Hahahahaha.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:17 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook een lijntje te veel op hahaha
Ik word een beetje moe van dat dagjesvolk @Zipportalquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Slim ja, dan mis je de eerste paar potjes volgend seizoen
Half Tilburg is voor Ajax.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De nederlandse punten boeien me gewoon veel minder dan de pure arrogantie van alle ajacieden op kantoor![]()
Voor ajax zijn als je in Brabant woont, wat voor NSB-er ben je dan joh.
Als je uit Oss komt...quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De nederlandse punten boeien me gewoon veel minder dan de pure arrogantie van alle ajacieden op kantoor![]()
Ach joh, die ajax spelers zijn een stel frusti's bij elkaar...quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Slim ja, dan mis je de eerste paar potjes volgend seizoen
Ik zie dat los van vervelende collega's. Wil gewoon dat de Nederlandse ploeg wint en niet zo'n NSB mongolen clubje als Getafequote:Op donderdag 27 februari 2020 21:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
HOLLANDSCHE AVONDquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor een Nederlands vlaggetje juichen.
Kom vechten danquote:Op donderdag 27 februari 2020 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In Tilburg wonen alleen maar debielen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier ging iets gruwelijk mis met je worstenvingers.
quote:
Ja dat is me een tokkiestad joh, ik kom er iedere week, maar daar wordt je niet blij van kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In Tilburg wonen alleen maar debielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |