SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Geert zit in zijn martelkamerThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Geert is de nieuwe Jeroen Pauw. Geweldige vragen.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ik weet niet meer in welk jaar dat was, maar dat seizoen dat ze in de trein deze gesprekjes hadden. Dan is deze locatie een stuk rustiger
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Paardrijden
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Wat heeft Annemieke een ongemakkelijk jurkje aan. Had ze niet iets waarin ze zich ook vrouwelijk en prettig in voelt? Het ongemak straalt hier vanaf.Somebody that I used to know![]()
Dat was toch vorig jaar met Marnix?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet meer in welk jaar dat was, maar dat seizoen dat ze in de trein deze gesprekjes hadden. Dan is deze locatie een stuk rustiger![]()
En dan zetten ze haar ook nog buiten neer.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef Postbus100 het volgende:
Wat heeft Annemieke een ongemakkelijk jurkje aan. Had ze niet iets waarin ze zich ook vrouwelijk en prettig in voelt? Het ongemak straalt hier vanaf.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Alle mannen warm in door, Annemiek in het tuinhuisje gedumpt. Zodat ze lekker kan blauwbekken
mag het weten![]()
Tering wat een maf wief.
Leuk, leuk, hij wil me bezwangeren.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zij slaat iedere ochtend de wekker uit met haar eierstokkenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Als jij het zegt, ik ben het helemaal kwijtquote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Dat was toch vorig jaar met Marnix?
Na twee minutenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja #failquote:Op zondag 1 maart 2020 20:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
En dan zetten ze haar ook nog buiten neer.
Somebody that I used to know![]()
Marinemeid is wel
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ajehoelaquote:Op zondag 1 maart 2020 20:42 schreef matthijst het volgende:
Ongemakkelijk die gesprekken met Annemiek.![]()
Je zit bij de Marine, dat wordt lastig.... waarom direct die beren op de weg zoeken? Waarom nodig je haar dan uit
A mind with a heart of it's own![]()
Ik ook wel hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:41 schreef matthijst het volgende:
Tering wat een maf wief.
Leuk, leuk, hij wil me bezwangeren.Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Hij dacht toen nog dat die marinierskazerne naar Zeeland Zou komenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:43 schreef DrMarten het volgende:
Je zit bij de Marine, dat wordt lastig.... waarom direct die beren op de weg zoeken? Waarom nodig je haar dan uit![]()
![]()
Hoe heet die boer die ging voetjevrijen? Geert doet me aan hem denken
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wie?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Zij slaat iedere ochtend de wekker uit met haar eierstokkenAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik dacht dat het andere jaren wel 10 was?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
5 minuten is ook wel echt heel erg weinig. 10 was toch ook nog wel steeds speeddate geweest.![]()
Richardquote:Op zondag 1 maart 2020 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe heet die boer die ging voetjevrijen? Geert doet me aan hem denken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2020 20:45:47 ]![]()
Stiekem vind ik het wel weer erg leuk, al die enthousiaste mannen en vrouwen, met rode wangen, helemaal vol van de boer of boerin in kwestie.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Barbara Visser wil hem voor haar zelf.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij dacht toen nog dat die marinierskazerne naar Zeeland Zou komenLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Onderzetters?
Ik twijfel, maar lijkt nu echt maar een paar zinnen te maken.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik dacht dat het andere jaren wel 10 was?
Natuurlijk heb je nog wel die eerste indruk maar schiet nu echt z'n doel vorobij.
Zeker met al die cadeaus en het ongemak onderling.![]()
Oh jaquote:
Past bij haar.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
quote:Op zondag 1 maart 2020 20:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
En jij niet....? Hou jij niet van paarden
Zelf gemaakt hé.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ja lekker stukje Paardenvlees..quote:Op zondag 1 maart 2020 20:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
En jij niet....? Hou jij niet van paarden![]()
Annemiek dacht ik eerst wel positief over, maar dat wordt wel steeds minder ben ik bang.Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Lekker eten, reizen en leuke dingen doen.quote:![]()
Als je niet wil zeggen wat je echte hobby's zijn
quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gvd, nu al zeiken dat je op feestjes op tijd naar huis wilt.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zwemband heeft ie al.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wel een goede speeddate, die kan dan gelijk afvallen.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:48 schreef matthijst het volgende:
Gvd, nu al zeiken dat je op feestjes op tijd naar huis wilt.![]()
Marleen dacht ik te lezen is iddquote:. Van Curaçao overgevlogen dus of ze op logeerdate mag vraag ik me af.
mag het weten![]()
Gek hoofdYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Hallo BotoxOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
"Ik moet een man hebben die me aan kan."
Grootste afknapper die er is
A mind with a heart of it's own![]()
Jij kan ze nooit aan?quote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef DrMarten het volgende:
"Ik moet een man hebben die me aan kan."
Grootste afknapper die er is![]()
![]()
Geert lijkt op een Nederlandse acteur, wel iets ouder, maar hoe heet hij nou...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die gast van Ook Dat Nog iddquote:Op zondag 1 maart 2020 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Geert lijkt op een Nederlandse acteur, wel iets ouder, maar hoe heet hij nou...The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Huub stapel moest ik aan denken.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Geert lijkt op een Nederlandse acteur, wel iets ouder, maar hoe heet hij nou...![]()
ik vermoed dat hij ze gehypnotiseerd heeft met z'n ogenquote:Op zondag 1 maart 2020 20:51 schreef Chia het volgende:
Beetje vreemd hoe ondersteboven die leuke dames van enge Geert zijn
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ik denk dan altijd, je bent dus een kutwijf die vooral rekening houdt met zichzelf.quote:A mind with a heart of it's own![]()
Alfred van den Heuvel, dank je!quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Iddquote:Op zondag 1 maart 2020 20:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd, je bent dus een kutwijf die vooral rekening houdt met zichzelf.![]()
Geert is Alfred van den HeuvelThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Pommetje Horlepiepquote:Op zondag 1 maart 2020 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Geert lijkt op een Nederlandse acteur, wel iets ouder, maar hoe heet hij nou...![]()
Geert bekijkt je altijd van top tot teen of je hele gezicht
Deze blonde is bekend
Goed verhaal, doen we niets mee.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Geert en de boerin, totaal niet voor dit programma maar alaquote:Op zondag 1 maart 2020 20:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die boerin heeft geen blad voor haar mondOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik gok dat Annemiek uiteindelijk met lege handen staat.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die ongeinteresseerde bakkes ook...quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Geert is zo doorzichtig.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Die binnenlocaties zijn toch veel fijner dan buiten aan zo'n campingtafel
The secret of getting ahead is getting started![]()
Annemiek doet me een beetje denken aan Annemarie
Frikandel of kroket?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2020 20:57:48 ]![]()
Welke Fok!er is dat?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Oh zijn mond gaat open en dat was het dan.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Vliegschaamte hebben en dan voor een speeddate van 5 minuten vliegen.
Hij redt dit seizoen.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Armbandje van het land had hij om.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:59 schreef Chia het volgende:
Waarom was er een shot van het kruis van die kale kerel bij Annemiek
Anders zou ik het ook niet weten.![]()
Kenia-armbandjequote:Op zondag 1 maart 2020 20:59 schreef Chia het volgende:
Waarom was er een shot van het kruis van die kale kerel bij Annemiek[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat moet hij voor haar doen toch? Beetje ouderwets maar dat hoort zoquote:Op zondag 1 maart 2020 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu nog chocolade en thee en klaar no?![]()
![]()
quote:
Hij is een witte Keniaan. 30 cm net als Zipportal.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:59 schreef Chia het volgende:
Waarom was er een shot van het kruis van die kale kerel bij AnnemiekLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ze wil helemaal geen mandarijntje, Geert Jan![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Iddquote:Op zondag 1 maart 2020 21:01 schreef Guppy het volgende:
Ze wil helemaal geen mandarijntje, Geert Jan!
quote:Op zondag 1 maart 2020 21:01 schreef matthijst het volgende:
Mandarijntjes pellen met m'n pisvingers.![]()
![]()
nou die van Geert die zijn al uitgemolkenEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Laat jij je soms ook inpakken?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, Annemieke liet zich ook inpakken
~monkyyy![]()
Gewoon een oud wijf joh.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Oh, deze wil wél een mandarijntje! Winner!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo zie ik Annemieke ook reagerenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat moet hij voor haar doen toch? Beetje ouderwets maar dat hoort zo
mag het weten![]()
Paling
Chips was op. De vetklep.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:03 schreef Chia het volgende:
Wat loopt die Geert Jan to h de hele tijd met fruit te pielenHaters everywhere but I don't really care.![]()
Milou koekoekThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jellymadquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Dat haalde ik niet per se uit haar verhaal. Haar stiefvader hielp alleen met een hok.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:06 schreef Chia het volgende:
Woont die kippen en konijnenchick van Bastiaan nog bij haar ouders? Hoe oud zou ze zijn![]()
De mooie versie van de LuizenmoederOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geert checkte haar even goed uitThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vera is veel te leuk voor Geert.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Mevrouwtje
'Leuk mevrouwtje'
And I am a weapon of massive consumption
Vindt Annemiek het wel leuk?And I am a weapon of massive consumption
die patatboer blijft maar mandarijnen pellen
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Die rooie van net, die de deur niet open kreegquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
als ze weg zijn dan gaat ie weer over op de chipsquote:Op zondag 1 maart 2020 21:10 schreef MissJ het volgende:
die patatboer blijft maar mandarijnen pellenEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Jaap lijkt op wat op Bert (Die van die theekopjes ja)The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vind je haar mooi?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die rooie van net, die de deur niet open kreegThe secret of getting ahead is getting started![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
Die boerin heeft ook ogen die altijd op standje lui staan, dat werkt ook niet echt mee qua geïnteresseerd overkomenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
denk 't ookquote:Op zondag 1 maart 2020 21:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als ze weg zijn dan gaat ie weer over op de chips
Eten meenemen. Slimme vrouw.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Mooier dan de luizenmoeder (waar ze me aan deed denken)quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die blèrt zo vind ikquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Geert Jan is blij eens iets anders dan mandarijnen te kunnen eten zo glundert ie bij de appeltaart
mag het weten![]()
Annemiek komt heel ongeïnteresseerd over.And I am a weapon of massive consumption
Wat een nachtmerrie ook als je echt als laatste moet en het al donker is
Is daten altijd zo ongemakkelijk?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Super saiyanYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Lange dag lijkt me ditquote:Op zondag 1 maart 2020 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een nachtmerrie ook als je echt als laatste moet en het al donker isYour beauty never ever scared me.![]()
Geert zou Annemiek wel willen doen denk ikThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
De knappe kandidaat valt altijd tegen. Dus redactie van BZV: doe maar niet meer.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:
And I am a weapon of massive consumption
quote:
Hoop dat Annemieke op haar eigen boerderij zich meer leuk openstelt. Anders wordt het een boer Bertie
mag het weten![]()
En sommigen kwamen met koffers aan, dus denk dat die ook hebben overnacht voor deze dag.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een nachtmerrie ook als je echt als laatste moet en het al donker is![]()
![]()
Friesland is zo ver weg en Nederland is ZO GROOT.Booeeeee.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:14 schreef Chia het volgende:
[..]
En sommigen kwamen met koffers aan, dus denk dat die ook hebben overnacht voor deze dag.![]()
Hey
Hey
HeyOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zeeuws-Vlaanderen en Friesland is best een eind. Zeker als je de hele dag boerenspelletjes hebt moeten spelen.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Friesland is zo ver weg en Nederland is ZO GROOT.Booeeeee.![]()
![]()
Ja, is traag.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is fok nou zo traag of ligt dat ana mij?![]()
Traag jaquote:Op zondag 1 maart 2020 21:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is fok nou zo traag of ligt dat ana mij?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij word je door de redactie van bzv gewoon bijna de hele dag opgesloten in dat kippenhok en moet je er ook best wel op tijd zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Friesland is zo ver weg en Nederland is ZO GROOT.Booeeeee.![]()
![]()
Annemiek voelt het nog niet.And I am a weapon of massive consumption
fok ook nuquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ze blijven ook allemaal hangen buiten, krijgen ze de uitslag dezelfde dag?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Daarom heeft ook iemand als Tom of Annemiek zo'n programma nodig.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:
De knappe kandidaat valt altijd tegen. Dus redactie van BZV: doe maar niet meer.![]()
Kap er maar mee Annemiek. Je hebt bzv niet nodig, wedden dat ze de nieuwe Bertie wordt
mag het weten![]()
Dan komt het ook niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wow alles op één dagOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die boerin wekt een soort van irritatie bij mij op, ik weet alleen nog niet precies waarom.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat nou als die dates zo iets hebben van nah, na het gesprekYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Beetje zelfingenomen?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:18 schreef Mani89 het volgende:
Die boerin wekt een soort van irritatie bij mij op, ik weet alleen nog niet precies waarom.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Keuzekerk, schrijversresteaurant, boerencafe. Wie verzint dat?
Dan zeggen ze dat vóór het keuzemoment, als ze slim zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Wat nou als die dates zo iets hebben van nah, na het gesprekgebeurt wel eens hoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan komen ze naar voren voor het noemen van die namen.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Wat nou als die dates zo iets hebben van nah, na het gesprek![]()
Marinemeid door
Sta je nog wel even een paar weken voor honderdduizenden mannen in de etalage.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:19 schreef monkyyy het volgende:
Wat nou als die dates zo iets hebben van nah, na het gesprekReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Thierry is zeer tevreden.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Zou Geert 1 of meerdere wow vrouwen gezien hebbenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lekker met de meidenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Hij doet als laatste De WowvrouwOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jaa veraAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Forum Opties Forumhop: Hop naar: