SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
je gaat heel hardquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rijdt dat nou lekker, een vleugel?
Vliegen lijkt me dan lekkerder.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rijdt dat nou lekker, een vleugel?
quote:
De beste van ABBA wat mij betreft...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
Goede keus om het origineel te draaien
Kabel doorgebeten?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik schakel uit, want mol.
Bedankt, DJ11!
Paraceta?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, DJ11!
Nog steeds niet afgelopen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, DJ11!
Molloot zequote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, DJ11!
Voor mij de #2, achter The Day Before You Camequote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De beste van ABBA wat mij betreft...
Ik ga ook even mollen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt, DJ11!
Die is beter door Blancmange gedaan...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor mij de #2, achter The Day Before You Came
Tot laterquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga ook even mollen.
Dank 11!
Wie gaat er dan ook naar Friesland?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
Ik meld me even af voor vanavond.
De ontvangst hier in het buitenland is nogal brak.![]()
En ik moet zo spelletjes doen.
Veel speelplezier!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
En ook nog eens vrijwilligquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar Friesland?
Zo gaan ze met supporters omquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ajax morgen om 20:00u aftrap, hoe bezopen qua tijd. Voor mensen die niet in de buurt wonen echt gevalletje laatste trein en niet te veel ongeluk.
PSB alarm?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Neneh Cherry - Manchild
Nog een klein halfuurtje voordat Melting van start gaat. Still to come: een bepaald alarm, een nieuwe single van een gerelateerd artiest én de uitstekende Belgische inzending voor het Songfestival. En we eindigen straks in stijl....
Yup, gevolgd door een nieuw nummer in redelijk dezelfde stijl, van een artiest met wie ze hebben samengewerkt.quote:
Met wat blessuretijd is het dan om 22:00u afgelopen, dan moet je het stadion nog uit en de trein in. Dan red je veel plaatsen echt niet meer.quote:
Dan moet je maar gaan rellen, kun je op het politie bureau overnachtenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met wat blessuretijd is het dan om 22:00u afgelopen, dan moet je het stadion nog uit en de trein in. Dan red je veel plaatsen echt niet meer.
Ik vind het ook behoorlijk onverstandig om een topper zo laat te spelen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met wat blessuretijd is het dan om 22:00u afgelopen, dan moet je het stadion nog uit en de trein in. Dan red je veel plaatsen echt niet meer.
Nou, dat valt wel mee. Mensen komen ook nog thuis van concerten in Ziggodome. En die zijn meestal nog later afgelopen. Mijn laatste bus vanaf Utrecht gaat ook gewoon nog rond 01.00.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ze heeft gevraagd of ze niet een weekje langer vakantie willen houden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:43 schreef just me het volgende:
livelink, hoe is het weekje alleen bevalen ?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze heeft gevraagd of ze niet een weekje langer vakantie willen houden.
Op zondag? En Amsterdam ligt voor veel gemeentes nog wel wat verder.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. Mensen komen ook nog thuis van concerten in Ziggodome. En die zijn meestal nog later afgelopen. Mijn laatste bus vanaf Utrecht gaat ook gewoon nog rond 01.00.
Ja, dat was lekker. Maar ik heb deze week ook veel gewerkt en ging echt veel vroeger naar bed dan normaal. Er moest kennelijk wat moeheid uit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:43 schreef just me het volgende:
livelink, hoe is het weekje alleen bevalen ?
Ik weet dat het voor mij een ellende zou zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op zondag? En Amsterdam ligt voor veel gemeentes nog wel wat verder.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was lekker. Maar ik heb deze week ook veel gewerkt en ging echt veel vroeger naar bed dan normaal. Er moest kennelijk wat moeheid uit.
De volgende stap is dat ik een keer alleen op vakantie ga. Dat lijkt me helemaal lekker.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was lekker. Maar ik heb deze week ook veel gewerkt en ging echt veel vroeger naar bed dan normaal. Er moest kennelijk wat moeheid uit.
De volgende stap is dat ik een keer alleen op vakantie ga. Dat lijkt me helemaal lekker.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze heeft gevraagd of ze niet een weekje langer vakantie willen houden.
Ik wil niet onaardig zijn maar jij woont echt ver weg! Met het OV kom jij niet meer thuisquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor mij een ellende zou zijn.
Ik weet niet of ik de laatste bus nog zou kunnen halen.
Ja, elke dag. Het openbaar vervoer is niet eens zo slecht. Vanaf Amsterdam kom je vanaf 22.30/23.00 nog wel op bestemming bij de meeste plaatsen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op zondag? En Amsterdam ligt voor veel gemeentes nog wel wat verder.
We zien de Verloren Zoon @knokkels hier helaas nooit meer. Waarschijnlijk is het verkeer rondom Den Helder zo druk dat hij moet overwerken om alles te regelen.quote:
Dat nummer moet nog komen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
In navolging van Nederland heeft België dit jaar geen Nationaal Songfestival gehouden, maar kiest de VRT gewoon voor kwaliteit: een formatie die z'n sporen al ruimschoots heeft verdiend.....
Daarom kon ik het ook enorm waarderen dat je vorige week op bezoek was met Symph.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil niet onaardig zijn maar jij woont echt ver weg! Met het OV kom jij niet meer thuis
Wij waren met de auto en dat scheelt toch heel veel!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom kon ik het ook enorm waarderen dat je vorige week op bezoek was met Symph.
Zou leuk zijn als België weer eens succes zou hebben bij het ESF. Als het ESF uberhaupt doorgaat met het stomme virus.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Tevens de beste nieuwe plaat die ik deze week heb gehoord:Hooverphonic - Release Me
De Belgische inzending voor het Songfestival.
Ik heb nog wel pogingen gedaan om in contact te komen en nu laat ik het gewoon gaan... hij weet waar we zitten en als hij andere dingen te doen heeft prima. Mensen komen en mensen gaan en gelukkig zijn er ook mensen die blijvenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We zien de Verloren Zoon @:knokkels hier helaas nooit meer. Waarschijnlijk is het verkeer rondom Den Helder zo druk dat hij moet overwerken om alles te regelen.
In deze versie klinkt het wel heel erg als het eind der tijden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
Wat ik nooit wist, maar recent pas ontdekte, is dat Laibach afkomstig is Slovenië. Deze cover van The Final Countdown is een soort culthitje geweest; kwam regelmatig op MTV voorbij in de 90s.
Dank voor het luisteren, tot laterquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister zo ff verder vanaf de bank. Dank 11 en gogo Melting, blijf wel luisteren, maar ga ff bij het bureau weg.
Hopelijk knap je snel een beetje op.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister zo ff verder vanaf de bank. Dank 11 en gogo Melting, blijf wel luisteren, maar ga ff bij het bureau weg.
doe rustig aanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Dat was denk ik juist het probleem. Iets teveel in 1x gedaan en daardoor weer een paar stappen terug. Zo stom als je wel wil, maar eigenlijk niet kan.quote:
Nou dat, eigenwijs ben je gelukkig nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat was denk ik juist het probleem. Iets teveel in 1x gedaan en daardoor weer een paar stappen terug. Zo stom als je wel wil, maar eigenlijk niet kan.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dat, eigenwijs ben je gelukkig niet
Proost! En wat is het geworden?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef just me het volgende:
En proost, het is alweer 21.00 uur geweest dus het mag van mezelf
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
Alan Parsons Project - Old and Wise
Ogio --> Pinot Grigioquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Proost! En wat is het geworden?
Ik zit zelf aan de Rodenbach Grand Cru red ale.
Ik heb een Corona-biertje op. Was toch minder lekker dan in mijn herinnering.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Proost! En wat is het geworden?
Ik zit zelf aan de Rodenbach Grand Cru red ale.
Ik ben zelf ook geen liefhebber van Corona bier.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een Corona-biertje op. Was toch minder lekker dan in mijn herinnering.
kan ik makkelijker meenemen dan een kratje bier op de fietsquote:
Ja, dat. En citroen erbij. Dat had ik nu ook niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook geen liefhebber van Corona bier.
Maar ik denk dat dat in de zomer sowieso lekkerder smaakt.
jammer!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb een Corona-biertje op. Was toch minder lekker dan in mijn herinnering.
Snap ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
kan ik makkelijker meenemen dan een kratje bier op de fiets
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat. En citroen erbij. Dat had ik nu ook niet.
Dat is de reden dat ik ook vaak geen bier in huis heb. Het is zo'n gesjouw.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
kan ik makkelijker meenemen dan een kratje bier op de fiets
Nee, ik ga denk ik een pot thee zetten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dus zo maar aan de wijn?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Die TT lijkt trouwens net op een aanwijzing in een receptenboek.
Leg al je lof op de mie
Ook lekker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ga denk ik een pot thee zetten.
Vraag me dan wel af wat voor gerecht het wordt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Die TT lijkt trouwens net op een aanwijzing in een receptenboek.
Leg al je lof op de mie
Mietlofquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af wat voor gerecht het wordt.
Een soort Chinese groenteschotelquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af wat voor gerecht het wordt.
boze meneer twitteraarquote:
Kerstig thema vanavond. Eerst Bruce Springsteen met een kerstliedje als b-side. En nu deze kerstman.quote:
hij was ergens boos overquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Is Symph een knorrige twitteraar?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Om maar in het kerstthema te blijven.![]()
[ afbeelding ]
Stuur ze een paardenhoofdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
hij was ergens boos overging over het schaatsen vanmiddag
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
Oh jee, van dit soort nummers weet ik nooit band of zanger te noemen.
Stom is dat. Je zingt het gewoon mee, maar geen idee verder.quote:
We kijken schaatsen en dan presteren ze het bij de nos om 2 ritten 5 kilometer vol te blaten met nonsens van Tuitert, de Graaf, Wennemars en Ritsma.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph schrijft een boek, geloof ik
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:22 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah, ik kan me voorstellen dat dat je dan boos bent, ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We kijken schaatsen en dan presteren ze het bij de nos om 2 ritten 5 kilometer vol te blaten met nonsens van Tuitert, de Graaf, Wennemars en Ritsma.
Als,ik geouwehoer wil zet ik radio 1 wel aan. Dientwee ritten doen er namelijk ook toe. En dat flikken ze echt iedere keer weer.
een heuse fok smileyquote:
Je mist gewoon letterlijk bij elke afstand minimaal de eerste rit, al heel het seizoen, het is zo absurd. En elke keer twittert Symph boos. Verder gebruikt hij twitter nooitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik kan me voorstellen dat dat je dan boos bent, ja.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
Ik moet echt voorzichtig zijn met appen. Ik app regelmatig naar de verkeerde. Tot nog toe allemaal onschuldig, maar dat gaat een keer fout.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
Ik moet echt voorzichtig zijn met appen. Ik app regelmatig naar de verkeerde. Tot nog toe allemaal onschuldig, maar dat gaat een keer fout.
2 app gesprekken door elkaar bijv.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
op de fok chat ook, was hilarisch en shokkingquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeger op irc zag je mensen ook regelmatig in het verkeerde venster typen, hilarisch
Ik kreeg ooit een sms van de juf van mijn dochter , en die was echt niet voor mij bedoeldquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
Dat was wel een toffe tijdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
op de fok chat ook, was hilarisch en shokking
Als je me iets toestuurt wat ik niet begrijp, dan laat ik het je wel weten...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je me iets toestuurt wat ik niet begrijp, dan laat ik het je wel weten...
Was de mol, weer niet veel?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik let gewoon niet goed op. Net dacht ik mijn dochter te appen om te vragen waar ze uithangt en blijk ik mijn man geappt te hebben. En zo app ik ook regelmatig iets naar haar als ik mijn zoon wil appen of andersom. Dat is ook de reden dat ik niet in de groepsapp van mijn werk wil. Straks app ik hen per ongeluk iets heel privé's.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Ah.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar het is klaar nu...
Ja, dat is prima. En als je het verder maar niet tegen me gebruiktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan komt het opeens in de groepsapp van Mad's werkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is prima. En als je het verder maar niet tegen me gebruikt
Het is allebei goed, ik heb de sub titel genoemd...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik wou net zeggen.... dit lijkt op Moby. Ik zat aan Move te denken, maar denk dat MM het goed heeft.
Het is Move (You make me feel so good) .quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik wou net zeggen.... dit lijkt op Moby. Ik zat aan Move te denken, maar denk dat MM het goed heeft.
Ik heb voor werk en prive aparte telefoons.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Dan komt het opeens in de groepsapp van Mad's werk
lol okéquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is Move (You make me feel so good) .
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb voor werk en prive aparte telefoons.
Toen ik nog bij Ajax actief was, wilde ik niet dat mensen mijn werknummer hadden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan tegenwoordig snel iets verwijderen...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef just me het volgende:
secrets to hide en dan aan de verkeerde persoon appen
Maar dan is dan wel zichtbaar dat je iets verwijderd hebtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig snel iets verwijderen...
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
YesssssssssHet stond 1-2 de laatste keer dat ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Het stond er al toen het hier nog moest beginnenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik typte Vanya, wilde terug om de n weg te halen, drukte op de verkeerde knop, en dacht toen "nevermind, MM heeft het al".
Snel iets onbenulligs er achter aan, klaar...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dan is dan wel zichtbaar dat je iets verwijderd hebt
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
YesssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik zal er voortaan eenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het stond er al toen het hier nog moest beginnen
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snel iets onbenulligs er achter aan, klaar...
Krankzinnig wedstrijdverloop. Verder zal ik er niet te veel over verklappen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het stond 1-2 de laatste keer dat ik keek
Werkt geweldig, zo'n iquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal er voortaan eenvoor zetten...
Dat kan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken een andere versie, volgens mij.
Er zijn heel veel versies van...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken een andere versie, volgens mij.
Dat zijn ze allemaal...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar deze is met Sarah McLachlan.
Bijna goed.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Heino - Hunderd Mann und ein Befehl
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:50 schreef Melting het volgende:
@:justme:
https://www.telegraaf.nl/(...)lft-in-thuisisolatie
Wil je ons iets vertellen?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:50 schreef Melting het volgende:
De telegraaf heeft het mis.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:50 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De telegraaf heeft het mis.
Just me zit in thuisisolatie met bier en wijn. Niet met Corona.
Je houdt je gewoon weer niet aan de regelsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:51 schreef just me het volgende:
[..]ik ben gewoon buiten geweest vandaag
Rome ligt een stuk zuidelijker dan de besmette regioquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:53 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
maar goed... je gaat wel even nadenken of je mensen kent die in Italië geweest zijn. En... Merel heeft een vakantie naar Rome geboekt in april
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Je houdt je gewoon weer niet aan de regels
Dat duurt nog ff.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:53 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
maar goed... je gaat wel even nadenken of je mensen kent die in Italië geweest zijn. En... Merel heeft een vakantie naar Rome geboekt in april
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Je houdt je gewoon weer niet aan de regels
Er zijn andere - vermijdbare - zaken waar veel meer mensen aan doodgaan, inderdaad. Maar goed, media moeten iets hebben om de pagina's mee te vullen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
Echt waar gaat het heen met deze wereld, 7 patiënten op 17 miljoen inwoners.
Breaking news....
Het virus zit in Noord Italië.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:53 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat denk ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat de buitenlandreis van mijn zoon in april niet door zal gaan. Ik verwacht dat de school geen risico wil lopen.
Dat ligt aan de voorwaarden van de verzekering.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
Las wel dat je nog niks aan je annuleringsverzekering hebt. Dus of gaan of geld kwijt. Dat is wel zuur.
Geen gelul, gewoon gaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
Las wel dat je nog niks aan je annuleringsverzekering hebt. Dus of gaan of geld kwijt. Dat is wel zuur.
Is nog geen code geel/oranje/rood/paars/blauw/zwart vanuit RIVM. Dus keren ze niet uit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ligt aan de voorwaarden van de verzekering.
Die van een collega's dochter is gecancelled, die gingen naar Milaan...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat de buitenlandreis van mijn zoon in april niet door zal gaan. Ik verwacht dat de school geen risico wil lopen.
Nogmaals, dat ligt aan de voorwaarden van de verzekering. Veel verzekeringen zullen bij een code geel/oranje niet uitkeren idd, maar dat ligt dus aan de .. nou ja, you get the message.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is nog geen code geel/oranje/rood/paars/blauw/zwart vanuit RIVM. Dus keren ze niet uit.
De Golden Showers van Theo & Thea waren daar ook aardig als parodie...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Prachtige parodie op Duitsche Schlagermusik op de Parade gezien, jaren geleden![]()
![]()
Mijn zoon gaat naar het Harz-gebergte.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van een collega's dochter is gecancelled, die gingen naar Milaan...
Ken je Sven Ratzke? Die weet er ook wel raad meequote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Prachtige parodie op Duitsche Schlagermusik op de Parade gezien, jaren geleden![]()
![]()
Geen idee hoe het daar heerst.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat naar het Harz-gebergte.
Mooie omgeving, veel opgeknapt met Europese subsidiesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
De grens tussen Oost en West zie je daar nog wel goed...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooie omgeving, veel opgeknapt met Europese subsidies
Ja, absurd, west is ellende, oost is ogeknaptquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De grens tussen Oost en West zie je daar nog wel goed...
Dat is toch niet in het besmette deel?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond de Oost kant 2 jaar terug anders een aardig pauper zooitje...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, absurd, west is ellende, oost is ogeknapt
Ik was er iets langer geleden en het viel echt op, weg met beroerd wegdek, halve verlaten bruinkoolmijn, en dan de overgang naar mooi nieuw wegdek en herstelde historische binnensteden die je tegemoet glommenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond de Oost kant 2 jaar terug anders een aardig pauper zooitje...
Ik weet het ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat scholen die verantwoordelijkheid niet willen nemen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is toch niet in het besmette deel?
Ik kan me de voorzichtigheid wel indenken, maar de Harz lijkt me geen probleem.
Het moment om daarover te beslissen ligt nog ver weg. Er kan van alles gebeuren: het virus kan worden ingedamd, zich veel verder verspreiden, etc.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat scholen die verantwoordelijkheid niet willen nemen.
In Amerika zou het 100% zeker afgegelast worden. Dikke claims anders.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat scholen die verantwoordelijkheid niet willen nemen.
Bij mijn collega is er vorige week een ouderavond, met kinderen erbij, geweest en de ouders mochten stemmen. Dat viel dus negatief uit voor het reisje, kinderen helemaal over de pis...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Milaan zou ik nu ook niet heengaan. Sowieso al niet mijn favoriete stadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mijn collega is er vorige week een ouderavond, met kinderen erbij, geweest en de ouders mochten stemmen. Dat viel dus negatief uit voor het reisje, kinderen helemaal over de pis...
Ik kan me de bezorgheid van de ouders ook voorstellenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mijn collega is er vorige week een ouderavond, met kinderen erbij, geweest en de ouders mochten stemmen. Dat viel dus negatief uit voor het reisje, kinderen helemaal over de pis...
De enige valide reden die ik kan bedenken is duidelijkheid.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je hier een plezier mee deed.quote:
Milaan zou ik nu ook even overslaan idd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Milaan zou ik nu ook niet heengaan. Sowieso al niet mijn favoriete stad
Ik eerlijk gezegd ook welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan me de bezorgheid van de ouders ook voorstellen
Jawel, maar er waren ook ouders die twijfelde, omdat de al betaalde reis niet gerestitueerd kan worden...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan me de bezorgheid van de ouders ook voorstellen
Dit is echt een rampquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je hier een plezier mee deed.
12" volgens mij.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dit voor remix of 12inch?
Tssk. Tijdens het songfestival klonk ze prima!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is echt een ramp![]()
Ze kan echt niet zingen, en ik hoor dat
Hier viel het nog wel mee...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar er waren ook ouders die twijfelde, omdat de al betaalde reis niet gerestitueerd kan worden...
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tssk. Tijdens het songfestival klonk ze prima!
De keuze tussen geld en gezondheid is altijd al een moeilijke geweestquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar er waren ook ouders die twijfelde, omdat de al betaalde reis niet gerestitueerd kan worden...
Volgens mij is dit de versie die op The Immaculate Collection staat. In elk geval niet de singleversie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat is dit voor remix of 12inch?
Ze heeft het nooit van haar zangkunsten moeten hebben.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Merel heeft ook geen annuleringsverzekering, ze had net geboekt voordat Italië besmet was. En ik betaal haar nog liever het geld wat ze voor de reis hebben uitgegeven dan dat ze gaat. Maar ik ben dan ook een angsthaasquote:
Wijs ze me maar aan, ik durf te stellen dat ik een redelijk goed gehoor heb qua toonvastheid e.d.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zitten echt een paar knettervalse stukken tussen
Goed verdienmodel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)kan-werken-tegen-co/![]()
Dat maar mee op schoolreisjes dan.
Gezien de omstandigheden hebben we wel een annuleringsverzekering en die heeft al 2 keer dienst moegen doen. Voorlopig loop ik voor op de kosten/baten...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Merel heeft ook geen annuleringsverzekering, ze had net geboekt voordat Italië besmet was. En ik betaal haar nog liever het geld wat ze voor de reis hebben uitgegeven dan dat ze gaat. Maar ik ben dan ook een angsthaas
Voor iets dat KAN werken. "De eerste testen met het middel lijken hoopvol."quote:
doen jullie goedquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden hebben we wel een annuleringsverzekering en die heeft al 2 keer dienst moegen doen. Voorlopig loop ik voor op de kosten/baten...
Het middel is al ruim 100 jaar oud.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor iets dat KAN werken. "De eerste testen met het middel lijken hoopvol."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |