Ik heb mijn surround systeem altijd aan staan met voetbal, maar heb de sub maar op de laagste stand gezetquote:
Die kan toch ook hangend als linksbuiten?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
Denk dat je in deze pot wel veel aan Ozyakup hebt al scoort Toornstra in dit soort potjes meestal wel of hij geeft minimaal een assist.
Dat is toegestaanquote:Op zondag 1 maart 2020 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn surround systeem altijd aan staan met voetbal, maar heb de sub maar op de laagste stand gezet
Toornstra op linksbuiten is altijd drama. Op rechts heeft hij wel wat aardige potten gespeeld.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die kan toch ook hangend als linksbuiten?
Is gelukkig nauwelijks te horen bij Rijnmond... Wel als irritant achtergrondgeluidje, maar niet heel erg aanwezig.quote:
twitter:Incredible_Audy twitterde op zondag 01-03-2020 om 12:46:48Zooooo fokking zenuwachtig! ❤💕💖💓💖💕❤#Feyenoord #matchday#psvfey https://t.co/ov5dAhWteJ reageer retweet
Ik hoef niet echt te zien wat voor lelijkerds jij volgtquote:Op zondag 1 maart 2020 14:57 schreef onlogisch het volgende:
twitter:Incredible_Audy twitterde op zondag 01-03-2020 om 12:46:48Zooooo fokking zenuwachtig! ❤💕💖💓💖💕❤#Feyenoord #matchday#psvfey https://t.co/ov5dAhWteJ reageer retweet
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:57 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:57 schreef onlogisch het volgende:
Bij wijze van voorbeeld, niet mikken op de keeper...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:02 schreef Haringkop het volgende:
Dit zijn wel kansen waar je meer mee moet doen..
Ik nietquote:Op zondag 1 maart 2020 15:03 schreef fetX het volgende:
De tering zeg. Zelfs ik neem betere hoekschoppen.
Dit zijn typisch van die dingen waar je 40/45 uur per week op kan trainen. Hoe kan je geen goeie corners nemenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:03 schreef fetX het volgende:
De tering zeg. Zelfs ik neem betere hoekschoppen.
Jaquote:Op zondag 1 maart 2020 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ben die commentator ook wel weer zat. Is dit Leo?
Ze pakken thuis allemaal een Corona'tjequote:Op zondag 1 maart 2020 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan ze allemaal geen Sars meer schelen
Waarom? Er is maar 1 wedstrijd & 1 eredivisie live topic...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:07 schreef FL_Freak het volgende:
Er is een PSV Feyenoord topic. Kom dan gezellig daar mee posten.
Wees blij dat we Theo Reitsma niet meer horen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ben die commentator ook wel weer zat. Is dit Leo?
@GGMM liep weer eens te hard van stapel.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom? Er is maar 1 wedstrijd & 1 eredivisie live topic...
Uiteraard, altijd dezelfde...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM liep weer eens te hard van stapel.
Helemaal wildquote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Pistolero het volgende:
Die reactie van Dumfries ook, wat een gek
Homo’s vieren carnavalquote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leek echt of hij hem een knietje tegen zn kop wou geven
Hebben jullie even mazzel dat PSV echt niks kanquote:
Hopelijk wordt de 2e helft niet een drama... Mss kan Feyenoord een keer het niveau 90 minuten vast houden, of liever nog een betere 2e helft...quote:
Dick gaat zo direct een donderspeech geven. Ik verwacht voor de 55ste minuut de 0-2.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de 2e helft niet een drama... Mss kan Feyenoord een keer het niveau 90 minuten vast houden, of liever nog een betere 2e helft...
Staat genoteerdquote:Op zondag 1 maart 2020 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dick gaat zo direct een donderspeech geven. Ik verwacht voor de 55ste minuut de 0-2.
Eensquote:Op zondag 1 maart 2020 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dick gaat zo direct een donderspeech geven. Ik verwacht voor de 55ste minuut de 0-2.
11 tegen 11, etcquote:Op zondag 1 maart 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
Toch zonde dat het slechts 0-1 staat
Dat kan je nog wel eens gaan opbreken
Voor meer open deuren kunnen jullie altijd @:onlogisch een DM sturen
Bal is rond maat.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
Ze moeten gewoon keihard werkenquote:Op zondag 1 maart 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
Ja, veel beter dan Iequote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef fetX het volgende:
0-2 had makkelijk gekund. Toornstra is niet echt goed vind ik ondanks mijn eerdere opmerking. Verdedigend staat het prima. Niet verwacht dit nog te zeggen, maar wel blij dat Botteghin weer terug is.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon keihard werken
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HARD WERKEN
GIF
GRAS OPVRETEN
OVER MIJN LIJK MENTALITEIT
Gewoon de 0 houden, dan is er niks aan de hand!quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon keihard werken
Waarom geen McChouffe? Is het wel de tijd van het jaar voor...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb een heerlijke La Chouffe ingeschonken.
Zo slecht is hij toch ook weer niet? Vind hem wel telkens goed aanspeelbaar en hij maakt die vuile meters in ieder geval.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef fetX het volgende:
0-2 had makkelijk gekund. Toornstra is niet echt goed vind ik ondanks mijn eerdere opmerking. Verdedigend staat het prima. Niet verwacht dit nog te zeggen, maar wel blij dat Botteghin weer terug is.
Heb straks nog een St. Bernardus Abt 12quote:Op zondag 1 maart 2020 15:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom geen McChouffe? Is het wel de tijd van het jaar voor...
Ook erg lekker iddquote:Op zondag 1 maart 2020 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb straks nog een St. Bernardus Abt 12
Ik gooi er wel een Duchesse in. Winnen we deze dan gooi ik er een van mijn mooie stouts achteraanquote:Op zondag 1 maart 2020 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb een heerlijke La Chouffe ingeschonken.
Die ken ik niet. La Trappe is overigens ook een aanrader. Abdij bier uit Nederland.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hetzelfde recept als Westvleteren.
Vergeet je toch even die kopkans van Dumfries.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:19 schreef fetX het volgende:
Een oud recept van Westvleteren. Is wel een heel ander biertjequote:Op zondag 1 maart 2020 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hetzelfde recept als Westvleteren.
Botteghin ookquote:Op zondag 1 maart 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
Kokcu en Malacia spelen echt meer dan prima
Als alle grote kansen gescoord zouden zijn, was het 2-5 of zoquote:Op zondag 1 maart 2020 15:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vergeet je toch even die kopkans van Dumfries.
Verpest m'n verhaal nou nietquote:Op zondag 1 maart 2020 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een oud recept van Westvleteren. Is wel een heel ander biertje
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als alle grote kansen gescoord zouden zijn, was het 2-5 of zo
Ik drink tegenwoordig vooral rode wijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry
Kom anders eens langs het speciaalbiertopic
Hij is idd niet heel slecht, maar heb niet het idee dat hij wat toevoegt deze wedstrijd. Kokcu speelt trouwens wel prima. Fer is onopvallend. Vaak een goed teken voor een 6quote:Op zondag 1 maart 2020 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo slecht is hij toch ook weer niet? Vind hem wel telkens goed aanspeelbaar en hij maakt die vuile meters in ieder geval.
Dennis en Sinclair vinden Fer sterk spelen, voor wat het waard is...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is idd niet heel slecht, maar heb niet het idee dat hij wat toevoegt deze wedstrijd. Kokcu speelt trouwens wel prima. Fer is onopvallend. Vaak een goed teken voor een 6
In deze potten scoort hij vaak of geeft hij een mooie assistquote:Op zondag 1 maart 2020 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is idd niet heel slecht, maar heb niet het idee dat hij wat toevoegt deze wedstrijd. Kokcu speelt trouwens wel prima. Fer is onopvallend. Vaak een goed teken voor een 6
En Toornstra speelt gewoon niet goedquote:Op zondag 1 maart 2020 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nu mag je Ozyakup wel brengen, wedstrijd heeft wat gif nodig.
Echt belachelijk ditquote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kan die lompe dumfries ook eens een kaart krijgen aub
Blijkbaar niet lomp genoeg voor roodquote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Kan die lompe dumfries ook eens een kaart krijgen aub
Te lomp, kon je van tevoren al bedenken. Maargoed, als hij maar op elke bal loopt is het al irritant genoeg.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:40 schreef Haringkop het volgende:
Haps als linksbuiten, nee dit wordt m niet..
Juiste conclusie, fijn dat we dit getest hebben voordat we onze enige andere linksbuiten hebben verkochtquote:Op zondag 1 maart 2020 15:40 schreef Haringkop het volgende:
Haps als linksbuiten, nee dit wordt m niet..
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de 2e helft niet een drama... Mss kan Feyenoord een keer het niveau 90 minuten vast houden, of liever nog een betere 2e helft...
Ozyakupquote:Op zondag 1 maart 2020 15:44 schreef fetX het volgende:
We verliezen echt alle duels of zijn te laat.
Had het over Bozenik. Zo slecht is hij niet. Vind hem wel een handig spelertje op zijn eigen manier.quote:
Oke jaquote:Op zondag 1 maart 2020 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had het over Bozenik. Zo slecht is hij niet. Vind hem wel een handig spelertje op zijn eigen manier.
Vooral zonde dat we de eerste helft niet gewoon 0-2 maken.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Je rijk rekenen als Feyenoord voorstaat is meestal niet zo'n goed idee
Dat durf ik niet eens bij 3-0 voor staan, 80e+ minuut...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Je rijk rekenen als Feyenoord voorstaat is meestal niet zo'n goed idee
Gooi gewoon Narsingh daar ofzo, dit kan echt niet. Is echt veel slechter dan Larsson op linksbuitenquote:
Laatste 10 wedstrijden gewonnen?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FOK! draait op de prestaties van Feyenoord?
TT journalistiek... Gaat om de FOK! prestaties tov Feyenoord prestaties op dat moment. FOK! is niet altijd traagquote:Op zondag 1 maart 2020 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatste 10 wedstrijden gewonnen?
Deze vergelijking is een beetje dom.
Omdat hij altijd geblesseerd is.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat hij als linksbuiten niet functioneert?
Begrijp niet waarom Berghuis die niet standaard neemt, maargoed ik begrijp wel meer niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kokcu kpn ook beter stoppen met corners nemen
Huhquote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat Haps niet direct doorliep. Maar ja het is niet zijn positie hé.
Neh die goal niet johquote:Op zondag 1 maart 2020 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Aaargh Stevee
Die goal hadden we nu echt nodig.
Op de rebound van Berghuis. Haps had er al op moeten rekenen dat de keeper 'm niet klem kon hebben. Dan had Haps zich in een betere positie gemanoeuvreerd.quote:
Toornstra mag er van mij ook wel uitquote:Op zondag 1 maart 2020 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
had bozenik laten staan en haps gewisseld.
Dit ook echt he.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
had bozenik laten staan en haps gewisseld.
Eens.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
Vind het geen penalty, kun je niet zien.
Je ziet zijn hand omklappen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
Vind het geen penalty, kun je niet zien.
Dat is eigenlijk wel waar jaquote:Op zondag 1 maart 2020 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Kijk eens naar de pols. Die klapt dubbel door de bal.
Volgens mij raakt zijn elleboog het hoofd van Botteghin waardoor hij niet tot een kopkans komt.quote:
Denk eigenlijk ook niet dat die bal zo’n vaart had als ie van de hand af kwamquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk eigenlijk ook niet dat die bal zo’n vaart had als ie van de hand af kwam
Maar je ziet zijn pols omslaan in dat frame dat de bal weggaat na contact.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk eigenlijk ook niet dat die bal zo’n vaart had als ie van de hand af kwam
Meestal niet, in deze wel. Ik vind ze vaak behoorlijk objectief wannee het gaat om overtredingen, pingels ed. Zeiden zelfs dat de vorige pingel "heel makkelijk" gegeven was.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De Feyenoorders hier zijn objectiever dan Rijnmond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |