Omdat er steeds gedoe er over is etc..quote:Op maandag 2 maart 2020 11:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom will zij dat niet? zij spelt toch met
okequote:Op maandag 2 maart 2020 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat er steeds gedoe er over is etc..
Trusten.quote:
Jij bent altijd zoetquote:Op maandag 2 maart 2020 11:27 schreef dud0r het volgende:
Jezus wat een mail, kan ook niet een weekje weg zijn zonder dat mensen me helemaal vol mailen.
Tot na de lunch ben ik wel zoet zo te zien
Ja klote altijd als je terug bent van vak.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:27 schreef dud0r het volgende:
Jezus wat een mail, kan ook niet een weekje weg zijn zonder dat mensen me helemaal vol mailen.
Tot na de lunch ben ik wel zoet zo te zien
gayquote:Op maandag 2 maart 2020 11:23 schreef Jippie68 het volgende:
Ik wilde deze nog onderaan de OP toevoegen.
[ afbeelding ]
quote:
Ahhw thanksquote:
Was het maar zo'n feest, wel weer mail waar haast achter zit terwijl ze weten dat ik vrij ben en er dus niks mee ga doen.quote:
quote:
quote:
Is ook niet voor jou.quote:
Hij leeft nog wel?quote:Op maandag 2 maart 2020 11:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom duurt 't zo lang voor die vent van me wakker wordt.
Ik ook.quote:
Hoef het ook niet op te vreten om er van te moeten kotsenquote:
Lekker ite.quote:
Ja hij beweegt af en toequote:
Gelukkig maar.quote:
Die is hier nietquote:
Ik ben niet zo extreemquote:Op maandag 2 maart 2020 11:35 schreef Pumpalov het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)tuskliniek~ae012e45/
Snap sowieso niet waarom er niet steevast wat mensen klaarstaan om refo's te tikken
@:haags_kwartiertje doe er wat aan
Waarom wel?quote:Op maandag 2 maart 2020 11:36 schreef Jippie68 het volgende:
IC Maasstad ziekenhuis ook dicht wegens Coronavirus
Snap niet dat ze niet meer zieke mensen testen op Corona.
Vooral de zieke mensen.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:36 schreef Jippie68 het volgende:
IC Maasstad ziekenhuis ook dicht wegens Coronavirus
Snap niet dat ze niet meer zieke mensen testen op Corona.
Valt me weer eens van je tegenquote:
doet hij ooit dingen die niet tegen vallenquote:
De behandeling bij een longontsteking en een longontsteking met het labeltje corona eraan vast worden niet ineens anders of zo...quote:Op maandag 2 maart 2020 11:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Precies, gewoon iedereen die is opgenomen met een longontsteking testen.
MaAr Ze ZiJn NiEt In BeSmEtTe GeBiEdEn GeWeEsTquote:Op maandag 2 maart 2020 11:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Precies, gewoon iedereen die is opgenomen met een longontsteking testen.
Goed voor pensioenfondsen. Mooi dat er eindelijk rigoureus in gesnoeid gaat worden in de hoeveelheid boomers.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 11:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Goed voor pensioenfondsen. Mooi dat er eindelijk rigoureus in gesnoeid gaat worden in de hoeveelheid boomers.
Nee is gewoon nuchter nadenken Haags. Mensen en virussen laten zich niet in strikte protocollen duwen. Weet jij nog precies waar je vorige week bent geweest en met wie je hebt gesproken?quote:
sterftepercentage op 10% door de ziekenhuizen te sluitenquote:Op maandag 2 maart 2020 11:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Goed voor pensioenfondsen. Mooi dat er eindelijk rigoureus in gesnoeid gaat worden in de hoeveelheid boomers.
Carnaval.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
MaAr Ze ZiJn NiEt In BeSmEtTe GeBiEdEn GeWeEsT
Oke dokter huis.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De behandeling bij een longontsteking en een longontsteking met het labeltje corona eraan vast worden niet ineens anders of zo...
Ja maar die mensen verdienen het ook.quote:
Ja. En al zou ik dat niet weten, boeie. Griep krijgen we allemaal wel eens en als we er aan bezwijken dan was het gewoon je tijd. Zo simpel is het leven.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee is gewoon nuchter nadenken Haags. Mensen en virussen laten zich niet in strikte protocollen duwen. Weet jij nog precies waar je vorige week bent geweest en met wie je hebt gesproken?
Ja en ALLES van het Coronavirus is ook al bekend en wetenschappelijk bewezen verklaardquote:Op maandag 2 maart 2020 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
MaAr Ze ZiJn NiEt In BeSmEtTe GeBiEdEn GeWeEsT
je weet dat influenza en corona twee verschillende zaken zijn toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. En al zou ik dat niet weten, boeie. Griep krijgen we allemaal wel eens en als we er aan bezwijken dan was het gewoon je tijd. Zo simpel is het leven.
Dat is alleen van toepassing op vrouwenquote:
Ja. Dan nog, dood gaan we allemaal wel een keerquote:Op maandag 2 maart 2020 11:43 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
je weet dat influenza en corona twee verschillende zaken zijn toch?
okquote:Op maandag 2 maart 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Dan nog, dood gaan we allemaal wel een keer
Dat lijkt me helemaal raar.quote:
Klopt. Betekent dat dat we er dan maar niks meer aan hoeven doen?quote:Op maandag 2 maart 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Dan nog, dood gaan we allemaal wel een keer
Is het egoïstisch om te zeggen dat het me niet uit maakt omdat ik zo 123 geen boomers in mijn familie kan opnoemen?quote:Op maandag 2 maart 2020 11:41 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 2 maart 2020 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het egoïstisch om te zeggen dat het me niet uit maakt omdat ik zo 123 geen boomers in mijn familie kan opnoemen?
Ik had dat virus inderdaad lekker zijn gang laten gaan ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Betekent dat dat we er dan maar niks meer aan hoeven doen?
Dus jij vaccineert je kinderen ook niet dan neem ik aan. Dood gaan ze toch wel
Klopt, zo sta ik er ook in. Maar als je tijd te vroeg komt omdat ziekenhuizen hun deuren dicht gooien?quote:Op maandag 2 maart 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. En al zou ik dat niet weten, boeie. Griep krijgen we allemaal wel eens en als we er aan bezwijken dan was het gewoon je tijd. Zo simpel is het leven.
quote:Op maandag 2 maart 2020 11:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi als ze hoest en je leuter hangt erin, beetje knijpend krap gevoel dan.
En extra warm door de kutkoorts.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima joh, voltooid leven.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het egoïstisch om te zeggen dat het me niet uit maakt omdat ik zo 123 geen boomers in mijn familie kan opnoemen?
nee dan hebben we het over alles als we toch dood gaan. Dus niet je kinderen vaccineren, kinkhoest, mazelen en polio krijgen ze misschien dan ook wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had dat virus inderdaad lekker zijn gang laten gaan ja.
quote:Op maandag 2 maart 2020 11:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tsja, botte pech. Ontzettend klote.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:46 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt, zo sta ik er ook in. Maar als je tijd te vroeg komt omdat ziekenhuizen hun deuren dicht gooien?
De ziekenhuizen behandelen ook andere ziektes of medische ingrepen mocht je dat nog niet weten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |