Niels zou dit seizoen allang zijn afgevallenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:09 schreef Koen66 het volgende:
Een seizoen vrijwel zonder jokers tot dusverre
Niels was eigenlijk de mol.....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Niels zou dit seizoen allang zijn afgevallen
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niels was eigenlijk de mol.....![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef roos94 het volgende:
Fipo'tje gepakt
[ afbeelding ]
Als ze de mol is, dan wel de mooiste mol ooit
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niels was eigenlijk de mol.....![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:32 schreef svann het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen Nathan en Rob.
Geldt ook voor mijquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:32 schreef svann het volgende:
afvaller of mol?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:32 schreef svann het volgende:
Fietsers fietsen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:34 schreef tralalala het volgende:
Ik snap er nu al geen reet meer van
Maar de Mol fietst.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Fietsers fietsen.
Mol doet mollen.
Geen geld in de pot
Oh nee, aangehouden.quote:
Liever de russischequote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou wel de Chinese wegmisbruikers willen zien
Dan ben ik al mijn punten kwijtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef roos94 het volgende:
Moesten Nathan en Rob vandaag het spel verlaten, gaat half Molkijkend NL aan de beademing gok ik
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef roos94 het volgende:
Moesten Nathan en Rob vandaag het spel verlaten, gaat half Molkijkend NL aan de beademing gok ik
Dat wordt dan een dagelijks programmaquote:
Nee manquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef roos94 het volgende:
Dus 1e opdracht nu een streepje wat de U compleet zou maken. Je wil gewoon dat dit kloptquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
Nog een sterke hint richting Nathan:
Het valt me al een aantal afleveringen lang op dat opdrachttitels soms rare spaties hebben. Vak Werk, Kleur Rijk, etc. Dit heeft me aan het denken gezet, want Wie Is De Mol? zou Wie Is De Mol? niet zijn als er geen addertje onder het gras zit (of de productie moet net als half Nederland niet weten wanneer je wel of geen spatie moet plaatsen).
Wanneer je alle opdrachttitels bestaande uit één woord (d.w.z. zonder spatie) rekent als een streepje, alle titels bestaande uit meerdere woorden (d.w.z. inclusief spaties) als een punt, krijg je het volgende:
Aflevering 1
Wijsheid en geluk (•)
Beltegoed (-)
Parkeertarief (-)
Aflevering 2
Kleur werk (•)
Afhaal Chinees (•)
Wereldbeeld (-)
Aflevering 3
Lijn(ver)diensten (-)
Beeldig (-)
Thee Pot (•)
Aflevering 4
Porseleinen Kamer (•)
Verkeer(d) (-)
Vrijstellingsroute (-)
Aflevering 5
Beeld & Geluid (•)
Lettergreep (-)
Lezen & Schrijven (•)
Aflevering 6
Voice Mol (•)
Vak Werk (•)
Alles Kenners (•)
Aflevering 7
Kleur Rijk (•)
Mol Laser (•)
Scherp Stellen (•)
Dat levert tot nu toe de volgende reeks op:
• - - • • - - - • • - - • - • • • • • • •
Hiermee kun je maken:
ANJEATRH
Wanneer je dit een beetje door elkaar husselt, ontstaat er:
N A T H A . R . T J E .
De nog ontbrekende letters zijn dus nog:
-. = N
..- = U
... = S
Echter, aan het einde van de morsereeks houden we op dit moment nog twee puntjes over. Deze kan dus voor de U of de S gebruikt worden. Dat betekent tevens dat we nog 6 opdrachttitels nodig hebben om de code te kraken, precies genoeg voor het resterende aantal opdrachten in aflevering 8 en 9.
absoluutquote:
Vrouwen kunnen geen kaart lezen.quote:
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef roos94 het volgende:
Bijna alle opdrachten dit seizoen zijn of onduidelijk of niet te volgen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:43 schreef Redefine het volgende:
Dit is ook wel weer een opdracht die voor ons goed te volgen is
Klopt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bijna alle opdrachten dit seizoen zijn of onduidelijk of niet te volgen.
Jeroen Kijk in de vegte is de Molquote:
Hard racen en net niet op tijd terug komen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:44 schreef Nizno het volgende:
nathan weet dat hij ergens kan mollen ofzo zo snel hij nu reest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |