Die oudjes hebben vaak een voorraad voor een heel jaar in huis (hebben de hongerwinter meegemaakt) je kan beter zorgen maken om de millennials die gasten zijn niks gewendquote:Op zondag 1 maart 2020 13:40 schreef cemeteryslut het volgende:
Maken jullie je zorgen om senioren onder ons in deze fase? die misschien niet bovenop het nieuws zitten, niet goed op de hoogte zijn, en misschien ook geen mogelijkheid hebben om voor een paar dagen eten in te slaan? (zoals inmiddels toch wel een goede gewoonte zou zijn).
Dat ze op z'n minst een blok unicura en wat pasta in huis hebben. Als de hel losbreekt dat ze niet achter het net vissen.
twitter:guardian twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:39:42Coronavirus: Matt Hancock says shutting down UK cities may become necessary – latest updates https://t.co/eXkIyjyVjN reageer retweet
COR / Arts: Uitbraak Brabant (vermoeden)quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij roept veel, maar weinig bewijs/bevestiging tot nu toe.
Welke dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Jacco is onze Corona-klokkenluider, die via een oud-collega de eerste gevallen voorspelde.
misschien gaan ze mensen adviseren wat extra voedsel in huis te halen. en wie weet een dorp of wijk in lockdown?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand een serieus idee wat die persco gaat brengen?
In NL ook persco?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Flinke stijging in aantal besmettingen. Anders doe je geen persconferentie op de zondag.
Hij had idd een case goed voorspeld, maar verder vind ik het raar dat hij er zo op los speculeert als huisarts/dokter.quote:
Tot nu toe is er nog geen enkel geval bevestigd in de omgeving Veghel.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
COR / Arts: Uitbraak Brabant (vermoeden)
Dat Van Ranst op die presser zei dat het druk was geweest omdat ze 60 of 70 tests op één dag moesten verwerken was niet echt geruststellend...quote:Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef banaantjeEE het volgende:
13:20
Minister De Block vraagt om elkaar niet meer te kussen
Volgens minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open Vld) bevinden we ons nu in een volgens stadium. Ze wil dat we oplettend zijn en voldoende maatregelen nemen, zo vraagt ze om elkaar niet meer te kussen. Dat vertelde ze vanmiddag tijdens een persconferentie. Lees hier meer
Viroloog Van Ranst maant aan om rustig te blijven en hij wil zich nu vooral focussen op het vinden van mogelijke andere patiënten.
https://www.hln.be/nieuws(...)sdZoQtw5xFoF3xOgZ6pc
Een MP had het al over het inrichten van morgues in Hyde Parkquote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef Jane het volgende:
In de UK wordt het publiek iig alvast mentaal voorbereid.twitter:guardian twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:39:42Coronavirus: Matt Hancock says shutting down UK cities may become necessary – latest updates https://t.co/eXkIyjyVjN reageer retweet
Ik heb die Jacco Schreuder eens gegoogled.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:34 schreef Jane het volgende:
Onze vriend @:cardio_jacco is er ook niet gerust op.twitter:cardio_jacco twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:27:30I get a lot of messages from GP’s across NL with reports of “suspicious Pneumonia-cases and Flu-like illness” in a mild influenza season. That seems inconsistent to them. But they are not testing them for #corona due to the strict protocols with a necessary ✈️ history. reageer retweet
Ok, wat opties:quote:Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Wil je deze opmerkingen niet zo moeiteloos aan elkaar breien, aub?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
In NL ook persco?
Las net in Iran op één dag 20 doden.
Kan een toevalstreffer zijn 1 op 12 dat je de juiste provincie voorspelt.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij had idd een case goed voorspeld, maar verder vind ik het raar dat hij er zo op los speculeert als huisarts/dokter.
Ik heb geen idee wat ik er allemaal van moet vinden, hooguit dat ik het allemaal hoogst merkwaardig vindquote:Op zondag 1 maart 2020 13:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hij had idd een case goed voorspeld, maar verder vind ik het raar dat hij er zo op los speculeert als huisarts/dokter.
Hoe weet jij dat zo goed, werk voor je het RIVM?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij roept veel, maar weinig bewijs/bevestiging tot nu toe.
Jacques / Sjaak / Jack?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb die Jacco Schreuder eens gegoogled.
Er is een teamleider logistiek die zo heet, maar ik kan geen cardioloog met die naam vinden.
Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat je in NL arts kan zijn en geen digitale voetsporen achter laat.
Carnaval vier je normaal gesproken in een kleine groep, RIVM disclaimerquote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Ok, wat opties:
1. Er is een groot aantal positieve tests bij gekomen. Er zullen maatregelen worden genomen in die gemeente(n).
2. Alle coronapatienten in Nederland zijn hersteld. We kunnen carnaval toch nog vieren.
3. Er is een vaccin gevonden tegen Corona.
4. Nederland sluit de grenzen met de rest van de wereld.
Mag jij kiezen.
5. (en de meest logische) we testen mensen en observeren contacten, maar dan gewikkeld in een verhaal van 20 minuten.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Ok, wat opties:
1. Er is een groot aantal positieve tests bij gekomen. Er zullen maatregelen worden genomen in die gemeente(n).
2. Alle coronapatienten in Nederland zijn hersteld. We kunnen carnaval toch nog vieren.
3. Er is een vaccin gevonden tegen Corona.
4. Nederland sluit de grenzen met de rest van de wereld.
Mag jij kiezen.
Of misschien een maatregel als:quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Ok, wat opties:
2. Eerste dode gevallen
3. Alle coronapatienten in Nederland zijn hersteld. We kunnen carnaval toch nog vieren.
4. Er is een vaccin gevonden tegen Corona.
5. Nederland sluit de grenzen met de rest van de wereld.
Mag jij kiezen.
RIVM weet niet zoveel hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed, werk voor je het RIVM?
https://twitter.com/cardio_jacco/status/1205129435642564609quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is een teamleider logistiek die zo heet, maar ik kan geen cardioloog met die naam vinden.
Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat je in NL arts kan zijn en geen digitale voetsporen achter laat.
quote:
Zal wel over nieuwe cases gaan of ze blijven op hun stokpaardjes hameren dat er niks aan de hand is en dat ze vasthouden aan de huidige protocollen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee of het legit is, maar in zijn profiel staat gewoon dat hij in Berlijn werkt, dus hij is idd niet in NL. Misschien ook waarom hij zich wat vrijer voelt om die berichten op Twitter te zetten.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |