SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast iemand, maar ik ben het niet. Mijn stuk draait nog steedsquote:Op zondag 1 maart 2020 13:26 schreef liedetector het volgende:
https://www.nu.nl/tech/60(...)lastingdienstnl.html
is er nu iemand aan het overwerken?
Ik ook niet, wacht altijd een week of 2.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit aangifte heb gedaan op 1 maart
daar ben ik het niet mee oneens iddquote:Op zondag 1 maart 2020 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Etentje ziet er heerlijk uit, golfer & Blues
De rotterdamse heeft daar een week op IC gelegen, volgens nu.nlquote:Op zondag 1 maart 2020 15:29 schreef AnneX het volgende:
X journaal op npo 1.
Beatrix ziekenhuis in Gorinchem op slot.
Lekker...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De rotterdamse heeft daar een week op IC gelegen, volgens nu.nl
Niet in Gorinchem.quote:
Yups. En de patiënt die ligt daar nu in volkomen afzondering op de IC.quote:
In dat kader: mn.X is nu fan van de jumbo frikandel speciaal saladequote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef Myraela het volgende:
Mehhh, ik probeerde de nieuwe vega frikandel van Mora, maar dat is echt een enorme teleurstelling.
Hmm waarom dan verplaatsen naar het erasmus in rotterdam?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De rotterdamse heeft daar een week op IC gelegen, volgens nu.nl
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm waarom dan verplaatsen naar het erasmus in rotterdam?
Nooit geprobeerd, maar dat snap ik wel. Alles met frikandel speciaal is geweldig.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef AnneX het volgende:
In dat kader: mn.X is nu fan van de jumbo frikandel speciaal salade
Blijkbaar ook andere gezondheidsproblemenquote:
Complicatie vanuit originele ziektebeeld en na overplaatsing dook Corona pas op in de tests.quote:
lijkt het een voormalige huispoes? Want zo te lezen geen doorgewinterde zwerverquote:Op zondag 1 maart 2020 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
2 seconden nadat ik op enter drukte scharrelde poes van schoot af en stortte een halve meter verder ter aarde. Te warm
Is een voormalige huispoes.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
lijkt het een voormalige huispoes? Want zo te lezen geen doorgewinterde zwerver
Klinkt intrigrerend.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Behalve dan dat het geen salade is, maar een broodsalade.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Klinkt intrigrerend.
Frikandel speciaal in de gezonde versie.
Slapende poezen maken een hoop goedquote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Veel ellende op de wereld, maar een opvangpoes die *flop* op schoot over mijn hand hangt te slapen met een buik die regelmatig *stampje* doet maakt het toch wel weer knus.
Staat nog op het lijstje. Misschien in de vskantie van B. Na deze week.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren naar Parasite geweest. Heeft iemand hier em ook gezien?
Ooh ik dacht een maaltijdsaladequote:Op zondag 1 maart 2020 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behalve dan dat het geen salade is, maar een broodsalade.Dus weinig gezonds aan.
Gelukkig niet zo apart als ik dacht (vind Aziatische films zo raar, luguber en snap er niks van). Verhaal was duidelijk nu maar een paar vragen heb ik wel over de film.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat nog op het lijstje. Misschien in de vskantie van B. Na deze week.
Hoe vond jij hem?
Gave film, wat vond jij er van?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen zin in aangifte. Ga t uitstellen. Moet toch betalen
Gisteren naar Parasite geweest. Heeft iemand hier em ook gezien?
Ypenburg ook.. maae dan op zaterdagochtendquote:Op zondag 1 maart 2020 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Uhmmpie; welke Amazing was je gisteren? Ik was vrijdag bij die in Ypenburg. Weer te veel noodles gehaald en wilde alleen sauzen en marinade
Zie hierboven. Ik denk er nog over na dus dat is goed. En voor een Aziatische film vond ik em goed omdat ik het meeste snaptequote:
Dat klinkt als een hele foute saladequote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Overigens.. mijn lief wilde niet te veel noodles meenemen want niet te veel houdbaar spul meenemen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ypenburg ook.. maae dan op zaterdagochtend
Ja je blijft er wel een tijd over nadenkenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zie hierboven. Ik denk er nog over na dus dat is goed. En voor een Aziatische film vond ik em goed omdat ik het meeste snapte
Inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behalve dan dat het geen salade is, maar een broodsalade.Dus weinig gezonds aan.
Daar ben ik nog nooit een grote binnenpot tegengekomen. En hij komt midden in m'n woonkamer, dus het moet ook wel een beetje mooi zijn. Maar zelfs de lelijke plastic potten zijn al duur.quote:
Welke noodles heb jij?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Overigens.. mijn lief wilde niet te veel noodles meenemen want niet te veel houdbaar spul meenemen.
Maar vervolgens kocht ie wel 2 pakken rode en 2 pakken zwarte rijst.
En hij was erg onder de indruk van de hoeveelheid verschillende soorten thee.
Volgende keer gaat ie wat meer vlees/vis shoppen is de planning.. maar vriezer was aan de volle kant
En ik ben heel gelukkig met mn pakjes noodles
Ja, zou kunnen. Maar dat zijn inmiddels ook gewoon geglazuurde potten in allerlei kleuren en smaken.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:26 schreef Myraela het volgende:
Maar dan geven ze korting op de buitenpotten, toch? De binnencollectie blijft vaak wel redelijk stabiel, hier tenminste.
Heerlijke zennnn post.Tot het scheren. Als je daar nou dolfijngeluiden bij opzet is het volmaaktquote:Op zondag 1 maart 2020 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vandaag een paar uur besteed aan het kijken van filmpjes over automatische bewateringssystemen van Gardena. Met een beetje mazzel krijgen we een sprinklersysteem voor het gras en een druppelsysteem voor de moestuin. Wat een prachtig spul zeg. Er is echt overal aan gedacht.
De andere uitzoekklussen zijn ook gedaan: zonnepanelen aanvragen en een reciprozaag uitzoeken.
En kak, terwijl ik dit typ bedenk ik dat ik J's hoofd nog moet scheren. Zucht.
Zondagen
Zal zo even foto maken... maar heb ze nog niet geproefd dus kan er nog weinig zinnigs van zeggenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Welke noodles heb jij?
Het theepad is inderdaad gaaf. Toch missen ze helaas Koreaanse thee. Dat is zo lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:07 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig, Lucky.
Vind het zó leuk dat jullie sámen plannen kunnen maken.![]()
Voor Myraela:Lief! Maar ik zoek juist een pot voor mijn plant die te klein begint te worden voor zijn 33cm pot. Dus ik zoek richting de 40cm of groter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is wel slim.. zat me al af te vragen hoe ik dat ging doen.. want ook hier gaat het niet echt in 1x op.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:28 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik weet ook niet wat het is, maar het is echt een verslavend goed sausje. Omdat ik zo'n bakje niet in 1 keer op krijg, vries ik de rest gewoon in m'n ijsblokjes vorm in. Komt er niet echt handig uit, maar ach. Hoeft het tenminste niet weg.
En vergeet vooral dat gekke sausje nietquote:Op zondag 1 maart 2020 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wil ook dumplings![]()
En de rest. Toch eens een bezoekje aan die verbazingwekkende oosterling inplannen.
Waar smaakt dat sausje naar? Want de foto overtuigt idd niet echtquote:Op zondag 1 maart 2020 18:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En vergeet vooral dat gekke sausje niet
hoe heet dat sausje (heb je een foto van het bakje?)quote:Op zondag 1 maart 2020 18:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En vergeet vooral dat gekke sausje niet
Het is zo'n soort bakje.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
hoe heet dat sausje (heb je een foto van het bakje?)
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
hoe heet dat sausje (heb je een foto van het bakje?)
De hete is heel erg heet, de vissmaak is wel erg lekker.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel benieuwd hoe de andere smaakjes smaken
Ah.. TE heet hoeft nou ook weer niet perse.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
De hete is heel erg heet, de vissmaak is wel erg lekker.
Er zit wel iets van vis in, dus ik kan hem helaas niet meer eten. Maar hij smaakt helemaal niet vissig. Lastig te beschrijven, maar nog wat kruidiger denk ik. Ik vond het de lekkerste.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Ah.. TE heet hoeft nou ook weer niet perse.
Kan wel wat hebben maar dan overtreft het de smaak van wat je eet zo.. dat is ook niet nodig.
Vond vissmaak wel heel spannend klinken voor jets waarvan ik geen idee had wat het was
Dus die laten staan
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Welke noodles heb jij?
Het theepad is inderdaad gaaf. Toch missen ze helaas Koreaanse thee. Dat is zo lekker!
Ik heb zowel die verse (ook te koop bij de Jumboquote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verse udon noodles en verpakte udon noodles.
Vooral die verpakte die in 4 porties zijn verdeeld werd ik zo op het oog heel blij van.
Moet ze nog even proeven.. mAr lijkt me geen rocketscience
De verse.. ook kwestie van eens proberen.. die waren heel goedkoop dus ben benieuwd. Als die heel lekker zijn neem ik ze volgende keer weer mee. Lekker voor de soep.
En verschillende pakjes instant noodles in smaakjes die ik niet kende.... dus die zijn een stuk spannender.
Hoi!quote:
Ja, zeker. Dit was een heel prima weekend.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi!
Beetje kunnen bijkomen vandaag?
Ah ik kom nooit bij de jumbo.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb zowel die verse (ook te koop bij de Jumbo) als de andere versie geprobeerd. Ze zijn totaal verschillend, geef mij maar die verse. Lekker door een soepje of zo
Top!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dit was een heel prima weekend.
Heb je weer zo'n drukke week voor de boeg?
Jaaa vind ik ookquote:Op zondag 1 maart 2020 20:52 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren vrienden gezien, pubquiz gedaan, me gerealiseerd hoe weinig algemene kennis ik nog steeds heb als het gaat om het herkennen van saxofoonsolo's en het noemen van alle manen in ons zonnestelsel
Vandaag heb ik gevulde paprika's gegeten met A en B. Zoiets wat ik normaal nooit maak, want te veel moeite, maar eigenlijk is het helemaal niet zo'n gedoe.
@:Cat-astrophe ik heb A jouw kattentopic laten zien en hij vond ze erg schattig
@:Uhmmpie leuk altijd, dingen proberen bij de toko
Ik heb al langerquote:Op zondag 1 maart 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ligt het aan mij of hapert FOK! de laatste dagen nogal eens?
Pfff ja dus. Ditquote:Op zondag 1 maart 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die lege vakken zie ik ook.. maar de advertenties mis ik niet zo tochquote:Op zondag 1 maart 2020 21:08 schreef AnneX het volgende:
Hier zie ik al dagen lege tekstvakken tussen de posts van jullie in.
Alsof er ads hadden moeten staan.
Gut gut gut...BZV...wat een vreemde vrouwen, ( en mannen) met reacties.
Na een gesprek van 5 minuten: “ik ben een beetje verliefd”...
“De prins op het witte paard bestaat niet”...en toch...hij heeft wel de potentie”.![]()
Een van mijn Syrische vrienden (het zijn volgens mij allemaal romantische mensen) heeft vandaag een eerste date. Hij was smoor verliefd (mocht wat appjes lezen). Hij vond het wel heel spannend want zei is duitse die slecht is in engels en zijn engels is ook niet best.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:08 schreef AnneX het volgende:
“De prins op het witte paard bestaat niet”...en toch...hij heeft wel de potentie”.![]()
Wauw, ja, saxofoonsolos en manen zijn basiskennisquote:Op zondag 1 maart 2020 20:52 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren vrienden gezien, pubquiz gedaan, me gerealiseerd hoe weinig algemene kennis ik nog steeds heb als het gaat om het herkennen van saxofoonsolo's en het noemen van alle manen in ons zonnestelsel
Vandaag heb ik gevulde paprika's gegeten met A en B. Zoiets wat ik normaal nooit maak, want te veel moeite, maar eigenlijk is het helemaal niet zo'n gedoe.
@:Cat-astrophe ik heb A jouw kattentopic laten zien en hij vond ze erg schattig
@:Uhmmpie leuk altijd, dingen proberen bij de toko
Trage meuk soms inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat als iemand Zusje wil? Kan dat ook?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw, ja, saxofoonsolos en manen zijn basiskennis![]()
Pleegpoes is echt een popjeAls jullie nog een kitten willen?
Ben nu zeker genoeg van zwangerschap om de markt vast te gaan verkennen
Gaat niet zo best met een 16,5 jaar oude je weet wel kater die liefst the sole object of attention isquote:Op zondag 1 maart 2020 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tuurlijk! Graag zelfs!quote:Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat als iemand Zusje wil? Kan dat ook?
Ik ben al anderhalve week aan het keelpijn hebben, slijm ophoesten, snuiten etc. Zonder koorts. Dat is géén COVID19quote:Op zondag 1 maart 2020 21:37 schreef AnneX het volgende:
Nou, zit ik dan een poging tot posten te doen in een leeg window.![]()
Overigens zit ik al 2 dagen te proesten, niezen, sproeien en neus ophalen.
Geen verhoging/koorts.
Tralala.
Voor zover ik weet is de dame nooit buiten geweest. En nu niet superspeels. Maar ja, dat is ook een stuk zwangerschap. Al heb ik ook dames gehad die met bolle buik alsnog de tent zowat afbraken.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Een vriend van mij wil heel graag een kat, beest zal alleen een afgezet balkon hebben bij een studio, maar een knuffel baas, die een kattenknuffel buurman heeft en indien nodig mij als extra
Hier ook geen groot huisquote:Op zondag 1 maart 2020 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Een vriend van mij wil heel graag een kat, beest zal alleen een afgezet balkon hebben bij een studio, maar een knuffel baas, die een kattenknuffel buurman heeft en indien nodig mij als extra
De diva’s zijn geboren en opgegroeid in een cattery, die vinden buiten doodeng. Aan het begin van het zomerseizoen zijn ze alleen maar op t balkon als ik er ben, ga ik naar binnen, hollen 2 krulstaarten mee. Tegen het eind liggen ze er ook wel alleen, maar nooit erg langquote:Op zondag 1 maart 2020 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vind het ook altijd jammer dat het asiel standaard bij de pleegpoezen erbij zet dat ze naar buiten moeten kunnen. Want dat is lang niet altijd zo. En het verkleint hun adoptiekansen.
Hmm hier gaat de ene nog weleens mee wandelen. Aangelijnd en al.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De diva’s zijn geboren en opgegroeid in een cattery, die vinden buiten doodeng. Aan het begin van het zomerseizoen zijn ze alleen maar op t balkon als ik er ben, ga ik naar binnen, hollen 2 krulstaarten mee. Tegen het eind liggen ze er ook wel alleen, maar nooit erg lang
Die dikke udon zijn geweldig! Simpel maar hou er van.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verse udon noodles en verpakte udon noodles.
Vooral die verpakte die in 4 porties zijn verdeeld werd ik zo op het oog heel blij van.
Moet ze nog even proeven.. mAr lijkt me geen rocketscience
De verse.. ook kwestie van eens proberen.. die waren heel goedkoop dus ben benieuwd. Als die heel lekker zijn neem ik ze volgende keer weer mee. Lekker voor de soep.
En verschillende pakjes instant noodles in smaakjes die ik niet kende.... dus die zijn een stuk spannender.
Of al je kinderwensen uiten in een eerste speeddate van 5 min en vragen wat de ander ervan vindquote:Op zondag 1 maart 2020 21:08 schreef AnneX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Heb nog steeds spijt dat ik geen foto van de koppen van de diva's heb gemaakt toen ik een tuigje aandeed. Ze keken me aan, verstijfd en durfden geen stap te verzettenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:00 schreef Uhmmpie het volgende:
H
[..]
Hmm hier gaat de ene nog weleens mee wandelen. Aangelijnd en al.
De ander vindt buiten maar niks.
Maar heeft ondertussen al 2x buiten op de stoep gezeten omdat ie per ongeluk uit het raam sprong. Blijft dan geschrokken wachten tot je hem ophaalt gelukkig.
quote:Op zondag 1 maart 2020 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Het wordt weer druk komende maanden.Volgens mij ben jij daar een soort "spin in het web". Hopelijk zijn ze dat ondertussen wel gaan waarderen (ook financieel).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Haha ja DAT vinden ze allebei niet erg.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb nog steeds spijt dat ik geen foto van de koppen van de diva's heb gemaakt toen ik een tuigje aandeed. Ze keken me aan, verstijfd en durfden geen stap te verzetten
[..]
Ze zijn hier wel stofzuigerproof, blijven gewoon liggenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha ja DAT vinden ze allebei niet erg.
Daar heeft de cattery wel voor gezorgd.
Net als dat je ong alles met ze kan doen incl aan hun staart trekken zonder dat ze daar heel veel van vinden.
Oudste had ook geoefend met autorijden en oon los in de auto.
Maar met de heren durf ik dat niet echt.
Oh. Nou komt het wel heel dichtbij.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:37 schreef AnneX het volgende:
Overigens zit ik al 2 dagen te proesten, niezen, sproeien en neus ophalen.
Geen verhoging/koorts.
Tralala.
Stond de T-bone ook niet op de kaart of heb jij de gewoonte om zaken te bestellen die niet op een menukaart staan?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:15 schreef derLudolf het volgende:
Vanavond uit eten geweest, bij m'n favoriete restaurant. Cadeautje van m'n broertje en mij voor de trouwdag van m'n ouders.
De eigenaar ging moeilijk kijken toen ik T-bone bestelde. Hij had nog wel iets anders voor me, wat niet op de kaart stond.
Toen lag er ineens een flinke kalfscarré voor me. Poah, dat was ook een donders fijn stukje vlees
quote:Op zondag 1 maart 2020 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Het wordt weer druk komende maanden.Ik heb nog wel een sollicitant voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest jij dat lastige gesprek voeren dan?
Vanwaar de vraag? T-Bone staat wel op de kaartquote:Op zondag 1 maart 2020 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Stond de T-bone ook niet op de kaart of heb jij de gewoonte om zaken te bestellen die niet op een menukaart staan?
Waarom keek de eigenaar dan zo moeilijk toen je dat bestelde?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:49 schreef derLudolf het volgende:
Vanwaar de vraag? T-Bone staat wel op de kaart
Oh op die manier. T-Bone waren allemaal opgegeten, was gisteren onverwacht drukquote:Op zondag 1 maart 2020 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom keek de eigenaar dan zo moeilijk toen je dat bestelde?
Eerst wel. Het echte uiteindelijke niet maar zat er wel bij.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een sollicitant voor je![]()
Moest jij dat lastige gesprek voeren dan?
Waarderen ja. Dat tussen haakjes niet. Ik krijg af en toe een high five of 'top'quote:Op zondag 1 maart 2020 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb nog steeds spijt dat ik geen foto van de koppen van de diva's heb gemaakt toen ik een tuigje aandeed. Ze keken me aan, verstijfd en durfden geen stap te verzetten
[..]
Volgens mij ben jij daar een soort "spin in het web". Hopelijk zijn ze dat ondertussen wel gaan waarderen (ook financieel).
Denk dat ze daar een groot probleem hebben als jij vertrekt. Hoeveel mensen heb jij al ingewerkt, of het werk van overgenomen/erbij genomen.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waarderen ja. Dat tussen haakjes niet. Ik krijg af en toe een high five of 'top'
Foodcoma?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:45 schreef Lonaa het volgende:
Oh my god. Wezen eten bij de andere Italiaan. In de categorie 'hier heb je 40 euro, kook maar iets moois'. En dat kon natuurlijk niet in normale hoeveelheden
Heerlijk gegeten, vies vol, morgen verslag. Eerst even 20 uur slapen ofzo.
quote:Op maandag 2 maart 2020 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
Tevens belastingaangifte gedaan netKrijg toch een whopping 21 eur van ze terug. Kan ik G weer eens trakteren op een ontbijtje bij de franse bakker hier in het centrum
Neuh valt wel mee. Heb wel zelf een heel uitgebreide 'functie'.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk dat ze daar een groot probleem hebben als jij vertrekt. Hoeveel mensen heb jij al ingewerkt, of het werk van overgenomen/erbij genomen.
Alles onder de 35 euro gaat bij ons in een grote pot en worden de bitterballen van betaald.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:29 schreef PdeHoog het volgende:
Tevens belastingaangifte gedaan netKrijg toch een whopping 21 eur van ze terug. Kan ik G weer eens trakteren op een ontbijtje bij de franse bakker hier in het centrum
quote:De 49-jarige vrouw, afkomstig uit Nieuwendijk (Noord-Brabant), werd ruim een week geleden met longklachten opgenomen in het Beatrixziekenhuis. Er was toen geen reden om aan te nemen dat het om een coronavirusbesmetting ging, zei Chabot. Er was „geen aanraking met risicopersonen” geweest en de vrouw had ook „geen reizen naar risicogebieden” gemaakt. Uiteindelijk werd ze overgeplaatst naar het Erasmus MC omdat haar toestand achteruit ging. Daar werd Covid-19 vasgesteld.
Dat zou wel een heleboel bitterballen zijn als ze dat voor heel nederland zouden volhoudenquote:Op maandag 2 maart 2020 07:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles onder de 35 euro gaat bij ons in een grote pot en worden de bitterballen van betaald.
Voordat iemand het serieus neemt: ik heb geen idee wat er gedaan wordt met het geld onder het grensbedrag.
Je krijgt het wel terug als je er recht op hebt, maar hoeft het zelf niet te betalenquote:Op maandag 2 maart 2020 07:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles onder de 35 euro gaat bij ons in een grote pot en worden de bitterballen van betaald.
Voordat iemand het serieus neemt: ik heb geen idee wat er gedaan wordt met het geld onder het grensbedrag.
Onder de 16 euro niet. Dus dat zijn de helft aan bitterballen.quote:Op maandag 2 maart 2020 07:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je krijgt het wel terug als je er recht op hebt, maar hoeft het zelf niet te betalen
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:45 schreef Lonaa het volgende:
Oh my god. Wezen eten bij de andere Italiaan. In de categorie 'hier heb je 40 euro, kook maar iets moois'. En dat kon natuurlijk niet in normale hoeveelheden
Heerlijk gegeten, vies vol, morgen verslag. Eerst even 20 uur slapen ofzo.
Aanraders voor de volgende keer meer dam welkom... want ik had echt geen idee wat te kiezen en uiteindelijk maar iets genomen waarvan ik de smaak snapte.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die dikke udon zijn geweldig! Simpel maar hou er van.
Koka erg flauw en yum yum ja.. is yum yum. Beide geen kwaliteits instant noodles maar yum yum smaakt beter vind ik.
Wij zijn ook niet zo fan van all inclusive.. of niet va het avondgebeuren.. we zoeken dan altijd wel renovatie uit waar we ook het dorp/ de stad in kunnen en avonds eten we dan meestal daar.. voor overdag is hetquote:Op maandag 2 maart 2020 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Vakantie weer geboekt. We gaan eind augustus en begin september 15 dagen naar Samos (grieks eiland), asielzoekers kijken en relaxen.
Tevens voor het eerst in mijn gigantische leven all-inclusive.. Al is het een kleiner hotel en verwacht ik dat het wel ok is. Ik verwacht ook na 2 dagen in elk geval met de avondmaaltijd wel klaar te zijn daar. Maar ja, gratis drinken is ook wel lekker.
We zitten gewoon ergens in een dorp in een wat kleiner hotel dus dat komt wel goed. Vooral wel relaxed dat je niet voor elk flesje water hoeft te betalen.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet zo fan van all inclusive.. of niet va het avondgebeuren.. we zoeken dan altijd wel renovatie uit waar we ook het dorp/ de stad in kunnen en avonds eten we dan meestal daar.. voor overdag is het( al lijkt me 15 Dag en wat veel) gaan jullie ook een autootje huren?
Klinkt als een goeie reden om bij de belastingdienst te komen werkenquote:Op maandag 2 maart 2020 07:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hmm ben ik ook weleens geweest.. vond ik wel het leukste eiland tot nu toequote:Op maandag 2 maart 2020 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Vakantie weer geboekt. We gaan eind augustus en begin september 15 dagen naar Samos (grieks eiland), asielzoekers kijken en relaxen.
Tevens voor het eerst in mijn gigantische leven all-inclusive.. Al is het een kleiner hotel en verwacht ik dat het wel ok is. Ik verwacht ook na 2 dagen in elk geval met de avondmaaltijd wel klaar te zijn daar. Maar ja, gratis drinken is ook wel lekker.
Sterktequote:Op maandag 2 maart 2020 09:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen 2u in de auto voor een crematie.
Over 6 maanden misschien. Ik moet er niet aan denken dit binnenkort nog een keer te doenquote:
ja dat lees ik meer. En het is groen. En niet zo enorm populair. Ik vond kos, rhodos en kreta allemaal maar zozo. Dat zal ik hier ook wel vinden, maar ja. Je kunt niet elk jaar de halve wereld rond.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ben ik ook weleens geweest.. vond ik wel het leukste eiland tot nu toe
Samos-stad was het enige daar.. dat wij echt niet leuk vonden. Maar zaten in een klein vissersdorpje... echt leuk
En superleuke mensen ook overal.
Nee ,dat was gewoon een prima pizza. Dat kan ie ook.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:55 schreef Kreator het volgende:
Klinkt goed Loon. In elk gevql een stuk beter dan de pizza die we daar vd week aten..
(die niet vies was, maar ook niet bijzonder)
Tegen die tijd is corona overal, dus kun je overal naartoequote:Op maandag 2 maart 2020 11:10 schreef borisz het volgende:
Midden mei zo goed als zeker vrij. Nu nog kijken waar ik op vakantie kan
Daar even Corona ophalen?quote:Op maandag 2 maart 2020 11:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb net in een overvolle metro gestaan, ik denk dat de kans dat ik Corona heb opgelopen groter is dan de kans op corona bij mening vakantieganger.![]()
Vakantieplannen zijn hier weer even in de ijskast gezet. Wel in april een weekje naar mijn zusje in Innsbrück.
The horror.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Mogelijk, maar we gaan met de auto (dus al niet in een vol vliegtuig) en vooral voor de natuur in de omgeving. Mensenmassa's moet ik nietquote:
Dat is toch fantastischquote:Op maandag 2 maart 2020 11:50 schreef golfer het volgende:
Straks eens even de belasting-aangifte doen.
Meestal krijgen we wel een leuk bedrag terug en dat komt goed uit, want ik moet vandaag wel even de grote 10-jaarsbeurt (met nog wat kleine reparaties) aan onze auto voorschieten. Verwachtte kosten 450 euro.
wij zaten op loopafstand van Pythagoreioquote:Op maandag 2 maart 2020 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
ja dat lees ik meer. En het is groen. En niet zo enorm populair. Ik vond kos, rhodos en kreta allemaal maar zozo. Dat zal ik hier ook wel vinden, maar ja. Je kunt niet elk jaar de halve wereld rond.
Wij zitten ook ergens aan de noordkant in een klein dorpje. Wat is er mis met Samosstad dan?
In de bermquote:Op maandag 2 maart 2020 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euh shit. De fruitkisten waar de moestuin in komt te groeien komen morgenavond ipv zaterdagochtend. Waar laat ik die dingen tot dit weekend nou weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Waarom kunnen ze (leeg) niet alvast in het weiland?quote:Op maandag 2 maart 2020 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euh shit. De fruitkisten waar de moestuin in komt te groeien komen morgenavond ipv zaterdagochtend. Waar laat ik die dingen tot dit weekend nou weer
Ik heb het nog nooit gedaan. Ik denk dat het ook erg afhankelijk is van hoe het hotel is.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:48 schreef golfer het volgende:
Nooit meer 15 dagen in een all-inclusive hotel.
Check. Dat gaan we dan wel meemaken. Had op reviews ook al wel gelezen dat niet iedereen Samosstad leuk vond.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
wij zaten op loopafstand van Pythagoreio
heel schattig vissersdorp met wat ik al zei.. eigenlijk alleen maar leuke mensen.
Samos stad vonden wij vooral grijs en ongezellig en de mensen waren duidelijk ook wat meer gefocussed op gewoon zo veel mogelijk geld verdienen
Snap ik wel... maar dat kan ook met gewoon vriendelijk doen tegen mensen.
Het was echt een fikse anticlimax na onze ervaringen in dat dorpje.
Misschien was ik biassed omdat het mijn eerste vakantie in griekenland was... maar kos/kreta hebben het gevoel van hier nooit kunnen evenaren.
Je was overal welkom.. dochterlief mocht in ongeveer elk cafe/restaurant waar we zijn geweest mee de keuken in... personeel deed soms zelfs een spelletje me tdr.
ook winkelpersoneel liep overal met dr weg..
En ook wij hebben het er echt leuk gehad.
En op kreta/kos je veel meer echt een toerist.
tip: als je naar de grot van pythagoras gaat.. neem een niet al te brede 4x4 auto
Wij zijn halverwege afgehaakt omdat de auto het nauwelijks nog redde en we maar net op het pad pasten... en niet het risico wilden lopen met een haperende auto in zn achteruit terug te moeten
quote:Op maandag 2 maart 2020 12:41 schreef Barreltje het volgende:
Oh loon! Dat klinkt lekker zeg! En veel!
Hier ook wat buitenland acties..
M'n nichtje zoekt een Kot in Antwerpen.. iemand daar bekend?![]()
EnEerste vraag: laat haar zoeken op kotweb . Die huurbazen (kotbazen) werken volgens hun contracten en dat is dus iets minder huisjesmelkerij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede vraag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is waarschijnlijk overal wel corona dus kun je overal naartoe.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:10 schreef borisz het volgende:
Midden mei zo goed als zeker vrij. Nu nog kijken waar ik op vakantie kan
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Blijf dan ook eens van die pillen af. Ik zei toch al dat het die enzym-pathway die al die blije erectie-stofjes weer afbreekt hindertquote:
Omdat we daar met allerlei touwtjes nog dingen moeten gaan plannen. In de berm dan maar inderdaad. Desnoods met een geel hesje uit de auto er tegenaan. Komt wel goed. Ik ben al lang blij dat die kerel de bakken komt bezorgen want hij deed nogal vaag.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze (leeg) niet alvast in het weiland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Je bedoelt dat viagra het mannelijke orgasme uitstelt?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Blijf dan ook eens van die pillen af. Ik zei toch al dat het die enzym-pathway die al die blije erectie-stofjes weer afbreekt hindert
Hoe kun jij reageren op een post (CUL / [CULSC] Overwerk) die niet te zien is in de SC?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Blijf dan ook eens van die pillen af. Ik zei toch al dat het die enzym-pathway die al die blije erectie-stofjes weer afbreekt hindert
Ik weet eigenlijk niet of het het orgasme zelf uitstelt... wel dat het de erectie langer doet standhouden omdat het de afbraak van cGMP verhindert. (enzym wordt geïnhibeerd door viagra)quote:Op maandag 2 maart 2020 13:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bedoelt dat viagra het mannelijke orgasme uitstelt?
Geen idee, heb jij bepaalde users geblokkeerd?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe kun jij reageren op een post (CUL / [CULSC] Overwerk) die niet te zien is in de SC?
Vaag dit, want als ik op die link klik zie ik hem weer wel. Maar in mn originele SC window niew.
Ooh lekker vooruitzichtquote:Op maandag 2 maart 2020 08:09 schreef Blues het volgende:
Nog maar 1 weekje werkenZo'n zin in een weekje vrij
Roep maar als je weer van plan bent te gaan!quote:Op maandag 2 maart 2020 08:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Aanraders voor de volgende keer meer dam welkom... want ik had echt geen idee wat te kiezen en uiteindelijk maar iets genomen waarvan ik de smaak snapte.
Yumyum haal ik hier wel vaker trouwens... maar kende deze smaak niet dus meegenomen.
Die zijn normaal altijd wel lekker.. maarja vooral noodles en smaakstoffen dus dat mag wel lekker zijn
Lekker! En buiten de deur eten kan makkelijk. Griekenland is alsnog zeer goedkoop qua eten betreft.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:27 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Sterkte!quote:Op maandag 2 maart 2020 09:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen 2u in de auto voor een crematie.
Zo fantastisch verhaalquote:
Die ene hele sarcastische nou net nietquote:Op maandag 2 maart 2020 13:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geen idee, heb jij bepaalde users geblokkeerd?
Dan zal het aan mijn bijzondere gaven liggen denk ikquote:Op maandag 2 maart 2020 13:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die ene hele sarcastische nou net niet
EnIk zou zeggen: spreek een bepaalde tijd af waarin jullie het evalueren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan doen, die middelvinger opsteken en gaan met die banaan.
Iets met een gezegde over spijt en doen enzo.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Dat je de afbraak van cGMP verhindert?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dan zal het aan mijn bijzondere gaven liggen denk ik
Ze hebben daar vast een CRMquote:Op maandag 2 maart 2020 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ok zie alleen dit. Wat is er aan de hand.
Ik was vannacht niet bij Krea en zijn vriendin.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat je de afbraak van cGMP verhindert?
EnIk heb geen ervaring met relaties überhauptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als jullie beide niet veel last hebben van heimwee moet het lukken.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Mja het is ECHT stad. Zeker vergeleken met de rest van het eilandquote:Op maandag 2 maart 2020 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. Dat gaan we dan wel meemaken. Had op reviews ook al wel gelezen dat niet iedereen Samosstad leuk vond.
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik was vannacht niet bij Krea en zijn vriendin.
Kot al gechecked op cams?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik was vannacht niet bij Krea en zijn vriendin.
Ik was ook niet bij Krea. Of bij Krea's vriendin.quote:
Neuh, misschien kan ik er nog wat aan verdienen.quote:
Ik laat dit even op me inwerken. Ben later wel weer terug.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik was ook niet bij Krea. Of bij Krea's vriendin.
Zo beter?
[..]
Neuh, misschien kan ik er nog wat aan verdienen.
Kleenex nodig?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik laat dit even op me inwerken. Ben later wel weer terug.
Je partner voelt niets, twee weken lang functioneert ze normaal en daarna het orgasme van je leven? Of hoe moet ik dat voor mij zien?quote:
Story of my life.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je partner voelt niets, twee weken lang functioneert ze normaal en daarna het orgasme van je leven? Of hoe moet ik dat voor mij zien?
Wel mooie conferentielocatie; zitten jullie bij de Bush?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
Morgen en overmorgen op een conferentie in Burgers Zoo. #rip
Leuk toch. Ik zit volgende week 3 dagen op troosteloos Schiphol.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
Daar tijd ik net op binnen. Naar Hoofddorp. Om jonge mensen te leren programmeren. Want daarmee kan je een Tesla rijden en rollen in het geld. Geen grap, dat is de meest gehoorde motivatie.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik zit volgende week 3 dagen op troosteloos Schiphol.
Ik kan me slechtere locaties bedenken. Je kunt in elk geval een leuk ommetje maken in de pauze(s).quote:Op maandag 2 maart 2020 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb zojuist Python bij een of ander chemie-tekenprogramma gekregen. Ik kan los.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daar tijd ik net op binnen. Naar Hoofddorp. Om jonge mensen te leren programmeren. Want daarmee kan je een Tesla rijden en rollen in het geld. Geen grap, dat is de meest gehoorde motivatie.
Python is wel leukquote:Op maandag 2 maart 2020 13:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Python bij een of ander chemie-tekenprogramma gekregen. Ik kan los.
Geen idee hoe het werkt, maar binnen 6 maanden ben ik miljardair lees ik nu.
Ergens is het toch verkeerd gegaan bij mij.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Python bij een of ander chemie-tekenprogramma gekregen. Ik kan los.
Geen idee hoe het werkt, maar binnen 6 maanden ben ik miljardair lees ik nu.
Ga jij eens aan het werk!quote:Op maandag 2 maart 2020 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
Ergens is het toch verkeerd gegaan bij mij.
quote:Door een storing kunnen uw gegevens niet worden opgehaald. Probeer het later nog eens. U bent uitgelogd en gaat terug naar www.belastingdienst.nl.
@Echo off?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik hoor Chris er wel eens over, maar laat ik het zo zeggen; ik ben zo'n type waarvan de printer al vastloopt als ik alleen al in de buurt kom. Dus ik hou me verre van programmerenquote:
Spijtig. Geen Tesla dus?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
UZA... nou jongens, vaarwel!quote:Op maandag 2 maart 2020 13:43 schreef fietsie het volgende:
Soms zijn die Belgse mensen toch goed voor een glimlach..
https://www.hln.be/nieuws(...)-te-kussen~a5f44e63f
Jij wilt ook 48 uur onderweg zijn naar Oostenrijk?quote:Op maandag 2 maart 2020 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij zou zelf overwegen er langs te rijden maar niet te stoppen?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier ondertussen naar een autorondreis door schotland aan het kijken.
Als het toch over vakanties gaat.. alle tips zijn welkom
Toeristtraps... mag wel maar graag niet heel de vakantie
(Ik kan mijn 12jarige bijv niet verkopen wel langs hogwarts te rijden maar er niet te gaan kijken)
Uh neequote:Op maandag 2 maart 2020 14:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij zou zelf overwegen er langs te rijden maar niet te stoppen?
Wij hadden destijds (vele jaren geleden) prima ervaringen met een reis via ScanBrit.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:05 schreef Uhmmpie het volgende:
(Ik kan mijn 12jarige bijv niet verkopen wel langs hogwarts te rijden maar er niet te gaan kijken)
Daar zit ik nu te kijken ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hadden destijds (vele jaren geleden) prima ervaringen met een reis via ScanBrit.
https://www.buroscanbrit.nl/resultaat
Aanhanger met een diesel generatortje eropquote:Op maandag 2 maart 2020 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Daar zit ik nu te kijken ja.
www.buroscanbrit.nl/vakantie/schotland/rondreis/brodie
Ziet er wel heel tof uit.
Truc is wel even dat we (hard geoefend met python!) electrisch rijden en dus eigenlijk wel even vantevoren moeten checken dat we niet ineens halverwege een stuk highland.. zonder stroom komen te staan
Ga je in Schotland richting Fort William? Ga dan even ik bij die stoomtrein kijken. (Jacobite) beter bekend als de Hogwarts expres. Of nog beter zoek uit hoe laat hij over die grote spoorbrug heen gaatquote:Op maandag 2 maart 2020 14:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Zag dat die ergens bij een andere reis vast in het programma zit.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga je in Schotland richting Fort William? Ga dan even ik bij die stoomtrein kijken. (Jacobite) beter bekend als de Hogwarts expres. Of nog beter zoek uit hoe laat hij over die grote spoorbrug heen gaat
Daar stonden mijn motorrijdende collega's vorig jaar blij als apen selfies te nemenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga je in Schotland richting Fort William? Ga dan even ik bij die stoomtrein kijken. (Jacobite) beter bekend als de Hogwarts expres. Of nog beter zoek uit hoe laat hij over die grote spoorbrug heen gaat
Beetje als Twente?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:39 schreef Kreator het volgende:
Een vriend van mij woont ergens in Schotland. Ik zou hem niet bezoeken want het ziet er winderig, koud, verlaten, kaal en saai uit.
https://goo.gl/maps/DqJpifNSnfcdyaqy8
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zag dat die ergens bij een andere reis vast in het programma zit.
Bij deze alleen het kasteel zelf..Oh sorry had niet door dat jullie een georganiseerde reis gingen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Is ook super tof ook we zijn ook met de trein meegereden twee jaar terug. De GoPro software had er een muziekje onder gestopt en ik was dat er vergeten uit te halen voor het geüpload werd naar ig. Dus probeer dat te negerenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar stonden mijn motorrijdende collega's vorig jaar blij als apen selfies te nemenOnderaan die bocht van die brug.
B is vreselijk allergisch voor kattenquote:Op zondag 1 maart 2020 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Na 2 uur proberen is het gelukt om in te loggen en ja hoor...we mogen weer een heel aardig bedrag terug tegemoet zien.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
Niet mijn applicatie. Daarnaast ben ik vrij. Lesgeven is een privé ding.
Ik vind het wel een passend lokomotieverig muziekjequote:Op maandag 2 maart 2020 15:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is ook super tof ook we zijn ook met de trein meegereden twee jaar terug. De GoPro software had er een muziekje onder gestopt en ik was dat er vergeten uit te halen voor het geüpload werd naar ig. Dus probeer dat te negeren![]()
https://instagram.com/p/Bkarmm6BsYT/
Dit.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er is toch nog tijd zat om dat in te vullen? Waarom nu dan allemaal moeilijk doen. Beter even wachten tot het systeem wat minder belast is.
2 of 3 maanden heb je. Dus tijd zat idd. Ik wacht altijd gewoon een weekje, dan zijn de kinderziektes er wel weer uit.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er is toch nog tijd zat om dat in te vullen? Waarom nu dan allemaal moeilijk doen. Beter even wachten tot het systeem wat minder belast is.
Nissan Micraquote:Op maandag 2 maart 2020 13:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik hoor Chris er wel eens over, maar laat ik het zo zeggen; ik ben zo'n type waarvan de printer al vastloopt als ik alleen al in de buurt kom. Dus ik hou me verre van programmeren
[..]
Spijtig. Geen Tesla dus?
[..]
UZA... nou jongens, vaarwel!
Ik wil sowieso niet onderweg zijn naar Oostenrijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij wilt ook 48 uur onderweg zijn naar Oostenrijk?
Ik was gewoon een beetje nieuwsgierig op welk teruggave-bedrag we dit jaar zouden uitkomen.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Staat ook nog niet vast hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh sorry had niet door dat jullie een georganiseerde reis gingen doen.
Ik vind isle of Skye en Mull erg leuk. Gebied van Loch Lomond kun je leuk wandelen. Puffins kijken op staff. Moet je met zo'n bootje mee.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Staat ook nog niet vast hoor.
Volgens mij kunnen we het best zelf.
En mogelijk wel zo handig ivm auto die moet kunnen laden.
Maar het is wel handig om ook even te zien wat leuk is om naar toe te gaan
Isle of skye lijkt me schitterend ja..quote:Op maandag 2 maart 2020 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind isle of Skye en Mull erg leuk. Gebied van Loch Lomond kun je leuk wandelen. Puffins kijken op staff. Moet je met zo'n bootje mee.
Vakantiekiekjes uit 2009:quote:Op maandag 2 maart 2020 17:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Isle of skye lijkt me schitterend ja..
en random lochs.. natuurlijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Vakantiekiekjes uit 2009:Oh mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Vakantiekiekjes uit 2009:Je zou zo vertrekken, zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Uhmmpie, @PdeHoog heeft ook hele mooie Schotland foto’sWe have far more in common than that which devides us..
P!quote:Op maandag 2 maart 2020 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je zou zo vertrekken, zo mooi
@:Uhmmpie, @:PdeHoog heeft ook hele mooie Schotland foto’s
Ja joh werkt primaquote:Op maandag 2 maart 2020 18:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Inmiddels blijkt overigens de auto te pleiten voor zelf plannen... moet lukken lijkt me
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zag dat die ergens bij een andere reis vast in het programma zit.
Bij deze alleen het kasteel zelf..Die trein is duur en het geld eigenlijk niet waard. Been there, done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dit allemaalquote:Op maandag 2 maart 2020 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind isle of Skye en Mull erg leuk. Gebied van Loch Lomond kun je leuk wandelen. Puffins kijken op staff. Moet je met zo'n bootje mee.
Check mijn facebook even.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
P!
Mag ik ook bij jou even gluren?
En heb je nog aan/af-raders?
Allergieën zijn stomquote:Op maandag 2 maart 2020 15:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B is vreselijk allergisch voor katten
Twee stel van onze gemeenschappelijke vrienden hebben katten - ook heel schattige - maar als we daar met B zijn dan is het niezen en traanoogjes en ellende
Heel leuk om te horen dat de kat je al genoeg vertrouwt om op schoot te willen en dat je dan de kittens kunt voelen
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:53 schreef Blues het volgende:
Gesprek met TL.Al lezende dacht ik: eindelijk beweging. En toen las ik je drie-na-laatste zin...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een beetje (veel) pech terug bij af dus.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als je iemand hebt die links durft te rijden: zelf plannenquote:Op maandag 2 maart 2020 18:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Inmiddels blijkt overigens de auto te pleiten voor zelf plannen... moet lukken lijkt me
Jaaaaaa! Puffins!quote:Op maandag 2 maart 2020 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mooie kat. Ik hou van dit model.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Allergieën zijn stom
Niet deze ogen in huis kunnen hebben
[ afbeelding ]
❤ Het is dat we er net eentje hebben ❤quote:Op maandag 2 maart 2020 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Allergieën zijn stom
[ afbeelding ]
Hij zoekt toenadering tot je. Wat liefquote:Op maandag 2 maart 2020 19:26 schreef Kreator het volgende:
Die van vriendin is homo en heb zijn ogen nog nooit gezien want hij ligt altijd te snurken als hij binnen is.
[ afbeelding ]
Die met twee ogen en een staart? Die kunnen best leuk zijn idd.quote:
Oehquote:Op maandag 2 maart 2020 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Allergieën zijn stom
[ afbeelding ]
Mag je ook over zijn buik kriebelen, of krijg je dan gelijk een pets?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:26 schreef Kreator het volgende:
Die van vriendin is homo en heb zijn ogen nog nooit gezien want hij ligt altijd te snurken als hij binnen is.
[ afbeelding ]
Puffins zijn zo tofquote:
Zoek de website van Theo Bosboom eens op. Die heeft de mooiste foto’s van IJsland gemaaktquote:Op maandag 2 maart 2020 20:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als het goed is gaan we ze in IJsland ook weer zien. Zijn echt mijn favoriete vogeltjes.
Ik heb nog nooit lelijke foto's van IJsland gezien eigenlijk. Zie er best wat voorbij komen op Flickr.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Zoek
[..]
Zoek de website van Theo Bosboom eens op. Die heeft de mooiste foto’s van IJsland gemaakt
Deze mag je overal aaien. Op zijn buik vind ie het lekkerst. Gaat er ook echt voor liggen. Nog nooit uitgehaald.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
OehIntens. Mooi!
[..]
Mag je ook over zijn buik kriebelen, of krijg je dan gelijk een pets?
[..]
Puffins zijn zo tof
En die van Theo zijn helemaal geweldig. Collega die er naar toe ging liet ik de website zien, die zei toen “geloof dat ik m’n camera maar thuis laat, want dit wil ik ook maken”quote:Op maandag 2 maart 2020 20:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit lelijke foto's van IJsland gezien eigenlijk. Zie er best wat voorbij komen op Flickr.
TL wil graag met ons meebewegen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Al lezende dacht ik: eindelijk beweging. En toen las ik je drie-na-laatste zin...
Met een beetje (veel) pech terug bij af dus.
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:09 schreef fietsie het volgende:
Auto gekauft. Roze.
Laten we het er verder maar niet over hebben.
Beter!quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deze mag je overal aaien. Op zijn buik vind ie het lekkerst. Gaat er ook echt voor liggen. Nog nooit uitgehaald.
Auto gekauft. Roze.
En ga jij erin rijden?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:09 schreef fietsie het volgende:
Auto gekauft. Roze.
Auto gekauft. Roze.
Maar ik wil het hier wel over hebbenquote:Op maandag 2 maart 2020 21:09 schreef fietsie het volgende:
Auto gekauft. Roze.
Dat zijn de initialen van mijn Duitser!quote:Op maandag 2 maart 2020 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik wil het hier wel over hebbenWelke kleur roze spreken we precies over, want dat maakt nogal veel verschil in wat iemand roze noemt.
@:Barrel, als jij denkt dat je het geweldig gaat vinden, als in beter dan wat je hebt, dan gewoon doen. Je relatie kan dat heus wel hebbenEn ik stel voor dat we om één en ander duidelijk te maken, we K gewoon Jk noemen
![]()
grapje![]()
Ja dat paars was wel een goed kleurtje vond ik ookquote:Op maandag 2 maart 2020 21:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ga jij erin rijden?
De kleur van je paarse overhemd vind ik mooier.![]()
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:21 schreef fietsie het volgende:
Aaaahhhhh dat meen je niet? Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Mijn bitter lemon zit op mn toetsebord nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gepost.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik wil het hier wel over hebbenWelke kleur roze spreken we precies over, want dat maakt nogal veel verschil in wat iemand roze noemt.
Voor jouzelf of voor jouw vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of alvast als speelgoed voor jouw dochter?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oops. Die valt wel op, ja.quote:
Fox?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |