Voorkennis?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:11 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen in dit land die geen hand gevenvanwege religieuze redenen, hadden ze dan toch gelijk
Ja hoor, op oudejaarsavond. Dan heeft hij,omdat hij de paus is, de speciale variant gekregen met 2 maanden incurbatietijd.quote:Op zondag 1 maart 2020 08:18 schreef THEFXR het volgende:
dit zou echt wel crimineel zijn.
.
[ afbeelding ]
Maar ook hier past er maar 1 patient in een bed. En als je 20 besmettingen behandelt, wil je geen terminale gevallen en andersoortige risicogroepen in de buurt hebben.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:17 schreef Confetti het volgende:
Een bed in Nederland is natuurlijk ook wel van een andere kwaliteit dan een bed in republiekjes als Italië en China.
Als we de standaard van zorg verlagen naar de rest van de wereld kunnen er zo duizenden bedden bij. Niet dat de zorg er beter van wordt maar toch.
In België hebben ze gewoon gezegd dat mensen boven de 70 geen prioriteit meer zijn bij een massale uitbraakquote:Op zondag 1 maart 2020 09:20 schreef _I het volgende:
[..]
Maar ook hier past er maar 1 patient in een bed. En als je 20 besmettingen behandeld, wil je geen terminale gevallen en andersoortige risicogroepen in de buurt hebben.
Of dat er door een tekort aan bescherming artsen/verplegers ziek worden en er geen zorg meer geleverd kan worden.
Ook wij hebben geen 500 longmachines die staan stof te vangen.
bron?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:23 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
In België hebben ze gewoon gezegd dat mensen boven de 70 geen prioriteit meer zijn bij een massale uitbraak
quote:We're putting healthy people next to sick people...
...and hoping the healthy people don’t get sick.
Je moet alleen in een ziekenhuis behandelen wat thuis niet kan.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:25 schreef Tyr80 het volgende:
Maar wat helpt het helemaal om mensen naar het ziekenhuis te laten komen? Verspreid deur-aan-deur Chloroquine en allemaal lekker thuis uitzieken.
In Contagion ook, stakend ziekenhuispersoneel omdat ze toch niks voor de patiënten kunnen betekenen.
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 02:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, jij hebt je troll-diploma zeker in een verkorte cursus gehaald, he?
Snap niet dat het überhaupt toegestaan wordtquote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vraagje aan jullie allemaal: ik werk bij de broodafdeling van AH. Ik zat te denken om een bord op te hangen met een verzoek of klanten de broodjes, croissants en banket met de tang willen pakken. Er zijn nog steeds mensen die alles met hun handen pakkenZouden jullie zoiets als klant zijnde op prijs stellen? Of beter van niet?
Hoe vaak ontsmetten jullie die tang?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vraagje aan jullie allemaal: ik werk bij de broodafdeling van AH. Ik zat te denken om een bord op te hangen met een verzoek of klanten de broodjes, croissants en banket met de tang willen pakken. Er zijn nog steeds mensen die alles met hun handen pakkenZouden jullie zoiets als klant zijnde op prijs stellen? Of beter van niet?
Ehhh ja,maar krijg je dan geen Corona-tang?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
We hebben er vaak genoeg wat van gezegd en we krijgen ook vaak een grote muil terug. Dus ja, we zijn daarmee gestopt.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:33 schreef byah het volgende:
[..]
Snap niet dat het überhaupt toegestaan wordt
Ze moeten mensen die broodjes met de handen pakken gewoon de toegang tot de winkel ontzeggen. Gewoon altijd al, niet alleen door corona.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo'n besmette tang aanrakenquote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het beste als klant om helemaal geen onverpakte voedingswaren meer mee te nemen uit supermakten/winkels of dat nou saucijzenbroodjes zijn of schepsnoepquote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Natuurlijk zijn die er wel. Als er straks echt een rampenplan tevoorschijn wordt getoverd gaan alle niet directe spoedjes van de lijst af (de nieuwe heupjes, maagverkleiningen). Het leger kan ook nog noodhospitalen bijbouwen.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Overigens twijfelt mijn vriendin aan die 200 bedden. Volgens haar zijn die er niet. Zij werkt in een groot academisch ziekenhuis.
Mag sowieso wel ja, ook zonder deze hype. Goor volkquote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind zelf die tangen altijd smerig.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Losse paprika's, prei e.d. ook een dilemmaquote:Op zondag 1 maart 2020 09:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Normaal gezien elke avond. Dat is nu te weinig lijkt me.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:33 schreef byah het volgende:
[..]
Snap niet dat het überhaupt toegestaan wordt
Hmm di’s ook wel weer logisch...quote:Op zondag 1 maart 2020 09:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zo'n besmette tang aanraken, ik pak liever gelijk het broodje.
quote:Op zondag 1 maart 2020 09:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ehhh ja,maar krijg je dan geen Corona-tang?
Als iedereen nou zo'n plastic zakje pakt. Daar zn hand in doet. de broodjes pakt, en dan het zakje "omdraait" , en het zakje dichtknoopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |