Bron: https://www.fr12.nl/nieuw(...)naart-schneider.htmlquote:Bozeník in voetsporen van Makaay, Berghuis evenaart Schneider
Door de overwinning op Fortuna Sittard (2-1) verlengde Feyenoord de ongeslagen reeks in de Eredivisie onder Dick Advocaat. Maar er waren meer mooie statistieken. We zetten ze voor je op een rijtje!
Feyenoord won de laatste tien duels in alle competities. De club noteerde in de laatste 45 jaar slechts één keer een langere serie: vijftien duels in de periode februari-mei 2003. De laatste nederlaag van Feyenoord dateert van 12 december, toen FC Porto in de Europa League in eigen huis met 3-2 te sterk bleek
Feyenoord (W10-G2-V0) bleef twaalf Eredivisieduels op rij ongeslagen. Dat is voor het eerst sinds november 2016 - februari 2017 (W11-G1-V0).
Feyenoord won de eerste vijf competitiewedstrijden van dit kalenderjaar. In de laatste twintig seizoenen hervatte Feyenoord de Eredivisie na de winterstop slechts één keer met vijf opeenvolgende zeges: in het kampioensjaar 2017 (toen zeven overwinningen op rij).
Dick Advocaat (W10-G2-V0) is de eerste trainer sinds Ernst Happel in 1969-1970 die ongeslagen blijft in zijn eerste twaalf Eredivisieduels als coach van Feyenoord. Happel bleef ongeslagen in zijn eerste 31 competitiewedstrijden als coach van de Rotterdammers (W20-G11-V0).
Róbert Bozeník maakte net als vorige week tegen PEC Zwolle de winnende goal. De enige andere spelers die dit seizoen minstens twee keer de winnende goal maakten de Eredivisie zijn ploeggenoot Steven Berghuis en Quincy Promes en Myron Boadu.
De laatste Feyenoorder die de winnende goal maakte in twee Eredivisieduels op rij was Roy Makaay in april 2009.
Steven Berghuis maakte zijn 51ste Eredivisiedoelpunt voor Feyenoord. Daarmee evenaart onze aanvoerder het totaal van Dick Schneider. Hij heeft Mario Been (53) en József Kiprich (53) in het vizier.
Sinds Berghuis (51 goals sinds 2016-2017) bij Feyenoord speelt, maakte alleen Vitessenaar Bryan Linssen (51) ook meer dan 50 doelpunten in de Eredivisie.
Berghuis is dit seizoen bij 21 van de 46 Feyenoord-treffers betrokken (veertien goals, zeven assists).
Ja, dat inderdaad, maar blijkbaar telt dat niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:04 schreef Boussaadia het volgende:
Je ziet zijn hand omklappen dus penalty.
Die hele VAR is één grote zooi!!quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef TheGeneral het volgende:
Je ziet zijn hand dubbelklappen. Die hand is niet in een natuurlijke houding.. waarom geen penalty dan
De VAR is blind, corrupt of heeft corona.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef TheGeneral het volgende:
Je ziet zijn hand dubbelklappen. Die hand is niet in een natuurlijke houding.. waarom geen penalty dan
Waarom niet gewoon alle 3?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De VAR is blind, corrupt of heeft corona.
Dat zou ook heel goed kunnen!quote:
Daarom, er komen ook nog genoeg pittige potjes aan voor Ons Aller Ajax.quote:
Die moet met deze selectie altijd kampioen worden.quote:
Jaquote:Op zondag 1 maart 2020 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die moet met deze selectie altijd kampioen worden.
Ga jij Mulan kijken?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Koeman rijdt zo ook nog door naar Amsterdam?
Die zag ik niet echt, die handsbal vond ik duidelijker.quote:
In de leeftijdscategorie 10-12 jaar....alsof dat iemand boeitquote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef RvLaak het volgende:
KNVB is ook helemaal gek geworden:
KNVB: straks voetballen zonder doelpunten bij te houden
Ja, want het is niet erg als we watjes creëren, die niet meer weten wat verliezen is...quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de leeftijdscategorie 10-12 jaar....alsof dat iemand boeit
Ik word eerder droevig van al die mensen die altijd zo tegen verandering zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef RvLaak het volgende:
KNVB is ook helemaal gek geworden:
KNVB: straks voetballen zonder doelpunten bij te houden
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want elke verandering is goed? Ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word eerder droevig van al die mensen die altijd zo tegen verandering zijn.
Bedankt Han(d)squote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dumfries geeft het toe dat ie 'm raakte met zijn hand.
Door dat soort veranderingen, creëer je enkel watjes die geen idee hebben wat winnen is, noch dar de moeite voor willen gaan doenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon kampioen worden als tienjarige.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tradisiequote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof een paar potjes voetbal verliezen er dan voor zorgt dat je geen watje bent lol.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, want het is niet erg als we watjes creëren, die niet meer weten wat verliezen is...
Jij hebt zelf nooit gevoetbald denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof een paar potjes voetbal verliezen er dan voor zorgt dat je geen watje bent lol.
Wat is dat voor logica.
Het is een kutplan. Heeft niets te maken met tegen verandering zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies, mijn nichtjes van 9 en 6 die ballon hooghouden speelden wilde ook dat ik de score bijhield.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Door dat soort veranderingen, creëer je enkel watjes die geen idee hebben wat winnen is, noch dar de moeite voor willen gaan doen
Niet elke verandering natuurlijk (moreel gezien) maar dit kan je best testen want er valt wel wat voor te zeggen. Meer de focus op plezier bij de jongste kinderen en de rest komt later wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Want elke verandering is goed? Ofzo?
Het is toch leuk om een wedstrijd te winnen, ook als je klein bent.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof een paar potjes voetbal verliezen er dan voor zorgt dat je geen watje bent lol.
Wat is dat voor logica.
Het gaat om de sturing dat je wil winnen en naar dat doel toewerkt.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat voor logica.
Hoezo is dat een loze term?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet elke verandering natuurlijk (moreel gezien) maar dit kan je best testen want er valt wel wat voor te zeggen. Meer de focus op plezier bij de jongste kinderen en de rest komt later wel.
Dat is net als mensen die denken dat je winnaarsmentaliteit krijgt door veel potjes op je gemak te winnen in de jeugd (lol) sowieso is dat een loze term.
4,5 jaar.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij hebt zelf nooit gevoetbald denk ik.
Focus op plezier? Waarom?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet elke verandering natuurlijk (moreel gezien) maar dit kan je best testen want er valt wel wat voor te zeggen. Meer de focus op plezier bij de jongste kinderen en de rest komt later wel.
Dat is net als mensen die denken dat je winnaarsmentaliteit krijgt door veel potjes op je gemak te winnen in de jeugd (lol) sowieso is dat een loze term.
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4,5 jaar.
Wij hielden ons nooit zo bezig met de stand toen hoor, het was gewoon elke week voetballen en daarna zagen we wel weer. Sowieso als je op straat voetbalde raakte je de stand vaak ook nog kwijt, en het boeide helemaal niks.
Ja maar je merkt zelf wel wie de meeste doelpunten maakt, en als je veel scoort en je spel beter ziet worden raak je daar ook blij van natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch leuk om een wedstrijd te winnen, ook als je klein bent.
Maar dat komt later dus, wanneer de kinderen naar een groot veld gaan en ook tactisch meer leren. Het zit er toch wel intern in bij mensen, dus het is niet zo lastig om dat er op dat moment uit te krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het gaat om de sturing dat je wil winnen en naar dat doel toewerkt.
Bij Sevilla v Osasuna duurde een VAR-beslissing ook vijf minuten. Eerst vier minuten wachten op het veld, werd hij daarna ook nog eens naar het scherm geroepen. Doodvermoei0nd.quote:
Hoe speelde Sevilla?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Sevilla v Osasuna duurde een VAR-beslissing ook vijf minuten. Eerst vier minuten wachten op het veld, werd hij daarna ook nog eens naar het scherm geroepen. Doodvermoei0nd.
Is toch achterlijk dit. Toen ik 9 a 10 was verloor ik met mijn E6 alles en we hadden nog steeds grote lol. Was het een feestje wanneer we eens gelijk speelden.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet bijzonder, kwamen met een man meer ook nog eens van 2-0 voor naar 2-2. Die 2-2-penalty was wel een keiharde grap, dat geheel terzijde. En-Nesyri alsnog met de 3-2 in de 93e minuut.quote:
Het argument is, dat JR ook gebruikt, dat de kindjes stoppen met voetballen omdat ze te vaak verliezen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch achterlijk dit. Toen ik 9 a 10 was verloor ik met mijn E6 alles en we hadden nog steeds grote lol. Was het een feestje wanneer we eens gelijk speelden.
Verandering moet logisch beargumenteerd worden en achter deze verandering zit geen argumentatie.
Als wij verloren (zelden) waren wij helemaal verkankert op die leeftijd. Verschil tussen de top wilen bereiken en voor eeuwig een amateur willen zijn genot.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch achterlijk dit. Toen ik 9 a 10 was verloor ik met mijn E6 alles en we hadden nog steeds grote lol. Was het een feestje wanneer we eens gelijk speelden.
Verandering moet logisch beargumenteerd worden en achter deze verandering zit geen argumentatie.
Wat een onzin.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4,5 jaar.
Wij hielden ons nooit zo bezig met de stand toen hoor, het was gewoon elke week voetballen en daarna zagen we wel weer. Sowieso als je op straat voetbalde raakte je de stand vaak ook nog kwijt, en het boeide helemaal niks.
Maar dat slaat nergens opquote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het argument is, dat JR ook gebruikt, dat de kindjes stoppen met voetballen omdat ze te vaak verliezen.
Dat is wel zo hoor, vooral door invloed van trainers die dan ook de spelers helemaal verrot schelden omdat ze verliezen. Daar schiet je niks mee op, en dat heeft niks met een watjescultuur te maken maar dan denken die spelers er liever aan om iets anders te gaan doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het argument is, dat JR ook gebruikt, dat de kindjes stoppen met voetballen omdat ze te vaak verliezen.
meestal stoppen de kinderen die er geen reet van kunnenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lekker douchen met Jos Brech allenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
meestal stoppen de kinderen die er geen reet van kunnen
Maar hield jij je echt bezig met de stand van de competitie?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaan dan een andere sport doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Oh vast een hoop.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat kan dan toch ook daar?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Ramboetan het volgende:
Ik ben het eens met JR.
Er wordt zoveel gevoetbald op pleintjes dat het niet echt om de score gaat. Ik vind dat wel mooi juist.
Dat doet echt iedereen die er iets van kon op zijn 10e. Je wist op dinsdag al tegen wie je zaterdag moest.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hield jij je echt bezig met de stand van de competitie?
die komen vast bovendrijven als ze in de volwassen wereld komen en wel ineens kunnen verliezenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh vast een hoop.
Maar ook genoeg talenten die laatbloeiers zullen zijn en die je dan misloopt (geboortemaandeffect genot)
Jij bent of wordt waarschijnlijk zo'n hele irritante zijlijn vader.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef aTypisch het volgende:
niks mooiers om als jochie de winnende te maken man
heb jij echt 4.5 jaar gevoetbald?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er wordt nauwelijks meer gevoetbald op pleintjes joh.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Ramboetan het volgende:
Ik ben het eens met JR.
Er wordt zoveel gevoetbald op pleintjes dat het niet echt om de score gaat. Ik vind dat wel mooi juist.
V Aanholt speelde in de C2 toen ik in de C1 keepte. Het kan verkeren allen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef aTypisch het volgende:
ik neem nooit kinderenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:44 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij bent of wordt waarschijnlijk zo'n hele irritante zijlijn vader.
Je kan toch ook gewoon blijven scoren? Dat blijft sowieso behouden lol.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef aTypisch het volgende:
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kind neem je niet. Kind krijg je. Jos Brech die neemt kinderen allen.
Ja je wist tegen wie je moest, maar die hele stand boeide nooit zoveel hoor. Niemand uit mijn teams in die tijd hielden zich daarmee bezig.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat doet echt iedereen die er iets van kon op zijn 10e. Je wist op dinsdag al tegen wie je zaterdag moest.
watquote:Op zondag 1 maart 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon blijven scoren? Dat blijft sowieso behouden lol.
Dat zegt meer over jouw teams denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je wist tegen wie je moest, maar die hele stand boeide nooit zoveel hoor. Niemand uit mijn teams in die tijd hielden zich daarmee bezig.
Al is dat nu makkelijker met apps wellicht, dat kan.
[..]
Dit is volgens mij ook in combinatie met die Twin Games waar er kleinere velden zijn en kinderen zo dus vaker aan de bal komen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er wordt nauwelijks meer gevoetbald op pleintjes joh.
Onze spits was een meisjequote:Op zondag 1 maart 2020 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je wist tegen wie je moest, maar die hele stand boeide nooit zoveel hoor. Niemand uit mijn teams in die tijd hielden zich daarmee bezig.
Al is dat nu makkelijker met apps wellicht, dat kan.
Prima.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:46 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw teams denk ik.
Lesbo's zijn geen meiden.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onze spits was een meisjeHeeft nog het betaalde voetbal gehaald:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dominique_Vugts
Was ze toen nog niet genot. Wel aardige meid trouwensquote:
Gelachenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar die droeg dezequote:Op zondag 1 maart 2020 16:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laatst ook al 1 in de trein gespot
zou niet rakenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onze spits was een meisjeHeeft nog het betaalde voetbal gehaald:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dominique_Vugts
Dan sta je pas voor lul HAHAHAquote:Op zondag 1 maart 2020 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook, maar die droeg deze
[ afbeelding ]
Niemand lacht.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:38 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
JR's favoriete dartbord voor jeugdwedstrijden
als je maar lekker mee kunt doen
Ik zat, niet voor de eerste keer, weer helemaal goedquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
!!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!! !!! DEFINITIEVE VOORSPELLING !!!
Ik ga voor 1-1.
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zat, niet voor de eerste keer, weer helemaal goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |