Rammsteinquote:
Jawohlquote:
Welke user willen we verwijderen?quote:Op maandag 2 maart 2020 10:52 schreef Jippie68 het volgende:
Ik zou graag de UI's in de OP willen actualiseren maar op mijn tablet is dat lastig. Misschien heeft iemand met een blauwe jas daar zin in?
Deze tijd?quote:Op maandag 2 maart 2020 10:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Waar is toch de tijd dat. Iemand klaagde over de UI IN DE OP en dst je ineens zag dat je UI er bij stond en je afvroeg waarom.
KoffieSC is ergens andersquote:
Nee een jaar geleden ergens daaromtrentquote:
Ik wil niemand verwijderen, maar er werd gisteren gesproken dat er een aantal winterse en daardoor 'verouderde' UI's instonden, dus gewoon de actuele UI's daarvoor in de plaats zetten?quote:
Bij mij please!quote:Op maandag 2 maart 2020 10:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik wil niemand verwijderen, maar er werd gisteren gesproken dat er een aantal winterse en daardoor 'verouderde' UI's instonden, dus gewoon de actuele UI's daarvoor in de plaats zetten?
Wil ik straks wel doen hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 11:01 schreef Jippie68 het volgende:
Of gaat de allerliefste @:noodgang dat doen?
Ah oke.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik wil niemand verwijderen, maar er werd gisteren gesproken dat er een aantal winterse en daardoor 'verouderde' UI's instonden, dus gewoon de actuele UI's daarvoor in de plaats zetten?
Oh dan haal ik hem weer wegquote:Op maandag 2 maart 2020 11:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dot heeft hem zelf verzocht er uit te halen
Prima.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jij bent de derde UI zal ik het gewoon proberen?
Hij is weer te bewerkenquote:Op maandag 2 maart 2020 11:06 schreef Jippie68 het volgende:
Dank je wel @:noodgang, wilde net de sneeuwloze panter terugplaatsen toen een moderator de OP op slot had gegooid
waarom will zij dat niet? zij spelt toch metquote:Op maandag 2 maart 2020 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wil Dot niet, wel even bij de les blijven
Zal ik strakkies voor je doen mopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |