Na de carnaval is sowieso iedereen 3 weken ziek. Is hier gewoon de afspraakquote:Op maandag 2 maart 2020 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
goed bezig wel een mondkapje voor daar in Brabant?
oh mooi rustig op straat.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Na de carnaval is sowieso iedereen 3 weken ziek. Is hier gewoon de afspraak
Mondkapje m'n reetquote:Op maandag 2 maart 2020 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
goed bezig wel een mondkapje voor daar in Brabant?
dan kan je beter een luier om doen.quote:
prima plaatjequote:Op maandag 2 maart 2020 14:59 schreef Pumpalov het volgende:
Ik voel mij ernstig aangesproken
[ afbeelding ]
Och arrem.quote:
Van het clubje waar ik één dag mee op stap ben geweest is idd vrijwel iedereen ziek geworden deze week.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Na de carnaval is sowieso iedereen 3 weken ziek. Is hier gewoon de afspraak
leuk voor in de op.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:59 schreef Pumpalov het volgende:
Ik voel mij ernstig aangesproken
[ afbeelding ]
Watjes.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van het clubje waar ik één dag mee op stap ben geweest is idd vrijwel iedereen ziek geworden deze week.
Niets gewend. Daarom best 3 dagen per jaar niet zuipen ipv 3 dagen per jaar wel plotseling je best proberen te doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van het clubje waar ik één dag mee op stap ben geweest is idd vrijwel iedereen ziek geworden deze week.
@zuchtquote:
Hoop het, kunt het maar gehad hebben.quote:
Geen flauw ideequote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef Pumpalov het volgende:
Overigens benieuwd hoe @:mrsloveable dit goed denkt te gaan maken.
TR voor racismequote:Op maandag 2 maart 2020 15:01 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niets gewend. Daarom best 3 dagen per jaar niet zuipen ipv 3 dagen per jaar wel plotseling je best proberen te doen.
Al die lamme hollanders na 10 bier
zo dacht ik eerst ook maat maar schijnt dat je daarna gewoon weer ziek kan worden.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoop het, kunt het maar gehad hebben.
Niets gewendquote:
TR gezetquote:
Geen corona in BG. Weet je waarom? In tegenstelling tot die duffe boeren kunnen we hier wel gewoon normaal zuipenquote:
Immuniteit is nooit 100%. Maar als je goed uitziekt en verder gezond bent is de kans heel klein dat je weer opnieuw van hetzelfde virus ziek wordt op korte termijnquote:Op maandag 2 maart 2020 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo dacht ik eerst ook maat maar schijnt dat je daarna gewoon weer ziek kan worden.
bedankt he, nu moet ik pissenquote:
Lolquote:Op maandag 2 maart 2020 15:08 schreef Nattekat het volgende:
Waarom sta ik niet meer in de OP? Racisme
Ja, het poldermodel werkt niet voor Corona, over 16 dgn een congres. Mij benieuwen of het doorgaatquote:Op maandag 2 maart 2020 15:08 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan, weer 8 gevallen er bij dus gaat hard nu
ik hoor ook dat de tweede keer juist erger is.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Immuniteit is nooit 100%. Maar als je goed uitziekt en verder gezond bent is de kans heel klein dat je weer opnieuw van hetzelfde virus ziek wordt op korte termijn
goed aantalquote:Op maandag 2 maart 2020 15:10 schreef Filosoofert het volgende:
Ik denk dat we voor vrijdag boven de 250 besmettingen zitten in NL
Aids?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:10 schreef Filosoofert het volgende:
40-45quote:Op maandag 2 maart 2020 15:10 schreef Filosoofert het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |