Dan komen dud0r en ik je wel inzepenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet m'n haren wassen maar lig nog zo lekker.
Maar dat doe je altijd toxh?quote:
Kom je d'r bij liggen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur geslapen vannacht, vandaag thuiswerken dus ik lig er zo nog even in
A lekker vrije dagje er tussen door.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het niet hij ging rond 0600 slapen
Zeg jij het maar, erbij liggen of lekker douchenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dat doe je altijd toxh?
[..]
Kom je d'r bij liggen?
Dat is een prima plan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan komen dud0r en ik je wel inzepen
Ahh kak.. En het slapen ging de laatste tijd best goed!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:36 schreef dud0r het volgende:
Ik heb wel prima geslapen. Alleen beetje kort
Daarom is het nog wel (*&&*(^* vooral omdat je altijd slecht slaaptquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dat doe je altijd toxh?
[..]
Kom je d'r bij liggen?
Dibs op de achterkantquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan komen dud0r en ik je wel inzepen
Eerst er bij liggen, en dan in de pauze van Dud0r inzepen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeg jij het maar, erbij liggen of lekker douchen
Goed idee.quote:
Is het echt zo moeilijk mijn naam goed te schrijven terwijl die gewoon op je scherm staat trouwens?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Veel plezier Mickey met de mannen van plezier
quote:
Jemig zeg met je verkeerde been uit bed gestapt of zoquote:
Nee. Ik zie 't je iedere keer doen. En hoopte dat na een tijdje je het zelf zou zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig zeg met je verkeerde been uit bed gestapt of zo
quote:
Ik zal je naam niet meer noemen, dan is dat probleem opgelostquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Ik zie 't je iedere keer doen. En hoopte dat na een tijdje je het zelf zou zien.
[..]
[ afbeelding ]
redquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Ik zie 't je iedere keer doen. En hoopte dat na een tijdje je het zelf zou zien.
[..]
[ afbeelding ]
of je schrijft dingen gewoon goedquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal je naam niet meer noemen, dan is dat probleem opgelost
Jemig gaat er nu een probleem gemaakt worden omdat je een naam niet goed schrijftquote:
He Haags, had je nog niet gezien hier vanmorgen.quote:
Heb je niet geslapen vannacht Sky?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:47 schreef skysherrif het volgende:
Totaal niet moe, kan ook gewoon wakker blijven en lekker koffie zetten zo.
Aan de andere kant, wordt vannacht ook laat met super tuesday
nee je schrijft constant dingen verkeerd en als er op aangesproken wordt reageer je als een kind van 5quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig gaat er nu een probleem gemaakt worden omdat je een naam niet goed schrijft
Kom op zeg doe ff normaal
Ja...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig gaat er nu een probleem gemaakt worden omdat je een naam niet goed schrijft
Kom op zeg doe ff normaal
Oke muck.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja...
Niks zo vervelend als iemand die je de hele tijd bij een andere naam noemt.
Daarnaast getuigt het van extreme luiheid aangezien het gewoon voor je voorgedaan is, het staat iedere keer letterlijk op je scherm
Hij vind het toch ook niet leuk als iemand je in het echte leven constant anders noemt dan je heet?
F°ck you pumpquote:
Hoor wie het zegt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee je schrijft constant dingen verkeerd en als er op aangesproken wordt reageer je als een kind van 5
Ok sheriffquote:
Dat was voor mij geen probleem hoor was een oprechte vraagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt.
En constant dingen verkeerd?
Omdat ik gisteren ha ha ha ha zei, en ik niet wist dat het hahaha moet zijn.
Me en mijn is je al meerdere keren verteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt.
En constant dingen verkeerd?
Omdat ik gisteren ha ha ha ha zei, en ik niet wist dat het hahaha moet zijn.
En ik wist oprecht niet dat ha ha ha sarcasme was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat was voor mij geen probleem hoor was een oprechte vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |