Ik hoop dat morgen wat beter gaatquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef ato het volgende:
Nou matige ESF avond, Estland, Moldavië en Kroatië (ondanks zijn prachtstem) hebben matige liedjes.
Gaan bewust met een niet te hard nummerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit lijkt me ook eigenlijk te soft om de echte metal fans mee over de streep te halen.
Dadi staat al met twee benen in de finale.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:02 schreef Cee het volgende:
Als we het dan over kwalificeren hebben dan heeft Dadi nog altijd een veel grotere kans dan dit.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Van Gerwen is dan ook een hele knappe Oger
Ja maar Krees we willen toch ook dat die arme jongen een meisie kan krijgenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:03 schreef Greys het volgende:
Groene pakkie en het lange haar maken hem juist heel herkenbaar. Niks aan veranderen imho.
Met een groen shirt ook echtquote:
Z'n vrouw zit in die band.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar Krees we willen toch ook dat die arme jongen een meisie kan krijgen
Hij is al getrouwd en heeft een kind (waar dit liedje van hem over gaat).quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt de Krees er echt ingehouden hequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat de Servische jury Hasta La Vista niet naaitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:04 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Morgen krijgen we Superg!rl, Alcohol You en Hasta la Vista? Ik ben benieuwd
Het begint steeds meer op de Kelly Family te lijkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is al getrouwd en heeft een kind (waar dit liedje van hem over gaat).
Ja, Krees is voor altijdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt de Krees er echt ingehouden heHeb ik nog ooit geïntroduceeerd
Ditquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:06 schreef Greys het volgende:
Nou hup want door dit gelul kan ik Portugal ook nog eens niet zien.
quote:
Over mensen met lang haar en groene truien.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Over getrouwde mensen of over mensen met lang haar?
Ik denk het eerlijk gezegd wel.. Denk dat de jury voor wat traditionelers zal gaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:05 schreef BramVeen het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat de Servische jury Hasta La Vista niet naait
en ik daar maar in mn eentje posten.quote:
Oost-Europa blijft nu nog steeds kiezen voor ouderwetse middelmatigheidquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:07 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd wel.. Denk dat de jury voor wat traditionelers zal gaan.
Ah!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Over mensen met lang haar en groene truien.
Dus Rusland scoort gewoon weer Top 5.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Oost-Europa blijft nu nog steeds kiezen voor ouderwetse middelmatigheid
NU NIET MEERquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
en ik daar maar in mn eentje posten.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah!
Ik heb zelf een aantal jaar heel lang haar gehad
Volgens mij had ik in die tijd zelfs een groene trui!
Heb je Dimma ook klaar staan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:09 schreef Greys het volgende:
KUNNEN WE DAÐI AL TWEETEN JESAS GARISTAS SCHIET EENS OP MIJN PORTUGAL WAT DOE JE
Ja, eerst Icesave en nu ditquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:09 schreef Greys het volgende:
KUNNEN WE DAÐI AL TWEETEN JESAS GARISTAS SCHIET EENS OP MIJN PORTUGAL WAT DOE JE
oH jammerquote:
Stilletjes jaloers zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:10 schreef Fred_B het volgende:
Wat zou de rest van de wereld er eigenlijk van vinden dat wij nu naar de IJslandse TV kijken en dat hevig becommentariëren?
Ik heb net een IJslandse serie gekeken op Netflix. Ik kijk alleen nog maar IJslandse tv. Niks vreemds aan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:10 schreef Fred_B het volgende:
Wat zou de rest van de wereld er eigenlijk van vinden dat wij nu naar de IJslandse TV kijken en dat hevig becommentariëren?
Dit was het eerste wat ik las toen ik klikte.... doe dit NOOIT meer Greysquote:
Trapped of Case?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb net een IJslandse serie gekeken op Netflix. Ik kijk alleen nog maar IJslandse tv. Niks vreemds aan.
Een enorme sensatie deze avond in IJsland. Topfavoriet Dadi faalde aan alle kanten en zag Dimma er met het felbegeerde ESF-ticket vandoor gaan. Het bleef nog lang onrustig in Reykjavik en op FOK.quote:
Ik was er al bang voor dat iemand dit ging gebeurenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit was het eerste wat ik las toen ik klikte.... doe dit NOOIT meer Greys
Ik ben te bescheten om alles nog eens aan te passen, sorry.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een enorme sensatie deze avond in IJsland. Topfavoriet Dadi faalde aan alle kanten en zag Dimma er met het felbegeerde ESF-ticket vandoor gaan. Het bleef nog lang onrustig in Reykjavik en op FOK.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:13 schreef Funhouse het volgende:
Hoor ik iemand op de achtergrond praten of heb ik nog ergens een tabblad met een random Oost Europese tv zender open staan?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:13 schreef Funhouse het volgende:
Hoor ik iemand op de achtergrond praten of heb ik nog ergens een tabblad met een random Oost Europese tv zender open staan?
Heel goed, Holland.quote:
Wat een pannecoucken daar in de regiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:15 schreef FlyingEagle het volgende:
Dat camera werk daar is wel erg rommelig
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed, Holland.
Netherlands is veel te inclusief allemaal.
Ze kennen daar alleen Holland, geen term die op Nederland lijktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed, Holland.
Netherlands is veel te inclusief allemaal.
Waarom? ze hebben daar genoeg ruimtequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:16 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk best bijzonder dat ze nog zo'n grote zaal hebben in IJsland.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:13 schreef Funhouse het volgende:
Dat welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? ze hebben daar genoeg ruimte
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een pannecoucken daar in de regie
Er ging iets mis, geloof ik.quote:
Mensen die zich daar druk om maken, hebben inderdaad te weinig problemen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
(ik behoor tot die groep mensen die het niks kan schelen of men ons land nou Holland of Nederland noemt inderdaad!)
Heerlijk dit soort avondenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:13 schreef Funhouse het volgende:
Hear hear.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die zich daar druk om maken, hebben inderdaad te weinig problemen.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? ze hebben daar genoeg ruimte
Ik ook niet. Ik gebruik het zelf beide, afhankelijk van whatever.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
(ik behoor tot die groep mensen die het niks kan schelen of men ons land nou Holland of Nederland noemt inderdaad!)
Nou mijn ding mijn ding dat nou ook weer nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
@:Em31 ik heb inmiddels een pruik met lang haar op en een groene trui aangedaan, nu ik weet dat dat jouw ding is.
*gooit boos de pruik uit het raam en scheurt de trui in tweeën.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou mijn ding mijn ding dat nou ook weer niet
Niet alles is de NSF finalequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
Ik ga nooit naar IJsland, als het er zo aan toe gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |