SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast iemand, maar ik ben het niet. Mijn stuk draait nog steedsquote:Op zondag 1 maart 2020 13:26 schreef liedetector het volgende:
https://www.nu.nl/tech/60(...)lastingdienstnl.html
is er nu iemand aan het overwerken?
Ik ook niet, wacht altijd een week of 2.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit aangifte heb gedaan op 1 maart
daar ben ik het niet mee oneens iddquote:Op zondag 1 maart 2020 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Etentje ziet er heerlijk uit, golfer & Blues
De rotterdamse heeft daar een week op IC gelegen, volgens nu.nlquote:Op zondag 1 maart 2020 15:29 schreef AnneX het volgende:
X journaal op npo 1.
Beatrix ziekenhuis in Gorinchem op slot.
Lekker...quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De rotterdamse heeft daar een week op IC gelegen, volgens nu.nl
Niet in Gorinchem.quote:
Yups. En de patiënt die ligt daar nu in volkomen afzondering op de IC.quote:
In dat kader: mn.X is nu fan van de jumbo frikandel speciaal saladequote:Op zondag 1 maart 2020 14:37 schreef Myraela het volgende:
Mehhh, ik probeerde de nieuwe vega frikandel van Mora, maar dat is echt een enorme teleurstelling.
Hmm waarom dan verplaatsen naar het erasmus in rotterdam?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De rotterdamse heeft daar een week op IC gelegen, volgens nu.nl
Dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm waarom dan verplaatsen naar het erasmus in rotterdam?
Nooit geprobeerd, maar dat snap ik wel. Alles met frikandel speciaal is geweldig.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef AnneX het volgende:
In dat kader: mn.X is nu fan van de jumbo frikandel speciaal salade
Blijkbaar ook andere gezondheidsproblemenquote:
Complicatie vanuit originele ziektebeeld en na overplaatsing dook Corona pas op in de tests.quote:
lijkt het een voormalige huispoes? Want zo te lezen geen doorgewinterde zwerverquote:Op zondag 1 maart 2020 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
2 seconden nadat ik op enter drukte scharrelde poes van schoot af en stortte een halve meter verder ter aarde. Te warm
Is een voormalige huispoes.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
lijkt het een voormalige huispoes? Want zo te lezen geen doorgewinterde zwerver
Klinkt intrigrerend.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Behalve dan dat het geen salade is, maar een broodsalade.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Klinkt intrigrerend.
Frikandel speciaal in de gezonde versie.
Slapende poezen maken een hoop goedquote:Op zondag 1 maart 2020 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Veel ellende op de wereld, maar een opvangpoes die *flop* op schoot over mijn hand hangt te slapen met een buik die regelmatig *stampje* doet maakt het toch wel weer knus.
Staat nog op het lijstje. Misschien in de vskantie van B. Na deze week.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren naar Parasite geweest. Heeft iemand hier em ook gezien?
Ooh ik dacht een maaltijdsaladequote:Op zondag 1 maart 2020 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behalve dan dat het geen salade is, maar een broodsalade.Dus weinig gezonds aan.
Gelukkig niet zo apart als ik dacht (vind Aziatische films zo raar, luguber en snap er niks van). Verhaal was duidelijk nu maar een paar vragen heb ik wel over de film.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat nog op het lijstje. Misschien in de vskantie van B. Na deze week.
Hoe vond jij hem?
Gave film, wat vond jij er van?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen zin in aangifte. Ga t uitstellen. Moet toch betalen
Gisteren naar Parasite geweest. Heeft iemand hier em ook gezien?
Ypenburg ook.. maae dan op zaterdagochtendquote:Op zondag 1 maart 2020 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Uhmmpie; welke Amazing was je gisteren? Ik was vrijdag bij die in Ypenburg. Weer te veel noodles gehaald en wilde alleen sauzen en marinade
Zie hierboven. Ik denk er nog over na dus dat is goed. En voor een Aziatische film vond ik em goed omdat ik het meeste snaptequote:
Dat klinkt als een hele foute saladequote:Op zondag 1 maart 2020 15:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Overigens.. mijn lief wilde niet te veel noodles meenemen want niet te veel houdbaar spul meenemen.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ypenburg ook.. maae dan op zaterdagochtend
Ja je blijft er wel een tijd over nadenkenquote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zie hierboven. Ik denk er nog over na dus dat is goed. En voor een Aziatische film vond ik em goed omdat ik het meeste snapte
Inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Behalve dan dat het geen salade is, maar een broodsalade.Dus weinig gezonds aan.
Daar ben ik nog nooit een grote binnenpot tegengekomen. En hij komt midden in m'n woonkamer, dus het moet ook wel een beetje mooi zijn. Maar zelfs de lelijke plastic potten zijn al duur.quote:
Welke noodles heb jij?quote:Op zondag 1 maart 2020 16:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Overigens.. mijn lief wilde niet te veel noodles meenemen want niet te veel houdbaar spul meenemen.
Maar vervolgens kocht ie wel 2 pakken rode en 2 pakken zwarte rijst.
En hij was erg onder de indruk van de hoeveelheid verschillende soorten thee.
Volgende keer gaat ie wat meer vlees/vis shoppen is de planning.. maar vriezer was aan de volle kant
En ik ben heel gelukkig met mn pakjes noodles
Ja, zou kunnen. Maar dat zijn inmiddels ook gewoon geglazuurde potten in allerlei kleuren en smaken.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:26 schreef Myraela het volgende:
Maar dan geven ze korting op de buitenpotten, toch? De binnencollectie blijft vaak wel redelijk stabiel, hier tenminste.
Heerlijke zennnn post.Tot het scheren. Als je daar nou dolfijngeluiden bij opzet is het volmaaktquote:Op zondag 1 maart 2020 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben vandaag een paar uur besteed aan het kijken van filmpjes over automatische bewateringssystemen van Gardena. Met een beetje mazzel krijgen we een sprinklersysteem voor het gras en een druppelsysteem voor de moestuin. Wat een prachtig spul zeg. Er is echt overal aan gedacht.
De andere uitzoekklussen zijn ook gedaan: zonnepanelen aanvragen en een reciprozaag uitzoeken.
En kak, terwijl ik dit typ bedenk ik dat ik J's hoofd nog moet scheren. Zucht.
Zondagen
Zal zo even foto maken... maar heb ze nog niet geproefd dus kan er nog weinig zinnigs van zeggenquote:Op zondag 1 maart 2020 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Welke noodles heb jij?
Het theepad is inderdaad gaaf. Toch missen ze helaas Koreaanse thee. Dat is zo lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:07 schreef AnneX het volgende:
Goed bezig, Lucky.
Vind het zó leuk dat jullie sámen plannen kunnen maken.![]()
Voor Myraela:Lief! Maar ik zoek juist een pot voor mijn plant die te klein begint te worden voor zijn 33cm pot. Dus ik zoek richting de 40cm of groter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is wel slim.. zat me al af te vragen hoe ik dat ging doen.. want ook hier gaat het niet echt in 1x op.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:28 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik weet ook niet wat het is, maar het is echt een verslavend goed sausje. Omdat ik zo'n bakje niet in 1 keer op krijg, vries ik de rest gewoon in m'n ijsblokjes vorm in. Komt er niet echt handig uit, maar ach. Hoeft het tenminste niet weg.
En vergeet vooral dat gekke sausje nietquote:Op zondag 1 maart 2020 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wil ook dumplings![]()
En de rest. Toch eens een bezoekje aan die verbazingwekkende oosterling inplannen.
Waar smaakt dat sausje naar? Want de foto overtuigt idd niet echtquote:Op zondag 1 maart 2020 18:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En vergeet vooral dat gekke sausje niet
hoe heet dat sausje (heb je een foto van het bakje?)quote:Op zondag 1 maart 2020 18:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En vergeet vooral dat gekke sausje niet
Het is zo'n soort bakje.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
hoe heet dat sausje (heb je een foto van het bakje?)
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
hoe heet dat sausje (heb je een foto van het bakje?)
De hete is heel erg heet, de vissmaak is wel erg lekker.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel benieuwd hoe de andere smaakjes smaken
Ah.. TE heet hoeft nou ook weer niet perse.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
De hete is heel erg heet, de vissmaak is wel erg lekker.
Er zit wel iets van vis in, dus ik kan hem helaas niet meer eten. Maar hij smaakt helemaal niet vissig. Lastig te beschrijven, maar nog wat kruidiger denk ik. Ik vond het de lekkerste.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Ah.. TE heet hoeft nou ook weer niet perse.
Kan wel wat hebben maar dan overtreft het de smaak van wat je eet zo.. dat is ook niet nodig.
Vond vissmaak wel heel spannend klinken voor jets waarvan ik geen idee had wat het was
Dus die laten staan
quote:Op zondag 1 maart 2020 17:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Welke noodles heb jij?
Het theepad is inderdaad gaaf. Toch missen ze helaas Koreaanse thee. Dat is zo lekker!
Ik heb zowel die verse (ook te koop bij de Jumboquote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verse udon noodles en verpakte udon noodles.
Vooral die verpakte die in 4 porties zijn verdeeld werd ik zo op het oog heel blij van.
Moet ze nog even proeven.. mAr lijkt me geen rocketscience
De verse.. ook kwestie van eens proberen.. die waren heel goedkoop dus ben benieuwd. Als die heel lekker zijn neem ik ze volgende keer weer mee. Lekker voor de soep.
En verschillende pakjes instant noodles in smaakjes die ik niet kende.... dus die zijn een stuk spannender.
Hoi!quote:
Ja, zeker. Dit was een heel prima weekend.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi!
Beetje kunnen bijkomen vandaag?
Ah ik kom nooit bij de jumbo.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb zowel die verse (ook te koop bij de Jumbo) als de andere versie geprobeerd. Ze zijn totaal verschillend, geef mij maar die verse. Lekker door een soepje of zo
Top!quote:Op zondag 1 maart 2020 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, zeker. Dit was een heel prima weekend.
Heb je weer zo'n drukke week voor de boeg?
Jaaa vind ik ookquote:Op zondag 1 maart 2020 20:52 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren vrienden gezien, pubquiz gedaan, me gerealiseerd hoe weinig algemene kennis ik nog steeds heb als het gaat om het herkennen van saxofoonsolo's en het noemen van alle manen in ons zonnestelsel
Vandaag heb ik gevulde paprika's gegeten met A en B. Zoiets wat ik normaal nooit maak, want te veel moeite, maar eigenlijk is het helemaal niet zo'n gedoe.
@:Cat-astrophe ik heb A jouw kattentopic laten zien en hij vond ze erg schattig
@:Uhmmpie leuk altijd, dingen proberen bij de toko
Ik heb al langerquote:Op zondag 1 maart 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ligt het aan mij of hapert FOK! de laatste dagen nogal eens?
Pfff ja dus. Ditquote:Op zondag 1 maart 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die lege vakken zie ik ook.. maar de advertenties mis ik niet zo tochquote:Op zondag 1 maart 2020 21:08 schreef AnneX het volgende:
Hier zie ik al dagen lege tekstvakken tussen de posts van jullie in.
Alsof er ads hadden moeten staan.
Gut gut gut...BZV...wat een vreemde vrouwen, ( en mannen) met reacties.
Na een gesprek van 5 minuten: “ik ben een beetje verliefd”...
“De prins op het witte paard bestaat niet”...en toch...hij heeft wel de potentie”.![]()
Een van mijn Syrische vrienden (het zijn volgens mij allemaal romantische mensen) heeft vandaag een eerste date. Hij was smoor verliefd (mocht wat appjes lezen). Hij vond het wel heel spannend want zei is duitse die slecht is in engels en zijn engels is ook niet best.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:08 schreef AnneX het volgende:
“De prins op het witte paard bestaat niet”...en toch...hij heeft wel de potentie”.![]()
Wauw, ja, saxofoonsolos en manen zijn basiskennisquote:Op zondag 1 maart 2020 20:52 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren vrienden gezien, pubquiz gedaan, me gerealiseerd hoe weinig algemene kennis ik nog steeds heb als het gaat om het herkennen van saxofoonsolo's en het noemen van alle manen in ons zonnestelsel
Vandaag heb ik gevulde paprika's gegeten met A en B. Zoiets wat ik normaal nooit maak, want te veel moeite, maar eigenlijk is het helemaal niet zo'n gedoe.
@:Cat-astrophe ik heb A jouw kattentopic laten zien en hij vond ze erg schattig
@:Uhmmpie leuk altijd, dingen proberen bij de toko
Trage meuk soms inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat als iemand Zusje wil? Kan dat ook?quote:Op zondag 1 maart 2020 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw, ja, saxofoonsolos en manen zijn basiskennis![]()
Pleegpoes is echt een popjeAls jullie nog een kitten willen?
Ben nu zeker genoeg van zwangerschap om de markt vast te gaan verkennen
Gaat niet zo best met een 16,5 jaar oude je weet wel kater die liefst the sole object of attention isquote:Op zondag 1 maart 2020 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw, ja, saxofoonsolos en manen zijn basiskennis![]()
Pleegpoes is echt een popjeAls jullie nog een kitten willen?
Ben nu zeker genoeg van zwangerschap om de markt vast te gaan verkennen
Tuurlijk! Graag zelfs!quote:Op zondag 1 maart 2020 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat als iemand Zusje wil? Kan dat ook?
Ik ben al anderhalve week aan het keelpijn hebben, slijm ophoesten, snuiten etc. Zonder koorts. Dat is géén COVID19quote:Op zondag 1 maart 2020 21:37 schreef AnneX het volgende:
Nou, zit ik dan een poging tot posten te doen in een leeg window.![]()
Overigens zit ik al 2 dagen te proesten, niezen, sproeien en neus ophalen.
Geen verhoging/koorts.
Tralala.
Voor zover ik weet is de dame nooit buiten geweest. En nu niet superspeels. Maar ja, dat is ook een stuk zwangerschap. Al heb ik ook dames gehad die met bolle buik alsnog de tent zowat afbraken.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Een vriend van mij wil heel graag een kat, beest zal alleen een afgezet balkon hebben bij een studio, maar een knuffel baas, die een kattenknuffel buurman heeft en indien nodig mij als extra
Hier ook geen groot huisquote:Op zondag 1 maart 2020 21:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Een vriend van mij wil heel graag een kat, beest zal alleen een afgezet balkon hebben bij een studio, maar een knuffel baas, die een kattenknuffel buurman heeft en indien nodig mij als extra
De diva’s zijn geboren en opgegroeid in een cattery, die vinden buiten doodeng. Aan het begin van het zomerseizoen zijn ze alleen maar op t balkon als ik er ben, ga ik naar binnen, hollen 2 krulstaarten mee. Tegen het eind liggen ze er ook wel alleen, maar nooit erg langquote:Op zondag 1 maart 2020 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vind het ook altijd jammer dat het asiel standaard bij de pleegpoezen erbij zet dat ze naar buiten moeten kunnen. Want dat is lang niet altijd zo. En het verkleint hun adoptiekansen.
Hmm hier gaat de ene nog weleens mee wandelen. Aangelijnd en al.quote:Op zondag 1 maart 2020 21:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De diva’s zijn geboren en opgegroeid in een cattery, die vinden buiten doodeng. Aan het begin van het zomerseizoen zijn ze alleen maar op t balkon als ik er ben, ga ik naar binnen, hollen 2 krulstaarten mee. Tegen het eind liggen ze er ook wel alleen, maar nooit erg lang
Die dikke udon zijn geweldig! Simpel maar hou er van.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verse udon noodles en verpakte udon noodles.
Vooral die verpakte die in 4 porties zijn verdeeld werd ik zo op het oog heel blij van.
Moet ze nog even proeven.. mAr lijkt me geen rocketscience
De verse.. ook kwestie van eens proberen.. die waren heel goedkoop dus ben benieuwd. Als die heel lekker zijn neem ik ze volgende keer weer mee. Lekker voor de soep.
En verschillende pakjes instant noodles in smaakjes die ik niet kende.... dus die zijn een stuk spannender.
Of al je kinderwensen uiten in een eerste speeddate van 5 min en vragen wat de ander ervan vindquote:Op zondag 1 maart 2020 21:08 schreef AnneX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |