Ja, ik ook. Een vriend van me vertelde me over die site.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe even rustig joh. Een user zei dat ze stond op kinky.nl. Ik weet toevallig wat kinky.nl is.
2 mensen van de Brandweer in Keulen besmet, 21 collega's van de brandweerlieden in quarantaine.twitter:WDRaktuell twitterde op zondag 01-03-2020 om 12:50:11Zwei Mitarbeiter der Kölner Feuerwehr sind mit dem Corona-Virus infiziert. Die beiden Mitarbeiter wohnen in den Kreisen Düren und Heinsberg. Sie hatten Kontakt zu Besuchern der Karnevalssitzung im Kreis Heinsberg. 21 weitere Feuerwehrleute sind in Quarantäne. reageer retweet
Ook wel eens over gelezen jaquote:Op zondag 1 maart 2020 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe even rustig joh. Een user zei dat ze stond op kinky.nl. Ik weet toevallig wat kinky.nl is.
die waren dus ook al besmet met de rosenmontag. Daar staan 1 miljoen mensen langs de kant.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:52 schreef Houtenbeen het volgende:
2 mensen van de Brandweer in Keulen besmet, 21 collega's van de brandweerlieden in quarantaine.twitter:WDRaktuell twitterde op zondag 01-03-2020 om 12:50:11Zwei Mitarbeiter der Kölner Feuerwehr sind mit dem Corona-Virus infiziert. Die beiden Mitarbeiter wohnen in den Kreisen Düren und Heinsberg. Sie hatten Kontakt zu Besuchern der Karnevalssitzung im Kreis Heinsberg. 21 weitere Feuerwehrleute sind in Quarantäne. reageer retweet
Dat laatste snap ik zeker en moet voorkomen worden. En dat doe je volgens mij het beste door het net zo te behandelen als een gewone griep.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij blijft het maar niet snappen he.
Met een normaal griepje beland geen 18% met ernstige klachten, danwel in kritieke toestand in het ziekenhuis. Ook sterft er geen 2% aan een gewoon griepje.
Dit zijn gewoon feiten.
Snap jij nou werkelijk niet dat als we hier een paar duizend besmette gevallen hebben dat dan vanwege die 18% die zorg behoeft het hele zorgapparaat compleet vastloopt?
Het is over nu oke. Ik ben in een trolletje getrapt. Kan gebeuren toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:47 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Jij maakt het helemaal mooi zeg. Het was een duidelijke troll, het voegt niks toe aan de discussie en is behoorlijk respectloos.
Had ze ook al een mondkapje op in het vliegtuig?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:53 schreef Revanches het volgende:
De Delftse vrouw zit in thuisisolatie. Ze is het zevende bekende besmettingsgeval in Nederland. De vrouw hoest volgens de woordvoerder nog wel, maar heeft geen koorts meer. "Ze heeft milde klachten en een goede conditie", aldus de woordvoerder. De zegsvrouw geeft aan dat de vrouw heel adequaat heeft gehandeld. Zo is de vrouw bij terugkomst direct een mondkapje gaan dragen en heeft zij de huisarts gebeld en is dus niet naar een spreekuur gegaan. "Ze heeft weinig anderen gezien in de periode dat ze ziek was."
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)ect-mondkapje-dragen
Zeer goed gehandeld!
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is over nu oke. Ik ben in een trolletje getrapt. Kan gebeuren toch?
redenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:58 schreef ForzaCaptian het volgende:
Twee vrienden in Veghel zitten in quarantaine. :|
Veghel. Daar tweette die ene dokter die daarna geband is van twitter? De driehoek Uden-Veghel en nog een derde plaats.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:58 schreef ForzaCaptian het volgende:
Dat is wel romantisch zeg; samen in quarantaine zitten.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:58 schreef ForzaCaptian het volgende:
Gemertquote:Op zondag 1 maart 2020 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veghel. Daar tweette die ene dokter die daarna geband is van twitter? De driehoek Uden-Veghel en nog een derde plaats.
Daar zit de Jumbo toch? En Corona kon overgaan via bevroren voedsel. We hebben een GROOT PROBLEEM.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:58 schreef ForzaCaptian het volgende:
Als je een probleem hebt met de moderatie, dan kun je een DM sturen naar forum@fok.nl.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:00 schreef Momo het volgende:
Ja joh haal mijn bericht weg maar laat dat domme vrouwontvriendelijke gezwets gewoon staan
Maak even TRs danquote:Op zondag 1 maart 2020 13:00 schreef Momo het volgende:
Ja joh haal mijn bericht weg maar laat dat domme vrouwontvriendelijke gezwets gewoon staan
De sligro zit er ook.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zit de Jumbo toch? En Corona kon overgaan via bevroren voedsel. We hebben een GROOT PROBLEEM.
@:zipportal graag uitleg
Wat had je geschreven?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:00 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |