Een paar seconden. Ik hoop dat pakketbezorgers wel wat langer wachten, anders ben ik zelfs als ik thuis ben niet op tijd om de deur open te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moeilijk niet, maar tussen het moment dat er op de bel gedrukt wordt en het moment dat jij de app open hebt gaat natuurlijk wel tijd verloren.
Je was OK.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef STING het volgende:
Nu ook eentje in Amsterdam
Vaarwel wrede wereld
ik moet me er sowieso eens wat meer in gaan verdiepen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een paar seconden. Ik hoop dat pakketbezorgers wel wat langer wachten, anders ben ik zelfs als ik thuis ben niet op tijd om de deur open te doen.
Diemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef STING het volgende:
Vaarwel wrede wereld
Je was okay.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef STING het volgende:
Vaarwel wrede wereld
Op zich is dat wel prettig, ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet me er sowieso eens wat meer in gaan verdiepen.
want ik wil dan ook meteen een camera + lamp met bewegingsmelder voor achterom.
Zat ik gisteren in Tilburg, vanavond ga ik naar Diemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef STING het volgende:
Vaarwel wrede wereld
Je zoekt t op.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Zat ik gisteren in Tilburg, vanavond ga ik naar Diemen.
FML
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:56 schreef STING het volgende:
Vaarwel wrede wereld
Als het RIVM dat zegt, dan zal het wel zo zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Diemen.
Is dat nu ineens wel Amsterdam?
Levensmoe?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
FML
Nou, je zoekt t wel op hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
FML
Kan op zijn minst een Corona met citroen zijn, he.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, je zoekt t wel op hoor.
En dan geef je ons hier zeker een computervirus?!
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan op zijn minst een Corona met citroen zijn, he.
Het is wachten tot het coronavirus muteert dat het zich via het internet ook kan verspreiden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, je zoekt t wel op hoor.
En dan geef je ons hier zeker een computervirus?!
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wachten tot het coronavirus muteert dat het zich via het internet ook kan verspreiden.
Bellen dat je verkouden bent en je wat grieperig voelt met longklachten. Mag je niet eens meer komenquote:
Hoeveel mensen gaan dit de komende tijd misbruiken om maar niet te hoeven werken?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bellen dat je verkouden bent en je wat grieperig voelt met longklachten. Mag je niet eens meer komen.
Ik!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen gaan dit de komende tijd misbruiken om maar niet te hoeven werken?
Zitten wij in dezelfde whatsapp groep?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zag ik net ook al voorbij komen op WhatsApp. Wat een gedoe allemaal.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zitten wij in dezelfde whatsapp groep?
IT IS YOU!!!!!!!!!!!!!!!quote:
I know. Heb er 2j gestudeerd.quote:
Wekelijske EMDR.quote:
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook; maar er niet op kamers gezeten.
Spoorzone. That's it.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Binnenstad is best leuk.
Als je alleen de binnenstad bezoekt snap ik dat wel; maar dat is alleen voor toeristen tegenwoordig.quote:
Da's echt heel grappig qua statement, als je Tilburg met Eindhoven gaat vergelijkenquote:
En fastfood ketens en de Primarkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je alleen de binnenstad bezoekt snap ik dat wel; maar dat is alleen voor toeristen tegenwoordig.
Ja vergeleken met Tilburg is alles wel een troosteloos gebiedquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's echt heel grappig qua statement, als je Tilburg met Eindhoven gaat vergelijken
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja vergeleken met Tilburg is alles wel een troosteloos gebied
Dacht ze eraan ontsnapt te zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
Wordt helemaal gek van dat hysterisch gedoe over dat coronavirus. Vriendin begint ook weer
Nee Eindhoven de gekstequote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
En het serieus nemen stopt wederom snel
Zelfs de stads-slogan wist niks beters te melden dan "Tilburg, je bent er".
Dat is niet de stadslogan, dimwitquote:
Dat impliceer je behoorlijk als ik de stadslogan van Tilburg noem, en jij de vergelijking trekt met "Eindhoven de gekste". Niet?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:54 schreef Californium het volgende:
Deadlines al gehaald![]()
Als een baas binnen 24 uur uiteraard![]()
Nu maar naar huis
Ik ga zo maar eens ff kuchen, dan kan ik aan de Playstationquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik mag nog wel even doorwerken
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:54 schreef Californium het volgende:
Deadlines al gehaald![]()
Als een baas binnen 24 uur uiteraard![]()
Nu maar naar huis
Jij maakt aannames, en dan moet ik de keutel intrekken?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat impliceer je behoorlijk als ik de stadslogan van Tilburg noem, en jij de vergelijking trekt met "Eindhoven de gekste". Niet?
Maar je mag je keutel best intrekken hoor.
Het is niet erg dat je 't dacht.
Ik heb echt eens een keer NIETS gepland in t weekend!quote:
Och jongen toch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij maakt aannames, en dan moet ik de keutel intrekken?![]()
Snap nu wel waar dat 'de gekste' vandaan komt
Ik doe ook alsof ik kan relaxen maar moet thuis aan de bakquote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik mag nog wel even doorwerken
Soort vannnnquote:
Dat is ook wel lekker. Ik ook niet echt, echter moet ik nog wel wat dingen doen voor de sportvereniging, wat ik al weken uitstel, omdat ik er geen zin in heb.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt eens een keer NIETS gepland in t weekend!
Da's ook wel ff heerlijk eigenlijk
Net voordat ik zou vertrekken had ik van die maskers ingeslagen (¤8 per box) om mee te nemen naar haar familie. Uiteindelijk niet gehad dus verkocht. Nu wil ze weer nieuwe hebben, maar kosten ze het viervoudigequote:
Mooi, dan snel weer weg.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
En het serieus nemen stopt wederom snel
Zelfs de stads-slogan wist niks beters te melden dan "Tilburg, je bent er".
Neem aan dat je niet naar China gaat reizen nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net voordat ik zou vertrekken had ik van die maskers ingeslagen (¤8 per box) om mee te nemen naar haar familie. Uiteindelijk niet gehad dus verkocht. Nu wil ze weer nieuwe hebben, maar kosten ze het viervoudige.
Zijn we daarna ook van dat aidsvoetbal af.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Komende zondag wel lekker mijn corona meenemen naar Eindje, in het stadion, dus dat verspreidt lekker.
Ja, dan is het coronavoetbal gewordenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn we daarna ook van dat aidsvoetbal af.
Nee, zou alweer twee weken terug zijn geweest. Als alternatief wilde we naar Italië in zomer, maar dat feest gaat ook niet door.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat je niet naar China gaat reizen nu?
Zij zit nu wel gewoon in Nederland?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, zou alweer twee weken terug zijn geweest. Als alternatief wilde we naar Italië in zomer, maar dat feest gaat ook niet door.
Zou sowieso standaard moeten zijn. Thuis blijven als je ziek bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zij zit nu wel gewoon in Nederland?
Komende weken zal het zich allemaal wel snel gaan ontwikkelen; maandagmorgen is de eerste meeting ook een update over de (zaken)reis policy op het werk. Sowieso al een mail gehad dat je maar lekker thuisblijft als je griepverschijnselen hebt en niet iedereen op het werk ziek gaat maken.
Ja, ze was na een week weer terug en hebben twee weken thuis gewerkt. Krijg hier constant updates over business trips, wel benieuwd hoe het verder ontwikkelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komende weken zal het zich allemaal wel snel gaan ontwikkelen; maandagmorgen is de eerste meeting ook een update over de (zaken)reis policy op het werk. Sowieso al een mail gehad dat je maar lekker thuisblijft als je griepverschijnselen hebt en niet iedereen op het werk ziek gaat maken.
Oh Jezus. Helpt toch geen fuck die dingenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net voordat ik zou vertrekken had ik van die maskers ingeslagen (¤8 per box) om mee te nemen naar haar familie. Uiteindelijk niet gehad dus verkocht. Nu wil ze weer nieuwe hebben, maar kosten ze het viervoudige.
Niet zo vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou sowieso standaard moeten zijn. Thuis blijven als je ziek bent.
Zou het wel moeten zijn. Houd je ziektekiemen lekker bij je.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zo vanzelfsprekend.
Heb collega’s die zich niet zo graag ziekmelden en dan toch naar kantoor komen. Dat is nu geen optie meer
Ik woon daar heul dicht bij. PLEUR OP!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Komende zondag wel lekker mijn corona meenemen naar Eindje, in het stadion, dus dat verspreidt lekker.
Je kan niet eens op vakantie in eigen land straks!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, zou alweer twee weken terug zijn geweest. Als alternatief wilde we naar Italië in zomer, maar dat feest gaat ook niet door.
Er zijn dan ook genoeg organisaties waar de cultuur is dat je gewoon ziek komt werken. "Ja, dan neem je toch gewoon wat paracetamol."quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zo vanzelfsprekend.
Heb collega’s die zich niet zo graag ziekmelden en dan toch naar kantoor komen. Dat is nu geen optie meer
*uche uche!*quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon daar heul dicht bij. PLEUR OP!
Ja die policy updates hebben wij al weken, maar dat komt omdat ons hoofdkantoor in Singapore zit en de groot deel van de kantoren in China, om nog maar te zwijgen van klanten en leveranciers. Dan is er nogal veel gereis heen en terug.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja die ken ik ja. Van die mensen die zich dan op de schouder kloppen omdat het zo'n doorzetters zijn. Ja leuk, halve afdeling de week erna thuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zo vanzelfsprekend.
Ik kom je opzoeken hoor!quote:
Juist wel, als het hier eenmaal goed is losgebarsten kunnen we overal weer heen. Maakt dan toch niks meer uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan niet eens op vakantie in eigen land straks!
De Veluwe weer succesvol!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Juist wel, als het hier eenmaal goed is losgebarsten kunnen we overal weer heen. Maakt dan toch niks meer uit.
Italië of China kan ookquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Veluwe weer succesvol!
Limburgse heuvels weer druk!
Waddeneilanden overspoeld en Scheveningen vol!
Strijp-S straks echt weer verboden stadquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon daar heul dicht bij. PLEUR OP!
Hier ook. Azië is een nogo zone, conferenties die niet doorgaan. Denk dat ze Europese reizen nu ook zoveel mogelijk gaan beperken, dus benieuwd of ik volgende week mag gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die policy updates hebben wij al weken, maar dat komt omdat ons hoofdkantoor in Singapore zit en de groot deel van de kantoren in China, om nog maar te zwijgen van klanten en leveranciers. Dan is er nogal veel gereis heen en terug.
Vastquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zit veilig daar. Zelfs Corona-virus vind het vast te ver.
Ik denk dat ik voorlopig maar in Zeeland blijf.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zit veilig daar. Zelfs Corona-virus vind het vast te ver.
Je hebt wel risico leeftijdquote:
Verstandig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig maar in Zeeland blijf.
Ja toch. Hier woont toch niemand, besmettingskans nihil.quote:
Als je nog even geduld hebt... voorjaar is er een Vietnamreis reunie in Cadzandquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig maar in Zeeland blijf.
Precies. En omringd door water, alsof dat virus kan zwemmen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja toch. Hier woont toch niemand, besmettingskans nihil.
We zitten toch echt tegen België aangeplakt, hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. En omringd door water, alsof dat virus kan zwemmen.
Cadzand mijd ik sowieso als de pest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je nog even geduld hebt... voorjaar is er een Vietnamreis reunie in Cadzand
Inderdaad, ook als je afspraken hebt staan. Voor vandaag de psych afgezegd omdat ik grieperig was, ze vond het heel fijn dat ik niet gewoon kwam en alles vol zat te kachelenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou sowieso standaard moeten zijn. Thuis blijven als je ziek bent.
Ja, lijkt me logisch toch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Inderdaad, ook als je afspraken hebt staan. Voor vandaag de psych afgezegd omdat ik grieperig was, ze vond het heel fijn dat ik niet gewoon kwam en alles vol zat te kachelen
Ja, jij wel, ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
We zitten toch echt tegen België aangeplakt, hoor. Tenminste, Zeeuws-Vlaanderen dan.
Nee okay, jij verdrinkt als de dijken breken. Ik niet.quote:
Gelukkig kan ik zwemmen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee okay, jij verdrinkt als de dijken breken. Ik niet.
wanneer ben je ziek genoeg om thuis te mogen blijven?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:14 schreef Halimede het volgende:
[..]
Blijkbaar komen mensen dan toch en is daarna iedereen ziek
Ja, dat konden de meeste mensen in 1953 ookquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik zwemmen.
Ik had me eens op werk ziek gemeld omdat het gewoon dun door de broek liep. Was maar een dag. Komt zo'n doos de volgende dag naar me toe: 'Ja ik was laatst ook ziek maar ben gewoon naar mijn werk gegaan hoor.'quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer ben je ziek genoeg om thuis te mogen blijven?
Paar dagen voor de symptomen ben je al besmettelijk bij een normaal griepvirus, dus eigenlijk dan al.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer ben je ziek genoeg om thuis te mogen blijven?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cadzand mijd ik sowieso als de pest.
Beterschapquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Inderdaad, ook als je afspraken hebt staan. Voor vandaag de psych afgezegd omdat ik grieperig was, ze vond het heel fijn dat ik niet gewoon kwam en alles vol zat te kachelen
Nog altijd beter dan Eindhovenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Cadzand bad is echt vreselijk.
Beste vakanties van m'n jeugd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die collega's heb ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had me eens op werk ziek gemeld omdat het gewoon dun door de broek liep. Was maar een dag. Komt zo'n doos de volgende dag naar me toe: 'Ja ik was laatst ook ziek maar ben gewoon naar mijn werk gegaan hoor.'
Wil je een medaille? Klap voor je kop kun je krijgen. Het zal dan wel druk zijn etc etc maar je steekt nu iedereen aan, domme koe.
De meesten hebben het overleefd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat konden de meeste mensen in 1953 ook.
Eigenlijk is het een aanslag op je levenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die collega's heb ik ook![]()
"Ik heb griep en koorts maar ik meld me niet ziek hoor!" Nee maar je steekt mij wel aan en ik krijg dan meteen last van m'n luchtwegen waardoor ik thuis moet blijven
Leuk als je moet lesgeven aan kinderen waarvan de moeder aan de chemo zit ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die collega's heb ik ook![]()
"Ik heb griep en koorts maar ik meld me niet ziek hoor!" Nee maar je steekt mij wel aan en ik krijg dan meteen last van m'n luchtwegen waardoor ik thuis moet blijven
Nee, niet bepaaldquote:
Hoe lang geleden is het dat je terug geweest bentquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beste vakanties van m'n jeugd.
Eeh jaar of vierquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.
[..]
Hoe lang geleden is het dat je terug geweest bent?
Gelukkig ben ik maar een simpele masseuse.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk als je moet lesgeven aan kinderen waarvan de moeder aan de chemo zit ofzo.
Ik moest een keer met sneeuwbedekte wegen daarheen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet nooit wie je masseert.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik maar een simpele masseuse.
Ja, het is echt een mini-Knokke aan t wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh jaar of vierWerd wel veel verbouwd geloof ik. Herkende bizar weinig terug
Het huis waarin we altijd zaten leek ook veel kleiner.
Ik kan wel een simpele massage gebruiken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik maar een simpele masseuse.
En ook voor je eigen productiviteit is het beter om gewoon op tijd rust te pakken en eventueel vanuit huis nog wat te werken ipv dat doorakkeren op halve kracht.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die ken ik ja. Van die mensen die zich dan op de schouder kloppen omdat het zo'n doorzetters zijn. Ja leuk, halve afdeling de week erna thuis.
Heb je zo wel de afdeling voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:32 schreef Chia het volgende:
[..]
En ook voor je eigen productiviteit is het beter om gewoon op tijd rust te pakken en eventueel vanuit huis nog wat te werken ipv dat doorakkeren op halve kracht.
Maar hee, dan ben je wel een doorzetter
Die is nog steeds bezig zijn bureaustoel op de vaste flexplek weer goed in te stellenquote:
Jij bent ambtenaar toch? Ik denk dat ik ook maar ga solliciteren bij de gemeente of zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:39 schreef DrMarten het volgende:
Hier is het echt de minst productieve dag ooit tot nu toe. Collega's die met pensioen gaan en nog even koffie komen drinken.
Weet waar je aan begint. 9 weken verlof opmaken is een zware taakquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ambtenaar toch? Ik denk dat ik ook maar ga solliciteren bij de gemeente of zo.
I knowquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint. 9 weken verlof opmaken is een zware taak
En dan zeg je tegen je leidinggevende:"Hee joh, ik kan zo toch niks doen want alles ligt plat, ik ga maar naar huis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zo wel de afdeling voor jezelf.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindelijk iets opgelost waar ik al weken tegenaan loop te hikken![]()
Kan nu iemand anders er mee aan de slag.
Uiteindelijk koste het me 20 minuten werk
Ik heb 20 dagen verlof per jaar!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint. 9 weken verlof opmaken is een zware taak
koop je ze altijd bij de action? want dan weet je waarom ze altijd snel stuk gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:01 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nieuwe pc boxjes gekocht bij de Action. Deze geven licht. Ben benieuwd.
Ik weet niet wat het is, maar bij mij gaan boxjes en koptelefoons echt snel stuk
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eindelijk iets opgelost waar ik al weken tegenaan loop te hikken![]()
Kan nu iemand anders er mee aan de slag.
Uiteindelijk koste het me 20 minuten werk
Zo kun je straks de deur uitstappen bij je werkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bleh, geen zin meer, deze week.
Hehe.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kun je straks de deur uitstappen bij je werk
Kei stoer, dikke pluim!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:32 schreef Chia het volgende:
[..]
En ook voor je eigen productiviteit is het beter om gewoon op tijd rust te pakken en eventueel vanuit huis nog wat te werken ipv dat doorakkeren op halve kracht.
Maar hee, dan ben je wel een doorzetter
Moet je maar niet in een risicopostcodegebied gaan wonenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:14 schreef Samzz het volgende:
Mijn premie wordt 7 euro per maand duurder.
Dat weten ze nog niet eens. Heb schade gemaakt twee weken terug. Klein krasje in t portier van de ander.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je maar niet in een risicopostcodegebied gaan wonen
reed je dronken met een grote werkbus?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weten ze nog niet eens. Heb schade gemaakt twee weken terug. Klein krasje in t portier van de ander.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
reed je dronken met een grote werkbus?
Ssstquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
9 weken verlof en een VASTE werkplekquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb 20 dagen verlof per jaar!Met een 5-daagse werkweek.
![]()
[..]
Whoooh, lekkere dikke medium rare STEAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
[..]
En hoeveel goedkoper is dat dan zelf de schade betalen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:14 schreef Samzz het volgende:
9 weken?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
9 weken verlof en een VASTE werkplek![]()
Je wordt zelf 7 euro per maand duurder!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook een vaste werkplek! Als ik er om 6:00 ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
9 weken verlof en een VASTE werkplek![]()
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whoooh, lekkere dikke medium rare STEAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen flauw idee. Ik vind t gewoon jammer.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel goedkoper is dat dan zelf de schade betalen?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wordt zelf 7 euro per maand duurder!
WachtNu wordt ie iets minder lief.
Well done! Met ketchup! Net als Trump het doet!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whoooh, lekkere dikke medium rare STEAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, had dan geen schade gemaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik vind t gewoon jammer.
Bouw 4 uur compensatieverlof op per week. Officiele vakabtiedagen is gewoon 20 geloof ikquote:
Als je 7 euro in de maand extra wilt verdienen weet ik nog wel iets voor je!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik vind t gewoon jammer.
36urige werkweek, maar je werkt er 40?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bouw 4 uur compensatieverlof op per week. Officiele vakabtiedagen is gewoon 20 geloof ik
Het was niet gepland of zo he. De wind rukte het portier uit m'n handen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, had dan geen schade gemaakt.![]()
Wil ik t wetenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Als je 7 euro in de maand extra wilt verdienen weet ik nog wel iets voor je!
Yepquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
36urige werkweek, maar je werkt er 40?
Met vooraf vers stokbrood met zelf gemaakte kruidenboterquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, vertel maar dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige ideeën vast wel. Anders misschien niet. Of misschien juist wel. Ik weet het niet
Ja dat is lastig als je al 40 uur werkt. Moet je 44 uur gaan werken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bouw 4 uur compensatieverlof op per week. Officiele vakabtiedagen is gewoon 20 geloof ik
Dat doe ik al, maar krijg er toch maar 40 uitbetaald.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is lastig als je al 40 uur werkt. Moet je 44 uur gaan werken.
Nee niet eens. Nu pas eigenlijk omdat ze juist zo snel stuk gaan dat ik geen zin heb om er meer geld tegen aan te gooienquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koop je ze altijd bij de action? want dan weet je waarom ze altijd snel stuk gaan.
Ik heb ze van de Hema. Doen het al tien jaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee niet eens. Nu pas eigenlijk omdat ze juist zo snel stuk gaan dat ik geen zin heb om er meer geld tegen aan te gooien
Ik heb nog ergens zo'n echt jaren 90 setje liggen, beige etc, doen het ook nogquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze van de Hema. Doen het al tien jaar.
Volgens mij heb ik mijn logitech boxenset al 14 jaar of zo, als het niet langer is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze van de Hema. Doen het al tien jaar.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens zo'n echt jaren 90 setje liggen, beige etc, doen het ook nog.
het aan/uit knopje van mijn logitec setje was kapot na ettelijke jaren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn logitech boxenset al 14 jaar of zo, als het niet langer is.
Moet ookquote:
Watwatwaaaaatttt?quote:
Boks! Ambtenarenleefquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik verwacht dat deze mee gaat tot er zoiets gebeurt ookquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het aan/uit knopje van mijn logitec setje was kapot na ettelijke jaren.
fijn geupgrade naar een zwaarder logitec setje
Precies daarom heb ik nog 1 beige kast staan, niet om aan te zien dat ding. Daar moet een 3950x en een 3080ti inquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Heb altijd het plan om nog eens een keer een retrobuild-pc te maken. Met moderne hardware dan wel maar cosmetisch dus zo'n ouwe bak. Maar dat zal er mezelf kennende wel nooit van komen
ik wil mijn aliexpress oortjes eigenlijk ook vervangen want het geluid er van is niet heel mooi, maar eigenlijk vind ik dat zonde aangezien ze niet kapot zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht dat deze mee gaat tot er zoiets gebeurt ook
Ja, dat verklaart het wel. Het is voor mij al lang geleden dat ik 40 uur in de week heb gewerkt.quote:
Eigenlijk moet je er dan nog een venster in bouwen waar het lijkt alsof er geen gat in geroest is. En dan zou het moederbord idealiter nog zo'n ouderwets groene printplaat moeten hebben. Maar die bestaan volgens mij echt niet meer, laatst nog naar gezocht.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies daarom heb ik nog 1 beige kast staan, niet om aan te zien dat ding. Daar moet een 3950x en een 3080ti in.
Zou wat zijn als het wel gepland was.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was niet gepland of zo he. De wind rukte het portier uit m'n handen.
Nee, die echte oude groene of bruine borden zie je niet meer, al heb ik zelfs er daar nog wel een paar van liggenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er dan nog een venster in bouwen waar het lijkt alsof er geen gat in geroest is. En dan zou het moederbord idealiter nog zo'n ouderwets groene printplaat moeten hebben. Maar die bestaan volgens mij echt niet meer, laatst nog naar gezocht.
Snel Asus mailen en eisen dat ze retro-look spullen gaan maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die echte oude groene of bruine borden zie je niet meer, al heb ik zelfs er daar nog wel een paar van liggen.
En de kok je een moordende blik toewierp?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja inderdaad
En dan te bedenken dat ik ze tot een jaar of 3 geleden altijd wel done wilde hebben![]()
Je leek opzet te insinuerenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wat zijn als het wel gepland was.
In die vorige gevallen werkte het wel!!!quote:
Ach, net als bij jou kom ik daar toch nooit aan toequote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel Asus mailen en eisen dat ze retro-look spullen gaan maken.
Zoiets heb ik ook nog wel liggenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn logitech boxenset al 14 jaar of zo, als het niet langer is.
oeh, dus goed opletten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Onze Chinese baas hield net een townmeeting voor ons, incl vraag en antwoord op t einde, waarbij hij zei "If you answer wrong, I'll take you back to Wuhan with me!"
Ik krijg bij jou alleen hetidee dat je veel meer dan 40 uur werkt of is dat een vertekend beeld?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:34 schreef Californium het volgende:
Boks! Ambtenarenleef![]()
Al mag ik geen 40 uur schrijven maar ik moet er 36 schrijven
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Onze Chinese baas hield net een townmeeting voor ons, incl vraag en antwoord op t einde, waarbij hij zei "If you answer wrong, I'll take you back to Wuhan with me!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Air Oirdinair: Ans en Divinity, at you service.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou alleen hetidee dat je veel meer dan 40 uur werkt of is dat een vertekend beeld?
Ik ga er zo wel een paar verlofuurtjes tegenaan gooien denk ik.
Ik wil dat het een maand later is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil dat het een week later is. 😔
Restantjes uit de supermarkt meenemen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:29 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga afsluiten. 2 uur verlof. Geen zin meer. Zo maar eens op mijn gemakje boodschappen doen en dan op de bank ploffen en niks meer doen vanavond.
als ze nog maar avondeten voor me over gelaten hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Restantjes uit de supermarkt meenemen?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:06 schreef Ang3l het volgende:
Sammz, ik had ook tetten afgeklopen weekend!
Al zijn ze hier niet zo goed te zien.EngeltettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Air Oirdinair: Ans en Divinity, at you service..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI HOI !quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD
Nee volgende week.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil dat het een maand later is.
Ik doe altijd leuke dingenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je wat leuks doen dit weekend Faxie of moet je werken?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:44 schreef Faxie het volgende:
Ow typo...Maar vind m wel grappig dus laat het staan
Vanavond uiteten; morgen 6-gangen lunch. Zal zondag wel niet van de bank af kunnen komenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe altijd leuke dingen
Morgen gamestate meet en wellicht daarna nog even een café in waar een andere meet is. Zondag kitesurfen en in de avond misschien naar een optreden als ik iets leuks zie
Jij?
Lekker viesdik wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Vanavond uiteten; morgen 6-gangen lunch. Zal zondag wel niet van de bank af kunnen komen![]()
Hoop wel dat ik zo klaar ben met werken; conference call loopt enorm uit en ik moet nog iets afmaken voordat ik in de auto kan stappen.
Hahaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Vanavond uiteten; morgen 6-gangen lunch. Zal zondag wel niet van de bank af kunnen komen![]()
Hoop wel dat ik zo klaar ben met werken; conference call loopt enorm uit en ik moet nog iets afmaken voordat ik in de auto kan stappen.
Ik ga mee zaterdagquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
6-gangen lunchquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Neuh, pizza meegenomenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Restantjes uit de supermarkt meenemen?
King of rearsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neuh, pizza meegenomen
verrassend, ja ik weet het
Iedereen bij Fake News ziek!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:00 schreef Halimede het volgende:
"Fox News just interviewed a Pennsylvania man who went through the coronavirus quarantine process -- but he couldn't stop coughing during the interview
😳"
https://twitter.com/atrup(...)wyWhvBs57t-73zVK9ghg
Lekker dan
Bizarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:00 schreef Halimede het volgende:
"Fox News just interviewed a Pennsylvania man who went through the coronavirus quarantine process -- but he couldn't stop coughing during the interview
😳"
https://twitter.com/atrup(...)wyWhvBs57t-73zVK9ghg
Lekker dan
de handgelletjes waren op maar voor de rest was er toch niks te merken in de winkel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:13 schreef CherryLips het volgende:
COR / Plaats hier foto's van lege schappen
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met banaan en chocolazo makkelijk om te maken.
Hnnngggggquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warme banaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Banaan is alleen lekker in de originele vorm en dan net aan rijp. Als ze te rijp zijn, zijn ze goorquote:
Ah joh, lekker je bek verbranden. Vellen van gehemelte schrapenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik laat ze wel afkoelen voor ik ze in m'n muil frot.
Nietes. Gebakken banaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Banaan is alleen lekker in de originele vorm en dan net aan rijp. Als ze te rijp zijn, zijn ze goor
Het gaat al een tijdje zo goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah joh, lekker je bek verbranden. Vellen van gehemelte schrapen
Qua bek verbranden wel. Laatst wel weer een enorm gat in mijn wang gekauwdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat al een tijdje zo goed.
Auto-kannibaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Qua bek verbranden wel. Laatst wel weer een enorm gat in mijn wang gekauwd
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:15 schreef CherryLips het volgende:
Het huis ruikt nu wel lekker. Voor de verandering. Ik wil ze proeven. Nu.
Jij dan mietje?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk aan de drank, icm doodsverwensingen op NWS.
Rare knakker.
En dat heeft kinderen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:53 schreef STING het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk aan de drank, icm doodsverwensingen op NWS.
Rare knakker.
Slapen danquote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Log gewoon uit, ga Netflix kijken en dan slapen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |