Dan komen dud0r en ik je wel inzepenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet m'n haren wassen maar lig nog zo lekker.
Maar dat doe je altijd toxh?quote:
Kom je d'r bij liggen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur geslapen vannacht, vandaag thuiswerken dus ik lig er zo nog even in
A lekker vrije dagje er tussen door.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het niet hij ging rond 0600 slapen
Zeg jij het maar, erbij liggen of lekker douchenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dat doe je altijd toxh?
[..]
Kom je d'r bij liggen?
Dat is een prima plan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan komen dud0r en ik je wel inzepen
Ahh kak.. En het slapen ging de laatste tijd best goed!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:36 schreef dud0r het volgende:
Ik heb wel prima geslapen. Alleen beetje kort
Daarom is het nog wel (*&&*(^* vooral omdat je altijd slecht slaaptquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dat doe je altijd toxh?
[..]
Kom je d'r bij liggen?
Dibs op de achterkantquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan komen dud0r en ik je wel inzepen
Eerst er bij liggen, en dan in de pauze van Dud0r inzepen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeg jij het maar, erbij liggen of lekker douchen
Goed idee.quote:
Is het echt zo moeilijk mijn naam goed te schrijven terwijl die gewoon op je scherm staat trouwens?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Veel plezier Mickey met de mannen van plezier
quote:
Jemig zeg met je verkeerde been uit bed gestapt of zoquote:
Nee. Ik zie 't je iedere keer doen. En hoopte dat na een tijdje je het zelf zou zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig zeg met je verkeerde been uit bed gestapt of zo
quote:
Ik zal je naam niet meer noemen, dan is dat probleem opgelostquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Ik zie 't je iedere keer doen. En hoopte dat na een tijdje je het zelf zou zien.
[..]
[ afbeelding ]
redquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Ik zie 't je iedere keer doen. En hoopte dat na een tijdje je het zelf zou zien.
[..]
[ afbeelding ]
of je schrijft dingen gewoon goedquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal je naam niet meer noemen, dan is dat probleem opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |