Iedereen vond dat we de Duitse methode moeten volgen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:18 schreef asco het volgende:
Duitsers worden zenuwachtig.twitter:Markus_G_Punkt twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:14:56🆘‼️ #COVID19 steigt in Deutschland 🇩🇪 ins Unübersichtliche - weitere 13 neue #Coronavirus Infizierungen gemeldet, insgesamt schon 117. Herr @:jensspahn, schon den Arbeitskreis gegründet und Termine eingestellt?#Coronavirusgermany #coronavirusdeutschland #coronvirusDE https://t.co/bzgTsEfrEG reageer retweet
Ja, alleen ik las later dat daar al vrij lang een griep heerst die longontstekingen veroorzaakt.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veghel. Daar tweette die ene dokter die daarna geband is van twitter? De driehoek Uden-Veghel en nog een derde plaats.
De droom van elke feeder.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minister van Volksgezondheid
Ik betwijfel het zeer, de senioren die ik ken doen elke dag kleine boodschapjes en hebben niet veel meer dan een pot appelmoes op voorraad.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Die oudjes hebben vaak een voorraad voor een heel jaar in huis (hebben de hongerwinter meegemaakt) je kan beter zorgen maken om de millennials die gasten zijn niks gewend
Mijn buurman zei zojuist dat het gisteravond ook extreem rustig was in de parenclub (fata morgana)quote:Op zondag 1 maart 2020 12:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe even rustig joh. Een user zei dat ze stond op kinky.nl. Ik weet toevallig wat kinky.nl is.
Ik zou haar doenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mensen hebben ook de bezorgdiensten ontdektquote:Op zondag 1 maart 2020 13:48 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Ik betwijfel het zeer, de senioren die ik ken doen elke dag kleine boodschapjes en hebben niet veel meer dan een pot appelmoes op voorraad.
Ik bezorg ook, ik reken ¤2,50 per item met een starttarief van ¤37,50quote:Op zondag 1 maart 2020 13:48 schreef just me het volgende:
[..]
Die mensen hebben ook de bezorgdiensten ontdekt
in die gamma al in lockdown?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:49 schreef HPoi het volgende:
Nou, en ik was gisteren bij de Gamma (je weet), ik stond 40 meter van de ingang af toen ik iemand al hoestend en proestend hoorde binnenstappen.
Uiteindelijk ging die man 10 meter naast mij ook zoeken naar iets uit het schap. Ik keek naar die man en goddamn!, hij was helemaal bezweet en had zijn mond open om adem te halen omdat waarschijnlijk zijn neus zo goed als dicht zat. Toch maar gauw een andere gang opgezocht.....
drugs?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik bezorg ook, ik reken ¤2,50 per item met een starttarief van ¤37,50
Ik hoop voor je dat je bij thuiskomst je kleren meteen hebt verbrand en je lichaam hebt ontsmet met glorixquote:Op zondag 1 maart 2020 13:49 schreef HPoi het volgende:
Nou, en ik was gisteren bij de Gamma (je weet), ik stond 40 meter van de ingang af toen ik iemand al hoestend en proestend hoorde binnenstappen.
Uiteindelijk ging die man 10 meter naast mij ook zoeken naar iets uit het schap. Ik keek naar die man en goddamn!, hij was helemaal bezweet en had zijn mond open om adem te halen omdat waarschijnlijk zijn neus zo goed als dicht zat. Toch maar gauw een andere gang opgezocht.....
Het verminderen in smog zorgt waarschijnlijk voor een grotere reductie in doden (op lange termijn) dan het coronavirus kan makenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef hollandia02 het volgende:
13:47
Het stilleggen van een groot deel van de Chinese industrie als gevolg van de uitbraak van het coronavirus zorgt in het land ook een onverwacht positieve ontwikkeling. De luchtkwaliteit in het land is enorm verbeterd, zo sterk zelfs dat boven een groot deel van de industriële centra de luchtvervuiling nagenoeg is verdwenen.
Dat is te zien op de nieuwste satellietbeelden van de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA en het Europese ruimtevaartagentschap ESA. Naast de uitstoot van vooral stikstofdioxide NO2 door industrie is ook de uitstoot door vervoer sterk omlaag gegaan omdat er reisbeperkingen voor de Chinezen van kracht zijn.
De laatste keer dat de luchtkwaliteit in China op dit niveau stond was in de zomer 2008 ten tijde van de Olympische Spelen die toen in Peking werden gehouden. Op last van de Chinese regering werd toen de industriële productie teruggebracht om de omstandigheden voor de atleten te verbeteren.
https://www.ad.nl/dossier(...)-rotterdam~a43f7b86/
------------------------'
Stikstofcrisis straks weer voorbij, 130!
Of chubby chaserquote:
Ik zie de Duitse overheid er wel voor aan dat ze iedereen opdragen om 2 weken thuis te zitten als het erg wordt.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Duitse overheid roept de eigen bevolking dan ook op om te gaan hamsteren
Als het echt belangrijk is dan wacht je toch niet zo lang? Ik denk dat ze gewoon wat gaan lullen....quote:Op zondag 1 maart 2020 13:51 schreef hollandia02 het volgende:
De persconferentie zal live te zien en te horen zijn bij de NOS op NPO1, NPO Nieuws, Facebook, YouTube en NPO Radio 1.
Ze willen ook wel echt iedereen bereiken.
bron?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:19 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Duitse overheid roept de eigen bevolking dan ook op om te gaan hamsteren
Het lijkt wel het een of andere animé-karakter!quote:Op zondag 1 maart 2020 13:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een zondagmiddagquote:Op zondag 1 maart 2020 13:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als het echt belangrijk is dan wacht je toch niet zo lang? Ik denk dat ze gewoon wat gaan lullen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |