Hoeft niet. We hebben het over je leraar. Je leraar kon bagatelliseren.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:21 schreef sp3c het volgende:
persoonlijk kan ik geen goede daad van Hitler opnoemen maar als dat je dingetje is go for it
nee?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:24 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Hoeft niet. We hebben het over je leraar. Je leraar kon bagatelliseren.
dat verbaasd me nietsquote:
De treinen reden op tijdquote:Op maandag 2 maart 2020 00:21 schreef sp3c het volgende:
persoonlijk kan ik geen goede daad van Hitler opnoemen maar als dat je dingetje is go for it
voor de meeste mensen was dat niet een plusquote:
en een mens is een fascist?quote:
Hoeft niet. Kan wel. Niks vreemds aan.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
en een mens is een fascist?
vreemd argument
ik vind fascisme wel vreemd hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 00:28 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Hoeft niet. Kan wel. Niks vreemds aan.
Fascisme is zeker vreemd.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind fascisme wel vreemd hoor
maar jij je dingetje
weet je het zeker?quote:
ja wij allemaal maar je neemt het toch vaak op voor fascisten dus ik vraag me af of je wel helemaal eerlijk bent hierquote:Op maandag 2 maart 2020 00:32 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ik ben tegen fascisme. Ik vind fascisme heel vreemd.
Volgens mij weet je niet wat een fascist is? Is seven een fascist?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja wij allemaal maar je neemt het toch vaak op voor fascisten dus ik vraag me af of je wel helemaal eerlijk bent hier
hoezo seven?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:37 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet wat een fascist is? Is seven een fascist?
Fascisme en bagatelliseren hadden we het overquote:Op maandag 2 maart 2020 00:36 schreef sp3c het volgende:
en jij begint erover he dan verwacht ik ook dat je weet waar je het over hebt
jijquote:
Ik kom sowieso voor mezelf op, maar ik ben geen fascist. Dus voor welke fascisten kom ik volgens jou op?quote:
Absoluut nooit gezegdquote:Op maandag 2 maart 2020 00:42 schreef sp3c het volgende:
jij noemt geschiedenisleraren die alle geschiedenis behandelen fascisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |