Bron? Dit is echt weer zo'n nagebauwd schreeuwsel. Door wie is die bedoeling uitgesproken? Hoe kwam deze bedoeling aan het licht (anders dan het gebruikelijke gekrijs en beschuldig in het Midden-Oosten) en hoe is dit onderbouwd?.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:05 schreef Travnik het volgende:
...
Wat betreft de Arabische Lente in Syrie. Het was hierbij de bedoeling dat door middel van het afzetten van Assad, Israel veiliger zou zijn.
...
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 14:26:06Levenslang voor #tramschutter Gökmen T. reageer retweet
Wereldsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
@:wereldgozer
@:coco.
@:onlogisch
@:jancees
@:doublepain
Natuurlijk gaat die in hoger beroep. Hoewel, hij erkent onze rechtstaat niet. Zal moeilijk voor hem worden. Of dooretteren, waar hij van nature toe geneigd is, of consequent zijn in zijn zieke principes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:29 schreef AToontje87 het volgende:
Niet verrassend, desalniettemin goed om het nu bevestigd te hebben.
Nu zie ik die vieze rat er echter nog wel voor aan om in hoger beroep te gaan, puur en alleen om het spelletje langer te spelen.
Hoezo gaat hij 'natuurlijk' in beroep? Hij heeft zelf altijd aangegeven de rechtstaat niet te erkennen, en dat het hem niet interesseert wat zijn straf is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat die in hoger beroep. Hoewel, hij erkent onze rechtstaat niet. Zal moeilijk voor hem worden. Of dooretteren, waar hij van nature toe geneigd is, of consequent zijn in zijn zieke principes.
Vierendelen door een paar zeugen had ook leuk geweest. Na eerst uitrekken, zijn ballen er af en hoofd insmeren met varkensbloed. Ik had hem wel als een klein biggetje willen horen schreeuwen 'haram haraaaam!'quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:40 schreef quo_ het volgende:
Na de kogel, strop, guillotine of brandstapel is dit het hoogst haalbare.
Toch is het voor een rechtstaat geen goede zaak dat mensen zonder hoger beroep een levenslange celstraf in gaan. Dus de kans dat dit mismaksel er van af ziet lijkt me groot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |