Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
• Mocht je het virus hebben, dan kun je dat thuis uitzieken. Tenminste zolang je niet heel ziek wordt. Hier de richtlijnen hoe je thuis moet verblijven.
• Interessante en nuchtere dagelijkse updates en analyse door Dr. John Campbell op JijBuis
• Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemen.
Nee, +6 in de afgelopen 24 uur staat op het ad in de liveblog.
Dus dat zou dan van 13:00 gisteren tot 13:00 vandaag zijn.
Maar het RIVM zegt zelf
quote:
Op 2 maart zijn er 6 nieuwe patiënten bij het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu gemeld. Zij zijn allemaal in thuisisolatie. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen op 24.
Nee, +6 in de afgelopen 24 uur staat op het ad in de liveblog.
Dus dat zou dan van 13:00 gisteren tot 13:00 vandaag zijn.
Het RIVM zegt zelf dat ze op 2 maart nog 6 extra gevallen hebben binnengekregen en dat daarmee de teller dus op 24 staat. Over de cijfers van vandaag zeggen ze helemaal niks.
Het RIVM zegt zelf dat ze op 2 maart nog 6 extra gevallen hebben binnengekregen en dat daarmee de teller dus op 24 staat. Over de cijfers van vandaag zeggen ze helemaal niks.
Op dinsdag 3 maart 2020 13:05 schreef DemonRage het volgende: De meeste besmette Nederlanders hebben het dus meegebracht uit Italië. Heeft dat nog geen negatief reisadvies inmiddels?
. Ik kan ook op reddit zetten dat ik een vliegende giraffe ben, ik zou niet zomaar alles geloven zeker zo extreem als die claim
Vandaar de vraag. Geloof het ook niet, maar aangezien het er vorige week 7 waren die bevestigd waren zou het ook niet geheel onmogelijk kunnen zijn.
(Mocht het waar blijken. Dan is het beter voor mij om niet verder te zoeken in het verband tussen de ziekte en het feit dat de US “ineens” een afspraak hebben sinds zondag. Ken uzelf! )
Op dinsdag 3 maart 2020 13:05 schreef DemonRage het volgende: De meeste besmette Nederlanders hebben het dus meegebracht uit Italië. Heeft dat nog geen negatief reisadvies inmiddels?