Die oudjes hebben vaak een voorraad voor een heel jaar in huis (hebben de hongerwinter meegemaakt) je kan beter zorgen maken om de millennials die gasten zijn niks gewendquote:Op zondag 1 maart 2020 13:40 schreef cemeteryslut het volgende:
Maken jullie je zorgen om senioren onder ons in deze fase? die misschien niet bovenop het nieuws zitten, niet goed op de hoogte zijn, en misschien ook geen mogelijkheid hebben om voor een paar dagen eten in te slaan? (zoals inmiddels toch wel een goede gewoonte zou zijn).
Dat ze op z'n minst een blok unicura en wat pasta in huis hebben. Als de hel losbreekt dat ze niet achter het net vissen.
twitter:guardian twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:39:42Coronavirus: Matt Hancock says shutting down UK cities may become necessary – latest updates https://t.co/eXkIyjyVjN reageer retweet
COR / Arts: Uitbraak Brabant (vermoeden)quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij roept veel, maar weinig bewijs/bevestiging tot nu toe.
Welke dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Jacco is onze Corona-klokkenluider, die via een oud-collega de eerste gevallen voorspelde.
misschien gaan ze mensen adviseren wat extra voedsel in huis te halen. en wie weet een dorp of wijk in lockdown?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand een serieus idee wat die persco gaat brengen?
In NL ook persco?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Flinke stijging in aantal besmettingen. Anders doe je geen persconferentie op de zondag.
Hij had idd een case goed voorspeld, maar verder vind ik het raar dat hij er zo op los speculeert als huisarts/dokter.quote:
Tot nu toe is er nog geen enkel geval bevestigd in de omgeving Veghel.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
COR / Arts: Uitbraak Brabant (vermoeden)
Dat Van Ranst op die presser zei dat het druk was geweest omdat ze 60 of 70 tests op één dag moesten verwerken was niet echt geruststellend...quote:Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef banaantjeEE het volgende:
13:20
Minister De Block vraagt om elkaar niet meer te kussen
Volgens minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open Vld) bevinden we ons nu in een volgens stadium. Ze wil dat we oplettend zijn en voldoende maatregelen nemen, zo vraagt ze om elkaar niet meer te kussen. Dat vertelde ze vanmiddag tijdens een persconferentie. Lees hier meer
Viroloog Van Ranst maant aan om rustig te blijven en hij wil zich nu vooral focussen op het vinden van mogelijke andere patiënten.
https://www.hln.be/nieuws(...)sdZoQtw5xFoF3xOgZ6pc
Een MP had het al over het inrichten van morgues in Hyde Parkquote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef Jane het volgende:
In de UK wordt het publiek iig alvast mentaal voorbereid.twitter:guardian twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:39:42Coronavirus: Matt Hancock says shutting down UK cities may become necessary – latest updates https://t.co/eXkIyjyVjN reageer retweet
Ik heb die Jacco Schreuder eens gegoogled.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:34 schreef Jane het volgende:
Onze vriend @:cardio_jacco is er ook niet gerust op.twitter:cardio_jacco twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:27:30I get a lot of messages from GP’s across NL with reports of “suspicious Pneumonia-cases and Flu-like illness” in a mild influenza season. That seems inconsistent to them. But they are not testing them for #corona due to the strict protocols with a necessary ✈️ history. reageer retweet
Ok, wat opties:quote:Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Wil je deze opmerkingen niet zo moeiteloos aan elkaar breien, aub?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
In NL ook persco?
Las net in Iran op één dag 20 doden.
Kan een toevalstreffer zijn 1 op 12 dat je de juiste provincie voorspelt.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij had idd een case goed voorspeld, maar verder vind ik het raar dat hij er zo op los speculeert als huisarts/dokter.
Ik heb geen idee wat ik er allemaal van moet vinden, hooguit dat ik het allemaal hoogst merkwaardig vindquote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij had idd een case goed voorspeld, maar verder vind ik het raar dat hij er zo op los speculeert als huisarts/dokter.
Hoe weet jij dat zo goed, werk voor je het RIVM?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij roept veel, maar weinig bewijs/bevestiging tot nu toe.
Jacques / Sjaak / Jack?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb die Jacco Schreuder eens gegoogled.
Er is een teamleider logistiek die zo heet, maar ik kan geen cardioloog met die naam vinden.
Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat je in NL arts kan zijn en geen digitale voetsporen achter laat.
Carnaval vier je normaal gesproken in een kleine groep, RIVM disclaimerquote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Ok, wat opties:
1. Er is een groot aantal positieve tests bij gekomen. Er zullen maatregelen worden genomen in die gemeente(n).
2. Alle coronapatienten in Nederland zijn hersteld. We kunnen carnaval toch nog vieren.
3. Er is een vaccin gevonden tegen Corona.
4. Nederland sluit de grenzen met de rest van de wereld.
Mag jij kiezen.
5. (en de meest logische) we testen mensen en observeren contacten, maar dan gewikkeld in een verhaal van 20 minuten.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Ok, wat opties:
1. Er is een groot aantal positieve tests bij gekomen. Er zullen maatregelen worden genomen in die gemeente(n).
2. Alle coronapatienten in Nederland zijn hersteld. We kunnen carnaval toch nog vieren.
3. Er is een vaccin gevonden tegen Corona.
4. Nederland sluit de grenzen met de rest van de wereld.
Mag jij kiezen.
Of misschien een maatregel als:quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Ok, wat opties:
2. Eerste dode gevallen
3. Alle coronapatienten in Nederland zijn hersteld. We kunnen carnaval toch nog vieren.
4. Er is een vaccin gevonden tegen Corona.
5. Nederland sluit de grenzen met de rest van de wereld.
Mag jij kiezen.
RIVM weet niet zoveel hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed, werk voor je het RIVM?
https://twitter.com/cardio_jacco/status/1205129435642564609quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is een teamleider logistiek die zo heet, maar ik kan geen cardioloog met die naam vinden.
Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat je in NL arts kan zijn en geen digitale voetsporen achter laat.
quote:
Zal wel over nieuwe cases gaan of ze blijven op hun stokpaardjes hameren dat er niks aan de hand is en dat ze vasthouden aan de huidige protocollen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee of het legit is, maar in zijn profiel staat gewoon dat hij in Berlijn werkt, dus hij is idd niet in NL. Misschien ook waarom hij zich wat vrijer voelt om die berichten op Twitter te zetten.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iedereen vond dat we de Duitse methode moeten volgen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:18 schreef asco het volgende:
Duitsers worden zenuwachtig.twitter:Markus_G_Punkt twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:14:56🆘‼️ #COVID19 steigt in Deutschland 🇩🇪 ins Unübersichtliche - weitere 13 neue #Coronavirus Infizierungen gemeldet, insgesamt schon 117. Herr @:jensspahn, schon den Arbeitskreis gegründet und Termine eingestellt?#Coronavirusgermany #coronavirusdeutschland #coronvirusDE https://t.co/bzgTsEfrEG reageer retweet
Ja, alleen ik las later dat daar al vrij lang een griep heerst die longontstekingen veroorzaakt.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veghel. Daar tweette die ene dokter die daarna geband is van twitter? De driehoek Uden-Veghel en nog een derde plaats.
De droom van elke feeder.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minister van Volksgezondheid
Ik betwijfel het zeer, de senioren die ik ken doen elke dag kleine boodschapjes en hebben niet veel meer dan een pot appelmoes op voorraad.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die oudjes hebben vaak een voorraad voor een heel jaar in huis (hebben de hongerwinter meegemaakt) je kan beter zorgen maken om de millennials die gasten zijn niks gewend
Mijn buurman zei zojuist dat het gisteravond ook extreem rustig was in de parenclub (fata morgana)quote:Op zondag 1 maart 2020 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe even rustig joh. Een user zei dat ze stond op kinky.nl. Ik weet toevallig wat kinky.nl is.
Ik zou haar doenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mensen hebben ook de bezorgdiensten ontdektquote:Op zondag 1 maart 2020 13:48 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Ik betwijfel het zeer, de senioren die ik ken doen elke dag kleine boodschapjes en hebben niet veel meer dan een pot appelmoes op voorraad.
Ik bezorg ook, ik reken ¤2,50 per item met een starttarief van ¤37,50quote:Op zondag 1 maart 2020 13:48 schreef just me het volgende:
[..]
Die mensen hebben ook de bezorgdiensten ontdekt
in die gamma al in lockdown?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:49 schreef HPoi het volgende:
Nou, en ik was gisteren bij de Gamma (je weet), ik stond 40 meter van de ingang af toen ik iemand al hoestend en proestend hoorde binnenstappen.
Uiteindelijk ging die man 10 meter naast mij ook zoeken naar iets uit het schap. Ik keek naar die man en goddamn!, hij was helemaal bezweet en had zijn mond open om adem te halen omdat waarschijnlijk zijn neus zo goed als dicht zat. Toch maar gauw een andere gang opgezocht.....
drugs?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik bezorg ook, ik reken ¤2,50 per item met een starttarief van ¤37,50
Ik hoop voor je dat je bij thuiskomst je kleren meteen hebt verbrand en je lichaam hebt ontsmet met glorixquote:Op zondag 1 maart 2020 13:49 schreef HPoi het volgende:
Nou, en ik was gisteren bij de Gamma (je weet), ik stond 40 meter van de ingang af toen ik iemand al hoestend en proestend hoorde binnenstappen.
Uiteindelijk ging die man 10 meter naast mij ook zoeken naar iets uit het schap. Ik keek naar die man en goddamn!, hij was helemaal bezweet en had zijn mond open om adem te halen omdat waarschijnlijk zijn neus zo goed als dicht zat. Toch maar gauw een andere gang opgezocht.....
Het verminderen in smog zorgt waarschijnlijk voor een grotere reductie in doden (op lange termijn) dan het coronavirus kan makenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef hollandia02 het volgende:
13:47
Het stilleggen van een groot deel van de Chinese industrie als gevolg van de uitbraak van het coronavirus zorgt in het land ook een onverwacht positieve ontwikkeling. De luchtkwaliteit in het land is enorm verbeterd, zo sterk zelfs dat boven een groot deel van de industriële centra de luchtvervuiling nagenoeg is verdwenen.
Dat is te zien op de nieuwste satellietbeelden van de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA en het Europese ruimtevaartagentschap ESA. Naast de uitstoot van vooral stikstofdioxide NO2 door industrie is ook de uitstoot door vervoer sterk omlaag gegaan omdat er reisbeperkingen voor de Chinezen van kracht zijn.
De laatste keer dat de luchtkwaliteit in China op dit niveau stond was in de zomer 2008 ten tijde van de Olympische Spelen die toen in Peking werden gehouden. Op last van de Chinese regering werd toen de industriële productie teruggebracht om de omstandigheden voor de atleten te verbeteren.
https://www.ad.nl/dossier(...)-rotterdam~a43f7b86/
------------------------'
Stikstofcrisis straks weer voorbij, 130!
Of chubby chaserquote:
Ik zie de Duitse overheid er wel voor aan dat ze iedereen opdragen om 2 weken thuis te zitten als het erg wordt.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Duitse overheid roept de eigen bevolking dan ook op om te gaan hamsteren
Als het echt belangrijk is dan wacht je toch niet zo lang? Ik denk dat ze gewoon wat gaan lullen....quote:Op zondag 1 maart 2020 13:51 schreef hollandia02 het volgende:
De persconferentie zal live te zien en te horen zijn bij de NOS op NPO1, NPO Nieuws, Facebook, YouTube en NPO Radio 1.
Ze willen ook wel echt iedereen bereiken.
bron?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Duitse overheid roept de eigen bevolking dan ook op om te gaan hamsteren
Het lijkt wel het een of andere animé-karakter!quote:Op zondag 1 maart 2020 13:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een zondagmiddagquote:Op zondag 1 maart 2020 13:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als het echt belangrijk is dan wacht je toch niet zo lang? Ik denk dat ze gewoon wat gaan lullen....
Het is al een aantal uren stil qua gevallen, dan zal het toch nog niet gaan in de dubbele cijfers hoewel met de aparte gevallen het toch wel waarschijnlijk is.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als het echt belangrijk is dan wacht je toch niet zo lang? Ik denk dat ze gewoon wat gaan lullen....
En op al die zenders tegelijk, idd?quote:
Loopneus of verstopte neus zijn naar het schijnt geen typische symptomen van Covid-19. Koorts en droge hoest wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:49 schreef HPoi het volgende:
Dan zijn de B-52 al in de luchtquote:Op zondag 1 maart 2020 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanmiddag wordt op de persco de hel van Noord Brabant bekend gemaakt.
Of wachten op een live voorlichting programmaatje.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Op een zondagmiddag
Dat zouden ze dan wel opnemen en na het nos journaal uitzenden.
Het 1e geval hielden ze toch ook geheim zodat ze het in de liveuitzending konden vertellen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dichte neus is een tegenaanwijzing voor corona. Heb jij ff geluk.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:49 schreef HPoi het volgende:
bron?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:56 schreef James52 het volgende:
[..]
Dichte neus is een tegenaanwijzing voor corona. Heb jij ff geluk.
Denk dat dat gewoon de maken heeft met de 2x testen = nieuwsberichtquote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Het 1e geval hielden ze toch ook geheim zodat ze het in de liveuitzending konden vertellen.
Althans dat beweren "ingewijden".
Tegenstrijdige berichten dan aangezien de symptomen ook konden lijk op een verkoudheid. Wat ik begreep is de kans vele malen groter dat je last hebt van je luchtwegen/keel/hoesten/etc omdat het virus zich graag in die hoek vestigt. Dat sluit alleen een loopneus/niezen niet uitquote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Loopneus of verstopte neus zijn naar het schijnt geen typische symptomen van Covid-19. Koorts en droge hoest wel.
Ze gaan alle besmetten gevallen opvangen in kampen in Noordoost-Groningenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef Jane het volgende:
[..]
En op al die zenders tegelijk, idd?
Ik verwacht ook wel dat er echt nieuws is, maar geen idee wat. Meer gevallen verwacht ik wel, maar wellicht ook een beleidsverandering... who knows?
Dit is natuurlijk ook onzin. Je kunt ook Corona EN een gewone verkoudheid tegelijkertijd onder de leden hebben.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:56 schreef James52 het volgende:
[..]
Dichte neus is een tegenaanwijzing voor corona. Heb jij ff geluk.
Misschien die ene persoon die in het ziekenhuis ligt in Rotterdam overleden?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef Jane het volgende:
[..]
En op al die zenders tegelijk, idd?
Ik verwacht ook wel dat er echt nieuws is, maar geen idee wat. Meer gevallen verwacht ik wel, maar wellicht ook een beleidsverandering... who knows?
Heb je hem wel aangegeven bij de politie?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:49 schreef HPoi het volgende:
Een van de redenen dat ik vakanties uitstel nu. Kans is klein dat je ziek wordt maar er hoeft maar een lul flink te hoesten in je hotel en daar gaat je vakantie.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:58 schreef vuurbrood het volgende:
45 Nederlanders zitten in een hotel in Abu Dhabi in quarantaine vanwege het coronavirus. Dat meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken op Twitter. Het ministerie probeert met alle Nederlanders contact te leggen. Met een aantal is al gesproken.
Wat onaardig.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:58 schreef vuurbrood het volgende:
45 Nederlanders zitten in een hotel in Abu Dhabi in quarantaine vanwege het coronavirus. Dat meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken op Twitter. Het ministerie probeert met alle Nederlanders contact te leggen. Met een aantal is al gesproken.
Lekker laten zitten daar![]()
Zou het best handig vinden.quote:
Het hele Nederlandse coronabeleid is er op gericht dat niemand in paniek raakt.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zo gaat het vaak. eerst wat cases, dan iemand die overlijdt, dan komen we erachter dat er al minstens 50 mensen besmet zijn.
Heeft AH gisteren bij mij gedaan.quote:
Het is niet stil er wordt nog dagelijks gepost in die thread, hij wordt nog steeds gevolgd, en afgewacht over zijn eerdere uitspraken plus waar hij nog mee gaat komen. Er posten ook mensen uit de door hem genoemde regio.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:06 schreef opgebaarde het volgende:
Dat is niet zo gek aangezien half fok er vanuit ging dat zijn account offline was gehaald door het RIVM. Dat zorgde voor heel veel opwinding en enorm veel postings (zelfs topic)
Toen bleek dat hij het zelf gedaan had. Was het stil. Geen betrokkenheid RIVM of overheid dus dan is het niet interessant. Dus dan is het stil.
De schreeuwers maken het nieuws.
quote:
Met of zonder virus?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef just me het volgende:
[..]picnic
![]()
net besteld en wordt dinsdag bezorgd
Pinnen wordt straks ook steeds risicovoller, natuurlijk. De kans dat iemand met z'n Coronavingers aan zo'n kastje gezeten heeft is op een gegeven moment vrijwel 100%.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft AH gisteren bij mij gedaan.
Moest daarna wel pinnen
Ik las gister hier op fok dat er nog een hoop vrienden en familieleden op vakantie gaan naar Italië want ze hebben geen annuleringsverzekeringquote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik vakanties uitstel nu. Kans is klein dat je ziek wordt maar er hoeft maar een lul flink te hoesten in je hotel en daar gaat je vakantie.
Contactloos. Maar bij zelfscan raak je een scherm aan wat de hele dag door aangeraakt wordt, en bij kassa raakt de kassiere alles aan.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Pinnen wordt straks ook steeds risicovoller, natuurlijk. De kans dat er iemand met z'n Coronavingers aangezeten heeft is op een gegeven moment vrijwel 100%.
Handen wassenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Pinnen wordt straks ook steeds risicovoller, natuurlijk. De kans dat er iemand met z'n Coronavingers aangezeten heeft is op een gegeven moment vrijwel 100%.
Of je 2 euro munt.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Gewoon gaan en dan achteraf klagen en janken op iedereen dat de kosten van je langere verblijf niet vergoed worden. Dat is de VOC-mentaliteit.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik vakanties uitstel nu. Kans is klein dat je ziek wordt maar er hoeft maar een lul flink te hoesten in je hotel en daar gaat je vakantie.
Contactloos betalen met mijn Android telefoonquote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Pinnen wordt straks ook steeds risicovoller, natuurlijk. De kans dat iemand met z'n Coronavingers aan zo'n kastje gezeten heeft is op een gegeven moment vrijwel 100%.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Een baal borrelnootjes en wat bier zo in je achtertuin, voor bij de persco... weldoordacht
Contactloos gaat maar tot een bepaald bedrag, was het gisteren te duur voorquote:Op zondag 1 maart 2020 14:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Contactloos. Maar bij zelfscan raak je een scherm aan wat de hele dag door aangeraakt wordt, en bij kassa raakt de kassiere alles aan.
Dus wat nou beter is...
Ik denk dat je gelijk hebt 😀quote:Op zondag 1 maart 2020 13:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het verminderen in smog zorgt waarschijnlijk voor een grotere reductie in doden (op lange termijn) dan het coronavirus kan maken
Dat was toch vorige week al bekend uit Azië?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Persco: "Ondanks eerdere berichtgeving moeten we nu toch erkennen dat besmettingen zonder symptomen goed mogelijk zijn en niet uitzonderlijk".
Veeg me maar op dan.
Zo lang je onder de ¤25 zit kan je contactloos pinnen wel minimaal 2 meter afstand houdenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Pinnen wordt straks ook steeds risicovoller, natuurlijk. De kans dat iemand met z'n Coronavingers aan zo'n kastje gezeten heeft is op een gegeven moment vrijwel 100%.
Dan ben je echt aan het hamsteren, ik heb dat nog nooit gehad.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Contactloos gaat maar tot een bepaald bedrag, was het gisteren te duur voor
Ietsjes corpulent weliswaarquote:Op zondag 1 maart 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Komen we over paar maanden uit de peilingen als gelukkigste land ter wereld
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik las gister hier op fok dat er nog een hoop vrienden en familieleden op vakantie gaan naar Italië want ze hebben geen annuleringsverzekering![]()
Mensen die moedwillig dit soort risico's nemen zouden ze elke vorm van medische zorg moeten ontzeggen
Apple Payquote:Op zondag 1 maart 2020 14:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Contactloos gaat maar tot een bepaald bedrag, was het gisteren te duur voor
En hoe pak jij je boodschappen in? Die zijn ook door tig mensen aangeraakt (inclusief de kassière).quote:Op zondag 1 maart 2020 14:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Contactloos betalen met mijn Android telefoon
Kleinigheidjes hou je tochquote:Op zondag 1 maart 2020 14:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En hoe pak jij je boodschappen in? Die zijn ook door tig mensen aangeraakt (inclusief de kassière).
Zelfscanquote:Op zondag 1 maart 2020 14:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En hoe pak jij je boodschappen in? Die zijn ook door tig mensen aangeraakt (inclusief de kassière).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |