar? 8)7

Je hebt een Turkse gek (T.) en je hebt Turken, zoals Mustafa, die de pech had in die tram te zitten.
Is een grapje nav de dingen die ik lees op twitter :P
-nee-
pi_191847094
GelleGerda twitterde op donderdag 05-03-2020 om 14:33:12 @SaskiaBelleman Wat gemeen dit. 2 slachtoffers hebben in de krant en op papier hem bedankt voor het redden van hun leven. Ze zeiden dat ze zonder hem dood waren. Heb wel mn vermoedens waarom deze meneer zo wordt gewantrouwd . Heel eng. Die bedenkt Zich wel 2x voortaan reageer retweet
En
cyrilrosman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 14:41:30 @SaskiaBelleman OM heeft bevestigd (nav de camerabeelden) dat Ercan betrokken was 'bij het helpen van 2 jonge vrouwen uit de tram'. 1 slachtoffer bevestigt dat zelf ook. Een 3e man (bestuurder auto) stelt ook door Ercan te zijn geholpen. Kwalificatie 'held' is van zijn adviseur. reageer retweet
Hij heeft dus wel degelijk geholpen. Ik snap best dat die man erkenning wil. En die krijgt hij op dit moment niet :{ En zo'n advi$eur is niet helpend.
  donderdag 5 maart 2020 @ 14:58:47 #140
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191847390
Erkenning?
Geef m op voor een lintje op 26 april.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191847407
*verkeerde topic.
pi_191847453
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]

Ik geef 'm 100% gelijk. Vind het alleen heel erg jammer dat de andere slachtoffers hier kennelijk niet van op de hoogte zijn (verbaasd me niets, de overheid is wel vaker betrapt op het vooropstellen van het eigen belang ten koste van die van de burger), want anders hadden zij hier waarschijnlijk ook wel een andere koers op gevaren en veel hogere schadevergoedingen geëist.
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:04:39 #143
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191847530
quote:

Witte privilege?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191847606
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:11 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Huh jouw vrouw was toch juist leuk op tv?
pi_191847624
https://www.volkskrant.nl(...)art-opving~bab71c43/

Ondertussen net even dit indrukwekkende artikel uit juni 2019 gelezen.
pi_191847691
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:09 schreef Chia het volgende:

[..]

Huh jouw vrouw was toch juist leuk op tv?
:D

Grappig dat je het nog weet, bij bed & breakfast werd ze inderdaad goed ontvangen (ook hier op fok was iedereen aardig) maar vorig jaar was ze op tv bij een programma over tbs-ers en hun familie en toen kwam ze er niet goed vanaf. Daar heeft ze wel last van gehad, twitter mist echt elke vorm van nuance.
-nee-
pi_191847747
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Grappig dat je het nog weet, bij bed & breakfast werd ze inderdaad goed ontvangen (ook hier op fok was iedereen aardig) maar vorig jaar was ze op tv bij een programma over tbs-ers en hun familie en toen kwam ze er niet goed vanaf. Daar heeft ze wel last van gehad, twitter mist echt elke vorm van nuance.
Ah, dat verklaart.
pi_191847797
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:13 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Oh, was zij die van B&B? :D Niet dat ik er nu een gezicht bij heb, maar ik kan me nog herinneren dat er destijds een Fok!ker was die zei dat z'n vrouw/vriendin op tv zou komen bij B&B. (was het niet met haar tante ofzo?Of moeder?)
pi_191847892
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:18 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Oh, was zij die van B&B? :D Niet dat ik er nu een gezicht bij heb, maar ik kan me nog herinneren dat er destijds een Fok!ker was die zei dat z'n vrouw/vriendin op tv zou komen bij B&B. (was het niet met haar tante ofzo?Of moeder?)
Haar moeder inderdaad, die overigens op twitter door haar ehm.. flamboyante voorkomen ook weer een klein beetje werd besmeurd, maar dat heb ik d’r nooit verteld. :P
-nee-
pi_191847905
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 14:44 schreef Postbus100 het volgende:
GelleGerda twitterde op donderdag 05-03-2020 om 14:33:12 @:SaskiaBelleman Wat gemeen dit. 2 slachtoffers hebben in de krant en op papier hem bedankt voor het redden van hun leven. Ze zeiden dat ze zonder hem dood waren. Heb wel mn vermoedens waarom deze meneer zo wordt gewantrouwd . Heel eng. Die bedenkt Zich wel 2x voortaan reageer retweet
En
cyrilrosman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 14:41:30 @:SaskiaBelleman OM heeft bevestigd (nav de camerabeelden) dat Ercan betrokken was 'bij het helpen van 2 jonge vrouwen uit de tram'. 1 slachtoffer bevestigt dat zelf ook. Een 3e man (bestuurder auto) stelt ook door Ercan te zijn geholpen. Kwalificatie 'held' is van zijn adviseur. reageer retweet
Hij heeft dus wel degelijk geholpen. Ik snap best dat die man erkenning wil. En die krijgt hij op dit moment niet :{ En zo'n advi$eur is niet helpend.
Wat een puinhoop :N
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')