Jawel. Als je door het dragen van een masker minder voorzichtig bent en het dan niet goed gebruikt is het zeker wel onveiliger.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja dat zal best. Maar dat maakt het dragen van een mondkapje toch niet onveiliger dan zonder mondkapje?
Eerder weinig nieuws en het meeste is wel gezegd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:48 schreef byah het volgende:
Topic gaat een stuk minder hard, paniek weer overgewaaid?
Wacht maar... binnen een uur hebben we een RIVM update.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:48 schreef byah het volgende:
Haha, weet het ook nog maar net. Was verrast dat er een naam voor was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, dank je. Wist de officiële benaming niet. Weer wat geleerd
We wachten op nieuws. De teller staat nog op 18, maar dat is inmiddels behoorlijk achterhaald.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:48 schreef byah het volgende:
Beschouw het als een goedkope condoom; altijd beter dan niks, maar je kunt je snikkel beter niet in een heroïnehoertje steken daarmee. En toch zullen er zat mensen zijn die denken dat ze er mee veilig zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja dat zal best. Maar dat maakt het dragen van een mondkapje toch niet onveiliger dan zonder mondkapje?
Nee, die kucht gewoon een paar keer. Werkt als een tierelier.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:42 schreef Chia het volgende:
Dat was de zoon van @:Gia die probeert lekker alleen op een rustig plekje te blijven zitten zonder mensen in zijn personal space.
Jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:48 schreef byah het volgende:
Ey. Sinds 1996 de officiële naam.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee officieel heet het geloof ik nog weer anders. In ieder geval iets wat niet echt makkelijk te onthouden is!
Dan maakt dus niet het masker maar het gedrag het onveiliger.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jawel. Als je door het dragen van een masker minder voorzichtig bent en het dan niet goed gebruikt is het zeker wel onveiliger.
Nou ja naief misschien, maar dat komt wel door het RIVM. Mensen gaan er van uit dat ze weten wat ze doen en nemen alles voor waar aan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, die kucht gewoon een paar keer. Werkt als een tierelier.
Stel je voor dat er iemand naast je komt zitten met het virus. Haha. Ik vind het goed bedacht.
Mijn moeder belde net of ik morgen mee bloed kan gaan prikken. Eh, goed, maar ga niet mee naar binnen.
Mijn zus, die mee zou gaan, heeft zwaar de griep. Kan, volgens mams geen Corona zijn, want ze is niet in Italië geweest. Hoezo naïef.
quote:03-03-2020 | 13:00
Zes nieuwe patiënten
Op 2 maart zijn er 6 nieuwe patiënten bij het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu gemeld. Zij zijn allemaal in thuisisolatie. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen op 24.
Bijna alle personen bij wie het coronavirus is vastgesteld zijn reizigers afkomstig uit Noord-Italië of zijn gezinscontacten van een eerdere patiënt. Van enkele patiënten is de bron van de besmetting nog onbekend. Dit is nog in onderzoek. De GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst ’en hebben contactonderzoek opgestart.
Wacht maar totdat zo direct de nieuwe cijfers bekend worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:48 schreef byah het volgende:
Het is ook nooit goed..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:50 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Ja
Nieuwe gevallen reageren we al bijna niet meer op
We praten liever over de naam van een beurtbalkje
Maar straks gaan we weer stevige kritiek op het RIVM geven als de nieuwe cijfers bekend zijn
Zijn al bekend.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wacht maar totdat zo direct de nieuwe cijfers bekend worden.
Dit idd ja; toen ik met iemand sprak over corona, zei die dat je gewoon de site van het RIVM moet lezen en de persco's moet volgen, want dat zijn de officiële opvattingen hier, en op het internet zie je vooral spookverhalen. Wat het RIVM zegt is de waarheid en verder is alles dibieus!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja naief misschien, maar dat komt wel door het RIVM. Mensen gaan er van uit dat ze weten wat ze doen en nemen alles voor waar aan.
Als je in een tunnel zit dat RIVM een leugenachtige organisatie is is geen getal goed genoeg voor jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |