Na de carnaval is sowieso iedereen 3 weken ziek. Is hier gewoon de afspraakquote:Op maandag 2 maart 2020 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
goed bezig wel een mondkapje voor daar in Brabant?
oh mooi rustig op straat.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Na de carnaval is sowieso iedereen 3 weken ziek. Is hier gewoon de afspraak
Mondkapje m'n reetquote:Op maandag 2 maart 2020 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
goed bezig wel een mondkapje voor daar in Brabant?
dan kan je beter een luier om doen.quote:
prima plaatjequote:Op maandag 2 maart 2020 14:59 schreef Pumpalov het volgende:
Ik voel mij ernstig aangesproken
[ afbeelding ]
Och arrem.quote:
Van het clubje waar ik één dag mee op stap ben geweest is idd vrijwel iedereen ziek geworden deze week.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Na de carnaval is sowieso iedereen 3 weken ziek. Is hier gewoon de afspraak
leuk voor in de op.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:59 schreef Pumpalov het volgende:
Ik voel mij ernstig aangesproken
[ afbeelding ]
Watjes.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van het clubje waar ik één dag mee op stap ben geweest is idd vrijwel iedereen ziek geworden deze week.
Niets gewend. Daarom best 3 dagen per jaar niet zuipen ipv 3 dagen per jaar wel plotseling je best proberen te doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van het clubje waar ik één dag mee op stap ben geweest is idd vrijwel iedereen ziek geworden deze week.
@zuchtquote:
Hoop het, kunt het maar gehad hebben.quote:
Geen flauw ideequote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef Pumpalov het volgende:
Overigens benieuwd hoe @:mrsloveable dit goed denkt te gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |