Hij lijkt een beetje op Jüri Pootsmann, maar dan iets minder engquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:31 schreef Niels93 het volgende:
Die Benedikt Valsson is zoooo handsome
Schater.quote:
Zo he... Het is allesbehalve een goede songfestivalavond met de uitslagen tot nu toe!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:34 schreef Niels93 het volgende:
Als die metal groep nou wint dan... wat een kutavond is t dan
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat jij niet de woonbegeleidster van die vrouw bent, in plaats van de dochter?
Ja maar weer van die vage metalshit (sorry, Hatari-fans)...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:35 schreef BramVeen het volgende:
Nou wil ik dat Dimma wint, ik vind dat groene groepje niet zo leuk
Aha! Het verklaart een hoopquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit
Ik doe de boodschappen, ik kook, ik ruim op, ik maak schoon
Veel komt op hetzelfde neer!
quote:
Hatari is industrialquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar weer van die vage metalshit (sorry, Hatari-fans)...
Inb4 mamquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik zie zo'n Dimma wel nog een hele schare fans hebben die schuimbekkend aan het stemmen is.
Metalfans zijn wel fanatiek met dat soort dingen eventueel dat klopt maar denk dat Dadi wel gaat winnen televote en jury beidequote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:37 schreef Cee het volgende:
Ik zie zo'n Dimma wel nog een hele schare fans hebben die schuimbekkend aan het stemmen is.
Als Hatari Moerdijk is, is Dimma industriecomplex 'De Houtsnijder' in Dokkum. Zegmaar.quote:
Johquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:38 schreef Strani het volgende:
Als die eerste groep wint heb ik wel het gevoel dat er qua staging nog wat verbeterpuntjes zijn.
Dat wordt nog wat straks voor een miljoenenpubliekquote:
2.30 uurquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:38 schreef Fred_B het volgende:
Hoe laat moet dit eigenlijk klaar zijn?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:40 schreef Fred_B het volgende:
Mensen het is een chaos in de studio. /Yolanthe
@Momo is vloeiend, neem ik aan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:40 schreef Yesse het volgende:
Is er iemand die IJslands spreekt? Dit lijkt echt op een heel random gesprek :’)
Tja. Ze moeten wat om tijd te vullen nu met die storing.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:40 schreef Yesse het volgende:
Is er iemand die IJslands spreekt? Dit lijkt echt op een heel random gesprek :’)
Improvisatie nood gesprekquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:40 schreef Yesse het volgende:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb wat wijntjes op. Sorry als ik melig doe
Ah okayquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Heel basic , maar 1 jaar gezeten op IJsland
Oh jaaaaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Heel basic , maar 1 jaar gezeten op IJsland
Ligt eraan wat je rekent per unit denk ikquote:
Ik zie geen verschilquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb wat wijntjes op. Sorry als ik melig doe
IJslands TV-bestuur tegen de muurquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
maarja. Zometeen kunnen we dus niet naadloos overschakelen op Portugal door dit gedoe. DAAR GAAT MN SCHEMA
En ze hebben meerdere metalfestivalsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaaaWas dat alweer vergeten
Wat een ervaring moet dat zijn geweest johMooi land sowieso, maar ook om dan een jaar te wonen op zo'n eiland.
“Wat heb jij gepland voor de zomervakantie?” “Ja ik dacht aan Bali” Zoietsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Improvisatie nood gesprek
Ik versta een klein beetje maar kan hier niet zoveel van maken
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Aoibhin is als kind in een ton wijn gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |