Pinnen wordt straks ook steeds risicovoller, natuurlijk. De kans dat iemand met z'n Coronavingers aan zo'n kastje gezeten heeft is op een gegeven moment vrijwel 100%.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heeft AH gisteren bij mij gedaan.
Moest daarna wel pinnen
Ik las gister hier op fok dat er nog een hoop vrienden en familieleden op vakantie gaan naar Italië want ze hebben geen annuleringsverzekeringquote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik vakanties uitstel nu. Kans is klein dat je ziek wordt maar er hoeft maar een lul flink te hoesten in je hotel en daar gaat je vakantie.
Contactloos. Maar bij zelfscan raak je een scherm aan wat de hele dag door aangeraakt wordt, en bij kassa raakt de kassiere alles aan.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Pinnen wordt straks ook steeds risicovoller, natuurlijk. De kans dat er iemand met z'n Coronavingers aangezeten heeft is op een gegeven moment vrijwel 100%.
Handen wassenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Pinnen wordt straks ook steeds risicovoller, natuurlijk. De kans dat er iemand met z'n Coronavingers aangezeten heeft is op een gegeven moment vrijwel 100%.
Of je 2 euro munt.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Gewoon gaan en dan achteraf klagen en janken op iedereen dat de kosten van je langere verblijf niet vergoed worden. Dat is de VOC-mentaliteit.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik vakanties uitstel nu. Kans is klein dat je ziek wordt maar er hoeft maar een lul flink te hoesten in je hotel en daar gaat je vakantie.
Contactloos betalen met mijn Android telefoonquote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Pinnen wordt straks ook steeds risicovoller, natuurlijk. De kans dat iemand met z'n Coronavingers aan zo'n kastje gezeten heeft is op een gegeven moment vrijwel 100%.
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Een baal borrelnootjes en wat bier zo in je achtertuin, voor bij de persco... weldoordacht
Contactloos gaat maar tot een bepaald bedrag, was het gisteren te duur voorquote:Op zondag 1 maart 2020 14:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Contactloos. Maar bij zelfscan raak je een scherm aan wat de hele dag door aangeraakt wordt, en bij kassa raakt de kassiere alles aan.
Dus wat nou beter is...
Ik denk dat je gelijk hebt 😀quote:Op zondag 1 maart 2020 13:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het verminderen in smog zorgt waarschijnlijk voor een grotere reductie in doden (op lange termijn) dan het coronavirus kan maken
Dat was toch vorige week al bekend uit Azië?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Persco: "Ondanks eerdere berichtgeving moeten we nu toch erkennen dat besmettingen zonder symptomen goed mogelijk zijn en niet uitzonderlijk".
Veeg me maar op dan.
Zo lang je onder de ¤25 zit kan je contactloos pinnen wel minimaal 2 meter afstand houdenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Pinnen wordt straks ook steeds risicovoller, natuurlijk. De kans dat iemand met z'n Coronavingers aan zo'n kastje gezeten heeft is op een gegeven moment vrijwel 100%.
Dan ben je echt aan het hamsteren, ik heb dat nog nooit gehad.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Contactloos gaat maar tot een bepaald bedrag, was het gisteren te duur voor
Ietsjes corpulent weliswaarquote:Op zondag 1 maart 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Komen we over paar maanden uit de peilingen als gelukkigste land ter wereld
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:04 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik las gister hier op fok dat er nog een hoop vrienden en familieleden op vakantie gaan naar Italië want ze hebben geen annuleringsverzekering![]()
Mensen die moedwillig dit soort risico's nemen zouden ze elke vorm van medische zorg moeten ontzeggen
Apple Payquote:Op zondag 1 maart 2020 14:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Contactloos gaat maar tot een bepaald bedrag, was het gisteren te duur voor
En hoe pak jij je boodschappen in? Die zijn ook door tig mensen aangeraakt (inclusief de kassière).quote:Op zondag 1 maart 2020 14:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Contactloos betalen met mijn Android telefoon
Kleinigheidjes hou je tochquote:Op zondag 1 maart 2020 14:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En hoe pak jij je boodschappen in? Die zijn ook door tig mensen aangeraakt (inclusief de kassière).
Zelfscanquote:Op zondag 1 maart 2020 14:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En hoe pak jij je boodschappen in? Die zijn ook door tig mensen aangeraakt (inclusief de kassière).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |