Jij moet niet iedereen beschuldigen van gedrag wat jezelf tentoon spreidtquote:Op maandag 2 maart 2020 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
daarom waren we opeens verdwenen nadat jij openbaarde dat inver verdwenen was dat was niet gebeurd als je niet was gaan stoken hoor was al een halve dag zo en er kraaide niemand naar.
Nouja laten we niet flauw doen, dan zouden we zijn grootste kwaliteit wegnemenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jij moet niet iedereen beschuldigen van gedrag wat jezelf tentoon spreidt
het ging er helemaal niet over was hele dag gezellig hier tot jij er over begon gisteren dat weet je zelf ook wel en is gelukkig gewoon terug te lezen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:22 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jij moet niet iedereen beschuldigen van gedrag wat jezelf tentoon spreidt
Dat is ook een voorstel. Jullie moeten t zeggenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:21 schreef Jippie68 het volgende:
Nou is er nu al wat afgesproken voor de OP?
Mijn idee is gewoon iedereen plaatsen die dat wil en actief (op 3 d p/ w) meespeelt en niet verwijderen tijdens een ban of om te pesten.
Ja ff de onvermijdelijke discussie voeren zodat het gezeik over OP's hopelijk verleden tijd isquote:
Nee dat uit in een hoop treiterenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
TS bepaalt dus. Iedereen eens? Betekent wel dat als de OP dan stuk gaat of anderszins fout is, dat dat aan de volgende TS is om op te lossen.
Ja vind ik ook prima. Voorstanders?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef Filosoofert het volgende:
Ik stel voor; ALLE UI"S uit de OP.
Jezus wat een gezeik weer zeg.
DAT BEPAAL JIJ NIET STINKTURKquote:Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef Filosoofert het volgende:
Ik stel voor; ALLE UI"S uit de OP.
Jezus wat een gezeik weer zeg.
Haha denk je dat echtquote:Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja ff de onvermijdelijke discussie voeren zodat het gezeik over OP's hopelijk verleden tijd is
Ja jippie haal je lul eens tevoorschijnquote:Op maandag 2 maart 2020 14:23 schreef Pumpalov het volgende:
Eventjes elkaar klaarpijpen, neemt alle stress weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
lijkt me niet dat regels echt nodig zijn verder gewoon serieus spelende mensen toevoegen als ze dat willen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:24 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja ff de onvermijdelijke discussie voeren zodat het gezeik over OP's hopelijk verleden tijd is
lolquote:Op maandag 2 maart 2020 14:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
Pumpa heeft hier en Poll gemakt ik ben en groote mongool zei hij,ik kann dat niet Tr´´én om dat het topic gesloten is, wat gaa je nu doen?
neem een plastuitquote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja jippie haal je lul eens tevoorschijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
En waarom begon ik erover, omdat jij InverHouse uit de OP had gehaald terwijl Faux of SwJ dat hadden gevraagd geen UIs uit de OP te halen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het ging er helemaal niet over was hele dag gezellig hier tot jij er over begon gisteren dat weet je zelf ook wel en is gelukkig gewoon terug te lezen.
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja jippie haal je lul eens tevoorschijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |