abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191951579
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 23:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Bron?
https://nos.nl/artikel/23(...)achten-opgepakt.html

Hier om de hoek lol.
  woensdag 11 maart 2020 @ 08:06:01 #203
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_191953912
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 16:05 schreef Travnik het volgende:
...
Wat betreft de Arabische Lente in Syrie. Het was hierbij de bedoeling dat door middel van het afzetten van Assad, Israel veiliger zou zijn.
...
Bron? Dit is echt weer zo'n nagebauwd schreeuwsel. Door wie is die bedoeling uitgesproken? Hoe kwam deze bedoeling aan het licht (anders dan het gebruikelijke gekrijs en beschuldig in het Midden-Oosten) en hoe is dit onderbouwd?.

"Oh mijn God, onze broeders slaan elkaar de hersens in en er komen vrijwilligers uit de hele wereld om te helpen. Hoe kan dit? Beroepen ze zich op de jihad? Dat kan niet. It's the Joooooos!"
pi_192163638
Uitspraak over enkele momenten: https://d1nbsec8luzshe.cl(...)K7g3kQWj712MFAXJTRNY
pi_192163669
Live!!!
pi_192164081
Dit wordt levenslang.
pi_192164094
LEVENSLANG
KOEKOEK
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_192164276
Officieel levenslang. _O_
#superniger2020
pi_192164284
#superniger2020
pi_192164291
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

@Wereldgozer
@Coco.
@onlogisch
@JanCees
@Doublepain
pi_192164300
*O* *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_
pi_192164302
Biertje! O+
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 14:27:37 #213
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_192164308
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
What can change the nature of a man?
pi_192164317
Weinig verrassend. Krachtige uitleg van meneer Veldhuisen
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_192164365
Niet verrassend, desalniettemin goed om het nu bevestigd te hebben.

Nu zie ik die vieze rat er echter nog wel voor aan om in hoger beroep te gaan, puur en alleen om het spelletje langer te spelen.
pi_192164914
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

@:wereldgozer
@:coco.
@:onlogisch
@:jancees
@:doublepain
Werelds
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:59:20 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192165052
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:29 schreef AToontje87 het volgende:
Niet verrassend, desalniettemin goed om het nu bevestigd te hebben.

Nu zie ik die vieze rat er echter nog wel voor aan om in hoger beroep te gaan, puur en alleen om het spelletje langer te spelen.
Natuurlijk gaat die in hoger beroep. Hoewel, hij erkent onze rechtstaat niet. Zal moeilijk voor hem worden. Of dooretteren, waar hij van nature toe geneigd is, of consequent zijn in zijn zieke principes.
pi_192165085
Logische en terechte uitspraak.
pi_192165192
Levenslang is een koopje voor hem...voor de werkende burger niet, die betaalt 250 euro per dag voor hem.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:15:00 #220
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_192165437
Nou nee, die gaat niet in beroep.
Een beroep is inderdaad een impliciete erkenning van de rechtbank.
En voor een beroep moet je een bepaalde procedure volgen en gronden aandragen. Als je geen zinnige gronden aandraagt wordt het beroep niet-ontvankelijk verklaard. Als je je niet aan de procedure houdt is het geen beroep.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_192165480
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:59 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat die in hoger beroep. Hoewel, hij erkent onze rechtstaat niet. Zal moeilijk voor hem worden. Of dooretteren, waar hij van nature toe geneigd is, of consequent zijn in zijn zieke principes.
Hoezo gaat hij 'natuurlijk' in beroep? Hij heeft zelf altijd aangegeven de rechtstaat niet te erkennen, en dat het hem niet interesseert wat zijn straf is.
pi_192166069
Na de kogel, strop, guillotine of brandstapel is dit het hoogst haalbare.
Toch is het voor een rechtstaat geen goede zaak dat mensen zonder hoger beroep een levenslange celstraf in gaan. Dus de kans dat dit mismaksel er van af ziet lijkt me groot.
-
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:54:33 #223
168739 Red_85
'echt wel'
pi_192166357
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef quo_ het volgende:
Na de kogel, strop, guillotine of brandstapel is dit het hoogst haalbare.
Toch is het voor een rechtstaat geen goede zaak dat mensen zonder hoger beroep een levenslange celstraf in gaan. Dus de kans dat dit mismaksel er van af ziet lijkt me groot.
Vierendelen door een paar zeugen had ook leuk geweest. Na eerst uitrekken, zijn ballen er af en hoofd insmeren met varkensbloed. Ik had hem wel als een klein biggetje willen horen schreeuwen 'haram haraaaam!'

Maar wij zijn, zeggen we, geciviliseerd. Dus levenslange opsluiting it is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 18 februari 2021 @ 10:21:39 #224
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_198070854
Tramschutter Gökmen T. steekt bewaarder in De Schie neer

https://www.rijnmond.nl/n(...)der-in-De-Schie-neer
  donderdag 18 februari 2021 @ 10:24:58 #225
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204476195
Tramschutter Gökmen Tanis opnieuw voor de rechter: stak bewaarder in gezicht én smeet met hete olie

https://www.ad.nl/binnenl(...)-hete-olie~ab2f0212/
  maandag 18 april 2022 @ 19:55:20 #227
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_204476577
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 19:10 schreef Zipportal het volgende:
Tramschutter Gökmen Tanis opnieuw voor de rechter: stak bewaarder in gezicht én smeet met hete olie

https://www.ad.nl/binnenl(...)-hete-olie~ab2f0212/
Een beetje (veel) arsenicum kan soms wonderen doen.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 18 april 2022 @ 20:02:43 #228
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_204476648
Een kogel tussen de ogen. Beste oplossing voor dit varken.
pi_204490656
twitter

Kut Turk. @GGMM
  woensdag 20 april 2022 @ 15:21:46 #230
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_204490920
Hij heeft toch al levenslang, dus voor hem zal er niks veranderen. :P
pi_205868502
'Dader tramaanslag Gökmen T. is Nederlandse paspoort ontnomen'
https://nos.nl/l/2443554

Gökmen T., de man die in 2020 levenslang kreeg voor het plegen van de aanslag in een Utrechtse tram, is zijn Nederlandse paspoort kwijt. Dat bevestigt de advocaat van een van de nabestaanden na berichtgeving van het AD.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 6 september 2022 @ 20:20:33 #232
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_205871118
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2022 17:38 schreef Aether het volgende:
'Dader tramaanslag Gökmen T. is Nederlandse paspoort ontnomen'
https://nos.nl/l/2443554

Gökmen T., de man die in 2020 levenslang kreeg voor het plegen van de aanslag in een Utrechtse tram, is zijn Nederlandse paspoort kwijt. Dat bevestigt de advocaat van een van de nabestaanden na berichtgeving van het AD.
Het zal Gökmen waarschijnlijk aan zijn reet roesten.
pi_205871359
Lijkt me een totale psychopaat.
pi_205871434

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2022 09:47:55 ]
pi_208432083
quote:
Nabestaanden stellen Qbuzz en provincie medeaansprakelijk voor tramaanslag Utrecht
https://nos.nl/artikel/24(...)-tramaanslag-utrecht

Nabestaanden van een van de slachtoffers van de tramaanslag in Utrecht stellen vervoersbedrijf Qbuzz en de provincie medeaansprakelijk voor zijn dood. Dat schrijft de Volkskrant vandaag, vier jaar na de aanslag. Doordat de trambestuurder de deuren dicht hield, zaten de passagiers vast in de tram toen Gökmen T. het vuur opende.

Uit drie verhoren van de recherche met de trambestuurder blijkt dat de monitor in de bestuurderscabine niet werkte. Daardoor kon zij niet zien dat er in het tweede tramstel werd geschoten, schrijft de krant. Omdat iemand aan de noodrem had getrokken, hield de bestuurder de deuren gesloten, wat ook in het noodremprotocol staat.

[…]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_208432317
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:46 schreef Aether het volgende:

[..]

Waarom zouden de deuren gesloten moeten blijven als er aan de noodrem getrokken wordt?

Stel dat er brand is, of een schiet/steekpartij...
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 09:15:48 #237
138438 crew  Pizzakoppo
pi_208432364
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 08:46 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of het aanklagen van een vervoersbedrijf, een entiteit die geen enkele rol speelde in de waanzinnige daad van Gökmen, zal leiden tot enige vorm van rust of acceptatie. Het riekt toch altijd vrij snel naar een manier om geld te verkrijgen.
pi_208433368
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 09:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of het aanklagen van een vervoersbedrijf, een entiteit die geen enkele rol speelde in de waanzinnige daad van Gökmen, zal leiden tot enige vorm van rust of acceptatie. Het riekt toch altijd vrij snel naar een manier om geld te verkrijgen.
Ik had niet het idee dat dit erachter zat na het lezen van het uitgebreide artikel in de Volkskrant. Het is ook wel schandalig als je leest hoe de familie van die vermoorde man behandeld zijn door alle instanties. Die kerel is een held, met eerst vijf mensen voor laten gaan en zelf tijdens zijn ontsnapping daardoor alsnog in de rug dood geschoten worden dus hij zou ook zo moeten worden behandeld.

Dat gezegd hebbende is het denk ik vrij kansloos om een partij als Qbuzz hier (mede) verantwoordelijk voor te maken, met name op de techniek. Ik ben bang dat het gevolg is dat, indien ze in het gelijk gesteld worden, er straks veel strengere regels gaan gelden, geen tram meer mag vertrekken zodra één camera niet werkt en dus de nadelen veel groter zijn dan de voordelen. Met name omdat het argument is dat bij een volgend vergelijkbaar incident dan de camera's wel zouden werken; maar ja hoe groot is die kans op een tweede tramschutter bij Qbuzz...
  maandag 23 oktober 2023 @ 20:30:17 #239
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_211057820
'Tramschutter Gökmen T. bedreigde gevangenispersoneel met aardappelmesje en glas'

Tramschutter Gökmen T. (42), die voor zijn daden levenslang vast zit, zou het gevangenispersoneel afgelopen zomer met een aardappelschilmesje en een stuk glas hebben bedreigd. Daarnaast gooide hij ook met kokend water en vet naar medewerkers.
Dat meldt het AD vandaag.
De misdragingen van de veroordeelde tramschutter vonden in de recreatieruimte van de Rotterdamse Penitentiaire Inrichting De Schie plaats. Hij vernielde meubilair, bedreigde personeel met scherpe voorwerpen en gooide hete vloeistoffen naar medewerkers van de gevangenis.
De Schie spreekt van een "ernstige ordeverstoring". Volgens de krant moest een bemiddelaar van de politie worden ingeschakeld om de 42-jarige T. weer onder controle te krijgen. Nadat dat was gelukt, werd hij twee weken naar de isoleercel gebracht.

Aangiften tegen T.
De gevangenis deed begin 2021 voor het eerst aangifte tegen T. Dit komt omdat de tramschutter "zonder aanleiding" een gevangenismedewerker had gestoken met een steekwapen dat hij zelf had gemaakt. Hiervoor bleek hij een onderdeel van een koelkast te hebben gebruikt. Vervolgens volgden nog twee aangiftes, daar komt de aangifte van afgelopen zomer bovenop.
De advocaat van T. liet eerder weten dat zijn cliënt in De Schie "aan de lopende band" betrokken was bij incidenten. In Vught zou dat niet het geval zijn. Volgens de raadsman zit het verschil in het "Rotterdamse regime": in De Schie verblijft T. op de terrorismeafdeling en is hij buiten zijn cel altijd geboeid.
In maart 2019 schoot T. vier mensen dood in een tram op het 24 Oktoberplein in Utrecht. Drie mensen raakten hierbij zwaargewond. T. werd na een lange klopjacht aangehouden in een woning aan de Oudenoord in Utrecht.

Rechtszaak
Op 28 november staat T. weer voor de rechter voor meerdere incidenten in de gevangenis. Het gaat dan nog niet over de misdragingen van deze zomer.

https://www.rtvutrecht.nl(...)rdappelmesje-en-glas
pi_211057929
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
'Tramschutter Gökmen T. bedreigde gevangenispersoneel met aardappelmesje en glas'

Tramschutter Gökmen T. (42), die voor zijn daden levenslang vast zit, zou het gevangenispersoneel afgelopen zomer met een aardappelschilmesje en een stuk glas hebben bedreigd. Daarnaast gooide hij ook met kokend water en vet naar medewerkers.
De misdragingen van de veroordeelde tramschutter vonden in de recreatieruimte van de Rotterdamse Penitentiaire Inrichting De Schie plaats. Hij vernielde meubilair, bedreigde personeel met scherpe voorwerpen en gooide hete vloeistoffen naar medewerkers van de gevangenis.
De Schie spreekt van een "ernstige ordeverstoring". Volgens de krant moest een bemiddelaar van de politie worden ingeschakeld om de 42-jarige T. weer onder controle te krijgen. Nadat dat was gelukt, werd hij twee weken naar de isoleercel gebracht.

Aangiften tegen T.
De gevangenis deed begin 2021 voor het eerst aangifte tegen T. Dit komt omdat de tramschutter "zonder aanleiding" een gevangenismedewerker had gestoken met een steekwapen dat hij zelf had gemaakt. Hiervoor bleek hij een onderdeel van een koelkast te hebben gebruikt. Vervolgens volgden nog twee aangiftes, daar komt de aangifte van afgelopen zomer bovenop.
De advocaat van T. liet eerder weten dat zijn cliënt in De Schie "aan de lopende band" betrokken was bij incidenten. In Vught zou dat niet het geval zijn. Volgens de raadsman zit het verschil in het "Rotterdamse regime": in De Schie verblijft T. op de terrorismeafdeling en is hij buiten zijn cel altijd geboeid.
In maart 2019 schoot T. vier mensen dood in een tram op het 24 Oktoberplein in Utrecht. Drie mensen raakten hierbij zwaargewond. T. werd na een lange klopjacht aangehouden in een woning aan de Oudenoord in Utrecht.

Rechtszaak
Op 28 november staat T. weer voor de rechter voor meerdere incidenten in de gevangenis. Het gaat dan nog niet over de misdragingen van deze zomer.

Gezellige gast is het ook :r
  maandag 23 oktober 2023 @ 21:15:11 #241
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211058236
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2023 20:30 schreef Domnivoor het volgende:

Aangiften tegen T.

Rechtszaak

Die gast moeten ze eigenlijk maar eens Epsteinen, daar wordt Nederland echt alleen maar beter van.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 31 januari 2024 @ 12:58:30 #242
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_212235724
Rechter: provincie Utrecht en Qbuzz hadden tramaanslag niet kunnen voorkomen

Utrecht - De provincie Utrecht en vervoersmaatschappij Qbuzz zijn niet verantwoordelijk voor geestelijk letsel bij nabestaanden van de tramaanslag. Volgens de rechtbank hadden de vervoerder en trameigenaar de aanslag niet kunnen voorkomen.

Bij de tramaanslag op 18 maart 2019 kwamen vier mensen om het leven nadat Gökmen T. in de tram het vuur opende. Het lukte meerdere reizigers om via één van de deuren naar buiten te vluchten, maar een andere deur in het tramstel ging niet open. Ook deed een monitor bij de bestuurder van de tram het niet.

Om toch de tram te kunnen verlaten, werd een ruit ingetrapt. Een man liet eerst andere mensen voor gaan voordat hij zelf de tram uit probeerde te springen, maar hij werd op dat moment door T. geraakt en overleed ter plekke aan zijn verwondingen. De nabestaanden van deze man hadden een zaak aangespannen tegen Qbuzz en de provincie omdat zij in hun ogen nalatig waren geweest.

Juiste knop

Volgens de rechtbank is het overlijden van de man niet te wijten aan onrechtmatig handelen of nalatigheid van de vervoerder en de eigenaar van de tram. In een noodsituatie kunnen passagiers altijd zelf de deuren openen door op daarvoor bedoelde knoppen te drukken, zoals bij de andere deur in het tramstel wel gebeurde. Uit forensisch onderzoek blijkt dat ook de gesloten deur op die manier geopend had kunnen worden, maar dat de reizigers niet op die knop hebben gedrukt.

Daarnaast vonden de nabestaanden ook dat de vervoerder en trameigenaar verantwoordelijk waren voor een defecte monitor bij de bestuurder van de tram. Als die had gewerkt, had de trambestuurder kunnen zien wat er gebeurde en was dan niet verder gereden. Ook daar gaat de rechtbank niet in mee. Volgens de rechter is op die beelden alleen het in- en uitstappen van passagiers te zien en had een werkende monitor de aanslag dus niet kunnen voorkomen.

https://www.rtvutrecht.nl(...)iet-kunnen-voorkomen
  Moderator woensdag 31 januari 2024 @ 13:42:16 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212236291
Nee natuurlijk niet 8)7
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212236319

Een situatieschets. @RamboDirk
  maandag 18 maart 2024 @ 10:57:32 #245
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_212870012
  maandag 18 maart 2024 @ 11:59:39 #246
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_212870571
quote:
2s.gif Op woensdag 31 januari 2024 12:58 schreef Domnivoor het volgende:
Rechter: provincie Utrecht en Qbuzz hadden tramaanslag niet kunnen voorkomen

Daarnaast vonden de nabestaanden ook dat de vervoerder en trameigenaar verantwoordelijk waren voor een defecte monitor bij de bestuurder van de tram.
Wat laat, maar hier heb ik dus steeds meer moeite mee.

Snap dat de nabestaanden het extreem moeilijk hebben. Alleen maakt dat niet dat maar iedereen verantwoordelijk is.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 18 maart 2024 @ 12:09:30 #247
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_212870654
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 11:59 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Wat laat, maar hier heb ik dus steeds meer moeite mee.

Snap dat de nabestaanden het extreem moeilijk hebben. Alleen maakt dat niet dat maar iedereen verantwoordelijk is.
Ja, mee eens.
Die rechtszaak komt over als een wanhoopsdaad.
  woensdag 26 juni 2024 @ 22:05:40 #248
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214065206

Verhaal van een van de slachtoffers die zwaargewond raakte
pi_214089848
Die komt hopelijk de verkeerde nog wel een keer tegen in de bajes.
pi_214089863
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 14:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Die komt hopelijk de verkeerde nog wel een keer tegen in de bajes.
Het volk wat in de Nederlandse bajes zit zal hem onthalen en behandelen als een held. :')
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')