Ok nou dan is dat afwachten nog steeds slim, ja sorry hoor dat ik deze procedures niet weet? Weet je hoeveel verschillende verhalen en dingen ik heb opgezocht de laatste weken.... het is een wirwar aan dingen waar ik nou niet echt handig in ben.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Is je ook al verteld. Pas na het strafrechtelijk traject
Zit je nu ook weer aan de pils beetje jezelf zielig te vinden?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:53 schreef kree het volgende:
Wow, tja wat een straffen als ik lees mensen die anderen dood reden of andere strafzaken. Behoorlijk heftige straf voor dit.... omg.
Nouja daar gaan we het niet verder over hebben, wil het beetje bij het praktische dan maar houden dan.
Nee wel in de stress en heb eigenlijk geen zin om er nu over door te lullen allemaal. Want jullie hebben allemaal gelijk een vooroordeel al. En dat is ook niet echt terecht. Maandag weer meer nieuws. Geen zin om me hele weekend of wat er van over is Noor weer door te laten beheersen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit je nu ook weer aan de pils beetje jezelf zielig te vinden?
Zielig vinden is het niet eens eigenlijk, waar weet niet wat mij nu zo nog meer aantrekt als het strafrecht en feit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit je nu ook weer aan de pils beetje jezelf zielig te vinden?
Compleet stoppen met drinken nu Kree, per directquote:Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
Zielig vinden is het niet eens eigenlijk, waar weet niet wat mij nu zo nog meer aantrekt als het strafrecht en feit.
Of dat ik behandeld ga worden als het uitschot van de maatschappij. Er is wel iets relativerende hierin nl. Dat ik gewoon functioneer de hele week. En dat ik door 1 ding zo onwijs hard gepakt ga worden met vergelijking tot iemand die gewoon op de snelweg hetzelfde doet ipv 2km.u rijden klein stukje.\
Maar zo is het recht dan en het komt jullie allemaal,l maar al te goed uit want ben makkelijk slachtoffer in deze natuurlijk want feiten hetzelfde.
Ok dat geef ik dan nog toe van ja dat was zo, maar als je al een beetje wil helpen. Hoe kan ik dit nog tot het beste einde brengen? Ik heb opgenoemd van wat ik denk dat kan.... of mogelijk zou kunnen zijn meer. Andere optie is uitkering trekken en dat wil ik niet en jullie niet. Nou goed ik ben dan nog iemand die door het slijk wil gaan en probeer zelfs al is het ten nadele van mij het op te lossen niet alleen voor mij de minimum schade maar ook voor mijn werkgever en de rest...
Zit je nou werkelijk straffen voor ongelukken te vergelijken met straffen voor misdrijven?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:53 schreef kree het volgende:
Wow, tja wat een straffen als ik lees mensen die anderen dood reden of andere strafzaken. Behoorlijk heftige straf voor dit.... omg.
Nouja daar gaan we het niet verder over hebben, wil het beetje bij het praktische dan maar houden dan.
Je zat met 2,7 promille in je bloed achter het stuur, dat maakt iemand idd uitschot.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
Zielig vinden is het niet eens eigenlijk, waar weet niet wat mij nu zo nog meer aantrekt als het strafrecht en feit.
Of dat ik behandeld ga worden als het uitschot van de maatschappij. Er is wel iets relativerende hierin nl. Dat ik gewoon functioneer de hele week. En dat ik door 1 ding zo onwijs hard gepakt ga worden met vergelijking tot iemand die gewoon op de snelweg hetzelfde doet ipv 2km.u rijden klein stukje.\
Maar zo is het recht dan en het komt jullie allemaal,l maar al te goed uit want ben makkelijk slachtoffer in deze natuurlijk want feiten hetzelfde.
Ok dat geef ik dan nog toe van ja dat was zo, maar als je al een beetje wil helpen. Hoe kan ik dit nog tot het beste einde brengen? Ik heb opgenoemd van wat ik denk dat kan.... of mogelijk zou kunnen zijn meer. Andere optie is uitkering trekken en dat wil ik niet en jullie niet. Nou goed ik ben dan nog iemand die door het slijk wil gaan en probeer zelfs al is het ten nadele van mij het op te lossen niet alleen voor mij de minimum schade maar ook voor mijn werkgever en de rest...
Nee maar las er wel sommigen? Ik ontken het allemaal niet want feiten zijn feiten nu. Maar de gevaarzetrting is wel heel wat minder als in soortgelijke andere dingen die ik lees met zelfde uglquote:Op zondag 1 maart 2020 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk straffen voor ongelukken te vergelijken met straffen voor misdrijven?
Bezopen iemand doodrijden is 4 jaar de bak in en 5 jaar ontzegging van de rijbevoegdheid.
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBMNE:2019:2895
Maar blijf lekker doen alsof het allemaal zo oneerlijk is.
Whah nee althans laat ik zo zeggen als ik het verhaal hoorde van iemand ooit dan zou ik dat niet zo denken gelijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zat met 2,7 promille in je bloed achter het stuur, dat maakt iemand idd uitschot.
Dude, je bent levensgevaarlijk jij. Goed dat je gepakt bent.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar las er wel sommigen? Ik ontken het allemaal niet want feiten zijn feiten nu. Maar de gevaarzetrting is wel heel wat minder als in soortgelijke andere dingen die ik lees met zelfde ugl
Wat is redelijk dan in deze als eerste keer een fout? Met dit verhaal? Gelijk zelfde gestraft worden als op druk in een stad en in een politie fuik rijden? Feiten zijn het zelfde. Gevaarzetting toch wel even wat minder denk.
Tsja... kun je het bij de feiten houden wellicht? Je vooroordeel is duidelijk hoor. Maar er was geen gevaar en is er nooit ook geweest. Dank voor de rest zelf invullen van hoe het wel niet zou zijn geweest. Maar heb daar niks aan. Kunnen we het hier weer verders op de feiten en dingen en mogenlijkheden houden... persoonlijke meningen zit ik niet echt op te wachten nl. Dankje. Ga er een blog over maken denk maar extern van fok./quote:Op zondag 1 maart 2020 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Dude, je bent levensgevaarlijk jij. Goed dat je gepakt bent.
De eerste keer, yeah right
Bovendien had je niks meer door, ook al niet dat je het rapport niet wilde ondertekenen maar je vond het met je compleet wasted kop nog wel prima om een wagen te gaan besturen
Compleet terecht, alle zaken die je ten laste worden gelegd.
En ik hoop, en denk gelukkig ook, dat jij je rijbewijs nooit meer terug gaat krijgen met jouw gedrag
Je hebt een wrkbus bestuurd terwijl je tot niks zinnigs meer in staat was met je alcoholhoofd, een aanrijding gemaakt met schade die je niet merkte en vervolgens de papieren bij de politie niet willen ondertekenen en ook dat wist je niet meerquote:Op zondag 1 maart 2020 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
Tsja... kun je het bij de feiten houden wellicht? Je vooroordeel is duidelijk hoor. Maar er was geen gevaar en is er nooit ook geweest. Dank voor de rest zelf invullen van hoe het wel niet zou zijn geweest. Maar heb daar niks aan. Kunnen we het hier weer verders op de feiten en dingen en mogenlijkheden houden... persoonlijke meningen zit ik niet echt op te wachten nl. Dankje. Ga er een blog over maken denk maar extern van fok./
Je weet niet meer wat je op het politiebureau verklaard hebt (en gebruikt goddomme het feit dat je bezopen was als excuus dat je dat niet meer weet), maar je weet wel dat je geen gevaar op de weg was, ondanks het feit dat je dat krasje niet eens gemerkt had?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar las er wel sommigen? Ik ontken het allemaal niet want feiten zijn feiten nu. Maar de gevaarzetrting is wel heel wat minder als in soortgelijke andere dingen die ik lees met zelfde ugl
Wat is redelijk dan in deze als eerste keer een fout? Met dit verhaal? Gelijk zelfde gestraft worden als op druk in een stad en in een politie fuik rijden? Feiten zijn het zelfde. Gevaarzetting toch wel even wat minder denk.
Wow zoveel aannamen, Klopt een hoop niet van hoor?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet niet meer wat je op het politiebureau verklaard hebt (en gebruikt goddomme het feit dat je bezopen was als excuus dat je dat niet meer weet), maar je weet wel dat je geen gevaar op de weg was, ondanks het feit dat je dat krasje niet eens gemerkt had?
Tering.
En ook gewoon niet willen stoppen met drinken omdat jij vindt dat je geen drankprobleem hebt.
Als je echt geen drankprobleem had dan was je al gestopt met drinken, want zolang je dat niet doet krijg je je rijbewijs sowieso niet terug.
Dus al dat gelul over dat jouw rijbewijs zo belangrijk is voor jou, je werkgever en de maatschappij in het algemeen is pure BS, want alcohol is voor jou nog steeds belangrijker dan je rijbewijs.
De update was ok???? Ik krijg vragen en antwoord daar weer op?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:29 schreef Nizno het volgende:
Oke je draait nog steeds in hetzelfde cirkeltje.
Dit heeft niets met een update te maken.
Ik doelde niet op echt reacties behalve zinvolle hoor? Als je wil modereren moet je bij de gene zijn die wel gelijk een mening hebben zonder eens te vragen.quote:
Doe dat anders maar Kree. Je wacht niet op meningen. Maak dan maar een blogquote:Op zondag 1 maart 2020 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
Tsja... kun je het bij de feiten houden wellicht? Je vooroordeel is duidelijk hoor. Maar er was geen gevaar en is er nooit ook geweest. Dank voor de rest zelf invullen van hoe het wel niet zou zijn geweest. Maar heb daar niks aan. Kunnen we het hier weer verders op de feiten en dingen en mogenlijkheden houden... persoonlijke meningen zit ik niet echt op te wachten nl. Dankje. Ga er een blog over maken denk maar extern van fok./
Ik wacht wel op meningen maar kan die van mij niet kwijt hier.... ok de pro meningen nog wel maar dat is meer advies wil er best nog wel even een persoonlijk stuk aan richten. Maar aangezien die gelijk al tot de grond afgebrand worden hier... niet echt zin in meer. Hoewel dit voor heel veel wel zou kunnen helpen later.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:43 schreef Rene het volgende:
[..]
Doe dat anders maar Kree. Je wacht niet op meningen. Maak dan maar een blog
Dat is niet helemaal hoe een forum werkt, geloof ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:03 schreef kree het volgende:
Maar laten we er geen discussie van maken hier
Euhm van mij mocht het wel, van de mods nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal hoe een forum werkt, geloof ik.
Ieder topic loopt dan ook fout omdat jij ingrijpen van de mods verwacht als mensen dingen posten die je niet aanstaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm van mij mocht het wel, van de mods niet
Vond paar keer proberen in verschillende fora wel genoeg eigenlijk. Dus ok zo af en toe kort stukje hier is prima hoor en mag je best over vragen of discussie, maar zie boven hoe dat niet de bedoeling was van deze SC
Euhm nou na 6 topics gebash en lolbroeken was dat het niet alleen hoor. Ik heb het een eerlijke kans gegeven. In ONZ was het te verwachten. WGR en R&P was twijfel. Maar werkte niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ieder topic loopt dan ook fout omdat jij ingrijpen van de mods verwacht als mensen dingen posten die je niet aanstaan.
Ik snap eigenlijk niet waarom FOK! asociaal gedrag als alcomobilisme, en vooral het bagatelliseren daarvan, of de "kijk mij zielig zijn show" zou moeten faciliteren.quote:
drop in mijn pm of dm je voorstel wat we zouden moeten doen. Ik heb er geen behoefte aan dit hier te bespreken om moverende redenen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom FOK! asociaal gedrag als alcomobilisme, en vooral het bagatelliseren daarvan, of de "kijk mij zielig zijn show" zou moeten faciliteren.
Als je in 3 subfora een topic(reeks) weet te vernaggelen met het goedpraten van je asociale gedrag weet ik niet waarom de WGR-SC het volgende topic zou moeten zijn waar je je bagger mag spuien.
Al even afgezien van het gelieg in de verschillende topics, want "inparkeren" is via "50 meter" inmiddels 200 meter geworden.
Ja hoor, het was ok om af en toe een update te plaatsen?quote:
Als je alles over 1 kam schaart wel ja. En ookal was het dat... waarom zou het niet nuttig zijn om eens de details van een rechtszaak te horen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat valt daar niet aan te veroordelen?
Het is gewoon asociaal huftergedrag.
Er is maar 1 kam als het gaat om rijden met drank op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
Als je alles over 1 kam schaart wel ja. En ookal was het dat... waarom zou het niet nuttig zijn om eens de details van een rechtszaak te horen dan?
En met te hard rijdenquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is maar 1 kam als het gaat om rijden met drank op.
En die opmerking rijmt ook weer totaal niet met die "spijt" die je zegt te hebben.
Omdat je gepakt bent ja.
Ik stop ermee op verzoek, maar wil er wel even bij zeggen ook hier openbaar dat ik het daar niet mee eens ben eigenlijk in een openbaar forum waar werkelijk alles wel kan worden besproken behalve dit dus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:59 schreef Rene het volgende:
Ga maar verder met je blog. Is denk ik beter.
Het kan prima besproken worden, alleen bevallen de reacties die je krijgt je niet en dan wordt het een puinhoop.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik stop ermee op verzoek, maar wil er wel even bij zeggen ook hier openbaar dat ik het daar niet mee eens ben eigenlijk in een openbaar forum waar werkelijk alles wel kan worden besproken behalve dit dus.
Maar ok volg het blog of DM dan maar
https://kreetjenl.wixsite(...)ficieel-nieuw-nieuws
En dit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:52 schreef Leandra het volgende:
Er is maar 1 kam als het gaat om rijden met drank op.
Nou niet dus? Het gaat me helemaal niet om de reacties. Wel om het verhaal te vertellen, maar dit heb ik nu te vaak gezegd, tis over. Post maar op dat blog, voor hier is het over, afgesproken met de mods. Dankuquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het kan prima besproken worden, alleen bevallen de reacties die je krijgt je niet en dan wordt het een puinhoop.
Dus als ik het goed begrijp dan mag kree hier met enige regelmaat zijn 'updates' blijven plaatsen maar is het niet de bedoeling dat we daarop reageren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:11 schreef Rene het volgende:
Ik wil vragen het hier bij te laten. Dit is al meerdere topics gedaan en dat moet voldoende zijn. Thanks.
Ik snap het wel hoor? Het blijft een herhaling nl van ok kree was stom en wat een idioot en etc.quote:Op donderdag 5 maart 2020 06:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp dan mag kree hier met enige regelmaat zijn 'updates' blijven plaatsen maar is het niet de bedoeling dat we daarop reageren.
Dat lijkt me een bijzonder vreemde gang van zaken.
je moet kijken of het zin heeft erop te reageren. Kree moet hulp zoeken in het echte leven en wil het kennelijk kwijt op internet? Ik vind het beter op een blog waar eenzijdig iets geplaatst wordt en daarbij blijft het. Maar mag het op FOK! zetten niet verbieden. Ik wil vragen dat maar zo toe te laten en het te faciliteren. Erover in discussie gaan heeft geen zin want het wordt een frustrerende welles-nietes. Is zinloos.quote:Op donderdag 5 maart 2020 06:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp dan mag kree hier met enige regelmaat zijn 'updates' blijven plaatsen maar is het niet de bedoeling dat we daarop reageren.
Dat lijkt me een bijzonder vreemde gang van zaken.
Exact ditquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben enorm benieuwd naar de update waarin kree vertelt dat hij stappen zet om te stoppen met alcohol. Dan zou het nog eens een verhaal worden waar anderen iets aan hebben als ze het lezen.
Zolang dat niet gaat gebeuren ben ik enorm benieuwd naar de update van kree waarin hij vertelt hoe de rechter erover oordeelt dat kree na deze ervaring niet aan de slag is gegaan om helemaal te stoppen met alcohol drinken.
Het probleem is dat je je schuld wel "toegeeft" maar dat je het nog steeds onterecht en overdreven vindt, je bent gewoon een alcomobilist, en alcomobilisten zijn asociale hufters die niet zwaar genoeg gestraft kunnen worden, dus zolang jij blijft bagatelliseren wat er aan de hand was blijven mensen daar op reageren.quote:Tja dan kun je door blijven zeuren maar waarmee zou je tevreden zijn anders dan met als wat ik nu al zeg en schuld toegeef?
Als ze je in de jilla stoppen omdat jij weigert te betalen dan moet je daarna alsnog betalen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en wmb zou dat hele cbr zsm moeten. Maar twee dingen.
1 kan dat niet gelijk betalen
2 heb sowieso niks van het cbr gehoord nog
3 moet de rechtszaak sowieso nog afwachten/
4 krijg beschikking nog sowieso via strafrecht wat ook 100o euro zal zijn wel, ok keuze betaal ik dat of besteed ik het aan het cbr.,.. weet niet hoe gezellig in de cel zitten is.. maar denk niet.
5 inkomen onzeker nu, het lukt nog redelijk maar mijn optelsom tot rechtsstaten klopt niet echt he als ik het cbr en de kosten erin meeneem. Te kort dus.
Is dat zo? Ik hoor in rechtsuitspraken boete van xxx of indien niet te betalen hechtenis van xxx?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Als ze je in de jilla stoppen omdat jij weigert te betalen dan moet je daarna alsnog betalen.
Ja dat is zo, het is geen keuzemenu, hechtenis is alleen maar opschortend.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:07 schreef kree het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik hoor in rechtsuitspraken boete van xxx of indien niet te betalen hechtenis van xxx?
Nouja mag hopen dat het zover niet komt allemaal. Maarja wie weet he
Waarom zou ik moeten stoppen met 1x in de week wel drinken?|quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:58 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben enorm benieuwd naar de update waarin kree vertelt dat hij stappen zet om te stoppen met alcohol. Dan zou het nog eens een verhaal worden waar anderen iets aan hebben als ze het lezen.
Zolang dat niet gaat gebeuren ben ik enorm benieuwd naar de update van kree waarin hij vertelt hoe de rechter erover oordeelt dat kree na deze ervaring niet aan de slag is gegaan om helemaal te stoppen met alcohol drinken.
Wees gewoon nederig, accepteer je straf en minder met alcoholquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten stoppen met 1x in de week wel drinken?|
Fuck dit, jullie zijn allemaal onwijs heilige boontjes dan blijkbaar. Ik functioneer prima hoor anders had ik niet 1 maar 2 banen aangeboden gekregen nl.
En ja dat ik ervoor ff helemaal depri was dat heeft er niks mee te maken, hoe stom dit dan was maar ook vrij onschuldig wel.
Tja jullie zullen doen als de ovj. Tuurlijk pak iemand die hard werkt maar hard etc. Nouja het zal mij niet boeien verder dan? Dan geen baan dan maar afbetalen vanuit uitkering etc. Zoek het uit,
Nou als de rechter zal zijn zoals julllie ben ik sowieso kansloos al
Dus je moet dagen de cel in omdat je je boete niet kunt voldoen en die boete blijft staan als je uit de cel bent en dan moet je weer die boete voldoen, wat lul je nou..... echt ik weet de gang van zaken niet maar dat is bs natuurlijk. Of met andere woorden levenslang lolquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is zo, het is geen keuzemenu, hechtenis is alleen maar opschortend.
Een straf voor het niet voldoen aan je betalingsverplichting.
Straalbezopen in de auto stappen is niet "prima functioneren".quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
Fuck dit, jullie zijn allemaal onwijs heilige boontjes dan blijkbaar. Ik functioneer prima hoor anders had ik niet 1 maar 2 banen aangeboden gekregen nl.
En ja dat ik ervoor ff helemaal depri was dat heeft er niks mee te maken, hoe stom dit dan was maar ook vrij onschuldig wel.
Tja jullie zullen doen als de ovj. Tuurlijk pak iemand die hard werkt maar hard etc. Nouja het zal mij niet boeien verder dan? Dan geen baan dan maar afbetalen vanuit uitkering etc. Zoek het uit,
Nee, dat is geen BS.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:15 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je moet dagen de cel in omdat je je boete niet kunt voldoen en die boete blijft staan als je uit de cel bent en dan moet je weer die boete voldoen, wat lul je nou..... echt ik weet de gang van zaken niet maar dat is bs natuurlijk. Of met andere woorden levenslang lol
Hoevaak heb ik dit niet al niet gezegd? Ik maak dagen van 14 uur nu he omdat ik niet de onschuldige klootzak wil uithangen.,quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Wees gewoon nederig, accepteer je straf en minder met alcohol
Je bent niet nederig want je roept over van alles dat het bullshit is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik dit niet al niet gezegd? Ik maak dagen van 14 uur nu he omdat ik niet de onschuldige klootzak wil uithangen.,
Niet dat jullie me echt motiveren enzo... tegengestelde naja jij niet echt maar over het algemeen.
Denk echt van waarom doe ik die moeite eigenlijk, ben bij voorbaat also veroordeeld.
Hey Rene, vandaag weer lekker ambtenaartje spelen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:15 schreef Rene het volgende:
Welles.
Nietes
Ik ik
Jij jij
Dit dat
Zo nutteloos dit. We kappen dit onderwerp thanks.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:15 schreef Rene het volgende:
Welles.
Nietes
Ik ik
Jij jij
Dit dat
Zo nutteloos dit. We kappen dit onderwerp thanks.
Wat is een modbreak?quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
[modbreak]Dit is dus wel genoeg geweest.[/modbreak]
It pays the bills.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey Rene, vandaag weer lekker ambtenaartje spelen?
Dat zei ik niet, wel dat het wel erg overdreven was.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent niet nederig want je roept over van alles dat het bullshit is.
Dit is inderdaad hoe de ovj en de rechter ernaar zullen kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:13 schreef kree het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |