JA MaAR de PlaStiC SoEpquote:Op zondag 1 maart 2020 09:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het beste als klant om helemaal geen onverpakte voedingswaren meer mee te nemen uit supermakten/winkels of dat nou saucijzenbroodjes zijn of schepsnoep
Dit dus. Ik heb een soort van smetvrees en vind die tang verschrikkelijk vies.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zo'n besmette tang aanraken, ik pak liever gelijk het broodje.
Het Nederlandse leger heeft niks en kan weinig.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er wel. Als er straks echt een rampenplan tevoorschijn wordt getoverd gaan alle niet directe spoedjes van de lijst af (de nieuwe heupjes, maagverkleiningen). Het leger kan ook nog noodhospitalen bijbouwen.
Nou op zich een prima idee natuurlijk, maar dan heb je dus wel je broodjes in een binnenstebuiten gekeerde zak zitten!!!!quote:Op zondag 1 maart 2020 09:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh ja,maar krijg je dan geen Corona-tang?
Als iedereen nou zo'n plastic zakje pakt. Daar zn hand in doet. de broodjes pakt, en dan het zakje "omdraait" , en het zakje dichtknoopt?
Ongelofelijk onhygiënisch vind ik die grabbelbakken waar iedereen op zaterdag met zijn vieze plakvingers in staat te graaien. Die broodjes zijn echt de borrelnootjes op de bar van een bordeel. Onbegrijpelijk, corona of niet...quote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vraagje aan jullie allemaal: ik werk bij de broodafdeling van AH. Ik zat te denken om een bord op te hangen met een verzoek of klanten de broodjes, croissants en banket met de tang willen pakken. Er zijn nog steeds mensen die alles met hun handen pakkenZouden jullie zoiets als klant zijnde op prijs stellen? Of beter van niet?
Dat is de juiste manier jaquote:Op zondag 1 maart 2020 09:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh ja,maar krijg je dan geen Corona-tang?
Als iedereen nou zo'n plastic zakje pakt. Daar zn hand in doet. de broodjes pakt, en dan het zakje "omdraait" , en het zakje dichtknoopt?
Tang schoonmaken doen we elke avond. Nu met het virus is het naar mijn weten niet anders. Wel een goeie om dit met mijn collega's te besprekenquote:Op zondag 1 maart 2020 09:36 schreef wpor het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb een soort van smetvrees en vind die tang verschrikkelijk vies.
Als ik direct het broodje pak, en verder niks aanraak, en iedereen zou dat zo doen, dan is dat toch veel hygiënischer?
Hoe vaak wordt die tang schoongemaakt? In het algemeen, maar vooral ook met griepuitbraken?
Ja, ff terugscrollen. 109.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:37 schreef tesssssssss het volgende:
http://files.abovetopsecret.com/files/img/jh5e5b2689.png
Is hier ook een filmpje van?
quote:Op zondag 1 maart 2020 09:37 schreef tesssssssss het volgende:
http://files.abovetopsecret.com/files/img/jh5e5b2689.png
Is hier ook een filmpje van?
Stel je niet aan man.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:38 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het Nederlandse leger heeft niks en kan weinig.
Met die 200 bedjes in Utrecht gaan we het echt niet redden.
Artsen komen straks voor grote dilemma's staan wie laat je leven en wie laat je doodgaan
Ehm...nee. Er was de afgelopen 3 jaar nog steeds netto immigratie NAAR de UK vanuit de EU.quote:Op zondag 1 maart 2020 05:07 schreef dodoria het volgende:
N
[..]
nou zullen die brexiteers blij zijn met die Exodus van Europese dokters en verpleegkundigen de afgelopen 3 jaar...
Ik moet dingen bij ze installeren, dat word dus lastig.quote:
In Italië werden Chinezen toeristen al aangevallen op straatquote:Op zondag 1 maart 2020 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Een grootste risico's van dit hele corona gezeik vind ik wel het vingertje naar mensen die anderen besmetten.
Het is wachten op de eerste gelynchte met een kuchje in de trein ofzo.
Die zakken zitten overigens gewoon gaatjes in he. Geen idee waarom. Waarschijnlijk is dat beter om het brood in te bewaren of iets? Dus in theorie kan dat virus ook gewoon door de gaatjes. Lijkt mij. Als leek. Qua brood pakken enzo.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:38 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Dat is de juiste manier ja
Zou nog beter zijn om die bakken om te draaien, een extra medewerker neer te zetten en de broodjes alleen door de medewerkers te laten pakken.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vraagje aan jullie allemaal: ik werk bij de broodafdeling van AH. Ik zat te denken om een bord op te hangen met een verzoek of klanten de broodjes, croissants en banket met de tang willen pakken. Er zijn nog steeds mensen die alles met hun handen pakkenZouden jullie zoiets als klant zijnde op prijs stellen? Of beter van niet?
Haha ja, zelf maar 1 maal daags een tang schoonmaken en dan klanten beschimpen die onhygiënisch zouden zijn is wel een beetje de wereld op z'n kop natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tang schoonmaken doen we elke avond. Nu met het virus is het naar mijn weten niet anders. Wel een goeie om dit met mijn collega's te bespreken
Door een lekkere AZN ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zou nog beter zijn om die bakken om te draaien, een extra medewerker neer te zetten en de broodjes alleen door de medewerkers te laten pakken.
Owh, dank je wel. Dat filmpje ga ik even "Peter. R de Vriezen."quote:
Zo lang het maar gratis isquote:Op zondag 1 maart 2020 09:41 schreef Tris het volgende:
Gister bij de super op de toonbank bij de vleeswaren ook nog van die soepstengelachtige dingen die je ergens in kon dippen. Werd nog gretig gebruik van gemaakt ook.
Even in een gasvlam houden? Als de virussen aan de oppervlakte zitten zijn die in een fractie van een seconde vernietigd.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:35 schreef Tris het volgende:
[..]
Losse paprika's, prei e.d. ook een dilemma![]()
Maar goed, die kun je goed wassen en verhitten. Lijkt me met broodjes niet handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |