Heb je het vierluik Het Kerkhof van de Vergeten Boeken van Carlos Ruiz Zarfon al gelezen? Die zijn ook echt geniaalquote:
goed wel hoor, druk druk druk, minder hier aanwezig laatste tijdquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:21 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja het gaat redelijk, hoe is het met jou?
ook optie. gezond ook fruit..quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
true, maar ik heb al zoveel voorraadheb og wel een blikje cocktailfruit
aha fijn dat het goed gaatquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed wel hoor, druk druk druk, minder hier aanwezig laatste tijd
Hey maanlichtjequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:30 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
true, maar ik heb al zoveel voorraadheb og wel een blikje cocktailfruit
Ja dat zei ik net paar posts eerder!!!!!!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Tiny is van de week overleden..
Die is al weer bijna terug johquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
Tiny is van de week overleden..
misschien volgende editie weer eens wat actieverquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:31 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
aha fijn dat het goed gaat.. ja ik ook helemaal niet meer eigenlijk
goed idee!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien volgende editie weer eens wat actiever
Hier gaat het ook bestquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja redelijk hoor, en met jou ?
mooizo!quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier gaat het ook best
Hij heeft een badkuip vol voor zichzelf gemaakt en hangt nu met zijn kop erinquote:
het rinnt nogquote:
nee ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk...jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |