Ja, want het is niet erg als we watjes creëren, die niet meer weten wat verliezen is...quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de leeftijdscategorie 10-12 jaar....alsof dat iemand boeit
Ik word eerder droevig van al die mensen die altijd zo tegen verandering zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef RvLaak het volgende:
KNVB is ook helemaal gek geworden:
KNVB: straks voetballen zonder doelpunten bij te houden
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want elke verandering is goed? Ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word eerder droevig van al die mensen die altijd zo tegen verandering zijn.
Bedankt Han(d)squote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dumfries geeft het toe dat ie 'm raakte met zijn hand.
Door dat soort veranderingen, creëer je enkel watjes die geen idee hebben wat winnen is, noch dar de moeite voor willen gaan doenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon kampioen worden als tienjarige.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tradisiequote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof een paar potjes voetbal verliezen er dan voor zorgt dat je geen watje bent lol.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, want het is niet erg als we watjes creëren, die niet meer weten wat verliezen is...
Jij hebt zelf nooit gevoetbald denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof een paar potjes voetbal verliezen er dan voor zorgt dat je geen watje bent lol.
Wat is dat voor logica.
Het is een kutplan. Heeft niets te maken met tegen verandering zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies, mijn nichtjes van 9 en 6 die ballon hooghouden speelden wilde ook dat ik de score bijhield.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Door dat soort veranderingen, creëer je enkel watjes die geen idee hebben wat winnen is, noch dar de moeite voor willen gaan doen
Niet elke verandering natuurlijk (moreel gezien) maar dit kan je best testen want er valt wel wat voor te zeggen. Meer de focus op plezier bij de jongste kinderen en de rest komt later wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Want elke verandering is goed? Ofzo?
Het is toch leuk om een wedstrijd te winnen, ook als je klein bent.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof een paar potjes voetbal verliezen er dan voor zorgt dat je geen watje bent lol.
Wat is dat voor logica.
Het gaat om de sturing dat je wil winnen en naar dat doel toewerkt.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat voor logica.
Hoezo is dat een loze term?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet elke verandering natuurlijk (moreel gezien) maar dit kan je best testen want er valt wel wat voor te zeggen. Meer de focus op plezier bij de jongste kinderen en de rest komt later wel.
Dat is net als mensen die denken dat je winnaarsmentaliteit krijgt door veel potjes op je gemak te winnen in de jeugd (lol) sowieso is dat een loze term.
4,5 jaar.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf nooit gevoetbald denk ik.
Focus op plezier? Waarom?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet elke verandering natuurlijk (moreel gezien) maar dit kan je best testen want er valt wel wat voor te zeggen. Meer de focus op plezier bij de jongste kinderen en de rest komt later wel.
Dat is net als mensen die denken dat je winnaarsmentaliteit krijgt door veel potjes op je gemak te winnen in de jeugd (lol) sowieso is dat een loze term.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4,5 jaar.
Wij hielden ons nooit zo bezig met de stand toen hoor, het was gewoon elke week voetballen en daarna zagen we wel weer. Sowieso als je op straat voetbalde raakte je de stand vaak ook nog kwijt, en het boeide helemaal niks.
Ja maar je merkt zelf wel wie de meeste doelpunten maakt, en als je veel scoort en je spel beter ziet worden raak je daar ook blij van natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch leuk om een wedstrijd te winnen, ook als je klein bent.
Maar dat komt later dus, wanneer de kinderen naar een groot veld gaan en ook tactisch meer leren. Het zit er toch wel intern in bij mensen, dus het is niet zo lastig om dat er op dat moment uit te krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het gaat om de sturing dat je wil winnen en naar dat doel toewerkt.
Bij Sevilla v Osasuna duurde een VAR-beslissing ook vijf minuten. Eerst vier minuten wachten op het veld, werd hij daarna ook nog eens naar het scherm geroepen. Doodvermoei0nd.quote:
Hoe speelde Sevilla?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Sevilla v Osasuna duurde een VAR-beslissing ook vijf minuten. Eerst vier minuten wachten op het veld, werd hij daarna ook nog eens naar het scherm geroepen. Doodvermoei0nd.
Is toch achterlijk dit. Toen ik 9 a 10 was verloor ik met mijn E6 alles en we hadden nog steeds grote lol. Was het een feestje wanneer we eens gelijk speelden.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet bijzonder, kwamen met een man meer ook nog eens van 2-0 voor naar 2-2. Die 2-2-penalty was wel een keiharde grap, dat geheel terzijde. En-Nesyri alsnog met de 3-2 in de 93e minuut.quote:
Het argument is, dat JR ook gebruikt, dat de kindjes stoppen met voetballen omdat ze te vaak verliezen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch achterlijk dit. Toen ik 9 a 10 was verloor ik met mijn E6 alles en we hadden nog steeds grote lol. Was het een feestje wanneer we eens gelijk speelden.
Verandering moet logisch beargumenteerd worden en achter deze verandering zit geen argumentatie.
Als wij verloren (zelden) waren wij helemaal verkankert op die leeftijd. Verschil tussen de top wilen bereiken en voor eeuwig een amateur willen zijn genot.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch achterlijk dit. Toen ik 9 a 10 was verloor ik met mijn E6 alles en we hadden nog steeds grote lol. Was het een feestje wanneer we eens gelijk speelden.
Verandering moet logisch beargumenteerd worden en achter deze verandering zit geen argumentatie.
Wat een onzin.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4,5 jaar.
Wij hielden ons nooit zo bezig met de stand toen hoor, het was gewoon elke week voetballen en daarna zagen we wel weer. Sowieso als je op straat voetbalde raakte je de stand vaak ook nog kwijt, en het boeide helemaal niks.
Maar dat slaat nergens opquote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het argument is, dat JR ook gebruikt, dat de kindjes stoppen met voetballen omdat ze te vaak verliezen.
Dat is wel zo hoor, vooral door invloed van trainers die dan ook de spelers helemaal verrot schelden omdat ze verliezen. Daar schiet je niks mee op, en dat heeft niks met een watjescultuur te maken maar dan denken die spelers er liever aan om iets anders te gaan doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het argument is, dat JR ook gebruikt, dat de kindjes stoppen met voetballen omdat ze te vaak verliezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |