Hij ook niet.quote:
Hij heeft nog wel een jasje aan .... en twee maal lange mouwen ....quote:Op zondag 8 maart 2020 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij ook niet.
Een jas is zo onhandig, dan moet je eerst weer langs de garderobe.
Ben je hier nou echt serieus overstuur van?!quote:Op zondag 8 maart 2020 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel een jasje aan .... en twee maal lange mouwen ....
Ze zullen vast ook niet ver gelopen hoeven te hebbenquote:
Ik vind het raar. Zelfde met meeste foto's op de rode loper .... de mannen helemaal in pak en de vrouwen in een blote jurkquote:Op zondag 8 maart 2020 19:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je hier nou echt serieus overstuur van?!
Waarschijnlijk was het wel nat maar niet koud?quote:Op zondag 8 maart 2020 19:59 schreef maily het volgende:
Ik vind het raar. Zelfde met meeste foto's op de rode loper .... de mannen helemaal in pak en de vrouwen in een blote jurk
Gewoon ff op je 80e nog op de lange latten. Respect hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:18 schreef soapie het volgende:
Prinses Irene na skiongeluk niet bij opening eigen bos in Alphen`
https://www.omroepwest.nl(...)-eigen-bos-in-Alphen
twitter:RE_DailyMail twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 20:16:42The Duke and Duchess of Sussex cut a dash at the Mountbatten Music Festival at the Royal Albert Hall tonight. It's their penultinate official engagement as senior working royals and very possibly Harry's last as Captain General, Royal Marines #HarryandMeghan https://t.co/l2FurorQKp reageer retweet
Is er ook een bron zodat we een artikeltje kunnen lezen?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:36 schreef potjecreme het volgende:
Megah en Harry
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://m.bild.de/unterha(...)5772.bildMobile.htmlquote:Op zondag 8 maart 2020 22:04 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Is er ook een bron zodat we een artikeltje kunnen lezen?Waar en wanneer het was bijv?
Inderdaad extra pech ....quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:01 schreef Tegan het volgende:
Extra pech voor Beatrice. Haar huwelijk gaat niet door.
https://www.nu.nl/achterk(...)ege-coronavirus.html
twitter:sammystritch twitterde op donderdag 19-03-2020 om 15:21:06Queen Margrethe making a dachshund hat is the quarantine vibe we all need right now. https://t.co/vxMILbO7U3 reageer retweet
Wow die foto in de regenquote:Op maandag 9 maart 2020 06:08 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
https://m.bild.de/unterha(...)5772.bildMobile.html
12 maart geloof ik voor het laatst, maar je weet het niet van personeelsleden..quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
Uh-oh als Charles dan maar niet recent contact heeft gehad met zijn ouders...
William for Kingquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
Uh-oh als Charles dan maar niet recent contact heeft gehad met zijn ouders...
Wat zou daar het nut van zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:25 schreef DrSauvignon het volgende:
Ik las op reddit het gerucht dat Philip vorige week overleden is maar dat ze dat stil houden vanwege de crisis
https://www.google.com/am(...)p-dead-died-news/amp
Las je ook de laatste alinea?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:25 schreef DrSauvignon het volgende:
Ik las op reddit het gerucht dat Philip vorige week overleden is maar dat ze dat stil houden vanwege de crisis
quote:Royal fans will be happy to learn this is not the case.
A statement from the palace confirmed Philip is "absolutely fine."
Volgens mij is dat slecht Engels, ‘spellchecker’.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is dat slecht Engels, ‘spellchecker’.
Zijn dat beveiligde verbindingen vanuit de tijd van de koude oorlog of zo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:56 schreef sportfreak het volgende:
De koningin is gedwongen haar wekelijkse gesprek met de premier via de telefoon te voeren
[ afbeelding ]
Hoe vaak is die man al niet doodverklaard ondertussen..quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:25 schreef DrSauvignon het volgende:
Op het moment dat hij echt overleden is, gelooft niemand 'tquote:Op donderdag 26 maart 2020 16:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Hoe vaak is die man al niet doodverklaard ondertussen..
Dan zal er wel een andere bron zijn dan een post op Reddit.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:59 schreef MissRelin het volgende:
[..]
Op het moment dat hij echt overleden is, gelooft niemand 't
Plottwistquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:45 schreef Burdie het volgende:
Ah, zo lief dit: https://www.instagram.com/p/B-NZ0tSFc0X/?igshid=sygm00v90j8y
(Filmpje van de drie kinderen van Harry en Kate, die applaudisseren voor het zorgpersoneel)
Breaking newsquote:
(NOS/ANP)quote:Prinses Maria Teresa overleden aan corona
Prinses Maria Teresa van Bourbon-Parma is gisteren overleden aan het coronavirus. Dat heeft prins Carlos bekendgemaakt, als hoofd van de familie Bourbon-Parma. Maria Teresa (86) was de tante van Carlos, prins Jaime en de prinsessen Margarita en Carolina. Carlos sprak tegenover het ANP van "intens verdriet en een groot verlies".
Prinses Maria Teresa was de op een na oudste zus van prins Carlos Hugo (1930-2010), de ex-echtgenoot van prinses Irene.
Ik zie Alexia zomaar het internationale jetset leven induiken, dus zou best wel kunnenquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:24 schreef Jojoke het volgende:
Nog felicitaties naar Ariane![]()
Ik ben stiekem wel benieuwd of de traditie zich voortzet en zij later onze nieuwe Margriet of Constantijn wordt. De steun en toeverlaat van de koning(in).
Het kan nog alle kanten op, maar dat is zeker een optie. Hopelijk weet ze met beide benen op de grond te blijven.quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:28 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ik zie Alexia zomaar het internationale jetset leven induiken, dus zou best wel kunnen
Nou.. ik vind dat ze best een punt heeft. En dan valt William nog mee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:31 schreef TjjWester het volgende:
Prinses anne vind dat harry en william teveel doorzeiken over hun moeder......... Lekkere familie. Het volgende relletje is geboren.
Afgezien van hun inzet voor mental health lijkt het me in zijn geval ook bijzonder lastig te zien dat je vrouw op eenzelfde misdadige wijze door de pers achtervolgd wordt als bij je moeder gebeurde en haar zelfs het leven gekost heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nou.. ik vind dat ze best een punt heeft. En dan valt William nog mee.
Het is heel erg hoor, wat ze hebben meegemaakt, je moeder zo jong verliezen. En het zal altijd een gemis blijven. Maar Harry lijkt het te pas en te onpas aan te halen. Geef het een plekje.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgezien van hun inzet voor mental health lijkt het me in zijn geval ook bijzonder lastig te zien dat je vrouw op eenzelfde misdadige wijze door de pers achtervolgd wordt als bij je moeder gebeurde en haar zelfs het leven gekost heeft.
Dit, helemaal.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Het is heel erg hoor, wat ze hebben meegemaakt, je moeder zo jong verliezen. En het zal altijd een gemis blijven. Maar Harry lijkt het te pas en te onpas aan te halen. Geef het een plekje.
Nou misschien kan ie het geen plekje geven. Zoveel mensen in het leven die dat over zoveel dingen niet kunnen. Het zijn ook maar mensen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:45 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik heb het in een keer gezien, vond het echt heel mooi om te zien en te horen. 😃 Een aanrader!quote:Op woensdag 1 april 2020 21:30 schreef potjecreme het volgende:
Recensies over Meghan haar Disney avontuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens! Daar heb je als buitenstaander gewoon echt niets over te zeggen, dus hou je mening maar lekker voor je.quote:Op zaterdag 18 april 2020 00:04 schreef Mar_an het volgende:
Misschien heeft hij het wel een plek gegeven en is dit zijn manier van omgaan met het verlies van z’n moeder. Ergens vind ik het wel gek om bij dit soort zaken in te vullen hoe iemand zich zou moeten gedragen. Laten we vooral zelf bepalen hoe we omgaan met het verlies van een dierbare.
Dat is vooral de "do as I say, dont do as I do" houding, het voor het blok zetten van oma in een op zich wellicht legitieme wens en gedrag dat niet strookt met wat ze aangeven te willen (anoniemer willen leven en in Canada te willen wonen en vervolgens naar LA vertrekken. Mag hoor, maar LA lijkt me niet een plek waar je erg anoniem door het leven kan).quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:46 schreef Granqvist het volgende:
[..]Echt zwaar overdreven dit. Dit is gewoon echt niet waar
Er is een reden waarom de Britten ze beiden massaal uitkotsen.
[..]
Het is wel een hoop 'ik geloof' en 'ik denk'.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:43 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat is vooral de "do as I say, dont do as I do" houding, het voor het blok zetten van oma in een op zich wellicht legitieme wens en gedrag dat niet strookt met wat ze aangeven te willen (anoniemer willen leven en in Canada te willen wonen en vervolgens naar LA vertrekken. Mag hoor, maar LA lijkt me niet een plek waar je erg anoniem door het leven kan).
Het is helemaal niet zeker dat Anne dat ook echt gezegd heeft. Ik ken de bron niet, maar pers is niet altijd even waarheidsgetrouw.
Waar het op lijkt: ik geloof dat Harry echt wel oprecht is in zijn wens om geen royal te zijn. Wat ik alleen ook geloof is dat hij een wat geromantiseerd beeld heeft van een "normaal" leven.
Ik geloof ook dat hij in een rouwfase is blijven hangen. Meer mensen maken mee wat hij heeft meegemaakt. Die krijgen alleen wel een stuk minder steun en begrip.
Ik denk dat enig opportunisme Meghan echt niet vreemd is en dat ze Harry stevig bij zijn ballen heeft.
Wat ik vooral hoop is dat Harry zijn keuzes niet betreurt en dat deze situatie niet ten koste gaat van zijn huwelijk. Want dat dit soort dingen een huwelijk onder druk zet moge duidelijk zijn.
En de wens om weg te gaan kwam ook na de gedegen haat-campagne richting Meghan. Als je ziet wat daar voor bagger over uitgestort is vind ik het nl niet zo heel raar dat ze zeggen, Fuck it, wij zijn weg hier.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:43 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat is vooral de "do as I say, dont do as I do" houding, het voor het blok zetten van oma in een op zich wellicht legitieme wens en gedrag dat niet strookt met wat ze aangeven te willen (anoniemer willen leven en in Canada te willen wonen en vervolgens naar LA vertrekken. Mag hoor, maar LA lijkt me niet een plek waar je erg anoniem door het leven kan).
Het is helemaal niet zeker dat Anne dat ook echt gezegd heeft. Ik ken de bron niet, maar pers is niet altijd even waarheidsgetrouw.
Waar het op lijkt: ik geloof dat Harry echt wel oprecht is in zijn wens om geen royal te zijn. Wat ik alleen ook geloof is dat hij een wat geromantiseerd beeld heeft van een "normaal" leven.
Ik geloof ook dat hij in een rouwfase is blijven hangen. Meer mensen maken mee wat hij heeft meegemaakt. Die krijgen alleen wel een stuk minder steun en begrip.
Ik denk dat enig opportunisme Meghan echt niet vreemd is en dat ze Harry stevig bij zijn ballen heeft.
Wat ik vooral hoop is dat Harry zijn keuzes niet betreurt en dat deze situatie niet ten koste gaat van zijn huwelijk. Want dat dit soort dingen een huwelijk onder druk zet moge duidelijk zijn.
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:38 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
En de wens om weg te gaan kwam ook na de gedegen haat-campagne richting Meghan. Als je ziet wat daar voor bagger over uitgestort is vind ik het nl niet zo heel raar dat ze zeggen, Fuck it, wij zijn weg hier.
Helemaal eens. Ik vind het echt bizar, van sommigen hier zelfs ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:38 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
En de wens om weg te gaan kwam ook na de gedegen haat-campagne richting Meghan. Als je ziet wat daar voor bagger over uitgestort is vind ik het nl niet zo heel raar dat ze zeggen, Fuck it, wij zijn weg hier.
Uit de wind, in de luwte.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik snap ook niet dat Prins Andrew zo uit de luwte gehouden wordt door de Britse pers. Als ze daar gaan graven komen er volgens mij wel wat lijken uit de kast.
'Ik geloof' en 'ik denk' afkeuren en dan zelf met 'ik kan mij voorstellen' komenquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is wel een hoop 'ik geloof' en 'ik denk'.
Je kan wel alle steun en begrip krijgen voor het overlijden van je moeder, maar als je zelf met bepaalde emoties zit dan kun je echt alle steun in de wereld krijgen en dan nog blijf je ermee zitten. Ik kan me voorstellen dat zoiets best eenzame momenten kan geven.
Ha, je hebt gelijk. Al vind ik het toch net wat anders. Ik kan me voorstellen dat het eenzaam is, vind ik toch iets anders dan de dingen die hierboven geroepen worden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:33 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
'Ik geloof' en 'ik denk' afkeuren en dan zelf met 'ik kan mij voorstellen' komen
Ach, het blijft altijd speculeren natuurlijk. Zoveel mensen, zoveel meningen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ha, je hebt gelijk. Al vind ik het toch net wat anders. Ik kan me voorstellen dat het eenzaam is, vind ik toch iets anders dan de dingen die hierboven geroepen worden.
Ik denk (in eerste instantie) vooral afkeur dat het allemaal niet in lijn is met "hoe het heurt".quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik hou de situatie Harry&Meghan uit fascinatie in de gaten, en vraag me wel af waarom alles zo tegen Meghan is gaan keren. Racisme, do as I say, not as I do, een bijzondere familiesituatie, verhalen over Meghan die een naar beeld schetsen. Wat denken jullie dat de grondslag is?
Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 18 april 2020 22:14 schreef Andromache het volgende:
Het VK is een soort boze schoonmoeder die er niet tegen kan dat haar oogappeltje eigen keuzes maakt met name voor zijn gezin en schoondochter krijgt daar de schuld van omdat dat een makkelijker slachtoffer is. Heel oneerlijk. Zo kijk ik er tegenaan.
Nou... Ik heb aardig reacties gelezen van de Britten bij artikels van o.a. de Daily Mail. Dat was wel heftig.quote:Op zondag 19 april 2020 18:08 schreef Lienekien het volgende:
Je moet die Britse rioolpers niet zo serieus nemen en de mensen die hun tijd steken in het publiekelijk uiten van hun afkeur van Harry en Meghan ook niet. Ik zou ook zeker niet alle Britten in dezen over een kam scheren.
Maar ik zeg dus, dat je dat niet al te serieus moet nemen.quote:Op zondag 19 april 2020 18:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou... Ik heb aardig reacties gelezen van de Britten bij artikels van o.a. de Daily Mail. Dat was wel heftig.
Nop. Ik had ook je post verkeerd gelezenquote:Op zondag 19 april 2020 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ik zeg dus, dat je dat niet al te serieus moet nemen.
Of denk jij wel dat ze gelijk hebben dat ze er zo over denken?
Of denk jij wel dat alle Britten er zo over denken?
quote:Op zondag 19 april 2020 18:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nop. Ik had ook je post verkeerd gelezen
Ik was eerlijk gezegd verbaasd dat ze blijkbaar überhaupt nog tot dit bericht wél met de tabloids samenwerkten.quote:Op maandag 20 april 2020 09:52 schreef Andromache het volgende:
Harry en Meghan zijn nog volop in oorlog met de tabloids, ze weigeren nog met hen te werken. Ik vind het moedig. En ik mis hierin toch steun van de koninklijke familie. Een duivelse dans die je in het VK kennelijk moet voeren met de rioolpers.
Zouden ze dat allebei doen, of een van de twee? Ik wil niemand beschuldigen, maar als Harry zo'n afkeer van de pers heeft, waarom zoekt hij het dan juist op, afgaande op jouw bericht?quote:Op maandag 20 april 2020 10:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind het nogal krom dat ze aan de ene kant (geheel begrijpelijk) wegvluchten en rust willen, maar tegelijkertijd publiekelijk commentaar blijven leveren en brieven blijven sturen naar de pers. Of op ongelukkige momenten de openbaarheid opzoeken, zoals de bekendmaking van Achewell. Houd je dan ook een tijdje koest, richt je voorlopig even in stilte op jezelf en de toekomst. De wereld is nu met andere zaken bezig, dus maak gebruik van die afleiding om de rust te nemen waar je zo naar op zoek bent. Ze zorgen er ook zelf voor dat ze maar in die spotlight blijven. En omdat de 'boze schoonmoeder' nog lang niet over haar wrok heen is, blijft de berichtgeving overwegend negatief en blijven ze daar in hangen.
H&M zijn overigens in LA druk bezig met het rondbrengen van voedselpakketten.
[ afbeelding ]
Dat snap ik dus ook niet. Als er ooit een perfect moment was om in de vergetelheid te raken, dan is dit het wel.quote:Op maandag 20 april 2020 10:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind het nogal krom dat ze aan de ene kant (geheel begrijpelijk) wegvluchten en rust willen, maar tegelijkertijd publiekelijk commentaar blijven leveren en brieven blijven sturen naar de pers. Of op ongelukkige momenten de openbaarheid opzoeken, zoals de bekendmaking van Achewell. Houd je dan ook een tijdje koest, richt je voorlopig even in stilte op jezelf en de toekomst. De wereld is nu met andere zaken bezig, dus maak gebruik van die afleiding om de rust te nemen waar je zo naar op zoek bent. Ze zorgen er ook zelf voor dat ze maar in die spotlight blijven. En omdat de 'boze schoonmoeder' nog lang niet over haar wrok heen is, blijft de berichtgeving overwegend negatief en blijven ze daar in hangen.
H&M zijn overigens in LA druk bezig met het rondbrengen van voedselpakketten.
[ afbeelding ]
Lijkt er ontzettend op inderdaad. Alleen minder engelig omdat zijn grote broer heel blond was.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Louis is twee geworden. De foto's zijn gemaakt door Kate. Die lijkt echt sprekend op Broer George zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker viesquote:Op donderdag 23 april 2020 11:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Louis is twee geworden. De foto's zijn gemaakt door Kate. Die lijkt echt sprekend op Broer George zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aahh wat lief 🥰quote:Op donderdag 23 april 2020 11:00 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |