Voor een Nederlands vlaggetje juichen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:18 schreef Harlekien het volgende:
Mensen hier die voor Getafe zijn
Waar is het mis gegaan?
Ok Sjaak.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:17 schreef Harlekien het volgende:
Getafe wel echt een tering clubje. Hoop dat ze degraderen
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:18 schreef Saekerhett het volgende:
Speel nou eens over de grond. Combinatievoetbal. Geen fucking lange ballen.
Cucurellaquote:
Ten Hag vond ik net wel genot.quote:
Telt wel door bij je nieuwe club natuurlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:19 schreef bombmannl het volgende:
Stel deze stand blijft, rond de 80ste minuut komt een half-half balletje tussen jou en een speler van getafe. Dan haal je toch als een idioot doorIkvoorspel 2 rode kaarten
Slim ja, dan mis je de eerste paar potjes volgend seizoenquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:19 schreef bombmannl het volgende:
Stel deze stand blijft, rond de 80ste minuut komt een half-half balletje tussen jou en een speler van getafe. Dan haal je toch als een idioot doorIkvoorspel 2 rode kaarten
quote:
De nederlandse punten boeien me gewoon veel minder dan de pure arrogantie van alle ajacieden op kantoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:18 schreef Harlekien het volgende:
Mensen hier die voor Getafe zijn
Waar is het mis gegaan?
plak kaasquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mozarella. Of is het Mozzarella?
Hahahahaha.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:17 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook een lijntje te veel op hahaha
Ik word een beetje moe van dat dagjesvolk @Zipportalquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Slim ja, dan mis je de eerste paar potjes volgend seizoen
Half Tilburg is voor Ajax.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De nederlandse punten boeien me gewoon veel minder dan de pure arrogantie van alle ajacieden op kantoor![]()
Voor ajax zijn als je in Brabant woont, wat voor NSB-er ben je dan joh.
Als je uit Oss komt...quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De nederlandse punten boeien me gewoon veel minder dan de pure arrogantie van alle ajacieden op kantoor![]()
Ach joh, die ajax spelers zijn een stel frusti's bij elkaar...quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Slim ja, dan mis je de eerste paar potjes volgend seizoen
Ik zie dat los van vervelende collega's. Wil gewoon dat de Nederlandse ploeg wint en niet zo'n NSB mongolen clubje als Getafequote:Op donderdag 27 februari 2020 21:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
HOLLANDSCHE AVONDquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor een Nederlands vlaggetje juichen.
Kom vechten danquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In Tilburg wonen alleen maar debielen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier ging iets gruwelijk mis met je worstenvingers.
quote:
Ja dat is me een tokkiestad joh, ik kom er iedere week, maar daar wordt je niet blij van kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In Tilburg wonen alleen maar debielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |