Piep piep.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zet jezelf wel een beetje voor joker
Ik zou hem ook gegeven hebben, ik vond het ook wel duidelijk genoeg.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook, das wel echt pech. Had hem zelf wel gegeven overigens, leek mij toch duidelijk genoeg hands. Maar goed, ben ook een Feyenoord-supporter, ik wilde graag hands zien.
Wel jammer. Manman, we hadden vandaag gewoon moeten winnen.
Ik niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou hem ook gegeven hebben, ik vond het ook wel duidelijk genoeg.
je kan em geven.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook, das wel echt pech. Had hem zelf wel gegeven overigens, leek mij toch duidelijk genoeg hands. Maar goed, ben ook een Feyenoord-supporter, ik wilde graag hands zien.
Hou eens op met dit soort zinloze mentions Roland.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan em geven.
@:onlogisch
@:scrummie2.1
@:afcniels
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil je jezelf nog meer voor lul zetten?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV kapoet maken!
2-6 1x Toornstra 1x Berghuis 2x Bozenik 1x Fer 1x Ozyakup
We hadden zeker moeten winnen. Waren echt de betere partij. Maar inderdaad, dit PSV is niet veel beter dan pakweg een Vitesse of Utrecht dus zullen nog wel genoeg punten verspelen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind je dit echt ja?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:15 schreef fetX het volgende:
[..]
We hadden zeker moeten winnen. Waren echt de betere partij. Maar inderdaad, dit PSV is niet veel beter dan pakweg een Vitesse of Utrecht dus zullen nog wel genoeg punten verspelen.
Volgende week W2 op behoorlijke afstand zetten.
Ja natuurlijk. Dat zag je toch zelf ook wel? PSV was alleen het eerste kwartier na rust vrij aardig. Verder was Feyenoord absoluut de bovenliggende partij.quote:
klopt verdiende het om te winnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat zag je toch zelf ook wel? PSV was alleen het eerste kwartier na rust vrij aardig. Verder was Feyenoord absoluut de bovenliggende partij.
Het is dat die keeper die bal van Bozenik pakt.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat zag je toch zelf ook wel? PSV was alleen het eerste kwartier na rust vrij aardig. Verder was Feyenoord absoluut de bovenliggende partij.
Vooral zonde dat je ze na vandaag niet definitief kwijt bent, dat had inderdaad makkelijk gekund of gemoeten gezien het spelbeeldquote:Op zondag 1 maart 2020 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. Met meer geluk dan wijsheid.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Het is dat die keeper die bal van Bozenik pakt.
Ik ben het niet met je eens. Gelijkspel is een prima uitslag waar beiden vrede mee kunnen hebben. Was echt de lamme tegen de blinde. Lekker ren je rot. Extreem veel balverlies en de enige die zich een beetje kon onderscheiden was Kokcu. Voor de rest had dit net zo goed Vitesse - Willem II kunnen zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
laten we zeggen klein half uur na de 1-1, verder wel met je eens dat Feyenoord het meer verdiendequote:Op zondag 1 maart 2020 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we echt een hele andere wedstrijd gezien denk ik. Niveauverschil (of vormverschil, hoe je het wil noemen) was imo wel te zien.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Gelijkspel is een prima uitslag waar beiden vrede mee kunnen hebben. Was echt de lamme tegen de blinde. Lekker ren je rot. Extreem veel balverlies en de enige die zich een beetje kon onderscheiden was Kokcu. Voor de rest had dit net zo goed Vitesse - Willem II kunnen zijn.
Volgende week thuis van Willem II winnen. PSV zie ik uit bij Grunn niet zo snel winnen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral zonde dat je ze na vandaag niet definitief kwijt bent, dat had inderdaad makkelijk gekund of gemoeten gezien het spelbeeld
Had eigenlijk ook niet verwacht dat PSV zo angstig zou spelen. Vooral de eerste helft zijn ze eigenlijk niet van eigen helft afgekomen. Toch ook een beetje hun laatste kans.
Dat PSV extreem kut is kan ik alleen maar met je eens zijn. Maar vond Feyenoord gewoonweg niet beter. Op de al eerder genoemde Kokcu na.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we echt een hele andere wedstrijd gezien denk ik. Niveauverschil (of vormverschil, hoe je het wil noemen) was imo wel te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |