@GGMM liep weer eens te hard van stapel.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom? Er is maar 1 wedstrijd & 1 eredivisie live topic...
Uiteraard, altijd dezelfde...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM liep weer eens te hard van stapel.
Helemaal wildquote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef Pistolero het volgende:
Die reactie van Dumfries ook, wat een gek
Homo’s vieren carnavalquote:Op zondag 1 maart 2020 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leek echt of hij hem een knietje tegen zn kop wou geven
Hebben jullie even mazzel dat PSV echt niks kanquote:
Hopelijk wordt de 2e helft niet een drama... Mss kan Feyenoord een keer het niveau 90 minuten vast houden, of liever nog een betere 2e helft...quote:
Dick gaat zo direct een donderspeech geven. Ik verwacht voor de 55ste minuut de 0-2.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de 2e helft niet een drama... Mss kan Feyenoord een keer het niveau 90 minuten vast houden, of liever nog een betere 2e helft...
Staat genoteerdquote:Op zondag 1 maart 2020 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dick gaat zo direct een donderspeech geven. Ik verwacht voor de 55ste minuut de 0-2.
Eensquote:Op zondag 1 maart 2020 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dick gaat zo direct een donderspeech geven. Ik verwacht voor de 55ste minuut de 0-2.
11 tegen 11, etcquote:Op zondag 1 maart 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
Toch zonde dat het slechts 0-1 staat
Dat kan je nog wel eens gaan opbreken
Voor meer open deuren kunnen jullie altijd @:onlogisch een DM sturen
Bal is rond maat.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:17 schreef Caland het volgende:
Toch zonde dat het slechts 0-1 staat
Dat kan je nog wel eens gaan opbreken
Voor meer open deuren kunnen jullie altijd @:onlogisch een DM sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |