Hij heeft een badkuip vol voor zichzelf gemaakt en hangt nu met zijn kop erinquote:
het rinnt nogquote:
nee ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk...jij?
Het rintt wat hèquote:
immer rinnenquote:
Oh sorry niet gezienquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net paar posts eerder!!!!!!
Huh?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is al weer bijna terug joh
Alsof die paar puntjes nog verschil gaan makenquote:
Neuh vind het wel gezelligquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof die paar puntjes nog verschil gaan maken
Kan gebeurenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh sorry niet gezien
[..]
Huh?
Tis hier bijna de hele dag wel gezellig geweestquote:
Tampons er in.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef mario390 het volgende:
en hele keukenroll vor mijn neus gebruiktdann wc-papier
inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
ach ik kom hier meestal voor de gezelligheid, winnen is geen optie
er in douwenquote:
quote:
quote:
Mooiquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis hier bijna de hele dag wel gezellig geweest
ik hield me de hele tijd al braaf in ma afgelopen nacht de bef en baflapjes in de groep te hebben gegooidquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hield me de hele tijd al braaf in ma afgelopen nacht de bef en baflapjes in de groep te hebben gegooid
moet je ff flink met je voeten over de grond gaan en dan iemand in de nek aanraken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef Mo0nlight het volgende:
als ik op mijn bank heb gezeten krijg ik altijd schokjes wanneer ik weer wat anders aanraak zodra ik de bank verlaat.. creapy!
Haha ik ben ook zo statisch als de pest.. Mr-april is bang voor me omdat ik hem steeds schokken geefquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef Mo0nlight het volgende:
als ik op mijn bank heb gezeten krijg ik altijd schokjes wanneer ik weer wat anders aanraak zodra ik de bank verlaat.. creapy!
oh ohquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo statisch als de pest.. Mr-april is bang voor me omdat ik hem steeds schokken geef
Met je taser?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo statisch als de pest.. Mr-april is bang voor me omdat ik hem steeds schokken geef
ik krijg op m'n werk regelmatig schokken als ik deurenklinken aanraakquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |