quote:
Jij hebt me zeker ook TR gezet he omdat ik je een mongool noemdequote:
Nee, maar ik sta mezelf een poging toequote:
als verder het niemand boeit waarom dan gaan kraaien ? even opgekropte frustraties eruit gooien op internet of wat is dat?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En waarom begon ik erover, omdat jij InverHouse uit de OP had gehaald terwijl Faux of SwJ dat hadden gevraagd geen UIs uit de OP te halen.
Jij speelt korter dan zes maanden mee dus jij moet gewoon je muil houdenquote:
Jullie zijn dikke vriendjes. Net als @dud0r en ik. Nja, hij is dik en ik pas toevallig zo'n 54 keer in dat vadsige lijfquote:Op maandag 2 maart 2020 14:26 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jij hebt me zeker ook TR gezet he omdat ik je een mongool noemde
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja jippie haal je lul eens tevoorschijnBetraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook weer waar.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:27 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jij speelt korter dan zes maanden mee dus jij moet gewoon je muil houden
Ik weet dat het InverHouse boeit, en er stond een afspraak.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als verder het niemand boeit waarom dan gaan kraaien ? even opgekropte frustraties eruit gooien op internet of wat is dat?
Dat komt ook omdat jij het uiterlijk hebt van een kankerlijer met coronaidsquote:Op maandag 2 maart 2020 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jullie zijn dikke vriendjes. Net als @:dud0r en ik. Nja, hij is dik en ik pas toevallig zo'n 54 keer in dat vadsige lijf
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:27 schreef Faux. het volgende:
We gaan het een tijdje zonder UI's proberen
Precies. Omdat het altijd gezeik opleverde op termijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
allemaal eruit ook prima gelijk van die sc vibe af bijna geen enkele sc doet dat nog op fok! verder.
Ter beoordeling van de mods, uiteraardquote:Op maandag 2 maart 2020 14:28 schreef skysherrif het volgende:
Bij goed gedrag mag je UI terug in de OP
Goed ideequote:Op maandag 2 maart 2020 14:27 schreef Faux. het volgende:
We gaan het een tijdje zonder UI's proberen
mooi dan kom ik er niet inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |