Morgen weer denk ik.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:39 schreef Elvi het volgende:
Zo,een verdubbeling van het aantal besmettingen in 1 dag. Dat schiet op.
Ja. Maar ik woon in een stad. Stél: de stad gaat in quarantaine, zouden jullie dan nog gewoon een paar keer per dag naar buiten gaan en de hond uitlaten, met het risico onderweg mensen tegen te komen?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh?het gaat toch alleen om contact met hoestende andere mensen.
Pffffffff man man man doe niet zo panisch.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:41 schreef Coeus het volgende:
[..]
Ja. Maar ik woon in een stad. Stél: de stad gaat in quarantaine, zouden jullie dan nog gewoon een paar keer per dag naar buiten gaan en de hond uitlaten, met het risico onderweg mensen tegen te komen?
Hij heeft het niet over quarantaine, maar over "de straat niet op willen gaan"quote:Op maandag 2 maart 2020 21:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan quarantaine?
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:41 schreef Coeus het volgende:
[..]
Ja. Maar ik woon in een stad. Stél: de stad gaat in quarantaine, zouden jullie dan nog gewoon een paar keer per dag naar buiten gaan en de hond uitlaten, met het risico onderweg mensen tegen te komen?
Echt, laat je snel nakijken.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:41 schreef Coeus het volgende:
[..]
Hond tijdelijk invriezen geen optie?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:41 schreef Coeus het volgende:
[..]
Wij zouden in dit geval de honden gewoon in de tuin doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:39 schreef Coeus het volgende:
Heb helaas geen tuin. Maar als de poep de ventilator raakt en we Wuhan-achtige taferelen zouden krijgen, zouden jullie je hond dan nog uitlaten?
Ik denk niet dat ik tegen die tijd iemand zo gek krijg om op te passen/hem in een pension te krijgen.
Ik ben de kalmte zelve, dankjewel.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:42 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Pffffffff man man man doe niet zo panisch.
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:32 schreef Coeus het volgende:
Hoe gaan mensen met een hond dit doen als ze 'in quarantaine' willen of moeten?
Perfect plan, dankje!quote:Op maandag 2 maart 2020 21:44 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hond tijdelijk invriezen geen optie?
Gewoon een krant neerleggen. Of van die plasdoekjes kopen bij de dierenarts.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:44 schreef FYazz het volgende:
[..]
Wij zouden in dit geval de honden gewoon in de tuin doen.
Bij gebrek aan tuin (en balkon?) zou ik de honden gewoon buiten voor/vlakbij de deur laten plassen en poepen.
Idd geen tuin. Hmm dus niet meer even lekker kunnen rennen buiten. Kennelijk stel ik een rare vraag maar ik vind dit in het geval dát, best een lastige....quote:Op maandag 2 maart 2020 21:44 schreef FYazz het volgende:
[..]
Bij gebrek aan tuin (en balkon?) zou ik de honden gewoon buiten voor/vlakbij de deur laten plassen en poepen.
Wat wil je nog meer dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:46 schreef zipcon het volgende:
Die actualisaties zijn wel erg triestig bij RIVM https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
[ afbeelding ]
Ja, dat was het.
Hond in de pan, heb je ook weer eten als je niet de deur uit mag.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:44 schreef Coeus het volgende:
[..]
Ik ben de kalmte zelve, dankjewel.
Ik heb het niet over nú. Stéllllll dat we in quarantaine zouden moeten. Wat dan?
Naam, foto, adresquote:
Dit. Alsof de inspecteurs hier mee bezig zouden zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:44 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat poppetje op die afbeelding heeft wel hele lange benen. Is dat ook een symptoom?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:46 schreef zipcon het volgende:
Die actualisaties zijn wel erg triestig bij RIVM https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
[ afbeelding ]
Ja, dat was het.
Lekker helder toch.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:46 schreef zipcon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat was het.
Je hoeft niet bang te zijn voor andere mensen op straat. Als je met iemand gaat praten en je hebt een gesprek terwijl je dichtbij elkaar staat is er wel kans. Zeker als ie een paar keer hoest. Maar gewoon lopen...nee.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:41 schreef Coeus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |