SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
je gaat heel hardquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rijdt dat nou lekker, een vleugel?
Vliegen lijkt me dan lekkerder.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rijdt dat nou lekker, een vleugel?
quote:
De beste van ABBA wat mij betreft...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
Goede keus om het origineel te draaien
Kabel doorgebeten?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik schakel uit, want mol.
Bedankt, DJ11!
Paraceta?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, DJ11!
Nog steeds niet afgelopen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, DJ11!
Molloot zequote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, DJ11!
Voor mij de #2, achter The Day Before You Camequote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De beste van ABBA wat mij betreft...
Ik ga ook even mollen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, DJ11!
Die is beter door Blancmange gedaan...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor mij de #2, achter The Day Before You Came
Tot laterquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga ook even mollen.
Dank 11!
Wie gaat er dan ook naar Friesland?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
Ik meld me even af voor vanavond.
De ontvangst hier in het buitenland is nogal brak.![]()
En ik moet zo spelletjes doen.
Veel speelplezier!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
En ook nog eens vrijwilligquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar Friesland?
Zo gaan ze met supporters omquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ajax morgen om 20:00u aftrap, hoe bezopen qua tijd. Voor mensen die niet in de buurt wonen echt gevalletje laatste trein en niet te veel ongeluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |