Ja dat was echt lachwekkend, zelfs na dat vasthouden van haps kreeg hij geen geel. Malacia en Kokcu direct geel.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das kut.
Heel erge pech dan. Dumfries had sowieso meermaals geel moeten hebben, arbitrage was om te janken.
Ja, want elke bal die een hand raakt is hands en dus een penaltyquote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef Duveldrinker het volgende:
Domfries zegt zelf dat hij zijn hand raakt. Pingel dus.
Wel als je met die hand zowat boven je hoofd zit inderdaadquote:Op zondag 1 maart 2020 16:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, want elke bal die een hand raakt is hands en dus een penalty
In dit geval wel natuurlijk. Maar de VAR kon niet met zekerheid bepalen of z'n hand geraakt werd helaas.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach, dat gezeur met die handssituaties altijd. Ik vond het ongelukkig en niet bewust hands, het is niet dat hij de intentie heeft om die bal te slaan ofzo. Moet zo'n wedstrijd dan beslist worden op een VAR momentje?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als je met die hand zowat boven je hoofd zit inderdaad
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat mag je als mening hebben, maar die hand zit niet langs zijn lichaam, dus hands.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach, dat gezeur met die handssituaties altijd. Ik vond het ongelukkig en niet bewust hands
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach, dat gezeur met die handssituaties altijd. Ik vond het ongelukkig en niet bewust hands, het is niet dat hij de intentie heeft om die bal te slaan ofzo. Moet zo'n wedstrijd dan beslist worden op een VAR momentje?
Het was gewoon een 100% strafschop, hou op manquote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ach, dat gezeur met die handssituaties altijd. Ik vond het ongelukkig en niet bewust hands, het is niet dat hij de intentie heeft om die bal te slaan ofzo. Moet zo'n wedstrijd dan beslist worden op een VAR momentje?
Hij komt met zijn hand een meter boven zijn hoofd. Het hindert hier zelfs Botteghin mee en arm gaat naar de bal. Verder zie ik gelijk dat zijn pols dubbel klapt, dus opmerkelijk dat die VAR het niet ziet.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dumbjoekel zette zijn eigen vuist op zijn voorhoofd.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef Oostblokkert het volgende:
Die arm van Dumfries zat in een hele aparte positie, je kan hem geven.
Ja dat maakt het extra zuur. Uit de beelden begreep ik wel dat de VAR het niet met 100% zekerheid kon zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Dumfries gaf zelfs toe dat hij hem met zijn arm raakte volgens mij
Volgende keer gewoon even vragen aan Dumfries dus.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat maakt het extra zuur. Uit de beelden begreep ik wel dat de VAR het niet met 100% zekerheid kon zeggen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was gewoon een 100% strafschop, hou op man
Zelfs niet door jezelf. Een hele rare eigenschap.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij komt met zo'n uitgesproken stelling, terwijl ik dat zo helemaal niet heb gezegd. Ik laat me geen woorden in de mond leggen
Dit.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat maakt het extra zuur. Uit de beelden begreep ik wel dat de VAR het niet met 100% zekerheid kon zeggen.
Ik begrijp wel dat je het niet goed genoeg ziet om penalty voor te geven.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij komt met zijn hand een meter boven zijn hoofd. Het hindert hier zelfs Botteghin mee en arm gaat naar de bal. Verder zie ik gelijk dat zijn pols dubbel klapt, dus opmerkelijk dat die VAR het niet ziet.
Ik ook, das wel echt pech. Had hem zelf wel gegeven overigens, leek mij toch duidelijk genoeg hands. Maar goed, ben ook een Feyenoord-supporter, ik wilde graag hands zien.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat je het niet goed genoeg ziet om penalty voor te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |