ik hield me de hele tijd al braaf in ma afgelopen nacht de bef en baflapjes in de groep te hebben gegooidquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hield me de hele tijd al braaf in ma afgelopen nacht de bef en baflapjes in de groep te hebben gegooid
moet je ff flink met je voeten over de grond gaan en dan iemand in de nek aanraken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef Mo0nlight het volgende:
als ik op mijn bank heb gezeten krijg ik altijd schokjes wanneer ik weer wat anders aanraak zodra ik de bank verlaat.. creapy!
Haha ik ben ook zo statisch als de pest.. Mr-april is bang voor me omdat ik hem steeds schokken geefquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef Mo0nlight het volgende:
als ik op mijn bank heb gezeten krijg ik altijd schokjes wanneer ik weer wat anders aanraak zodra ik de bank verlaat.. creapy!
oh ohquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo statisch als de pest.. Mr-april is bang voor me omdat ik hem steeds schokken geef
Met je taser?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha ik ben ook zo statisch als de pest.. Mr-april is bang voor me omdat ik hem steeds schokken geef
ik krijg op m'n werk regelmatig schokken als ik deurenklinken aanraakquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
en dan??quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je ff flink met je voeten over de grond gaan en dan iemand in de nek aanraken.
Naar is dat hèquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:49 schreef Mo0nlight het volgende:
eerst de deur zelf aanrakenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg op m'n werk regelmatig schokken als ik deurenklinken aanraak
petsquote:
Doet soms ook gewoon zeer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
klopt maar werkt primaquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt dat helpt. Maar vertraagd de boel zo
Geen spoilers aub Mikey. Ik wil later terugkijken.quote:
Heb ik altijd in de winterquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:51 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oh ohenig idee hoe het komt?
Nee met mijn lichaamquote:
Ik ook constant, als ik in het donker een deurklink aanraak zie je de vonken gewoonquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik krijg op m'n werk regelmatig schokken als ik deurenklinken aanraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |