Het argument is, dat JR ook gebruikt, dat de kindjes stoppen met voetballen omdat ze te vaak verliezen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch achterlijk dit. Toen ik 9 a 10 was verloor ik met mijn E6 alles en we hadden nog steeds grote lol. Was het een feestje wanneer we eens gelijk speelden.
Verandering moet logisch beargumenteerd worden en achter deze verandering zit geen argumentatie.
Als wij verloren (zelden) waren wij helemaal verkankert op die leeftijd. Verschil tussen de top wilen bereiken en voor eeuwig een amateur willen zijn genot.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch achterlijk dit. Toen ik 9 a 10 was verloor ik met mijn E6 alles en we hadden nog steeds grote lol. Was het een feestje wanneer we eens gelijk speelden.
Verandering moet logisch beargumenteerd worden en achter deze verandering zit geen argumentatie.
Wat een onzin.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4,5 jaar.
Wij hielden ons nooit zo bezig met de stand toen hoor, het was gewoon elke week voetballen en daarna zagen we wel weer. Sowieso als je op straat voetbalde raakte je de stand vaak ook nog kwijt, en het boeide helemaal niks.
Maar dat slaat nergens opquote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het argument is, dat JR ook gebruikt, dat de kindjes stoppen met voetballen omdat ze te vaak verliezen.
Dat is wel zo hoor, vooral door invloed van trainers die dan ook de spelers helemaal verrot schelden omdat ze verliezen. Daar schiet je niks mee op, en dat heeft niks met een watjescultuur te maken maar dan denken die spelers er liever aan om iets anders te gaan doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het argument is, dat JR ook gebruikt, dat de kindjes stoppen met voetballen omdat ze te vaak verliezen.
meestal stoppen de kinderen die er geen reet van kunnenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lekker douchen met Jos Brech allenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
meestal stoppen de kinderen die er geen reet van kunnen
Maar hield jij je echt bezig met de stand van de competitie?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaan dan een andere sport doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Oh vast een hoop.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat kan dan toch ook daar?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Ramboetan het volgende:
Ik ben het eens met JR.
Er wordt zoveel gevoetbald op pleintjes dat het niet echt om de score gaat. Ik vind dat wel mooi juist.
Dat doet echt iedereen die er iets van kon op zijn 10e. Je wist op dinsdag al tegen wie je zaterdag moest.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hield jij je echt bezig met de stand van de competitie?
die komen vast bovendrijven als ze in de volwassen wereld komen en wel ineens kunnen verliezenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh vast een hoop.
Maar ook genoeg talenten die laatbloeiers zullen zijn en die je dan misloopt (geboortemaandeffect genot)
Jij bent of wordt waarschijnlijk zo'n hele irritante zijlijn vader.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef aTypisch het volgende:
niks mooiers om als jochie de winnende te maken man
heb jij echt 4.5 jaar gevoetbald?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er wordt nauwelijks meer gevoetbald op pleintjes joh.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Ramboetan het volgende:
Ik ben het eens met JR.
Er wordt zoveel gevoetbald op pleintjes dat het niet echt om de score gaat. Ik vind dat wel mooi juist.
V Aanholt speelde in de C2 toen ik in de C1 keepte. Het kan verkeren allen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef aTypisch het volgende:
ik neem nooit kinderenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij bent of wordt waarschijnlijk zo'n hele irritante zijlijn vader.
Je kan toch ook gewoon blijven scoren? Dat blijft sowieso behouden lol.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef aTypisch het volgende:
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kind neem je niet. Kind krijg je. Jos Brech die neemt kinderen allen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |