Ja in principe wel, maar nu wordt het wel heel erg het kree-dagboektopic met een herhaling van een al tig keer gevoerde welles-nietes-discussie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:29 schreef Ludachrist het volgende:
In een SC mag je toch een beetje lullen waar je over wilt lullen? Lekker laten gaan, misschien leert de volgende die met drank op gepakt wordt er nog wat van.
Joj bepaalt wanneer het stopt kree. Door reacties te negeren stopt het. Dus laat het zelf hierbij en negeer reacties.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:33 schreef kree het volgende:
Lees blog maar, heb geen zin meer om elke keer als ik ergens op in ga 10 posts en mods heen en weer te moeten hebben om wat te zeggen. Fuck it
Lees het hier en reageer daar maar verder.
Daar is geen moderatie nl en je mag me een klootzak noemen of weet ik wat,.
Het maakt me niet uit.
Ga feest vieren daar
https://kreetjenl.wixsite.com/blog
Hoop beetje constructief ook voor de gevolg gevallen die dat wel gaan vinden ipv fok forum nu. Maargoed zeik me maar af hoor. Als dat jullie goed doet en hoe perfect je zelf bent.
En hou er nu maar over op, ga er alleen nog in op blog of dm. Thanks (ow wacht vroeg ik dit niet eerder al? Euhm wie heeft hier de usernotes over gekregen?)
Als je dat niet wilt zou ik eerder gewoon al zijn posts consequent verwijderen dan tegen anderen zeggen dat ze er niet op mogen reageren, maar goed, dat moeten jullie zelf beslissen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja in principe wel, maar nu wordt het wel heel erg het kree-dagboektopic met een herhaling van een al tig keer gevoerde welles-nietes-discussie.
Ja dat het maar even duidelijk is dat deze ontsporing dus niet door mij komt maar door uitlokking? Zet dat er maar bij in de notes dan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:39 schreef Rene het volgende:
[..]
Joj bepaalt wanneer het stopt kree. Door reacties te negeren stopt het. Dus laat het zelf hierbij en negeer reacties.
Het gaat niet om afzeiken, of verwijten, het gaat om een harde waarheid waar je niet aan wilt. Begrijpelijk. Maar dat je er niet aan wilt, gaat wel consequenties hebben voor je.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:33 schreef kree het volgende:
Lees blog maar, heb geen zin meer om elke keer als ik ergens op in ga 10 posts en mods heen en weer te moeten hebben om wat te zeggen. Fuck it
Lees het hier en reageer daar maar verder.
Daar is geen moderatie nl en je mag me een klootzak noemen of weet ik wat,.
Het maakt me niet uit.
Ga feest vieren daar
https://kreetjenl.wixsite.com/blog
Hoop beetje constructief ook voor de gevolg gevallen die dat wel gaan vinden ipv fok forum nu. Maargoed zeik me maar af hoor. Als dat jullie goed doet en hoe perfect je zelf bent.
En hou er nu maar over op, ga er alleen nog in op blog of dm. Thanks (ow wacht vroeg ik dit niet eerder al? Euhm wie heeft hier de usernotes over gekregen?)
Prima, ik zal niet DM’en.quote:
Dan had je dat hier ook wel wat duidelijker mogen melden, want Kree bleef hier vrolijk doorposten, ondanks zijn belofte/dreigement dat niet te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:16 schreef Peejtur het volgende:
[modbreak]Ja zoals gezegd in FB is dit onderwerp klaar en afgelopen. Ander onderwerp graag en Kree kan zijn blog bij gaan houden en eventuele vragen via pb/pm afhandelen of reacties op zijn eigen blog. Reacties vanaf nu hierover gaan verwijderd worden.[/modbreak]
Optiefen uit mijn DM svp.quote:
Een hele lange, maar ja ik ook wel.quote:
Je zit vast al twee maanden op antwoord te wachten he?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:00 schreef TjjWester het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor: is het mogelijk om een strafbaar feit minnelijk te schikken met het slachtoffer?? Uiteraard is het mogelijk maar wat zijn de rechten als ze achteraf alsnog aangifte doet??
Niet echt, ik heb dat toen voor iemand uitgezocht maar al sla je me dood ik weet niet meer wat precies de situatie was.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je zit vast al twee maanden op antwoord te wachten he?
Ik denk dat dat ligt aan het soort strafbaar feit. In sommige gevallen lijkt me dat wel mogelijk. Bij overtreding van auteursrecht (download- uploadverbod) worden er volgens mij ook vaak schikkingsvoorstellen gedaan. Lijkt me dat gewoon rechtsgeldig is en achteraf niet alsnog een strafrechtelijk proces gestart kan worden.
SC en FBquote:Op zondag 5 december 2021 17:59 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee hoor, we gaan meteen de SC weer leven inblazen
Wel schattig toch !quote:Op zondag 5 december 2021 18:23 schreef sigme het volgende:
De slowchat die nog langzamer is dan het langzaampraattopic
presentquote:
ja hej jullie gebruiken dat ding hier nooit.quote:
Beetje langzaam is ook prima toch?quote:Op maandag 4 maart 2024 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hej jullie gebruiken dat ding hier nooit.
Niet mijn schuld.
TV SC gaat prima.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:47 schreef nostra het volgende:
Als dit ook het gemiddeld werktempo is, snap ik die gedaalde arbeidsproductiviteit wel.
Ik denk dat de geest uit de fles is nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:48 schreef Leandra het volgende:
Niet te hard jongens, dan kunnen we hier een 5-jaarstopic van maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |