SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
https://open.spotify.com/(...)n38OkXTrmwt7-JLRb13A
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Ik zou wel willen maar ik kan geen handstand doen, nooit gekund ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:33 schreef Dave het volgende:
Legt iemand die handstand nog even uit?
In dat appartement. Een vrouw die tegen de muur aan duikt, een grote gekruisigde Jezus aan de muur, veel naakte kunst (op het toilet).quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik kan geen handstand doen, nooit gekund ook
Weet ik hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:35 schreef Dave het volgende:
[..]
In dat appartement. Een vrouw die tegen de muur aan duikt, een grote gekruisigde Jezus aan de muur, veel naakte kunst (op het toilet).
Ja, zeker doen inderdaad.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
Thanks iedereen. Mijn vaste fysio is komende week op vakantie dus zou dan sowieso een collega krijgen.
Soort van second opinion, hoewel die dan natuurlijk ook doorgaat met de informatie die hij krijgt/er al is.
Maar kan wel even goed aangeven dat dit niet opschiet zo.
Dat is een beeldquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:33 schreef Dave het volgende:
Legt iemand die handstand nog even uit?
OOOHHHquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:37 schreef Dave het volgende:
De pottenkijker planten kamer heeft een kattenluik.
Volgens mij was dat @Em31 die de slaapkamer creepy vond.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:40 schreef Dave het volgende:
In die volgens @:Aoibhin creepy slaapkamer foto ligt in de berging de bal van Duncan.
Even over hebben kan geen kwaadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
Thanks iedereen. Mijn vaste fysio is komende week op vakantie dus zou dan sowieso een collega krijgen.
Soort van second opinion, hoewel die dan natuurlijk ook doorgaat met de informatie die hij krijgt/er al is.
Misschien was het @Cee wel, maar het ging me om de bal van Duncan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij was dat @:Em31 die de slaapkamer creepy vond.
Ja maar dan moeten de feiten juist correct zijn Dave!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:44 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien was het @:Cee wel, maar het ging me om de bal van Duncan.
Mierenneukerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten de feiten juist correct zijn Dave!
Die feiten van jou zijn ook maar een mening natuurlijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten de feiten juist correct zijn Dave!
Het zijn op z'n minst alternatieve feitenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die feiten van jou zijn ook maar een mening natuurlijk
Zou ik aan het begin zeker even doen, wellicht heeft die dan nog een ingeving of zo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:38 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |